Деловодна информация
00307
16.00-25 17/02/2017 (дд/мм/гггг)
не
00307-2017-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова - Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки +359 097385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 097380183

Интернет адрес/и

www.kozloduy.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy%2C11656
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор във връзка с реализацията на проект: „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в .....
45200000      
Строителство

...продължава от ІІ.1.1) ...жилищни сгради в гр. Козлодуй" по обособени позиции".
В дейност инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство) по проекта се предвижда избраният изпълнител да изготви работни инвестиц. проекти с подробни количеств.-стойностни сметки за необходимите видовете работи, които са описани в обследването за енергийна ефективност като енергоспестяващи мерки, които водят до най-малко клас на енергопотребление „С” и дейности по конструктивно възстановяв./усилване, предписани като задължит. в технич. обследвания на сградите. Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежи в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хора с увреждания. Данните за сградите обект на интервен., конкретните дейности и изисквания по изпълн. предмета на обществ. поръчка са описани в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
586241.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

"Жилищен блок, ж.к. „2”, бл. 66Б, вх. А и вх. Б в гр. Козлодуй" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй, област Враца, ж.к. 2, бл. 66Б, вх. А и вх.Б

Настоящата обществена поръчка се реализира в изпълнение на дейност инженеринг по проект "Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в жилищни сгради в гр. Козлодуй", по сключен ДБФП между община Козлодуй и Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) с № от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0181-С01 и № РД-02-37-215/20.10.2016 г., по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони”, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.
В дейност инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство) по проекта се предвижда избраният изпълнител на обособената позиция да изготви работен инвестиционен проект с подробни количествено-стойностни сметки за видовете работи, които са описани в обследването за енергийна ефективност като енергоспестяващи мерки, предписани като задължителни за сградата и водят до най-малко клас на енергопотребление „С” (топлинно изолиране на външни стени; подмяна на амортизирана дограма; топлинно изолиране на покрива; топлинно изолиране на пода; енергийно ефективно осветление на стълбищните клетки). Изпълнение на мерки за конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строжа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопастната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"). Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа на лица с увреждания до сградата в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания. В многофамилната жилищна сграда няма асансьор и е предвидено подобряването на достъпа да е само до входната врата. РЗП на обекта – 2144 кв.м.
Данните за сградата обект на интервенция, конкретните дейности и изисквания по изпълнение на обособената позиция са описани в Техническата спецификация, съдържаща се в документацията за участие в обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
257280.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проек в ИСУН № BG16RFOP001-2.001-0181 "Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в жилищни сгради в гр. Козлодуй", по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г.

Офертите на участниците не трябва да надхвърлят определената от възложителя прогнозна стойност (максимално допустима) за изпълнение на обособената позиция. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

„Еднофамилни жилищни сгради, както следва: 2.1. ЕЖС в гр. Козлодуй, ул.”Булаир”№3; 2.2. ЕЖС в гр. Козлодуй, ул. „Кирил и Методи” №37; 2.3. ЕЖС в гр. Козлодуй, ул.”Люле Бургас”№34; ... 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй, област Враца

...продължава от ІІ.2.1) Наименование: ... 2.4. ЕЖС в гр. Козлодуй, ул. „Калина“ №20; 2.5. ЕЖС в гр. Козлодуй, ул. „Княз Дондуков №12А; 2.6. ЕЖС в гр. Козлодуй, ул. „Христо Ботев“ №92; 2.7. ЕЖС в гр. Козлодуй, ул. „Хаджи Димитър“ №57; 2.8. ЕЖС в гр. Козлодуй, ул. „Безименна“ №2”.
Настоящата обществена поръчка се реализира в изпълнение на дейност инженеринг по проект "Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в жилищни сгради в гр. Козлодуй", по сключен ДБФП между община Козлодуй и Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) с № от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0181-С01 и № РД-02-37-215/20.10.2016 г., по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони”, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.
В дейност инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство) по проекта се предвижда избраният изпълнит по обособената позиция да изготви работни инвестиционни проекти с подробни количествено-стойностни сметки за видовете работи, които са описани в обследванията за енергийна ефективност като енергоспестяващи мерки, предписани като задължителни за сградите и водят до най-малко клас на енергопотребление „С” (топлинно изолиране на външни стени; подмяна на амортизирана дограма; топлинно изолиране на покрива). Изпълнение на мерки за конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строжа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопастната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"). Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа на лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания. РЗП на обектите по обособената позиция - 886,21 кв.м. сумарно.
Данните за сградите обект на интервенция, конкретните дейности и изисквания по изпълнение на обособената позиция са описани в Техническата спецификация, съдържаща се в документацията за участие в обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
328961.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект в ИСУН № BG16RFOP001-2.001-0181 "Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в жилищни сгради в гр. Козлодуй", по ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г.

Офертите на участниците не трябва да надхвърлят определената от възложителя прогнозна стойност (максимално допустима) за изпълнение на обособената позиция. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнение на обекти - за обособена позиция 1 - първа група, четвърта категория, за обособена позиция 2 - първа група, пета категория, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка в която са установени или на друга държава: страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Обстоятелството се удостоверява в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Част ІV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност, поле 1), като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен и се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа. За чуждестранно лице участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация, членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора, валидна Застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с общ лимит на отговорността покриващ минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка. За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“.


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът трябва да има изпълнено строителство с предмет и обем идентични с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
4. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и опазване на околната среда.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
5. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 9 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


1. Участникът следва да има изпълнена поне една услуга идентична или сходна с предмета и обема на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „услуга, идентична или сходна“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: Услуги по изработване на инвестиционни проекти, свързани с реализация на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топлоизолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи и/или нови жилищни, и/или административни, и/или други сгради, с РЗП: по ОП № 1 – мин. 2000 кв.м.; по ОП № 2 – РЗП мин. 800 кв.м.
2. Участникът следва да има изпълнено строителство и/или изпълнение на проектиране и строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по полагане на хидро и топлоизолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи и/или нови жилищни, и/или административни, и/или други сгради, с РЗП: по ОП № 1 – мин. 2000 кв.м.; по ОП № 2 – РЗП мин. 800 кв.м.
3. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- за изпълнение на проектирането - Ръководител на екипа – Архитект, който да отговаря на следните мин. изисквания:
- висше образование, специалност Архитектура или еквивалент; валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; да притежава специфичен професионален опит като ръководител на проектантски екип; Инженер–Конструктор, който да отговаря на следните мин. изисквания:
- висше образование, Строителен инженер - Конструктор или еквивалент; валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; Проектант по част „В и К”, който да отговаря на следните мин. изисквания: - висше образование, строителен инженер – „В и К” или еквивалент; валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; Проектант по част „ОВК”, който да отговаря на следните минимални изисквания: - висше образование, инженер, специалност Отопление, вентилация и климатизация или екв.; валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП или екв. образователна степен за чуждестранни лица; Проектант по част „Електрическа”, който да отговаря на следните минимални изисквания: - висше образование, специалност Електроинженер или екв. ; валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП или екв. образователна степен за чуждестранни лица; Проектант по част „Пожарна безопасност”, който да отговаря на следните минимални изисквания: – висше образование в областта на строителството или екививалентно, инженер, валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП или екв. образователна степен за чуждестранни лица; да притежава валидно удостоверение за квалификация по част “Пожарна безопасност” или еквивалентен документ; Проектант по част „ПБЗ”, който да отговаря на следните минимални изисквания: – висше образование в областта на строителството или екв., инженер, валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; да притежава валидно удостоверение за квалификация по част “ПБЗ” или еквивалентен документ;
Проектант по част управление на отпадъците – който да отговаря на следните минимални изисквания: – висше образование в областта на строителството или екв., инженер, валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП или екв. образователна степен за чуждестранни лица; да притежава валидно удостоверение за квалиф." Управление на отпадъци".
Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация:...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Документите, доказващи липсата на основанията за отстраняване са посочените в чл. 58 от ЗОП и се представят от участника, избран за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка.
Гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка/обособената позиция без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: 1. парична сума; 2.банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле III.1.3)
За изпълнение на строителството.
Технически ръководител – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
Експерт „Контрол по качеството” – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или еквивалентна; да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно; една година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност или еквивалент.
Строителни работници:
- Работници топлоизолация – мин. 8 бр. за ОП №1, мин. 4 бр. за ОП №2;
- Работници хидроизолация – мин. 2 бр. за ОП №1 и за ОП №2;
- Ел. работници – мин. 2 бр. за ОП №1 и за ОП №2;
- ВиК работници – мин. 2 бр. за ОП №1 и за ОП №2;
- Работници монтаж дограма – мин. 5 бр. за ОП №1 и за ОП №2;
- Работници за настилки – мин. 2 бр. за ОП №1 и за ОП №2;
- Бояджии – мин. 2 бр. за ОП №1 и за ОП №2;
- Общи работници – мин. 5 бр. за ОП №1, мин. 2 бр. за ОП №2.
Едно лице може да съвместява функциите на повече от един експерт от екипа в случаите, че разполага с определената от Възложителя професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
4. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен (с обхват в областа на строителството), и
б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен (с обхват в областа на строителството).
5. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва следното:
- Заваръчен апарат – мин. 1 бр. за ОП №1 и за ОП №2
- Оградни пана – мин. 200 м. л. за ОП №1 и за ОП №2
- Тръбно скеле – мин. 2000 м2 за ОП №1, мин. 1000 м2 за ОП №2
- Пробивна техника - мин. 2 бр. за ОП №1 и за ОП №2
- Товарни автомобили – мин. 2 бр. за ОП №1 и за ОП №2
- Металорежещи инструменти – мин. 3 бр. за ОП №1 и за ОП №2
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7, чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, условията по чл. 107, т.1, т. 2 буква "а", т. 3 и т. 4 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
Документите, доказващи липсата на основанията за отстраняване са посочените в чл. 58 от ЗОП и се представят от участника, избран за изпълнител преди сключване на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва