Деловодна информация
01008
12-00-44 14/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
01008-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Камено 000057001
ул.Освобождение 101
Камено BG341 8120 България
Димитър Петров- Зам. кмет +359 55153008
obshtina@kameno.bg +359 55152480

Интернет адрес/и

www.kameno.bg

www.kameno.bg/bg/public-orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kameno.bg/bg/public-orders
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на услуги от медицински персонал в оборудван медицински кабинет на територията на гр. Камено
85121000      
Услуги

„Предоставяне на услуги от медицински персонал в оборудван медицински кабинет на територията на гр. Камено, както следва: извършване на физикални прегледи на пациенти с цел определяне на здравния им статус, извършване на основни диагностично-терапевтични процедури и оказване на неотложна медицинска помощ чрез МПС със специално предназначение - линейка”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
151800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Камено

„Предоставяне на услуги от медицински персонал в оборудван медицински кабинет на територията на гр. Камено, както следва: извършване на физикални прегледи на пациенти с цел определяне на здравния им статус, извършване на основни диагностично-терапевтични процедури и оказване на неотложна медицинска помощ чрез МПС със специално предназначение - линейка”, включващ следното:
1. Услугата се осъществява чрез предоставяне на:
- 12 часова (нощна) медицинска помощ на територията на общината, от 19:00 до 07:00 часа в делничните дни от седмицата с осигурено транспортиране с линейка в случай на нужда. По време на дежурството линейката следва да се намира в готовност на територията на гр. Камено.
- 24 часова (денонощна) медицинска помощ на територията на общината в почивните и празнични дни с осигурено транспортиране с линейка в случай на нужда. По време на дежурството линейката следва да се намира в готовност на територията на гр. Камено.
2 Изпълнителят, следва да обзаведе и обезпечи с медицинска апаратура и оборудване предоставеното от Възложителя общинско помещение за организиране и извършване на спешните медицински дейности за срока на действие договора.
Минимално изискваща се медицинска апаратура в кабинета:
• Ехограф – 1 брой;
• ЕКГ – апарат – 1 брой;
• Дефибрилатор – 1 брой;
• Монитор за следене на биологичните показатели на спешни/интензивни пациенти - 1 брой;
Минимално изискващо се оборудване в кабинета оборудване:
• Медицинска кушетка – 1 брой;
• Бюро – 1 брой;
• Медицинска витрина за съхранение на лекарствени продукти – 1 брой.
3. Изпълнителят следва да осигури и предостави лекарствени средства и консумативи, необходими за упражняване на дейността, които следва да се предоставят на пациентите на общината безвъзмездно, за срока на действие на договора.
4. Изпълнителят следва да осъществява посочените медицински дейности и здравни услуги чрез осигурени от него лекари/фелдшери, които следва да притежават доказан трудов стаж в звено "Спешна помощ" или еквивалент минимум 15 (петнадесет) години.
5. Изпълнителят следва да има възможност да обезпечава изпълнението на здравните услуги с осигурена собствена/наета клинична лаборатория на територията на Област Бургас за извършване на изследвания.
6. Изпълнителят следва да има възможност да обезпечава изпълнението на здравните услуги с осигурено собствено/наето лечебното заведение на територията на Област Бургас. Всички манипулации и интервенции за пациентите извън спешните следва да се извършват на територията на лечебното заведение.
7. Изпълнителят следва да има внедрена автоматизирана система за обработка на данни и поддръжка на електронно здравно досие, в което да се отразяват проведените прегледи на пациентите, стойността на изпълнените здравни услуги и дейности при гарантиране на правата за опазване на тайната относно неговото здравно състояние.
Критериите по-долу
 
ДА Технически възможности    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
151800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Поръчка със сходен предмет ще бъде публикувана прогнозно месец март 2018 год.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Разплащането се извършва, веднъж на 2 (два) месеца, на равни вноски, в български лева, по банков път, след представяне на фактура или еквивалент, в 30 (тридесет) дневен срок от представянето на фактурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да разполага с най-малко 2 (двама) лекари и най-малко 2 (двама) фелдшери, като всеки от тях следва да притежават доказан трудов стаж в звено "Спешна помощ" или еквивалент минимум 15 (петнадесет) години.
Този факт се доказва с представянето на трудови и/или граждански договори и/или еквивалент, заверени преписи от трудови книжки и/или УП-3 от НОИ и/или еквивалент и удостоверения за регистрация в Лекарския съюз. В това число се включват лекарите/фелдшерите, които ще се осигурят от подизпълнителите, в случай, че се предвижда ползването на такива. Също така за целта участниците следва да попълнят съответната графа в раздел „В – Технически и професионални способности” от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – по образец.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изискване

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да притежава необходимия опит за осъществяване предмета на поръчката.
2.Участниците следва да в състояние да предоставят следните дежурства за изпълнение на обществената поръчка.
3.Участниците следва да разполагат със собствено/наето най-малко 1 (едно) МПС със специално предназначение - линейка.
4. Участниците следва да разполагат със собствени/наети медицинска апаратура и оборудване.
5. Участниците следва да в състояние да предоставят лекарствени средства и консумативи, необходими за упражняване на дейността, които следва да се предоставят на пациентите на общината безвъзмездно, за срока на действие на договора.
6. Участниците следва да разполага с най-малко 2 (двама) лекари и най-малко 2 (двама) фелдшери, като всеки от тях следва да притежават доказан трудов стаж в звено "Спешна помощ" или еквивалент минимум 15 (петнадесет) години.
7.Участниците следва да разполагат със собствена/наета клинична лаборатория на територията на Област Бургас за извършване на изследвания.
8. Участниците следва да разполагат със собствена/наета лечебното заведение на територията на Област Бургас за извършване на изследвания.
9.Участниците следва да разполага с внедрена автоматизирана система за обработка на данни и поддръжка на електронно здравно досие, в което да се отразяват проведените прегледи на пациентите, стойността на изпълнените здравни услуги и дейности при гарантиране на правата за опазване на тайната относно неговото здравно състояние.


1. През последните 3 (три) години, назад, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) "Идентична или подобна по вид медицинска услуга”, идентична или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
2. Участниците следва да в състояние да предоставят следните дежурства за изпълнение на обществената поръчка:
- 12 часова (нощна) медицинска помощ на територията на общината, от 19:00 до 07:00 часа в делничните дни от седмицата с осигурено транспортиране с линейка в случай на нужда. По време на дежурството линейката следва да се намира в готовност на територията на гр. Камено.
- 24 часова (денонощна) медицинска помощ на територията на общината в почивните и празнични дни с осигурено транспортиране с линейка в случай на нужда. По време на дежурството линейката следва да се намира в готовност на територията на гр. Камено.
3.Участниците следва да разполагат със собствено/наето най-малко 1 (едно) МПС със специално предназначение - линейка.
4. Участниците следва да разполагат със собствени/наети медицинска апаратура и оборудване, които включват минимум следното: Минимално изискваща се медицинска апаратура в кабинета: Ехограф – 1 брой; ЕКГ – апарат – 1 брой; Дефибрилатор – 1 брой; Монитор за следене на биологичните показатели на спешни/интензивни пациенти - 1 брой; Минимално изискващо се оборудване в кабинета оборудване: Медицинска кушетка – 1 брой; Бюро – 1 брой; Медицинска витрина за съхранение на лекарствени продукти – 1 брой.
5.Участниците следва да в състояние да предоставят лекарствени средства и консумативи, необходими за упражняване на дейността, които следва да се предоставят на пациентите на общината безвъзмездно, за срока на действие на договора.
6.Участниците следва да разполага с най-малко 2 (двама) лекари и най-малко 2 (двама) фелдшери, като всеки от тях следва да притежават доказан трудов стаж в звено "Спешна помощ" или еквивалент минимум 15 (петнадесет) години.
7.Участниците следва да разполагат със собствена/наета клинична лаборатория на територията на Област Бургас за извършване на изследвания.
8. Участниците следва да разполагат със собствена/наета лечебното заведение на територията на Област Бургас за извършване на изследвания.
9.Участниците следва да разполага с внедрена автоматизирана система за обработка на данни и поддръжка на електронно здравно досие, в което да се отразяват проведените прегледи на пациентите, стойността на изпълнените здравни услуги и дейности при гарантиране на правата за опазване на тайната относно неговото здравно състояние.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Разплащането се извършва, веднъж на 2 (два) месеца, на равни вноски, в български лева, по банков път, след представяне на фактура или еквивалент, в 30 (тридесет) дневен срок от представянето на фактурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/04/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Камено

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Сходна поръчка ще бъде публикувана поргнозно през месец март 2018 год.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка участник, при когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, а именно:
1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;
2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1.3.1, в друга държава членка или трета страна;
3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
5. е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
За доказване на липсата на основания за отстраняване участникът, избран за изпълнител, представя:
1. за обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1от ЗОП – свидетелство за съдимост;
2. за обстоятелството по чл.54, ал.1, т.3 от ЗОП – удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника;
3. за обстоятелството по чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП – удостоверение от органите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда";

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва