Деловодна информация
00308
66-00-251 25/01/2017 (дд/мм/гггг)
не
00308-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кирково 000235888
ул. Дружба № 1
с.Кирково BG425 6884 България
Павлина Миленова - мл.експерт Обществени поръчки +359 36798909
oba_kirkovo@kv.link.bg +359 886337710

Интернет адрес/и

www.kirkovo.bg

http://www.kirkovo.bg/?pid=5%2C35&id_op=113


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kirkovo.bg/?pid=5%2C35&id_op=113
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Кирково 000235888
ул. Дружба № 1
с.Кирково BG425 6884 България
Зекие Мурад - гл. спец. Деловодство +359 36798910
oba_kirkovo@kv.link.bg +359 886337710

Интернет адрес/и

www.kirkovo.bg

http://www.kirkovo.bg/?pid=5%2C35&id_op=113

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Избор на изпълнител на СМР по проект: Благоустрояване на улици в с.Бенковски".
45000000      
Строителство

Поръчката обхваща благоустрояване на 31 улици на село Бенковски с обща дължина 3 736,87 м. За всяка улица е предвидено полагане на бордюри и тротоарни плочи. Предвижда се фрезоване на съществуващия силно компрометиран асфалт.Отстраняването на фрезования материал и почистването на основата става с метли, телени четки или сгъстен въздух.Отводняването е решено чрез надлъжните и напречните наклони на улиците, които отвеждат водата до дъждоприемните шахти.Необходимо е извършването на следнит мероприятия по отводняването: почистване на съществуващите дъждоприемни шахти и повдигане на съществуващите дъждоприемните и канализационни шахти до нивото на положения нов пласт асфалт.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
44912400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

с.Бенковски, общ.Кирково

Поръчката обхваща благоустрояване на 31 улици на село Бенковски с обща дължина 3 736,87 м. За всяка улица е предвидено полагане на бордюри и тротоарни плочи. Предвижда се фрезоване на съществуващия силно компрометиран асфалт.Отстраняването на фрезования материал и почистването на основата става с метли, телени четки или сгъстен въздух.Отводняването е решено чрез надлъжните и напречните наклони на улиците, които отвеждат водата до дъждоприемните шахти.Необходимо е извършването на следнит мероприятия по отводняването: почистване на съществуващите дъждоприемни шахти и повдигане на съществуващите дъждоприемните и канализационни шахти до нивото на положения нов пласт асфалт.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10
Техническо предложение    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците – български лица, следва да притежават удостоверения за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за втора група, четвърта категория строежи, ведно с талоните към тях. Когато участникът е обединение, изискването се отнася поне за един от съдружниците в обединението, като останалите участници трябва да имат регистрация в ЦПРС за съответната група и категория в зависимост от дейностите, които ще изпълняват. В случай на подизпълнител, същият трябва да има регистрация в ЦПРС за съответната група и категория в зависимост от дейностите, които ще изпълнява.
Участниците – чуждестранни лица, представят удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите – втора група, четвърта категория строежи, ведно с талони към тях, преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, еквивалентен или по-висок на четвърта категория строежи съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 год. за номенклатурата на видовете строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за обекти четвърта категория. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност и професионалният опит на лицата, попълва съответната част от ЕЕДОП.
2.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
3.Участникът трябва да разполага с необходимите съоръжения и техническо оборудване, необходими при изпълнението на поръчката. Доказва се с декларация за съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката - попълва се съответната част от ЕЕДОП.


1.Участникът следва да докаже, че разполага най-малко със следния инженерно – технически персонал, определен за изпълнение на строителството на обекта:
- Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на общ.поръчка - минимум 5 г.
- Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл.163а от ЗУТ, с опит в областта на строителството – минимум 1 г.
- Специалист – контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 1 година.
-Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 1 година стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно.
2.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство; ISO 14001-2005 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на основание чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.2 от ЗОП.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/02/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/02/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Малката зала на ОбА-Кирково, ет.2, ул. Дружба № 1.

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договорa е в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- банкова гаранция - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност;
- парична сума, преведена по сметка на Община Кирково: IBAN BG 61SOMB91303334857901, BIC SOMBBGSF, при общинска банка гр.София, ФЦ с.Кирково
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Застрахователната сума да е равна на дължимия размер на гаранцията, да е сключена за конкретен договор и възложител.
Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
За участниците, не следва да са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Участник, за когото са налице посочените основания, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: свидетелство за съдимост, удостоверение от органите по приходи и удостоверение от общината по седалище на възложителя и на кандидата или участника, удостоверение от органите на ИА”Главна инспекция по труда”.Възложителят няма право да изисква представянето на посочените по-горе документи, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставят от компетентния орган на възложителя по служебен път /чл. 58, ал.6 от ЗОП/.
Към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране на поръчката. Изпълнението на СМР по проекта ще започне, след осигуряване на финансиране на обекта и получаване на възлагателно писмо от Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред КЗК в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва