Деловодна информация
00537
1-2137-2 08/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/02/2017 (дд/мм/гггг)
00537-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП ФОНД ЗАТВОРНО ДЕЛО 129009070
бул. Ген. Н. Столетов 26
София BG412 1309 България
Елза Христова - Трайкова +359 29319295
gu@dpfzd.com +359 24916063

Интернет адрес/и

https://www.dpfzd.com/

https://www.dpfzd.com/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.dpfzd.com/profil-na-kupuvacha/proceduri-po-zop/izpalnenie-na-inzhenering-vklyuchvasht-slednite-dejnosti-proektirane-avtorski-nadzor-i-smr-na-obekt-bitov-korpus-na-zatvora-gr-bobov-dol/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Подобряване на условията за изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг включващ следните дейности: проектиране, авторски надзор и СМР на обект: „Битов корпус на затвора гр. Бобов дол”
71521000      
Строителство

Изпълнението на обществената поръчка включва: изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект, упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на строителни и монтажни работи на обекта в съответствие с изискванията на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията и изпълнение на СМР в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1136160      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Бобов дол, ул. В. Коларов № 1

Предметът на поръчката включва: изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект, упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на строителни и монтажни работи на обекта в съответствие с изискванията на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията и изпълнение на СМР в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне и съгласуване на работен проект    10
Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
Цена заизпълнение 70
II.2.6) Прогнозна стойност
1136160      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група строежи, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква А: ГОДНОСТ от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката изчислен на база годишни обороти. Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка /§ 2, т. 66 от ДР. на ЗОП/.
Под „обхват“ се разбира: дейности по изготвяне на инвестиционни проекти във фаза технически или работен проект и изпълнение на строително-ремонтни дейности за административни сгради /обществени сгради или жилищни сгради. Информацията се посочва в част IV:Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП.


Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката в размер на 800 000 лв. за последните 5 /пет/ приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът или кандидатът е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, най-малко за последните три години от датата на подаване на заявлението или на офертата.
Под „сходен“ предмет се разбира: изработване на инвестиционни проекти, осъществяване на авторски надзор и извършване на строително-монтажни работи Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
2. Участникът следва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва:
- ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- ISO 14001:2004 / ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент. Обхвата на внедрените системи трябва да е за строителни дейности и проектиране.Участниците посочват в ЕЕДОП уеб адрес, орган или служба, издаващи документа (сертификата), като правят точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
3. Участникът следва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката. Професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката се посочва в ЕЕДОП. В ЕЕДОП трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.


1.Участникът следва да е изпълнил една /1/ дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, най-малко за последните три години от датата на подаване на заявлението или на офертата.
2. Участникът следва да има внедрени системи за управление на качеството, както следва: ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- ISO 14001:2004 / ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
3. Участникът следва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, както следва: а) за изпълнение на проектирането и авторския надзор: 1. Архитект: висше образование специалност Архитектура, или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/ или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; 2. Строителен инженер: висше образование Строителен инженер, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; 3. Електроинженер: висше образование специалност Електроинженер, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; 4. Инженер ОВК: висше образование специалност Отопление, вентилация и климатизация, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; 5. Инженер ВиK: висше образование инженер ВиК, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица; 6. Строителен инженер: висше образование или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица. Строителния инженер, ще осъществява технически контрол по част Конструктивна. Валидно удостоверение за ППП; Валидно удостоверение за Технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; б)За изпълнение на СМР: 1. Технически ръководител на обекта: Да има завършено образование, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ; Да има най-малко 3 (три) години опит като технически ръководител. 2. Отговорник за контрола на качеството: Да има най-малко 2 (две) години опит в контрола по качеството на строителни обекти; Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. 3. Експерт по безопасност и здраве в строителството: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; Да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 и/или т. 4 и чл. 107 от ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация.
4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/03/2017 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Ген. Н. Столетов 26

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Продължава в раздел B VI.3
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията.
1. Договор за възлагане на обществена поръчка ще се сключи със срок на изпълнение до 20.12.2017 г.
2. Гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка е 4 % (четири на сто) от стойността му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10 дневен срок, на основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва