Деловодна информация
02709СЗДП ТП ДГС Своге
158 01/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
02709-2017-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение Държавно горско стопанство -Своге към Северозападно държавно предприятие- Враца 2016174760092
ул.Звънче 2
Своге BG313 2260 България
инж.Христо Янев +359 885149705
dgs_svoge@abv.bg +359 885149705

Интернет адрес/и

http://www.szdp.bg

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170301lckW8205216
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и опазване на горските територии съгласно чл.165, ал.1 от Закона за горите

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуга свързана с абонаментна поддръжка и ремонт на компютърна техника за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС Своге
50320000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е абонаментна поддръжка и ремонт на компютърна техника, включваща поддръжка, профилактика и ремонт на 13 броя стационарни компютри и 5 броя принтери, абонаментна поддръжка на 1 брой касов апарат, абонаментна поддръжка на техника за видеонаблюдение на административната сграда на ТП ДГС Своге в гр.Своге, ул."Звънче" №2, включително доставка и монтаж на нови, оригинални и неупотребявани резервни части
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
9900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Административната сграда на ТП ДГС Своге, град Своге, ул.Звънче 2, община Своге, Софийска област

Обществената поръчка обхваща услуга за срок от 36 месеца, представляваща абонаментна поддръжка и ремонт на компютърна техника-13 броя стационарни компютри, 5 броя принтери, абонаментна поддръжка на касов апарат и техника за видеонаблюдение на административната сграда на ТП ДГС Своге в гр.Своге, ул.Звънче 2, както и доставка на нови, оригинални и неупотребявани резервни части.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да имат опит и да са изпълнили дейности/услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните най-много 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката се приемат дейности по сервизно обслужване на подобна или съща офис техника. Поставеното изискване се доказва: при подаване на оферта с ЕЕДОП, при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП-с документи по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП-списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги.
2.Участниците в процедурата следва да разполагат с минимум 2 специалисти за извършване на следгаранционното сервизно обслужване-предмет на поръчката. За доказване на това изискване участниците следва да представят списък на специалистите за извършване на следгаранционното сервизно обслужване-предмет на поръчката.
3.Участниците в процедурата да имат изградена система за управление на качеството, сертифицирана по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват съответстващ на предмета на поръчката. За доказване на това изискване, участниците следва да представят документ, удостоверяващ наличие на система за управление на качеството, сертифицирана по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват съответстващ на предмета на поръчката.


1.Минималното изискване, поставено от Възложителят е участникът да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата минимум една дейност/услуга, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
2.Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност-минимум двама компютърни специалисти.
3.Да прилагат система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, включващ поддръжка и ремонт на компютърна техника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 от ЗОП и условията по чл.107 от ЗОП. Възложителят изисква от избрания за Изпълнител на обществената поръчка гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5 процента от стойността му без ДДС. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение-парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Усливията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/03/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Своге, ул.Звънче 2

Офертите се отварят на публично заседание на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Присъстващите се легитимират чрез представяне на документ за самоличност или пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Източник на финансиране-средства от стопанската дейност на стопанството. 2.Плащането по договора ще се извършва в срок до 10 дни от представянето на фактура, издадена от изпълнителя. 3.Изискванията на Възложителя към личното състояние на участниците е съгласно Раздел V.1 от документацията. 4. Основания за отстраняване на участниците:Възложителят отстранява участниците от процедурата: участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условия, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията: участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката: участник, който не е представил в срок обосновката по чл.72, ал.1 или чиято оферта не е приета съгласно чл.72, ал.3-5 ЗОП: участници, които са свързани лица, 5. Възложителят изисква от определеният изпълнител да представи гаранции в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, в една от формите, посочени в чл.111, ал.5 от ЗОП, която да обезпечи изпълнението му. 6.Участниците могат да получат информация: за задълженията свързани с данъци и осигуровки от НАП, за задълженията свързани с опазване на околната среда от Министерството на околната среда и водите, за задълженията свързани със закрила на заетостта и условията на труд от Министерството на труда и социалната политика.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от настъпването на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва