Деловодна информация
808
92-01-2 06/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/03/2017 (дд/мм/гггг)
808-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция за метрологичен и технически надзор 000695096
бул. Г. М. Димитров № 52А
София BG411 1797 България
Вяра Хранова +359 882631490
Vyara.Hranova@damtn.government.bg +359 29861707

Интернет адрес/и

http://www.damtn.government.bg

http://op.damtn.government.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.damtn.government.bg/?q=page&idd=index
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Създаване, поддържане и развитие на информационни бази данни и електронни регистри за нуждите на ДАМТН“
48610000      
Услуги

Изпълнението на поръчката включва създаване, внедряване и поддържане на информационни бази данни за надзора на пазара, метрологичния надзор, контрола на качеството на течните горива, като изпълнителят трябва да използва хардуерна платформа, съвместима с наличните в ДАМТН IT средства и софтуер, за да се гарантира ефективната работа и използването на базите данни.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
399999.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48610000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Изпълнението на поръчката включва създаване, внедряване и поддържане на информационни бази данни за надзора на пазара, метрологичния надзор, контрола на качеството на течните горива, като изпълнителят трябва да използва хардуерна платформа, съвместима с наличните в ДАМТН IT средства и софтуер, за да се гарантира ефективната работа и използването на базите данни.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото пФункционалност и експлоатационни качества    20
Анализ и оценка на рисковете нс проекта    15
Капацитет и възможност за разширение    15
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
399999.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Осигуряване на благоприятна бизнес среда посредством създаване, поддържане и развитие на информационни бази данни в областта на надзора на пазара, метрологичния надзор и контрола на качеството

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има реализиран минимален оборот. Информация за оборота се посочва в част ІV, буква Б, т. 2а от ЕЕДОП („конкретен“). При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, изискването се доказва със Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.

Оборот в размер, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, общо за последните три приключили финансови години в размер на 400 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участникът трябва да е изпълнил успешно сходни услуги.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи, което се доказва със сертификат.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001: 2013 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи, което се доказва със сертификат.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2012 или еквивалентен. Сертификатът трябва да е с обхват предоставяне на услуги по разработване и поддръжка на софтуерни продукти, приложения, хардуерна инфраструктура, комуникационни и информационни системи за външни клиенти
5. Участникът следва да разполага със следните технически лица


1. Най-малко две сходни услуги, като поне една да е извършена и интеграция с външни системи. Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности, свързани с разработка и/или надграждане, внедряване и поддръжка на информационни база данни и/или електронни регистри.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:20хх или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи, което се доказва със сертификат.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001: 20хх или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи, което се доказва със сертификат.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:20хх или еквивалентен. Сертификатът трябва да е с обхват предоставяне на услуги по разработване и поддръжка на софтуерни продукти, приложения, хардуерна инфраструктура, комуникационни и информационни системи за външни клиенти
5. Участникът следва да разполага със следните технически лица
Ключов експерт № 1: „Ръководител проект“
Квалификация и умения:
? Висше образование – степен „магистър” в областта на икономиката и управлението (мениджмънт) или еквивалент;
? Минимум 3 (три) години професионален опит в ръководенето на проекти в областта на информационните технологии.
Ключов експерт № 2: „Бизнес анализатор“
Квалификация и умения:
? Висше образование – минимум степен „магистър” в областта на природните науки, математика и информатика, техническите науки или еквивалент;
? Най-малко 3 (три) години опит като бизнес анализатор на проекти и екипи в областта на информационните технологии.
Ключов експерт № 3: „Системен архитект“
Квалификация и умения:
? Висше образование – минимум степен „магистър” в областта на природните науки, математика и информатика, техническите науки или еквивалент;
? Най-малко 3 (три) години опит в проектирането на софтуерни архитектури.
Ключов експерт № 4: „Специалист бази данни“
Квалификация и умения:
? Висше образование – минимум степен „бакалавър” в областта на природните науки, математика и информатика, техническите науки или еквивалент;
? Най-малко 3 (три) години опит в областта на информационните технологии.
Ключов експерт № 5: „Старши Програмист“
Квалификация и умения:
? Висше образование – минимум степен „магистър” в областта на природните науки, математика и информатика, техническите науки или еквивалент;
? Най-малко 3 (три) години опит в областта на информационните технологии.
Ключов експерт № 6: „Програмист“ – минимум 2 бр.
Квалификация и умения:
? Висше образование – минимум степен „бакалавър” в областта на природните науки, математика и информатика, техническите науки или еквивалент;
? Най-малко 3 (три) години опит в областта на информационните технологии.
Ключов експерт № 7: „Експерт информационна сигурност“ – минимум 2 бр.
Квалификация и умения:
? Висше образование – степен „Магистър” в областта на комуникационните технологии, компютърни системи и технологии, информатика, технически науки или еквивалентно;
? Най-малко 5 (пет) години професионален опит в областта на информационните технологии.
• Участие в поне един изпълнен проект за изграждане или внедряване на система в областта на информационната сигурност;
• Да притежава Certified Information Systems Security Professional или еквивалент, издаден от Международна сертификационна организация International Information Systems Security Certification Consortium (ISC) или еквивалентен сертификат за ИТ сигурност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на поръчката включва разработване, внедряване, поддържане и развитие на електронни регистри, в които се съдържа информация за постъпили жалби и сигнали от граждани, наложени принудителни административни мерки, оправомощените лица за проверка на средствата за измерване и др., които ще бъдат подробно разписани в техническите спецификации, предоставяни от Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Г. М. Димитров № 52А, ет. 4

На заседанието се допускат представители на участниците.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за подава на жалба е в съответствие с чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва