Деловодна информация
01152
9000271 16/02/2017 (дд/мм/гггг)
не
01152-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
бул. Драган Цанков 6
София BG411 1164 България
Красимира Горянова +359 28955-294
Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg +359 28955-429

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://srs.justice.bg/procurement-25
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски районен съд 831462482
бул. Цар Борис ІІІ 54, стая 101 - Регистратура
София BG411 1612 България
Красимира Горянова +359 28955-294
Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg +359 28955-429

Интернет адрес/и

http://srs.justice.bg/

http://srs.justice.bg/227

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Софийския районен съд” 3/16.02.2017
64112000      
Услуги

„Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Софийския районен съд”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
95000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
64100000      
64113000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградите на СРС на бул. „Драган Цанков“ № 6 и бул. „Цар Борис ІІІ” № 54*.

1. Универсалните пощенски услуги включват:
1.1. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки (без предимство, препоръчани и непрепоръчани), както следва:
• Кореспондентски пратки до 2 кг;
• Малки пакети до 2 кг.
1.1.2. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети до 20 кг (границата за теглото, когато се отнася за колети от други страни, може да бъде и по-висока).
1.1.3. Допълнителни услуги:
•„Препоръка”;
•„Обявена стойност”.
1.2. Неуниверсални пощенски услуги – „известие за доставка” (обратна разписка).
Приемането и предаването на пратки да се извършва на гише в сградите на Софийския районен съд, чрез експлоатационните автомобили на изпълнителя.
Доставката на пратките да се извършва:
• по дестинация;
• на гише;
• на адрес.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
95000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

* Поради предстоящо през 2017 г. прем-не на сградата на СРС на бул.Др.Цанков №6, местоизп. на пор-та да се счита сградите на СРС-бул.Ген. М.Д.Скобелев №23 и бул.Цар Борис ІІІ №54.Цената на оф-та (Офi) на всеки уч-к в лв. се предст. като сума от ед. цени без ДДС на опр. услуги от цен-то предл-е, умножени по коеф., по фор-та:Офi = 5 х Ц1 +25 х Ц2 +25 х Ц3 +5 х Ц4 +8 х Ц5 +2 х Ц6 +15 х Ц7 +15 х Ц8
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Да притежават издадена от Комисията за регулиране на съобщенията индивидуална лицензия за извършване на универсална пощенска услуга или индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсална пощенска услуга, със срок на валидност не по-кратък от срока за изпълнение на договора.
За доказване съответствие с този критерий участниците следва да попълнят т. 2, раздел "А", част ІV на ЕЕДОП и да представят заверено „вярно с оригинала“ копие от валидна индивидуална лицензия за извършване на универсалната пощенска услуга на цялата територия на Република България, или заверено за вярност копие на индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга, на територията на Република България, издадени от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС).
2. Да са вписани в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги на Комисията за регулиране на съобщенията.
За доказване съответствието с посочения критерий участниците следва да попълнят т.2, раздел "А", част ІV на ЕЕДОП и да представят заверено „вярно с оригинала“ копие на удостоверение за вписване на участника в регистъра за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по Закона за пощенските услуги, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка.
* Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
** Под „предмет еднакъв или сходен” се разбира такъв, който включва услуги, свързани с предоставянето на универсални и неуниверсални пощенски услуги.
2. Да прилагат системи за управление на качеството. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват сходен на предмета на обществената поръчка.
3.Участниците следва да разполагат с клонове/офиси на територията на Република България.
4.Да разполага със система за управление и проследяване на доставките на пощенски пратки (универсални и неуниверсални пощенски услуги), съгласно чл. 63, ал. 1, т. 4 ЗОП.


1. Участникът да е изпълнил, минимум 3 (три) услуги, през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от крайния срок за подаване на оферти.
2.Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват сходен на предмета на обществената поръчка.
3.Участниците следва да разполагат с клонове/офиси на територията на Република България - във всички областни градове, с цел обслужване на всички съдилища и да осигури доставянето на пощенски пратки до всички населени места на територията на страната. Липсата на клон или офис в някой от областните градове води до отстраняване на участника.
4.Да разполага със система за управление и проследяване на доставките на пощенски пратки (универсални и неуниверсални пощенски услуги), съгласно чл. 63, ал. 1, т. 4 ЗОП. Информацията се декларира в ЕЕДОП. Възложителят може да упражни правото си по чл. 67, ал. 5 ЗОП, като в този случай ще има право да изиска представянето на следните документи от участника : по т. 1. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
По т.2. Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват сходен на предмета на настоящата обществена поръчка дейности,
или заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2015 или еквивалентен, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
По т.3.Списък на клоновете/офисите на оператора на територията на страната с посочен адрес, e-mail, телефон, факс и лице за контакт, отговарящо за услугата.
По т.4.Доказва се с предоставяне на информация съобразно чл. 64, ал. 1, т. 5 от ЗОП, описана в част ІV., Раздел В. на ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 3 и т.4 ЗОП и/или условията по чл. 107 ЗОП. Не може да участва в процедурата физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
Плащането се извършва ежемесечно с бюджетни средства по банков път след представяне на фактура - оригинал.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/07/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Софийския районен съд в гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54, ет. 5, стая 502.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4 750 (четири хиляди седемстотин и петдесет) лева, равняваща се на 5 % (пет процента) от общата прогнозна стойност на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:
а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Софийски районен съд: Банка: Централна кооперативна банка, клон „Дондуков” IBAN: BG96 CECB 9790 3343 8974 00, BIC: CECBBGSF, оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно Образец № 10, представен към документация и валидна най-малко 1 (един) месец след изтичане на срока на сключения договор.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, валидна най-малко 1 (един) месец след изтичане на срока на сключения договор.Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Паричната сума или банковата гаранция могат да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Документът за гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за обществената поръчка.
Офертата се изготвя само в един вариант, съобразно изискванията на Възложителя. Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, поставени от Възложителя в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок, считано от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва