Деловодна информация
00073
 
да
да
01/03/2017 (дд/мм/гггг)
00073-2017-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
град Велико Търново, площад Майка България 2
Велико Търново BG321 5000 България
Надя Петрова, Русанка Александрова +359 62619231
mop_vt@abv.bg +359 62619251

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/461


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/461
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, пл. Майка България № 2 000133634
Община Велико Търново, град Велико Търново, пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619251

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/461

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране и изпълнение на строителни дейности във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на Община Велико Търново
45000000      
Строителство

Проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на Община Велико Търново на четири обособени позиции. Чрез обществената поръчка ще се извърши обновяване на многофамилни жилищни сгради, чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите в многофамилни жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. Изпълнението на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради ще допринесе за по-високо ниво на енергийната ефективност на многофамилните жилищни сгради и намаляване на разходите за енергия, подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите и осигуряване на условия на жизнена среда в съответствие с критериите за устойчиво развитие. Подробни информация за естеството и обема на строителството и услугите е представена в раздел II.2.4.) от обявлението.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3319852.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Велико Търново, ул."РАЙЧО НИКОЛОВ" №1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, сграда с административен адрес гр. Велико Търново, ул."РАЙЧО НИКОЛОВ" №1.

Изготвянето на работен инвестиционен проект с обхват и съдържание съгласно Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, а също и от специфичните особености на обекта. Проектът да съдържа частите: Архитектурна, Конструктивна, Енергийна Ефективност с доклад за съответствие, Електро, ВиК, ОВКИ, Пожарна безопасност, ПБЗ, ПУСО, проектно-сметна документация. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект.Допустимите мерки включващи освен енергоспестяващите, така и тези за поддържане и осигуряване на обекта, са подробно изложени в техническата спецификация и докладите за технически и енергийни обследвания, неразделна част от документацията за обществена поръчка. А именно (накратко):1. Съществуващите плочници (по контура на сградата) да се ремонтират или изпълнят отново при спазване на необходимите наклони; 2. Да се ремонтират фасадите, включващо топлинно изолиране на външните ограждащи елементи, хармонизиране и унифициране на фасадните дограми, парапети и други елементи, постигане на добро цветово решение и формиране на цялостна архитектурно-естетическа визия на сградата; 3. Да се предвиди разделянето на топлоизолацията с негорими хоризонтални и вертикални ивици, съгласно изискванията Наредба Iз-1971; 4. Цокълните стени да се топлоизолират със система от XPS и завършващ слой от водоотблъскваща мазилка; 5. Да се подменят входните дограми за достъп до сградата с алуминиева дограма с прекъснат термомост; 6. Прозорците в сутерена да бъдат сменени с PVC дограма със стъклопакет; 7. Да се ремонтират козирките над входовете; 8. Да се ремонтират или да се подменят балконските парапети; 9. Всички прозорци да бъдат обезопасени съгласно изискването на чл. 113, ал. 3 от Наредба № 7/22.12.2003 г. ПНУОВТУЗ; 10. Да се извърши основен ремонт, топлоизолиране и хидроизолиране на покрива; 11. Да се монтират шапки на отдушниците и комините, да се ремонтират и измажат, да се направи проверка за свързаност на тръбите на отдушниците в подпокривното пространство, същото да се почисти; 12. Капаците за изход към покрива и прозорците на машинните помещения да се подменят с нова алуминиева дограма; 13. Дървената двукатна и единична дограма, стоманената и силно амортизираната PVC дограма сградата да се подмени с нова PVC дограма със стъклопакет, в съответствие предписаните енергоспестяващи мерки; 14. При подмяната на дограмата да се монтират нови външни алуминиеви подпрозоречни поли; 15. Площадката пред входа да се приведе в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 1.07.2009г.; 16. Таваните на остъклените балкони и лоджии, над които има неостъклени, да се топлоизолират отвътре; 17. след подмяната на дограмата да се изпълни вътрешното обръщане, след което да се боядиса; 18. Над балконите на последния жилищен етаж да се предвидят и изпълнят предпазни козирки.; 19. Да се направят локални изкърпвания и боядисване на стълбищното пространство, да се ремонтират стълбищните парапети; 20. Дилатационните фуги и фугите между конструктивните елементи да се затворят по детайл на проектанта; 21. Фугите между фасадните панели да се уплътнят; 22. Всички участъци, където има оголени армировъчни пръти (нарушено бетоново покритие) – прътите се почистват добре и бетоновото покритие се възстановява със специализирана смес; 23. Подмяна на старите водоприемници с нови, с подходящ диаметър. Поставяне на нови решетки на водоприемниците; 24. Да се изпълнят предписаните енергоспестяващи мерки свързани с отоплителната инсталация на сградите (там където има такива) чрез реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална и монтаж на вертикални щрангове във всеки вход, от който да се подаде топлоносител към колекторни табла на площадките пред апартаментите с изводи за всеки апартамент;Продължава в раздел II.2.14).
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за нивото на качествено изпълнение на поръчката“ /П1/, с подпоказател Н1-с тежест 15 т. и подпоказател Н2-с тежест 25 т.    40
„Предложен срок за изпълнение на проектиране“ /П2А/    5
„Предложен срок за изпълнение на строителство“ /П2Б/    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
474800.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

25. Да се подменят изцяло външните водосточните тръби; 26. Цялостна подмяна на осветлението в общите части и монтаж на енергоефективни осветителни тела; 27. Изграждане на автоматиз. управление на осветлението в общите части; 28. Изграждане на нова мълниезащитната и заземителна инсталация; 28. Да се монтират врати с огнеустойчивост ЕІ-60 на входовете от стълбището към сутерена.

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда находяща се в: гр. Велико Търново, ул."Георги Измирлиев“ №16 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Община Велико Търново - гр. Велико Търново, ул."Георги Измирлиев“ №16

Изготвянето на работен инвестиционен проект с обхват и съдържание съгласно Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, а също и от специфичните особености на обекта. Проектът да съдържа частите: Архитектурна, Конструктивна, Енергийна Ефективност с доклад за съответствие, Електро, ВиК, ОВКИ, Пожарна безопасност, ПБЗ, ПУСО, проектно-сметна документация. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект.Допустимите мерки включващи освен енергоспестяващите, така и тези за поддържане и осигуряване на обекта, са подробно изложени в техническата спецификация и докладите за технически и енергийни обследвания, неразделна част от документацията за обществена поръчка. А именно (накратко):1. Съществуващите плочници (по контура на сградата) да се ремонтират или изпълнят отново при спазване на необходимите наклони; 2. Да се ремонтират фасадите, включващо топлинно изолиране на външните ограждащи елементи, хармонизиране и унифициране на фасадните дограми, парапети и други елементи, постигане на добро цветово решение и формиране на цялостна архитектурно-естетическа визия на сградата; 3. Да се предвиди разделянето на топлоизолацията с негорими хоризонтални и вертикални ивици, съгласно изискванията Наредба Iз-1971; 4. Цокълните стени да се топлоизолират със система от XPS и завършващ слой от водоотблъскваща мазилка; 5. Да се подменят входните дограми за достъп до сградата с алуминиева дограма с прекъснат термомост; 6. Прозорците в сутерена да бъдат сменени с PVC дограма със стъклопакет; 7. Да се ремонтират козирките над входовете; 8. Да се ремонтират или да се подменят балконските парапети; 9. Всички прозорци да бъдат обезопасени съгласно изискването на чл. 113, ал. 3 от Наредба № 7/22.12.2003 г. ПНУОВТУЗ; 10. Да се извърши основен ремонт, топлоизолиране и хидроизолиране на покрива; 11. Да се монтират шапки на отдушниците и комините, да се ремонтират и измажат, да се направи проверка за свързаност на тръбите на отдушниците в подпокривното пространство, същото да се почисти; 12. Капаците за изход към покрива и прозорците на машинните помещения да се подменят с нова алуминиева дограма; 13. Дървената двукатна и единична дограма, стоманената и силно амортизираната PVC дограма сградата да се подмени с нова PVC дограма със стъклопакет, в съответствие предписаните енергоспестяващи мерки; 14. При подмяната на дограмата да се монтират нови външни алуминиеви подпрозоречни поли; 15. Площадката пред входа да се приведе в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 1.07.2009г.; 16. Таваните на остъклените балкони и лоджии, над които има неостъклени, да се топлоизолират отвътре; 17. след подмяната на дограмата да се изпълни вътрешното обръщане, след което да се боядиса; 18. Над балконите на последния жилищен етаж да се предвидят и изпълнят предпазни козирки.; 19. Да се направят локални изкърпвания и боядисване на стълбищното пространство, да се ремонтират стълбищните парапети; 20. Дилатационните фуги и фугите между конструктивните елементи да се затворят по детайл на проектанта; 21. Фугите между фасадните панели да се уплътнят; 22. Всички участъци, където има оголени армировъчни пръти (нарушено бетоново покритие) – прътите се почистват добре и бетоновото покритие се възстановява със специализирана смес; 23. Подмяна на старите водоприемници с нови, с подходящ диаметър. Поставяне на нови решетки на водоприемниците; 24. Да се изпълнят предписаните енергоспестяващи мерки свързани с отоплителната инсталация на сградите (там където има такива) чрез реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална и монтаж на вертикални щрангове във всеки вход, от който да се подаде топлоносител към колекторни табла на площадките пред апартаментите с изводи за всеки апартамент;Продължава в раздел II.2.14).
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за нивото на качествено изпълнение на поръчката“ /П1/, с подпоказател Н1-с тежест 15 т. и подпоказател Н2-с тежест 25 т.    40
„Предложен срок за изпълнение на проектиране“ /П2А/    5
„Предложен срок за изпълнение на строителство“ /П2Б/    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
839960.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

