Деловодна информация
01274
РТР17-РД93-6/1/ 08/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/03/2017 (дд/мм/гггг)
01274-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Триадица 0006963270507
ул. Алабин №54
София BG411 1080 България
Бистра Тънкашка, инж. Елена Димитрова, Славчо Томов +359 028054101
n.terziev@triaditza.org +359 029811791

Интернет адрес/и

www.triaditza.org

http://triaditza.org/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://triaditza.org/profile.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

районна администрация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за извършване на дейности по обновяване за енергийна ефективност по НПЕЕМЖС на територията на Столична община, район "Триадица", по обособени позиции
45000000      
Строителство

Изпълнение на СМР, осъществяване на строителен надзор и упражняване на инвеститорски контрол във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на район Триадица за 3 многофамилни жилищни сгради по общо девет обособени позиции. Чрез обществената поръчка ще се извърши обновяване на многофамилни жилищни сгради за да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите в многофамилни жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. Подробна информация за естеството и обема на дейностите е представена в раздел II. 2.4.) от обявлението.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
658044.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

:  1

II.2) Описание 1

Обособена позиция №1: Извършване на строително-монтажни работи по внедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Гургулят" №19 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45320000      
45442000      
45261400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, ул. "Гургулят" №19

Сградата е с РЗП - 1 339 м2. Жилищната сграда е с архитектурен облик характерен за 40-те години на миналия век. Тя е част от свързано застрояване и граничи от двете страни с калкан, тип „пломба”. Входът е от север, от страна на улицата и е подчертан с архитектурно оформена рамка. Жилищната сграда се състои от 5 надземни и 1 полуподземен етаж. Надземната част се състои от 5 жилищни етажа и от подпокривно пространство.
Полуподземният етаж се състои от 13 мазета и абонатна станция. Няма естествена вентилация и осветление в мазетата. Външните стени са изпълнени от бетон, а вътрешните от тухли. На повечето от мазетата стените и таваните им не са измазани.
На партерния етаж са разположени Ап.1, Ап.2, три магазина откъм улицата и стълбищна клетка без асансьор. Стълбищната клетка - стълбата е права двураменна. Парапетът на стълбата е масивен, завършващ с дървена ръкохватка. Настилките са изпълнени от обикновена мозайка, а стените са изградени от тухли и измазани с варова мазилка. Дограмата към клетката е дървена двукатна.
Всяко жилищно ниво се състои от по два апартамента.
Подпокривното пространство се състои от 10 тавански помещения и едно ателие. Стените са изпълнени от керамични тухли без мазилка. Вентилацията и осветлението на таванските помещения е индиректно, чрез покривни прозорци.
Покривът на сградата е двускатен, с ясна и проста конфигурация, с еднакви нива и наклони. Покривът е изпълнен от дървена конструкция. Върху нея е положена дъсчена обшивка и керамични керемиди тип „марсилски”. Не са констатирани провиснали и/или деформирали конструктивни елементи от дървената конструкция. На места са констатирани течове. Комините не са измазани и някои от тях са частично разрушени и подлежат на доизграждане.
Фасадното покритие на сградата е от ситна „пръскана” мазилка, в не много добро състояние. На места са констатирани обрушени участъци. Цокълът е изпълнен от гладка мазилка и е с височината на партерния етаж. Някои от балконите са остъклени. Всички тези промени са направени в зависимост от нуждите и виждането на всеки собственик, но всичко това води до намаляване на естетическото въздействие на сградата.
Строителната система е скелетна, масивна стоманобетонна гредова конструкция. Стените са изпълнени от керамични тухли. Покривната конструкция е дървена. Довършителните работи във всеки апартамент са различни. Настилката на група ден и нощ са изпълнени предимно от масивен паркет, а на санитарните възли и на антрета от керамични плочки. Фасадното декоративно оформление е със ситна „пръскана” мазилка. Има един остъклен балкон в ап. 3. Предвидените СМР са както следва:
• подмяна на стара дървена и метална дограма по апартаменти и общи части в сградата
• полагане на топлоизолационна система тип EPS с ?= 8 сm и с коеф. на топлопроводност ??0,035 W/Mk и полагане на тополоизолационна система тип XPS, ?=8 сm и с коеф. на топлопроводност ??0,03 W (върху съществуваща мита мозайка)
полагане на топлоизолационна система тип каменна вата с ?= 12 сm, плътност 24 кg/m? и коефициент на топлопроводност ??0,04 W/mK по покриви
Подмяна на изгнили елементи от покривната конструкция, както и на цялата дъсчена обшивка по скатните покриви.
Останалите строително-монтажни работи за изпълнение на енергоспестяващи мерки са описани в раздел II.2.14) Допълнителна информация
Забележка: За сградата е наличен технически проект по всички части, който трябва да се спази от Изпълнителя в обхват и обем, който отговаря на допустимите дейности за финансиране по НПЕЕМЖС. Предвидените строително-монтажни работи, описани в техническия проект, включват и такива дейности, които попадат извън обхвата на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради съгласно действащите методически указания на МРРБ по нея. Участниците следва да имат предвид, че в настоящата обществена поръчка не са предвидени ресурси за дейности, попадащи извън обхвата на НПЕЕМЖС.
Критериите по-долу
 
ДА Измерител на качество, вкл. технически параметри, функционални характеристики, достъпност, предназначение за всички потребители, екологични и др. свързани с изпълнението на СМР    50
Предложен срок за изпълнение на строителство    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
153985.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставка и монтаж на нова дъсчена обшивка с ?=2,5 сm за покриване на скатните покриви. Полагане на битумен грунд и битумизирана мушама. Доставка и монтаж на марсилски керемиди за препокриване на 100% от площта на скатните студени покриви. Покриване с битумни керемиди на ап. 2 Предвижда се и подмяна на цялото отводняване на покрива, в това число улуци, казанчета, ламаринени обшивки и водосточни тръ

II.2) Описание 1

Обособена позиция №2: Извършване на строително-монтажни работи по внедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Петър Парчевич" №12 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45320000      
45421000      
45261400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, ул. "Петър Парчевич" №12

Сградата е въведена в експлоатация през 1941г. и е с РЗП= 2296 кв.м.
Състои от 6 жилищни етажа, подпокривно пространство и полуподземен етаж. Подземната част се състои от 18 мазета и абонатна. Първия етаж се състои от 3 апартамента, стълбищна клетка, антикварен магазин и входно пространство. На втори, трети и четвърти и шести етаж са разположени по 3 апартамента, а на петия етаж - 4 апартамента. Таванския етаж се състои от 18 бр. тавани, санитарен възел, машинно асансьор и портиерско помещение.
Строителната система е скелетна, масивна стоманобетонна гредова конструкция. Стените са изпълнени от керамични тухли. Фасадното декоративно оформление е с вароциментова мазилка. Някои от балконите са усвоени. На места има изпълнена частична топлоизолация. Покривът е многоскатен с табакери. Покривната конструкция е дървена, а покривното покритие е от керамични керемиди тип „Марсилски“ върху дървена скара. Довършителните работи във всеки апартамент са различни. Настилката на група ден и нощ са изпълнени предимно от масивен паркет или дюшеме, ламинат, а на санитарните възли и на антрета от керамични плочки.
Целта на проекта е чрез предвидените строително- монтажни работи, да се осигури икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, хигиена, опазване здравето и живота на хората, и едновременно с това да подобри общия естетически вид на сградата.
Предвидените строително-монтажни работи за изпълнение на енергоспестяващи мерки са:
- Подмяна на дограма с PVC дограма с двоен стъклопакет - 348,93 м2 (вкл. сутерен и покривни)
- Топлинно изолиране на външни стени - 1066,31 м2
-полагане на топлоизолационна система тип EPS с ?= 5 сm и коефициент на топлопроводност ??0,035 W/mK по еркари и : -полагане на топлоизолационна система тип ХPS с ?= 4 сm и коефициент на топлопроводност ??0,03 W/mK по външни стени на неотопляем сутерен
- Топлинно изолиране на под
- Топлинно изолиране на покрив
Забележка: За сградата е наличен технически проект по всички части, който трябва да се спази от Изпълнителя в обхват и обем, който отговаря на допустимите дейности за финансиране по НПЕЕМЖС. Предвидените строително-монтажни работи, описани в техническия проект, включват и такива дейности, които попадат извън обхвата на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради съгласно действащите методически указания на МРРБ по нея. Участниците следва да имат предвид, че в настоящата обществена поръчка не са предвидени ресурси за дейности, попадащи извън обхвата на НПЕЕМЖС.
Критериите по-долу
 
ДА „Измерител на качество, вкл. технически параметри, функционални характеристики, достъпност, предназначение за всички потребители, екологични и др. свързани с изпълнението на СМР“    50
Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
264040.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обособена позиция №3: Извършване на строително-монтажни работи по внедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, бул. „Патриарх Евтимий” 92 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45320000      
45421000      
45261400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, бул. „Патриарх Евтимий” 92

Сградата е въведена в експлоатация през 1937 г и е с РЗП 1 960.62 m2.
Състои се от един вход с пет надземни жилищни етажа – партер, пет жилищни етажа и сутеренен етаж. Подпокривно ниво е заето от един апартамент посока юг, както и тринадесет тавански помещения. В сутеренния етаж са разположени мазетата към апартаментите и абонатна станция.
Конструктивната схема е монолитна скелетно-гредова.
Ограждащите външни стени са изпълнени от зидария с единични плътни тухли, дебелина на зида 30cm.
Част от дограмата в жилищата е подменена с PVC, алуминиева и нова дървена дограма с двоен стъклопакет. Старите неподменени прозорци са слепени и двойни с дървена рамка, недобре уплътнена и деформирана на места в резултат на дългия период на експлоатация.
Входните врати са плътни дървена и метална. Дограмата в стълбищната клетка е двойна с дървени рамки.
Покривът на сградата е многоскатен дървен с въздушен слой, върху дървена носеща конструкция.
Подът е под към външен въздух и под над неотопляем сутерен, като подовата плоча на първия жилищен етаж е с няколко различни вида покритие.
Предвидените строително-монтажни работи за изпълнение на енергоспестяващи мерки са:
Подмяна на съществуваща стара дограма
Мярката включва подмяна на стара дървена дограма на жилищните етажи с PVC петкамерна с двоен стъклопакет, с едно нискоемисионно стъкло, с коефициент на топлопреминаване ?1.40 W/m2К - по приложена спецификация.
Входните врати да се подменят с АL дограма с коефициент на топлопреминаване 1,70 W/m2K. Да се доставят и монтират два броя автомати за затваряне на входните врати.
- Топлинно изолиране на външни стени: топлоизолиране от външната страна неизолираните фасадни стени с експандиран пенополистирол (EPS) с дебелина 8 cm и коефициент на топлопроводност ? = 0,035 W/mK (вкл. лепило, арм. мрежа, ъглови профили, крепежни елементи, грундиране и полагане на цветна силикатна екстериорна мазилка).
По изолираните фасадни стени с топлоизолация с дебелина 4см да се положи експандиран пенополистирол (EPS) с дебелина 4 cm и коефициент на топлопроводност ? =0,035 W/mK (вкл. лепило, арм. мрежа, ъглови профили, крепежни елементи, грундиране и полагане на цветна силикатна екстериорна мазилка).
По изолираните фасадни стени с топлоизолация с дебелина 5см да се положи експандиран пенополистирол (EPS) с дебелина 3 cm и коефициент на топлопроводност ? = 0,035 W/mK (вкл. лепило, арм. мрежа, ъглови профили, крепежни елементи, грундиране и полагане на цветна силикатна екстериорна мазилка).
Предвижда се доставка и монтаж на тополоизолационна система тип XPS, ?= 8 см и с коеф. на топлопроводност ?=0,035 W/mK (вкл. лепило, арм. мрежа, ъглови профили, крепежни елементи, грундиране и полагане на цветна мозаечна мазилка) в/у външни стени-цокъл сграда с h=50см.
- Топлинно изолиране на покрив: монтаж на топлоизолация от минерална вата ?=12 см и с коеф. на топлопроводност ?=0,042 Wm/2K между ребрата на дървената покривната конструкция и да се затвори с пожароустойчив гипсокартон.
Скатният покрив е в недобро състояние. Констатирани се следи от системни течове, в резултат на което е компроментирана дървената конструкция на покрива. Покривът трябва задължително да бъде ремонтиран преди изпълнение на енергоспестяващи мерки.
- Топлинно изолиране на под: Подът към външен въздух, в това число и подът проход към вътрешния двор, да се топлоизолира с експандиран пенополистирол EPS, ?= 8 cm и с коеф. на топлопроводност ?=0,035 W/mK. (вкл. лепило, арм. мрежа, ъглови профили и крепежни елементи, грундиране и полагане на цветна силикатна екстериорна мазилка при дъна на болкони и лоджии и цветен латекс по тавана на проход към вътрешен двор).
- Ремонт на електроинсталация в общите части и въвеждане на енергоспестяващо осветление
Съществуващите осветителните тела ще бъдат подменени с тела с енергоспестяващи осветители.
Критериите по-долу
 
ДА "Измерител на качество, вкл. технически параметри, функционални характеристики, достъпност, предназначение за всички потребители, екологични и др. свързани с изпълнението на СМР"    50
Предложен срок за изпълнение    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
225471.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Забележка: За сградата е наличен технически проект по всички части, който трябва да се спази от Изпълнителя в обхват и обем, който отговаря на допустимите дейности за финансиране по НПЕЕМЖС. Предвидените строително-монтажни работи, описани в техническия проект, включват и такива дейности, които попадат извън обхвата на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сград

II.2) Описание 1

Обособена позиция №4: Упражняване на строителен надзор по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Гургулят" №19 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
71310000      
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, ул. "Гургулят" №19

Упражняване на строителен надзор по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Гургулят" №19. Сградата е с РЗП - 1 339 м2. Изпълнителят следва да извърши следните дейности:
Упражняване строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация),в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
- законосъобразно започване на строежа;
- пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
- контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР;
• Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда;
• Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
• Предоставяне пред Възложителя на тримесечни отчетии окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им.
• Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждането му в експлоатация, включително всички видове технически и енергийни паспорти, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите.
• Внасяне на съответните окончателни доклади в Общинската администрация
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
2343.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При офериране участниците следва да се съобразяват с актуалните към датата на подаване на офертата референтни стойности, определени по НПЕЕМЖС, за съответната дейност.

II.2) Описание 1

Обособена позиция №5: Упражняване на строителен надзор по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Петър Парчевич" №12 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
71310000      
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, ул. "Петър Парчевич" №12

Упражняване на строителен надзор по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Петър Парчевич" №12. Сградата е с РЗП - 2296 м2. Изпълнителят следва да извърши следните дейности:
Упражняване строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация),в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
- законосъобразно започване на строежа;
- пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
- контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР;
• Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда;
• Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
• Предоставяне пред Възложителя на тримесечни отчетии окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им.
• Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждането му в експлоатация, включително всички видове технически и енергийни паспорти, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите.
• Внасяне на съответните окончателни доклади в Общинската администрация
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
4018.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При офериране участниците следва да се съобразяват с актуалните към датата на подаване на офертата референтни стойности, определени по НПЕЕМЖС, за съответната дейност.

II.2) Описание 1

Обособена позиция №6: Упражняване на строителен надзор по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, бул. „Патриарх Евтимий” 92 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
71310000      
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, бул. „Патриарх Евтимий” 92

Упражняване на строителен надзор по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, бул. „Патриарх Евтимий” 92. Сградата е с РЗП - 1 960.62 m2. Изпълнителят следва да извърши следните дейности:
Упражняване строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация),в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
- законосъобразно започване на строежа;
- пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
- контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР;
• Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда;
• Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
• Предоставяне пред Възложителя на тримесечни отчетии окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им.
• Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждането му в експлоатация, включително всички видове технически и енергийни паспорти, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите.
• Внасяне на съответните окончателни доклади в Общинската администрация
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
3431.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При офериране участниците следва да се съобразяват с актуалните към датата на подаване на офертата референтни стойности, определени по НПЕЕМЖС, за съответната дейност.

II.2) Описание 1

Обособена позиция №7: Инвеститорски контрол по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Гургулят" №19 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, ул. "Гургулят" №19

Упражняване на инвеститорски контрол по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Гургулят" №19. Сградата е с РЗП - 1 339 м2. Изпълнителят следва да извърши следните контролни дейности при изпълнение на строителството:
1 да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта;
2 да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: възложителя, представителя на СС, изпълнителя на СМР, авторски надзор и строителния надзор;
3 да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които се документират количеството, обема и стойността на изпълнените видове CMP на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12;
4 да информира възложителя за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на възложителя, чрез изготвянето на доклади;
5 като представител на възложителя, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява възложителя в писмен вид под формата на доклад;
6 да уведомява възложителя за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта;
7 да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени за изпълнение на СМР;
8 да представи на възложителя по един междинен доклад за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP. Междинният доклад се съставя след доказване, от изпълнителя на СМР по одобрената подробна КСС, на реално извършени видове работи, в обем не по-малък от 50% от предвидените в проекта по съответния подобект. Същият се одобрява от Възложителя в срок от 5 работни дни, а в случай на установени забележки, същите се отстраняват от Изпълнителя в срок от 5 работни дни и отново се представя за одобряване;
9 да изготви и представи на възложителя след приключване на строителството на обекта, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол. Докладът се представя в срок от 10 (десет) работни дни, след подписване на Констативен акт обр.15 за обекта. Същият се одобрява от Възложителя в срок от 5 работни дни, а в случай на установени забележки, същите се отстраняват от Изпълнителя в срок от 5 работни дни и отново се представя за одобряване;
10 да предаде на възложителя всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за обекта;
11 да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място;
12 да участва в месечни срещи /една в месеца/ с представителите на СС, изпълнителите на СМР, строителен надзор и Района;
13 да упражнява контрол по изпълнение задълженията на строителя във връзка със Закона за управление на отпадъците и Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на ре
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
1138.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При офериране участниците следва да се съобразяват с актуалните към датата на подаване на офертата референтни стойности, определени по НПЕЕМЖС, за съответната дейност.

II.2) Описание 1

Обособена позиция №8: Инвеститорски контрол по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Петър Парчевич" №12 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, ул. "Петър Парчевич" №12

Упражняване на инвеститорски контрол по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, ул. "Петър Парчевич" №12. Сградата е с РЗП - 2296 м2. Изпълнителят следва да извърши следните контролни дейности при изпълнение на строителството:
1 да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта;
2 да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: възложителя, представителя на СС, изпълнителя на СМР, авторски надзор и строителния надзор;
3 да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които се документират количеството, обема и стойността на изпълнените видове CMP на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12;
4 да информира възложителя за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на възложителя, чрез изготвянето на доклади;
5 като представител на възложителя, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява възложителя в писмен вид под формата на доклад;
6 да уведомява възложителя за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта;
7 да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени за изпълнение на СМР;
8 да представи на възложителя по един междинен доклад за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP. Междинният доклад се съставя след доказване, от изпълнителя на СМР по одобрената подробна КСС, на реално извършени видове работи, в обем не по-малък от 50% от предвидените в проекта по съответния подобект. Същият се одобрява от Възложителя в срок от 5 работни дни, а в случай на установени забележки, същите се отстраняват от Изпълнителя в срок от 5 работни дни и отново се представя за одобряване;
9 да изготви и представи на възложителя след приключване на строителството на обекта, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол. Докладът се представя в срок от 10 (десет) работни дни, след подписване на Констативен акт обр.15 за обекта. Същият се одобрява от Възложителя в срок от 5 работни дни, а в случай на установени забележки, същите се отстраняват от Изпълнителя в срок от 5 работни дни и отново се представя за одобряване;
10 да предаде на възложителя всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за обекта;
11 да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място;
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
1951.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При офериране участниците следва да се съобразяват с актуалните към датата на подаване на офертата референтни стойности, определени по НПЕЕМЖС, за съответната дейност.

II.2) Описание 1

Обособена позиция №9: Инвеститорски контрол по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, бул. „Патриарх Евтимий” 92 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Триадица”, бул. „Патриарх Евтимий” 92

Упражняване на инвеститорски контрол по време на строително-монтажните работи на сграда с административен адрес гр. София, район „Триадица”, бул. „Патриарх Евтимий” 92. Сградата е с РЗП - 1 960.62 м2. Изпълнителят следва да извърши следните контролни дейности при изпълнение на строителството:
1 да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта;
2 да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: възложителя, представителя на СС, изпълнителя на СМР, авторски надзор и строителния надзор;
3 да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които се документират количеството, обема и стойността на изпълнените видове CMP на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12;
4 да информира възложителя за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на възложителя, чрез изготвянето на доклади;
5 като представител на възложителя, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява възложителя в писмен вид под формата на доклад;
6 да уведомява възложителя за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта;
7 да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени за изпълнение на СМР;
8 да представи на възложителя по един междинен доклад за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP. Междинният доклад се съставя след доказване, от изпълнителя на СМР по одобрената подробна КСС, на реално извършени видове работи, в обем не по-малък от 50% от предвидените в проекта по съответния подобект. Същият се одобрява от Възложителя в срок от 5 работни дни, а в случай на установени забележки, същите се отстраняват от Изпълнителя в срок от 5 работни дни и отново се представя за одобряване;
9 да изготви и представи на възложителя след приключване на строителството на обекта, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол. Докладът се представя в срок от 10 (десет) работни дни, след подписване на Констативен акт обр.15 за обекта. Същият се одобрява от Възложителя в срок от 5 работни дни, а в случай на установени забележки, същите се отстраняват от Изпълнителя в срок от 5 работни дни и отново се представя за одобряване;
10 да предаде на възложителя всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за обекта;
11 да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място;
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
1666.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При офериране участниците следва да се съобразяват с актуалните към датата на подаване на офертата референтни стойности, определени по НПЕЕМЖС, за съответната дейност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособени позиции от 1 до 3, Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
За обособени позиции от 4 до 6: Участникът да притежава валидно Удостоверение/Лиценз съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно лице съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ тази дейност може да се извършва и от лица, притежаващи документ, издаден от компетентен орган на държава членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, удостоверяващ правото да извършват такава дейност.
За обособени позиции от 7 до 9 не се поставят изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата и годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът по обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Всеки участник трябва да е реализирал:
• За обособена позиция 1 - минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева, от който 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
• За обособена позиция 2 - минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева, от който 264 000 (двеста и шестедесет и четири хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
• За обособена позиция 3 - минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 300 000 (триста хиляди) лева, от който 225 000 (двеста двадесет и пет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За ОП (обособена позиция) 1-3 Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.1 от документацията за строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.За ОП 1-3 Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.3. за инженерно-техническия персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация и опит на лицата. За квалифицирания неръководен персонал посочените обстоятелства не се описват в ЕЕДОП, но се декларират в „Списък на квалифицирания неръководен персонал” в свободна форма, част от техническото предложение на участника. Списъкът следва да съдържа имена и дейност, за която ще отговаря съответния работник.
3. За ОП 1-3 Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум 1500 (хиляда и петстотин) кв. м. фасадно скеле. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.5. от документацията за разполагаемото техническо оборудване, което ще ползва.
4. За ОП 1-3 Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.10.7. от документацията за прилагане на: Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват в областта на строителството и Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството;
(Вж. Документацията относно изискванията към сертификатите)
5. За ОП 4-6 Участникът да има опит в извършването на строителен надзор. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за услугите за упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
6. За ОП 7-9 Участникът да има опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация услугите по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
7. За ОП 7-9 Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация относно инженерно-техническия персонал, в който посочва професионалната компетентност на лицата.


1. (ОП 1- 3) През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, като поне една от дейностите трябва да е за жилищна сграда.
* Под дейност, сходна с предмета на поръчката, следва да се разбират СМР за преустройство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ, включващи комбинация от следните дейности: - поставяне на топлоизолация на покриви и стени; - подмяна на съществуваща дограма.
* Под обем сходен с този на поръчката следва да се разбира СМР за преустройство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради, които включват въвеждане на енергоефективни мерки на сгради с РЗП (разгърната застроена площ) не по-малко от:
- по обособена позиция № 1 (ул. "Гургулят" №19) – минимум 1300 кв.м;
- по обособена позиция № 2 (ул. "Петър Парчевич" №12) – минимум 2300 кв.м;
- по обособена позиция № 3 (бул. „Патриарх Евтимий” 92) – минимум 2000 кв.м;
2. (ОП1-3) Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
Ръководител на екипа: •Висше образов. с професионална квалификация „архитект“, "строителен инженер" или еквивалентна. •Професион. опит в технич. ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строит. обект. • Пет години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Технически ръководител: технически правоспособно лице съгл. чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Пет години проф. опит като техн. ръководител.
Специалист по електротехника: •Средно образов. с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Електротехник" или еквивалентна. •Три години опит в упражняване на проф. си квалификация/специалност.
Специалист по водоснабдяване и канализация: •Средно образов. с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация ВиКили еквивалентна. •Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Специалист по отопление и вентилация: •Средно образов. с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Топлотехника" или еквивалентна. •Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: •Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: •Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгл. ЗЗБУТ, Наредба № 3 за функциите [...] и профилактиките на професионалните рискове и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г или еквивалентен курс на обучение. •Професионален опит в осигуряване на ЗБУТнай-малко на един въведен в експлоатация строит. обект.
Участникът трябва да разполага и с минимален квалифициран неръководен персонал за изпълнение на строителството както следва:
* работник топлоизолация – мин. 3
* работник монтаж на дограма – мин. 3
* общи работници – мин. 2
3. (ОП1-3) Участникът трябва да разполага с минимум 1500 кв. м. фасадно скеле
4. (ОП1-3) Участникът да прилага :
4.1.Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват в областта на строителството;
4.2. Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна, с предметен обхват в областта на строителството.
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3 - "Допълнителна информация"
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Във връзка с Постановление №29 на Мин. съвет от 26.01.2017 г. (обн. ДВ бр. 12/03.02.2017 г.), финансирането е под условие по смисъла на чл. 114 от ЗОП, че бъде получено потвърждение от МРРБ за наличен финансов ресурс по НПЕЕМЖС към съответната дата. В случай, че се подпише договор за изпълнение на обществената поръчка, а финансирането не бъде осигурено, на основание чл. 114 от ЗОП всяка от страните може да поиска прекратяване на договора след изтичане на 3 месечен срок от неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на район "Триадица" - София, ул. "Алабин" № 54

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРОДЪЛЖЕНО ОТ РАЗДЕЛ III.1.3 - изисквано минимално/ни ниво/а:
5. (ОП 4-6) През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил поне една услуга по упражняване на строителен надзор на най-малко един обект за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ.
6. (ОП 7-9) През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил поне една услуга по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор.
7. (ОП 7-9) Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
• Ръководител на екип: минимална образователно-квалификационна степен магистър, инженер специалност „ПГС/ССС” или архитект, специалност „Архитектура“, или еквивалентна, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект;
• Един експерт – с минимална образователно-квалификационна степен – средно или висше строително – техническо образование, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект;
*Под сходен обект /за доказване опита на експертите/ следва да се разбира обект с въвеждане на енергоефективни мерки в съществуващи или новопостроени жилищни и/или обществени сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма /отнася се за всички обособени позиции/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.З от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва