III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
|
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, съобразно определения минимален общ оборот за обособената позиция, за която участва. 2. Всеки участник трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за съответната обособена позиция, за която участва, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. 2.1. Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за ОП № 1 се разбира: извършване на мониторингови дейности или изследване на състоянието на действащи, в процес на техническа ликвидация/консервация или технически ликвидирани/консервирани обекти на рудодобива, които дейности/изследване включват най-малко: а) геодезични замервания и б) инженерногеоложки и хидрогеоложки проучвания, които замервания/проучвания са извършвани в: подземни или открити рудници и участъци; обогатителни фабрики; хвостохранилища; насипища; бункерни стопанства и претоварни бази; водопречиствателни станции, свързани с добива, транспорта и преработката на руди. 2.2. Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за ОП № 2 се разбира: извършване на подводни работи с използване на водолазно оборудване и труд, представляващи: а) подводно-технически водолазни работи, които се изпълняват при обследване/проучване, строителство и обслужване на хидротехнически, навигационни и други подводни съоръжения, включително местостоянки и кейове, оглед и почистване на акваториите и/или б) водолазни работи/дейности за обезпечаването на научни изследвания и изпитвания, при които се извършват най-малко огледи/заснемане, вземане на проби и монтаж на рейка или др.п. на дъното на водния обект. Съгласно § 2, т. 9 от ДР на ЗМПВВППРБ „Водолазна дейност“ е всяка дейност под повърхността на водата с военна, стопанска или изследователска цел, при която човек използва дихателно съоръжение за повече от едно вдишване, или която се осъществява от съоръжения, управлявани от разстояние. Документи за доказване: - за изискването по т. 1 - удостоверение от банка и/или заверени копия на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, за последните три приключили финансови години, и/или справка за общия оборот; - за изискването по т. 2 - удостоверение от банка и/или справка за реализирания специализиран оборот, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. В случай че годишните финансови отчети или техни съставни части (от които да е виден общият оборот) са налични в електронен формат и са публикувани в публичен регистър, и участникът е посочил информация за органа, който поддържа този регистър, Възложителят не изисква тяхното представяне под формата на заверени копия. На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част ІV, Раздел Б от ЕЕДОП
1. Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, както следва: 1.1. за ОП № 1 - 500 000 (петстотин хиляди) лева; 1.2. за ОП № 2 - 65 000 (шестдесет и пет хиляди) лева. Минимален специализиран (конкретен) оборот: 2. Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за съответната обособена позиция, за която участва, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, както следва: 2.1. за ОП № 1 - 200 000 (двеста хиляди) лева; 2.2. за ОП № 2 - 30 000 (тридесет хиляди) лева.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът в процедурата следва да има опит в успешното изпълнение на минимум 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на съответната обособена позиция от обществената поръчка, за която участва. 1.1. Под „сходни дейности“ с предмета и обема на ОП № 1 се разбира извършването на мониторингови дейности или изследване на състоянието на: действащи, в процес на техническа ликвидация/консервация или технически ликвидирани/консервирани обекти на рудодобива, които дейности/изследване включват най-малко: а) геодезични замервания и б) инженерногеоложки и хидрогеоложки проучвания, които замервания/проучвания са извършвани в: подземни или открити рудници и участъци; обогатителни фабрики; хвостохранилища; насипища; бункерни стопанства и претоварни бази; водопречиствателни станции, свързани с добива, транспорта и преработката на руди. 1.2.Под „сходни дейности“ с предмета и обема на ОП № 2 се разбира извършването на подводни работи с използване на водолазен труд, представляващи: а) подводно-технически водолазни работи, които се изпълняват при обследване/проучване, строителство и обслужване на хидротехнически, навигационни и други подводни съоръжения, включително местостоянки и кейове, оглед и почистване на акваториите и/или б) водолазни работи/дейности за обезпечаването на научни изследвания и изпитвания, при които се извършват най-малко огледи/заснемане, вземане на проби и монтаж на рейка или др.п. на дъното на водния обект. 2. Инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката 3. Системи и стандарти за управление на качеството, за опазване на околната среда и управление на здравето и безопасността при работа 4. Персонал за изпълнение на поръчката Документи за доказване: - за изискването по т. 1 - списък на изпълнените идентични или сходни услуги, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги; - за изискването по т. 2- декларация за уредите, съоръженията и оборудването, които ще са на негово разположение за изпълнение на съответната обособена позиция от поръчката, като посочва информацията, необходима за преценка на тяхното техническо съответствие с изискванията на Възложителя и за правилното им индивидуализиране – когато това е приложимо; - за изискването по т. 3 - заверени копия на валидни сертификати или еквивалентни документи за внедрени системи за съответната обособена позиция, или еквивалентни мерки, с посочения обхват съобразно предмета на обособената позиция, за която участва; - за изискването по т. 4 - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който са посочени данни, доказващи изпълнението на съответните минимални изисквания за образование, професионална компетентност и правоспособност за съответната обособена позиция за всеки член на екипа. На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част ІV, раздели В и Г от ЕЕДОП.
1. Участникът трябва да е изпълнил успешно: 1.1. за ОП № 1 – минимум 2 дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обособената позиция; 1.2. За ОП № 2 – минимум 2 дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обособената позиция. 2. Участникът трябва да разполага със следните минимални инструменти, съоръжения и техническо оборудване: 2.1. За ОП № 1: а) геодезически уреди - тотална станция, GPS устройство; б) геоложки уреди - голожки компас, чук на Schmidt или еквивалентен; в) автосонда; г) пакерно устройство; д) помпа тип „Крелиус”; е) ерлифт; 2.2. За ОП № 2: водолазно оборудване, включващо: а) водолазен костюм за работа в агресивни води – минимум 2 бр.; б) апаратура за надземно наблюдение с аудио-видео комуникация на подводните работи – минимум 1 комплект; в) надуваема лодка – четириместна с мотор. 3. Участникът трябва да прилага минимум следните системи и стандарти: 3.1. За ОП № 1: а) за управление на качеството БДС ISO EN 9001:2008 или по-нова версия, или еквивалентно; б) за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001:2007 или по-нова версия, или еквивалентно; и в) за управление на околната среда БДС ISO EN 14001:2004 или по-нова версия, или еквивалентно; с обхват за всяка от внедрените системи, включващ предмета на обособената позиция. 3.2. За ОП № 2: а) внедрена система за управление на качеството БДС ISO EN 9001:2008 или по-нова версия, или еквивалентно; и/или внедрена система за управление на околната среда БДС ISO EN 14001:2004 или по-нова версия, или еквивалентно, и б) внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001:2007 или по-нова версия, или еквивалентно; с обхват за всяка от внедрените системи, включващ предмета на обособената позиция. 4. Участникът трябва да разполага с персонал, който трябва да включва най-малко посочените за съответната обособена позиция, за която участва, брой лица със съответната професионална компетентност: 4.1. Минимални изисквания по отношение на персонала за ОП № 1: 1/Ръководител на екипа – 1 бр.; 2/Експерт Инженер–геодезия - 1 бр.; 3/Експерт инженер-хидрогеолог – 1 бр.; 4/Експерт инженер - геотехника – 1 бр.; 5/Експерт Координатор по безопасност и здраве – 1 бр. 6/Сондьор – 2 бр. 4.2. Минимални изисквания по отношение на персонала за ОП № 2: 1/Ръководител на екипа – 1 бр.; 2/Правоспособен водолаз – 3 бр. Информация относно изискуемата професионална компетентност на посочените членове на екипа /персонала/ за изпълнение на поръчката се съдържа в документацията за обществената поръчка. Участниците в поръчката трябва да декларират съответствието си с изискването за минимален експертен екип /персонал/ за обособената позиция, за която участват, като посочат в Част IV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП информация за предлаганите лица.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|