25. Да се подменят изцяло външните водосточните тръби; 26. Цялостна подмяна на осветлението в общите части и монтаж на енергоефективни осветителни тела; 27. Изграждане на автоматиз. управление на осветлението в общите части; 28. Изграждане на нова мълниезащитната и заземителна инсталация; 28. Да се монтират врати с огнеустойчивост ЕІ-60 на входовете от стълбището към сутерена.

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Велико Търново, ул."Георги Измирлиев“ №15 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Община Велико Търново - гр. Велико Търново, сграда с административен адрес ул."Георги Измирлиев“ №15

Изготвянето на работен инвестиционен проект с обхват и съдържание съгласно Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, а също и от специфичните особености на обекта. Проектът да съдържа частите: Архитектурна, Конструктивна, Енергийна Ефективност с доклад за съответствие, Електро, ВиК, ОВКИ, Пожарна безопасност, ПБЗ, ПУСО, проектно-сметна документация. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект.Допустимите мерки включващи освен енергоспестяващите, така и тези за поддържане и осигуряване на обекта, са подробно изложени в техническата спецификация и докладите за технически и енергийни обследвания, неразделна част от документацията за обществена поръчка. А именно (накратко):1. Съществуващите плочници (по контура на сградата) да се ремонтират или изпълнят отново при спазване на необходимите наклони; 2. Да се ремонтират фасадите, включващо топлинно изолиране на външните ограждащи елементи, хармонизиране и унифициране на фасадните дограми, парапети и други елементи, постигане на добро цветово решение и формиране на цялостна архитектурно-естетическа визия на сградата; 3. Да се предвиди разделянето на топлоизолацията с негорими хоризонтални и вертикални ивици, съгласно изискванията Наредба Iз-1971; 4. Цокълните стени да се топлоизолират със система от XPS и завършващ слой от водоотблъскваща мазилка; 5. Да се подменят входните дограми за достъп до сградата с алуминиева дограма с прекъснат термомост; 6. Прозорците в сутерена да бъдат сменени с PVC дограма със стъклопакет; 7. Да се ремонтират козирките над входовете; 8. Да се ремонтират или да се подменят балконските парапети; 9. Всички прозорци да бъдат обезопасени съгласно изискването на чл. 113, ал. 3 от Наредба № 7/22.12.2003 г. ПНУОВТУЗ; 10. Да се извърши основен ремонт, топлоизолиране и хидроизолиране на покрива; 11. Да се монтират шапки на отдушниците и комините, да се ремонтират и измажат, да се направи проверка за свързаност на тръбите на отдушниците в подпокривното пространство, същото да се почисти; 12. Капаците за изход към покрива и прозорците на машинните помещения да се подменят с нова алуминиева дограма; 13. Дървената двукатна и единична дограма, стоманената и силно амортизираната PVC дограма сградата да се подмени с нова PVC дограма със стъклопакет, в съответствие предписаните енергоспестяващи мерки; 14. При подмяната на дограмата да се монтират нови външни алуминиеви подпрозоречни поли; 15. Площадката пред входа да се приведе в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 1.07.2009г.; 16. Таваните на остъклените балкони и лоджии, над които има неостъклени, да се топлоизолират отвътре; 17. след подмяната на дограмата да се изпълни вътрешното обръщане, след което да се боядиса; 18. Над балконите на последния жилищен етаж да се предвидят и изпълнят предпазни козирки.; 19. Да се направят локални изкърпвания и боядисване на стълбищното пространство, да се ремонтират стълбищните парапети; 20. Дилатационните фуги и фугите между конструктивните елементи да се затворят по детайл на проектанта; 21. Фугите между фасадните панели да се уплътнят; 22. Всички участъци, където има оголени армировъчни пръти (нарушено бетоново покритие) – прътите се почистват добре и бетоновото покритие се възстановява със специализирана смес; 23. Подмяна на старите водоприемници с нови, с подходящ диаметър. Поставяне на нови решетки на водоприемниците; 24. Да се изпълнят предписаните енергоспестяващи мерки свързани с отоплителната инсталация на сградите (там където има такива) чрез реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална и монтаж на вертикални щрангове във всеки вход, от който да се подаде топлоносител към колекторни табла на площадките пред апартаментите с изводи за всеки апартамент; Продължава в раздел II.2.14).
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за нивото на качествено изпълнение на поръчката“ /П1/, с подпоказател Н1-с тежест 15 т. и подпоказател Н2-с тежест 25 т.    40
„Предложен срок за изпълнение на проектиране“ /П2А/    5
„Предложен срок за изпълнение на строителство“    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1484232      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

25. Да се подменят изцяло външните водосточните тръби; 26. Цялостна подмяна на осветлението в общите части и монтаж на енергоефективни осветителни тела; 27. Изграждане на автоматиз. управление на осветлението в общите части; 28. Изграждане на нова мълниезащитната и заземителна инсталация; 28. Да се монтират врати с огнеустойчивост ЕІ-60 на входовете от стълбището към сутерена.

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Велико Търново,ул."Ниш“ №4 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Община Велико Търново - гр. Велико Търново, сграда с административен адрес - ул."Ниш“ №4

Изготвянето на работен инвестиционен проект с обхват и съдържание съгласно Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, а също и от специфичните особености на обекта. Проектът да съдържа частите: Архитектурна, Конструктивна, Енергийна Ефективност с доклад за съответствие, Електро, ВиК, ОВКИ, Пожарна безопасност, ПБЗ, ПУСО, проектно-сметна документация. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект.Допустимите мерки включващи освен енергоспестяващите, така и тези за поддържане и осигуряване на обекта, са подробно изложени в техническата спецификация и докладите за технически и енергийни обследвания, неразделна част от документацията за обществена поръчка. А именно (накратко):1. Съществуващите плочници (по контура на сградата) да се ремонтират или изпълнят отново при спазване на необходимите наклони; 2. Да се ремонтират фасадите, включващо топлинно изолиране на външните ограждащи елементи, хармонизиране и унифициране на фасадните дограми, парапети и други елементи, постигане на добро цветово решение и формиране на цялостна архитектурно-естетическа визия на сградата; 3. Да се предвиди разделянето на топлоизолацията с негорими хоризонтални и вертикални ивици, съгласно изискванията Наредба Iз-1971; 4. Цокълните стени да се топлоизолират със система от XPS и завършващ слой от водоотблъскваща мазилка; 5. Да се подменят входните дограми за достъп до сградата с алуминиева дограма с прекъснат термомост; 6. Прозорците в сутерена да бъдат сменени с PVC дограма със стъклопакет; 7. Да се ремонтират козирките над входовете; 8. Да се ремонтират или да се подменят балконските парапети; 9. Всички прозорци да бъдат обезопасени съгласно изискването на чл. 113, ал. 3 от Наредба № 7/22.12.2003 г. ПНУОВТУЗ; 10. Да се извърши основен ремонт, топлоизолиране и хидроизолиране на покрива; 11. Да се монтират шапки на отдушниците и комините, да се ремонтират и измажат, да се направи проверка за свързаност на тръбите на отдушниците в подпокривното пространство, същото да се почисти; 12. Капаците за изход към покрива и прозорците на машинните помещения да се подменят с нова алуминиева дограма; 13. Дървената двукатна и единична дограма, стоманената и силно амортизираната PVC дограма сградата да се подмени с нова PVC дограма със стъклопакет, в съответствие предписаните енергоспестяващи мерки; 14. При подмяната на дограмата да се монтират нови външни алуминиеви подпрозоречни поли; 15. Площадката пред входа да се приведе в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 1.07.2009г.; 16. Таваните на остъклените балкони и лоджии, над които има неостъклени, да се топлоизолират отвътре; 17. след подмяната на дограмата да се изпълни вътрешното обръщане, след което да се боядиса; 18. Над балконите на последния жилищен етаж да се предвидят и изпълнят предпазни козирки.; 19. Да се направят локални изкърпвания и боядисване на стълбищното пространство, да се ремонтират стълбищните парапети; 20. Дилатационните фуги и фугите между конструктивните елементи да се затворят по детайл на проектанта; 21. Фугите между фасадните панели да се уплътнят; 22. Всички участъци, където има оголени армировъчни пръти (нарушено бетоново покритие) – прътите се почистват добре и бетоновото покритие се възстановява със специализирана смес; 23. Подмяна на старите водоприемници с нови, с подходящ диаметър. Поставяне на нови решетки на водоприемниците; 24. Да се изпълнят предписаните енергоспестяващи мерки свързани с отоплителната инсталация на сградите (там където има такива) чрез реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална и монтаж на вертикални щрангове във всеки вход, от който да се подаде топлоносител към колекторни табла на площадките пред апартаментите с изводи за всеки апартамент; Продължава в раздел II.2.14).
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за нивото на качествено изпълнение на поръчката“ /П1/, с подпоказател Н1-с тежест 15 т. и подпоказател Н2-с тежест 25 т.    40
„Предложен срок за изпълнение на проектиране“ /П2А/    5
„Предложен срок за изпълнение на строителство“ /П2Б/    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
520860      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

25. Да се подменят изцяло външните водосточните тръби; 26. Цялостна подмяна на осветлението в общите части и монтаж на енергоефективни осветителни тела; 27. Изграждане на автоматиз. управление на осветлението в общите части; 28. Изграждане на нова мълниезащитната и заземителна инсталация; 28. Да се монтират врати с огнеустойчивост ЕІ-60 на входовете от стълбището към сутерена.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно чл. 3, ал.2 от ЗКС за изпълнение на строежи за ОП№1–І група, ІІІ категория; за ОП№2- І група, ІІІ категория; за ОП№3- І група, ІІІ категория; за ОП№4- І група, ІІІ категория, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, удостоверено с еквивалентен документ подготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган в държавата в която е установен.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, съобразно вида и дела от поръчката който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
При участие като обединение се представя ЕЕДОП от обединението и ЕЕДОП от всеки от партньорите в обединението. В ЕЕДОП от обединението се попълва консолидираната (обобщена) информация.
Доказване на посоченото изискване:
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

-Доказателства за всяка позиция по чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорности или гаранция в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумение за Европейското икономическо пространство.При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ на ЕЕДОП.
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал.1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава – членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за проектиране и строежи за изисканата трета категория или еквивалент.
В случай на участие на обединение, спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани с проектирането или строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от поръчката.
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ с изискуемото покритие – копие от валидна застрахователна полица или еквивалент, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни /представя се преди сключване на договор с изпълнителя/.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Доказателствата се представят от участника определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 1, т.3 - 100 000 лв. и чл. 5, ал. 2, т.3 - 200 000 лв. от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП: Списък на проектиране и строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, при строителството придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, а при проектирането – чрез посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2.За доказване на изискване за притежаване на валиден сертификат БДС EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на проектирането и строителството на сгради, участниците представят: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на проектирането и строителството на сгради (заверено копие).
За доказване на изискване за притежаване на валиден сертификат БДС EN ISO 14001:2004 - за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на управление на околна среда, с предметен обхват в областта на строителството на сгради, участниците представят: валиден Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството на сгради - (заверено копие).
Доказателствата по т.1 и 2 се представят от участника определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.


1. Участникът да е изпълнил през последните 3(три)години, считано от датата на подаване на оферта минимум 1 брой инвестиционен проект /работен или технически/, който да е с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на позицията. Под идентичен или сходен проект с предмета на позицията е този за реализация на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топлоизолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи и/или нови жилищни, и/или административни, и/или други сгради с обем за:
- за ОП1 – РЗП 2000 м2;
-за ОП2 – РЗП 6500 м2.;
-за ОП3 – РЗП 12000 м2.;
-за ОП4 – РЗП 4000 м2.,
и да е изпълнил през последните 5(пет)години, считано от датата на подаване на оферта и строителство, което е идентично или сходно с предмета на позицията.
Под „идентично или сходно“ строителство с предмета на позицията, следва да се разбира: СМР по полагане на хидро и топлоизолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи и/или нови жилищни, и/или административни, и/или други сгради, с РЗП:
- по ОП № 1 – мин. 2000 кв.м.;
- по ОП № 2 –мин. 6500 кв.м.;
- по ОП № 3 –мин. 12000 кв.м.;
- по ОП № 4 – мин. 4000 кв.м.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1а) и 1 б) от ЕЕДОП за строителство и проектиране с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2. Участникът следва да притежава сертификация по БДС EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството и по БДС EN ISO 14001:2004 - за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на проектирането и строителството на сгради и за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството на сгради. В случай на участие на обединение, спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани с проектирането и строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/04/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/04/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Велико Търново на адрес: град Велико Търново, пл. "Майка България",№2, заседателна зала.

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на Община Велико Търново.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Участникът следва да предостави (декларира) в част ІІІ., буква „Г” от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП): липсата на основания по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
В част ІІІ, буква „Г” от ЕЕДОП (дясна част), участникът следва да впише текста: „По отношение на Икономическия оператор налице ли са обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици” и да даде своя отговор, като маркира съответно ДА или НЕ.
2.Участникът следва да декларира във връзка с чл. 101, ал. 11 от ЗОП, че не е свързано лице с участник в процедурата.
В част ІІІ, буква „Г” от ЕЕДОП (дясна част), участникът следва да впише текста: „Икономическият оператор свързано лице ли е по смисъла на §2, т. 45 от Допълнителни разпоредби на ЗОП с друг участник в обществената поръчка (обособената позиция)” и да даде своя отговор, като маркира съответно ДА или НЕ.
3.Общ срок за изпълнение на позиция от поръчката е: минимален срок 80 /осемдесет/ календарни дни и максимален срок 160 /сто и шестдесет/ календарни дни, от които: За проектиране – минимален срок 20 /двадесет/ календарни дни, максимален срок 40 /четиридесет/ календарни дни от предаване на изходни данни от представител на Възложителя с Приемо предавателен протокол.За строителство – минимален срок 60 /шестдесет/ календарни дни и максимален срок 120 /сто и двадесет/ календарни дни от подписване на Протокол обр. 2 за откриване на строителната площадка.Предложения, които са над максималният и под минималния срок за всяка от дейностите предмет на поръчката ще бъдат предложени за отстраняване.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение съгласно изискванията на чл. 111, ал.5 от ЗОП.Възложителят определя гаранцията за изпълнение да е в размер на 4,5% ( четири цяло и пет процента) от стойността на договора без ДДС за обособената позиция. Aвансово плащане в размер на 35 % (тридесет и пет на сто) от общата стойност на обособената позиция. Aвансово плащане е дължимо срещу представяне на една от следните форми на гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП.
Съгласно т.2 на писмо изх. № 91-00-10/06.02.2017 г. на Министерство на регионалното развитие и благоустройството, откриването на процедури по реда на ЗОП е необходимо да става при условията на чл. 114 от същия.
В тази връзка и на основание чл. 114 от ЗОП, настоящата обществена поръчката се обявява под условие, че изпълнението на дейностите предмет на поръчката ще започнат след потвърждаване за наличен финансов ресурс. Условия за отложено изпълнение на дейностите, както и възможности за прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването на договора са предвидени в проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва