Деловодна информация
00272
861 06/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/03/2017 (дд/мм/гггг)
00272-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РУЖИНЦИ 000159682
С.РУЖИНЦИ, УЛ. ГЕОРГИ ДИМИТРОВ №31
С.РУЖИНЦИ BG311 3930 България
ЕВТИМ ЕВТИМОВ +359 93242283
rujinci@abv.bg +359 93242604

Интернет адрес/и

http://obshtina-ruzhintsi.com/

http://obshtina-ruzhintsi.com/обществени-поръчки/58-открита-процедура-00272-2017-0001


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://obshtina-ruzhintsi.com/обществени-поръчки/57-оп-00272-0001
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Изработване на проект за Общ устройствен план на община Ружинци, област Видин“
71410000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на Общ устройствен план на община Ружинци.
Проектът на Общ устройствен план на община Ружинци да се разработи в две фази: Предварителен проект и Окончателен проект. Във фаза Предварителен проект да се изготвят Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл.31 от Закона за биологичното разнообразие по обем и съдържание в съответствие с действащата нормативна база за устройство на територията. В случай, че след обсъждането и разглеждането на предварителния проект на ОУПО Ружинци по чл.127 от ЗУТ, се наложат съществени изменения в проекта, следва екологичната оценка и оценката на съвместимостта да се преработят и съобразят приетите изменения. Съдържанието на проектно-проучвателните работи по всяка фаза се определя от чл. 18 и чл. 19 на Наредба № 8 на МРРБ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
126305      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

община Ружинци

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на Общ устройствен план на община Ружинци.
Проектът на Общ устройствен план на община Ружинци да се разработи в две фази: Предварителен проект и Окончателен проект. Във фаза Предварителен проект да се изготвят Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл.31 от Закона за биологичното разнообразие по обем и съдържание в съответствие с действащата нормативна база за устройство на територията. В случай, че след обсъждането и разглеждането на предварителния проект на ОУПО Ружинци по чл.127 от ЗУТ, се наложат съществени изменения в проекта, следва екологичната оценка и оценката на съвместимостта да се преработят и съобразят приетите изменения.
Съдържанието на проектно-проучвателните работи по всяка фаза се определя от чл. 18 и чл. 19 на Наредба № 8 на МРРБ за обема и съдържанието на устройствените планове. Изпълнителят на проекта следва стриктно да изпълнява тези нормативни изисквания за обхвата на ППР и по своя инициатива да включи допълнителни проучвания, имащи отношение към устройственото развитие и планиране на Община Ружинци.
Плановото задание изисква изработването на Общ устройствен план на Община Ружинци да се осъществи в съответствие с разпоредбите на чл. 125 и чл. 126 от Закона за устройство на територията, както и чл. 16, ал.1, чл. 17, чл. 18 и чл. 19 от Наредба № 8 за обема и съдържанието на устройствените планове.
Срокът за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчката, е както следва:
- Срок за предаване на предварителен проект на ОУПО, (вкл. Опорен план, Екологична оценка и Оценка за съвместимост) – не повече от 210 (двеста и десет) календарни дни, от подписване на договора за изпълнение на поръчката.
- Срок за предаване на окончателния проект на ОУПО – не повече от 90 (деветдесет) календарни дни, след провеждане на необходимите процедури по обсъждане и съгласуване на предварителния проект за ОУПО, съгласно изискванията на чл. 127 от Закона за устройство на територията, представено от изпълнителя в неговата оферта.
Критериите по-долу
 
ДА ТП1- Подход и методология за изпълнение на поръчката. Системи и мерки за осигуряване на качеството    20
ТП2 - „Анализ на дейностите“    20
ТП3 - Разпределение на задачите в екипа    10
ТП4 - Управление на риска    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
126305      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участинкът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата; Забележка: Под услуги "идентични или сходни с предмета на поръчката" да се разбира извършване на дейности по изработване на концепция и/или схема за пространствено развитие и/или общ устройствен план и/или цялостен или частичен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място) и/или Техническо задание за ОУП. Доказване: Списък на доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка или услуга.
Съгласно чл.67, ал.1 ЗОП списъкът следва да бъде попълнен в клетка 1б, Раздел В, Част IV от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
2. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един Ключов експерт в екипа на участника. При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените специалности.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от изискуемите специалности. Доказване: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата;
Съгласно чл.67, ал.1 ЗОП списъкът следва да бъде попълнен в клетка 6, Раздел В, Част IV от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
Информация за образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата- Образец 5, /Декларация за разположение на ключов експерт за изпълнение на поръчката – Образец № 6; Декларация по Закона за защита на личните данни от всеки един от експертите – Образец № 7; Декларация по чл. 83, ал. 4 от Закона за опазване на околната среда – за експерт по оценка на съвместимост – Образец № 8; Декларация, че не участва в изработването на повече от един ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН по време на изпълнението на настоящата поръчка – за всеки един от експертите – Образец № 9/.
3. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, или еквивалентен.
Доказване: За доказване на горепосоченото изискване, участникът прилага заверено копие на сертификат за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката или еквивалент.
Съгласно чл.67, ал.1 ЗОП участникът декларира съответствието в Раздел Г- Стандарти за осигуряване на качеството, Част IV от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1. Участникът да е извършил самостоятелно или съвместно, минимум 1 (една) услуга, *идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността.
2. Участникът трябва да предложи екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, който да е ангажиран, само с още една подобна поръчка по време на извършването и, както следва: Ключов Експерт 1 - Ръководител на екипа (РЕ): Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ в някоя от следните области: "Архитектура"; Пълна проектантска правоспособност (ППП) в областта на професионалната си квалификация.; Участие в минимум 1 (една) разработка в областта на анализа/планирането/програмирането на устройственото планиране или еквивалентна.; с минимум 10 години професионален опит по специалността; минимум 5 години опит в областта на устройственото планиране. Ключов Експерт 2- висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура" или еквивалентна, с минимум 5 г. опит по специалността и притежаващ пълна проектантска правоспособност и удостоверение за вписване в регистъра по чл.165, ал.(1) от ЗКН (Закона за културното наследство) с област на дейност „архитектура”, с минимум 3 г. опит в опазване на културното наследство. Ключов Експерт 3 - висше образование – специалност „пътно строителство” или еквивалент, с минимум 5 г. опит в проектирането на комуникационни връзки в урбанизирана територия и устройственото планиране на транспортно-комуникационна инфраструктура, притежаващ пълна проектантска правоспособност. Ключов Експерт 4 - висше образование, с образователно – квалификационна степен „магистър“, специалност „Геодезия“, „ГИС” или „Картография“ или еквивалентна, с минимум 5 г. опит по специалността, притежаващ пълна проектантска правоспособност. Ключов Експерт 5 – експерт по оценка за съвместимост - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" в някоя от специалностите в професионално направление „Биологически науки” „Екология“ или еквивалентна, с минимум 5 г. професионален опит по специалността. Ключов Експерт 6 – висше образование – специалност „Електроинжeнер” или еквивалент, с минимум 5 г. опит по специалността, участие в разработването на ОУП и/или на разработки в сферата на устройственото планиране, притежаващ пълна проектантска правоспособност. Ключов Експерт 7 – висше образование – специалност „ВиК” или еквивалент, с минимум 5 г. опит в проектирането на ВиК инфраструктура, участие в разработването на ОУП и/или на разработки в сферата на устройственото планиране, притежаващ пълна проектантска правоспособност. Ключов Експерт8 – висше образование – специалност „Ландшафтна архитектура” или еквивалент, с минимум 5 г. опит в проектирането по специалността си, участие в разработването на ОУП и/или на разработки в сферата на устройственото планиране, притежаващ пълна проектантска правоспособност. Ключов Експерт 9 – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Икономо-география“, „География”, „Икономика“ или еквивалентна, с миниум 5 години опит в областта на професионалната си квалификация.
3. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 1,5 (един и половина) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: 1. банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя); 2. парична сума, преведена по банкова сметка Община Ружинци. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на обществена поръчка с предмет “Изработване на проект за Общ устройствен план на община Ружинци, област Видин“; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова гаранция или застраховка, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на община Ружинци и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/04/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Ружинци, адрес с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, обл.Видин

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. изтичането на срока по чл. 100, ал. 4 - срещу решението за одобряване на поканата за потвърждаване на интерес и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, с което одобряват промените в покана за потвърждаване на интерес;
3. изтичането на 5-дневния срок по чл. 100, ал. 5 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
4. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
5. публикуването на решенията за провеждане на процедури на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 8 - 10 и 13;
6. получаването на решението за предварителен подбор или за приключване на диалога;
7. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
8. публикуването на обявлението за доброволна прозрачност.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 6, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва