Деловодна информация
00035
08-00-26.1 28/02/2017 (дд/мм/гггг)
не
00035-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Костинброд 000776363
ул.Охрид №1
Костинброд BG412 2230 България
Снежа Трендафилова - правоспособен юрист или инж.Габриела Георгиева - зам.-кмет по Устройство на територията, общинска собственост и екология +359 72168712
kostinbrod.bg@gmail.com +359 72168777

Интернет адрес/и

http://www.kostinbrod.bg

http://kostinbrod.bg/archives/10378


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://kostinbrod.bg/archives/10378
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Общинска администрация - община Костинброд в Център за информация и услуги на гражданите 000776363
ул. Охрид №1
Костинброд BG412 2230 България
инж. Габриела Георгиева +359 72168703
deputy_mayor_georgieva@abv.bg +359 72168777

Интернет адрес/и

http://kostinbrod.bg

http://kostinbrod.bg/archives/10378

ДА http://kostinbrod.bg/archives/10378

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, СМР, авторски надзор, доставка и монтаж на оборудване за проект: Подобряване качеството на образователния процес в ПГВМСС-Св.Георги Победоносец-Костинброд за BG16RFOP001-3.002-0029-C01 ОП 2017 - 3
45000000      
Строителство

Настоящата поръчка включва изпълнение на дейности по две обособени позици: Първа обособена позиция: инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор и Втора обособена позиция: доставка на обзавеждане/оборудване) за изпълнение на проект "Подобряване качеството на образователния процес в Професионална гимназия по ветеринарна медицина и селско стопанство "Св.Георги Победоносец" - гр.Костинброд".Дейностите, които следва да бъдат извършени по отношение на сградата са:- Изготвяне на работен проект съгласно изискванията на ЗУТ, -Изпълнение на строителство съгласно част 3 „Строителство” от ЗУТ след издаване на разрешение за строеж за предвидените в проекта СМР,-Упражняване на авторски надзор в съответствие с чл. 162 от ЗУТ. Основните дейности, които работния проект следва да предвиди, бъдещите СМР и доставката на необходимото оборудване са подробно указани в техническите специфкации от Документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1028332.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Проектиране, СМР и авторски надзор за изпълнение на проект:Подобряване качеството на образователния процес в ПГВМСС Св.Георги Победоносец-Костинброд за BG16RFOP001-3.002-0029-C01 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Костинброд, ул. „Христо Смирненски ” № 22, сградата на ПГВМСС „Св.Георги Победоносец“

Инжинеритг, включващ Изготвянето на инвестиционен проект във фаза работен, въз основа на които ще се издаде Разрешение за строеж, който следва да се реализира, съобразно офертата на изпълнителя и Техническите спецификации. Категорията на обекта е първа група – трета категория, съгласно ЗУТ. Предвижда се изпълнителят да съгласува проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества и инстанции съгласно изискванията на ЗУТ.2. Изпълнение на строителството, в съответствие с одобрения инвестиционен проект. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ. Основните дейности, които работния проект следва да предвиди и бъдещите СМР, които ще се извършат включват:1.Всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до клас на енергопотребление „С“. -Мярка за енергоспестяване - B1: Топлинно изолиране на външни стени.Мярка за енергоспестяване - B2: Подмяна на дограма. Мярка за енергоспестяване - С1: Реконструкция на отоплителна система.2.Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т. 2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки. Изпълнение на останалите мерки, предписани като задължителни в техническото обследване.4.Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Препоръчителните мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б, Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти, т.2 Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложни мерки). 3.Упражняване на авторски надзор в съответствие с чл. 162 от ЗУТ. Всички проектни части да са взаимно съгласувани помежду си. Сградата с идентификатор № 38978.900.7111.1, № 38978.900.7111.2 и № 38978.900.7111.3, обект на проектиране е със застроена площ - 1331,81 м2 и разгъната застроена площ - 4690,23 м2.,-СУТЕРЕН – 1364,62 м2; -ПАРТЕР-1331,81 м2 ;-ЕТАЖ 1 – 1349,18 м2;-ЕТАЖ 2 – 644,62 м2. Работния проект и работните детайли следва да се представят в пет екземпляра на хартиен и един електронен носител. Проектите по всички части се комплектоват както следва:1.-5 бр. комплекти на хартиен носител;2.-1 бр. в дигитален формат PDF;3. -1 бр. в дигитален файлов формат : за текстови материали - формат за Microsoft Word или еквивалентен и Microsoft Excel или еквивалентен (за количествени и количествено - стойностни сметки), за графични материали - формат четим от AutoCAD или еквивалентен.Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителя посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на работен проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. С обновяване на сградата на училището и изпълнение на мерки за енергийна ефективност ще се осигури по-добра обществената-училищна среда и ще се удължи жизнения цикъл на сградата.
Критериите по-долу
 
ДА ТП (Техническото предложение)    70
Подпоказател: 1.ПСП (Предложен срок за проектиране)    10
Подпоказател: 2.ПСС (Предложен срок за строителство)    10
Подпоказател:3.РП (Работна програма, съставена от задължителните елементи, които да съдържа Предложението на участника за изпълнение на СМР)    50
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
963467      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП BG16RFOP001-3.002-0029-C01, № РД-02-37-272/28.11.2016 година по ОП „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ 2014-2020,процедура BG16RFOP001-3.002 „ПОДКРЕПА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИ УЧИЛИЩА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ“

Документи за подготовка на офертитите на:http://kostinbrod.bg/archives/10378. Указания за изпълнение на договори за ДБФП по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година са налични на интернет адрес: www.bgregio.eu

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на оборудване за изпълнение на проект: Подобряване качеството на образователния процес в ПГВМСС Св.Георги Победоносец-Костинброд за BG16RFOP001-3.002-0029-C01 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45420000      
51400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Костинброд, ул. „Христо Смирненски ” № 22, сградата на ПГВМСС „Св.Георги Победоносец

Оборудване/обзавеждане за лаборатории по: акушерство, гинекология и изкуствено осеменяване, ветеринарна хирургия и ортопедия, пропедевтика на вътрешни незаразни болести, патологична анатомия и патологична физиология на домашните животни; Анатомия и физиология, хигиена, хранене и пчеларство; Лаборатория по ветеринарно санитарна експертиза, паразити, заразни болести, микробиология, фармакология и изследване на нитрати и Кабинет по природни науки, подробно описани необходимите елементи в Техническата спецификация и монтирани уредите, съобразно изискванията на одобрен инвестиционен проект, след реализиране на предвидените строителни дейности по договора за инженеринт на обекта и като цялоза изпълнение на Проектно предложение BG16RFOP001-3.002-0029 по ДБФП№ от ИСУН – BG16RFOP001-3.002-0029-C01, № РД-02-37-272/28.11.2016 Г.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за монтаж    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
64865.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП № BG16RFOP001-3.002-0029-C01, № РД-02-337-272/28.11.2016 г.по ОП „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ 2014-2020", процедура BG16RFOP001-3.002 ПОДКРЕПА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИ УЧИЛИЩА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Срокът за изпълнение да бъде: цяло число в дни. Относими документи за подготовмка на офертата са налични на адрес:http://kostinbrod.bg/archives/10378. Данни за Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година могат да бъдат намерени на следния интернет адрес: www.bgregio.eu
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За Първа обособена позиция: Участниците, регистрирани на територията на Република България следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от трета категория съгл. чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „в” от ЗУТ и първа група съгласно чл. 5, т. 1 и т. 1.3.2 от ПРВВЦПРС , към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица - в аналогични/еквивалентни регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Проектантския екип трябва да притежава необходимата проектантска правоспособност съгласно чл. 162 от ЗУТ, членовете на екипа да са вписани в Камарата на архитектите в Република България/Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.Документи, с които се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камара на строителите и валиден талон към него за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката и Удостоверение за Пълна проектантста правоспособност или еквивалент на лицата от екипа. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, според вида и дела от поръчката, които изпълняват (важи само за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство) и за третите лица, ако има такива, ако участникът се позовава на техния капацитет за доказването на критерия. За Втора обособена позиция: няма изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

за Първа обособена позиция: 1. Участникът трябва да е реализирал за поне един сходен обект за последните три финансово приключили години с минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на обособената позиция от обществената поръчка, изчислен на база годишни обороти, превишаващ в двукратен размер прогнозната стойност за обособената позиция от поръчката, поради обществената значимост на обекта, свързана с СМР на материалната база - обществена сграда за подготовка на ученици. Под „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от следните дейности - проектиране и/или авторски надзор и строително-монтажни работи. Под „сходен обект“ следва да се разбира сгради за обществено обслужване III-та и/или по-висока категория. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Б, Икономическо и финансово състояние в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на икономическото си и финансово състояние участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, справка за общия оборот, и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критерий за подбор. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. 2. Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. За Втора обособена позиция: няма изискване.


За Първа обособена позиция: реализирал за поне един сходен обект за последните три финансово приключили години минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на обособената позиция от обществената поръчка, изчислен на база годишни обороти, превишаващ в двукратен размер прогнозната стойност за обособената позиция от поръчката, поради обществената значимост на обекта, свързана с СМР на материалната база - обществена сграда за подготовка на ученици. 2. Валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ, - еквивалентна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. За Втора обособена позиция: няма изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За Първа обособена позиция: Доказване на технически и професионални способности за изпълнение на включените в обособената позиция дейности (проектиране, авторски надзор и стройтелство – комулативно, съобразно указанията в 6.1 и 6.2 на Документацията за отделните дейности). 1. Участниците следва да са изпълнили услуги с предмет, идентичен или сходен с тези в обособената позиция от обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата. Под услуги с предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка следва да се считат услуги:- по проектиране и авторски надзор на сгради за обществено обслужване III-та и/или по-висока категория. 2. Участниците следва да са изпълнили строителство, идентично или сходно с това в обществената поръчка за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под „строителство идентично или сходно с тези в обществената поръчка“ следва да се счита ремонт, реконструкция или ново строителство на обществени сгради от III –та или по-висока категория. За доказване на технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. 3. Изисква се наличие на Валидно разрешение, издадено на основание чл. 129, ал. 1, ал. 2, т. 4 и ал. 3 от Закона за вътрешните работи (Обн. ДВ. бр.53 от 27 Юни 2014г.) за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения или еквивалент. 4. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или по-актуален или еквивалентен с обхват строителство и 5. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство. За Втора обособена позиция: няма изискване.

За Първа обособена позиция: 1. изпълнена поне 1 услуга/може и повече/ с предмет, идентичен или сходен с тези в обособената позиция от обществената поръчка(проектиране и авторски надзор на сгради за обществено обслужване III-та и/или по-висока категория), за последните три години от датата на подаване на офертата и 2. Изпълнeн поне 1 обект - строителство, идентично или сходно с това в обществената поръчка за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под „строителство идентично или сходно с тези в обществената поръчка“ следва да се счита ремонт, реконструкция или ново строителство на обществени сгради от III –та или по-висока категория.3. Валидно разрешение, издадено на основание чл. 129, ал. 1, ал. 2, т. 4 и ал. 3 от Закона за вътрешните работи (Обн. ДВ. бр.53 от 27 Юни 2014г.) за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения или еквивалент. 4. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или по-актуален или еквивалентен с обхват строителство и 5. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват строителство. За втора обособена позиция: няма изискване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на поръчката следва да се реализира в съответствие с техническите спецификации на възложителя, както и съгласно приложимото законодателство, вкл.ЗУТ или еквивалентен в сферата на строителството. Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проектите на договори, за всяка обособена позиция – Образец. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора, за съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията, обезпечаваща авансово предоставяне на средства, е в размер на 100 % от тези средства и във форма, по реда на чл.111, ал.5 от ЗОП. Изпълнението на договорите са обвързани с условията и указанията по изпълняваната Оперативна програма и ДБФП по ОП „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ 2014-2020", процедура на директно предоставяне BG16RFOP001-3.002 „ПОДКРЕПА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИ УЧИЛИЩА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ“ № ОТ ИСУН – BG16RFOP001-3.002-0029-C01, № РД-02-37-272/28.11.2016г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Костинброд, ул.Охрид №1, Общинска администрация на община Костинброд, втори етаж, офис № 15

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, изрично посочени в Закона за обществените поръчки и подзакономите нормативни актове по неговото прилагане.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

След приключване на строителството трябва да са постигнати следните резултати: 1. Да са въведени предвидените мерки за енергийна ефективност като сградата на ПГВМСС „Св.Георги Победоносец“. Трябва да е с постигат клас на енергопотребление „С“ от скалата на класовете на енергопотребление, съгласно Наредба № Е-РД-04-1 от 22.01.2016 г. 2. Да са подменени инсталациите, където е необходимо. 3. Да е изградена нова пожароизвестителна инсталация. 4. Да е извършен основен ремонт на класни стаи и помещения. 5. Да е извършено асфалтиране на алея около училищото, да е обособено спортно игрище за баскетбол, футбол и волейбол и да са доставени и монтирани съоръжения за тях - баскетболни кошове, мрежа за волейбол и футболни врати. Да е доставена и монтирана оградна мрежа за игрището и да е доставено градинско и парково оборудване - 2 бр. кошчета и 3 бр. пейки. 6. Да е изградена достъпна среда за хора с увреждания. 7. Да е възстановена оградата около училището. 8. Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за три лаборатории и кабинети по природни науки. акушерство, гинекология и изкуствено осеменяване, ветеринарна хирургия и ортопедия, пропедевтика на вътрешни незаразни болести, патологична анатомия и патологична физиология на домашните животни; Анатомия и физиология, хигиена, хранене и пчеларство; Лаборатория по ветеринарно санитарна експертиза, паразити, заразни болести, микробиология, фармакология и изследване на нитрати и Кабинет по природни науки, подробно описани необходимите елементи в Техническата спецификация за изпълнение на Проектно предложение BG16RFOP001-3.002-0029 по ДБФП№ от ИСУН – BG16RFOP001-3.002-0029-C01, № РД-02-37-272/28.11.2016 Г. Специфични национални основания за изключване са: А. Участникът, не следва да е лишен от правото да участва в процедури за обществени поръчки или концесии с влязла в сила присъда или друг акт съгласно законодателството на държавата, в която е произнесена присъдата или е издаден актът, съгласно чл. 56, ал.5 ЗОП в случай че ще се ползва от доказателства за предприети мерки за надеждност. Б. Участникът, не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл.101, ал.11 ЗОП . В. Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнителне, като: - не е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим; - не е контролиран от дружество с регистрация в юрисдикция с преференциален данъчен режим,
В случай че е регистриран или контролиран от дружество с регистрация в юрисдикция с преференциален данъчен режим, участникът следва да попада в изключението на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Възложителят – кмета на община Костинброд публикува в профила на купувача, документацията за участие в процедурата и всички относими документи по нея, като предоставя пълен безплатен и неограничен достъп по електронен път до тях на адрес: http://kostinbrod.bg, раздел „Профил на купувача”, Обществени поръчки, в обособена за обществената поръчка админстративна преписка с линк: http://kostinbrod.bg/archives/10378.
Допълнителна информация за Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 - 2020, в това число насоки за кандидатстване, специалните и общите условия към финансираните договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПРР, Методически указания за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година могат да бъдат намерени на следния интернет адрес: www.bgregio.eu

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, решението за откриване на процедура подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
община Костинброд, юрисконсулти
ул.Охрид №1
Костинброд 2230 България
trendafilova_sn@abv.bg +359 72168712
http://kostinbrod.bg/archives/10378 +359 72168777

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва