Деловодна информация
00373
1139 24/02/2017 (дд/мм/гггг)
не
00373-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Тракийски университет 123024538
Студентски град
Стара Загора BG344 6000 България
Гергана Маламова +359 42699270
malamova@uni-sz.bg +359 42672009

Интернет адрес/и

http://www.uni-sz.bg/

http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170221hsAp953102
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Определяне на оператор за отпечатване на ваучери за храна за нуждите на персонала при Тракийски университет гр. Стара Загора по структурни звена
30199770      
Услуги

Ваучерите за храна ще се поръчват и ползват от отделните структурни звена при Тракийски университет гр. Стара Загора. Доставката се извършва след предварително подадена писмена заявка за необходимите количества ваучери и номиналната им стойност от съответното структурно звено при Тракийски университет гр. Стара Загора. При подаване на заявките за отпечатване на ваучери, всяко структурно звено самостоятелно определя с каква номинална стойност да са ваучерите за съответния месец.
Определеният за изпълнител на поръчката предоставя ваучерите за храна след получаване на писмена заявка от съответното структурно звено и получено плащане за заявените количества ваучери.
На участника, избран за изпълнител, се изплаща стойността на услугата за отпечатване на ваучерите, получена от необходимото количество ваучери с определена номинална стойност и единичната цена за тяхното отпечатване. Единичната цена за отпечатването на един брой ваучер е крайна и включва всички разходи, които оператора е напр
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
131274.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199770      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора

Посочената стойност на ваучерите, е разпределена по структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора. Разделението е както следва: - за Ректорат – 21210,00 лв., включващи: Ректорат – адм. – 15000,00 лв.,с численост на персонала към датата на откриване на процедурата - 47 бр., АСД – 5600,00 лв., с численост на персонала към датата на откриване на процедурата - 28 бр., ЦНИЛ – 390,00 лв с численост на персонала към датата на откриване на процедурата - 2 бр. и Кариерен център – 220,00 лв. с численост на персонала към датата на откриване на процедурата - 1 бр.
- за Аграрен факултет – 5800,00 лв. с численост на персонала към датата на откриване на процедурата - 18 бр.
- за Стопански факултет – 19000,00 лв., с численост на персонала към датата на откриване на обществената поръчка – 63 човека;
- за Медицински факултет – 64500,00 лв. с численост на персонала към датата на откриване на процедурата - 215 бр.
- за Педагогически факултет – 12000,00 лв. с численост на персонала към датата на откриване на процедурата - 47 бр.
- Медицински колеж гр. Стара Загора – 8220,00 лв. с численост на персонала към датата на откриване на процедурата - 28 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Брой търговски обекти на територията на гр. Стара Загора    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
131274.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците да са действащ оператор на ваучери за храна към датата на получаване на офертите. Всеки участник в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка следва да притежава валидно Разрешение, издадено от Министъра на финансите за осъществяване на дейност като оператор на ваучери за храна съгласно чл. 5 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор, издадена от Министерство на труда и социалната политика и Министерство на финансите.
Участниците следва да декларират изпълнение на поставеното от Възложителя изискване, като попълнят Част IV, Раздел А, т. 2 от ЕЕДОП.
Обстоятелствата по тази точка се доказват при сключване на договора за възлагане на поръчката чрез:
- представяне на заверено копие на валидно Разрешение, издадено от Министъра на финансите за осъществяване на дейност като оператор на ваучери за храна съгласно чл. 5 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г., издадено на името на участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхното икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. Под „дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира отпечатване на ваучери за храна. Под „дейност с обем, идентичен или сходен с обществената поръчка“ следва да се разбира дейност, която е в обем, не по – малко от 1/3 от количеството на настоящата обществена поръчка. Посочените указания се отнасят за всяка посочена от участника изпълнена дейност.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, включващ обхвата на настоящата обществена поръчка, издаден на името на участника.


1. Възложителят поставя изискване участникът да е изпълнил минимум три дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. Всяка дейност да е изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.Участниците следва да декларират изпълнение на поставеното от Възложителя изискване, като попълнят Част IV, Раздел В, т. 1б от ЕЕДОП.
Обстоятелствата по тази точка се доказват при сключване на договора за възлагане на поръчката чрез:
- списък-декларация на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите и доказателства за извършените дейности. Представените доказателства следва да удостоверяват изпълнението на декларираните дейности по извършване на услугата за отпечатване и доставка на ваучери за храна.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, включващ обхвата на настоящата обществена поръчка, издаден на името на участника.
Участниците следва да декларират изпълнение на поставеното от Възложителя изискване, а именно наличие на валиден сертификат, като попълнят Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП. Участниците посочват информаци по отношение на валидността и обхвата на прилагания от тях сертификат или еквивален.
Обстоятелствата по тази точка се доказват при сключване на договора за възлагане на поръчката чрез:
- заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001 или еквивалент с обхват, включващ обхвата на настоящата обществена поръчка, издаден на името на участника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2017 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Заседателна зала на Ректорат - 2 ет., Тракийски университет гр. Стара Загора, Студентски град

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1, т. 3 и т. 5 от ЗОП.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от прогнозната стойност на обществената поръчка, без включен ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидна гаранция за изпълнение на доставката в посочения в договора размер и срок.
3. Всички документи по настоящата обществена поръчка се публикуват в официалната интернет страница на Тракийски университет, в главно меню "профил на купувача",
на адрес: http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170221hsAp953102

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва