Деловодна информация
02709ТП ДГС Говежда
80 24/01/2017 (дд/мм/гггг)
не
02709-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение Държавно горско стопанство /ТП ДГС/ - Говежда към Северозападно държавно предприятие /СЗДП/ - Враца 2016174760176
с. Говежда, общ. Георги Дамяново, обл. Монтана
с. Говежда BG312 3474 България
инж. Милко Еделов Благоев +359 882598240
dgs_dovejda@abv.bg +359 882598240

Интернет адрес/и

http://www.szdp.bg

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170123cyut8067384
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и опазване на горските територии съгласно чл.165, ал.1 от Закона за горите

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуга свързана с абонаментното сервизно обслужване на офис техниката, включително доставка на резервни части и консумативи,собственост на ТП ДГС Говежда към ДП СЗДП Враца
50320000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е абонаментно сервизно обслужване на офис техниката в извън гаранционен срок, включително доставка на резервни части и консумативи, собственост на ТП ДГС Говежда за срок от 36 месеца, включваща:16 бр. конпютърни конфигурации, 15 бр. монитори, 1 бр. преносим компютър, 8 бр. мултифункционални устройства, 3 бр. принтери и 4 бр. UPS -и.Поддръжката включва : профилактика /софтуерна и хардуерна/, диагностика, ремонт при необходимост, осигуряване на резервни части, осигуряване на консумативи за принтерите и мултифункционалните устройства.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Административната сграда на ТП ДГС Говежда, с. Говежда, общ. Георги Дамяново, обл. Монтана

Предметът на обществената поръчка е абонаментно сервизно обслужване на офис техниката в извън гаранционен срок, включително доставка на резервни части и консумативи, собственост на ТП ДГС Говежда за срок от 36 месеца, включваща:16 бр. конпютърни конфигурации, 15 бр. монитори, 1 бр. преносим компютър, 8 бр. мултифункционални устройства, 3 бр. принтери и 4 бр. UPS -и.Поддръжката включва : профилактика /софтуерна и хардуерна/, диагностика, ремонт при необходимост, осигуряване на резервни части, осигуряване на консумативи за принтерите и мултифункционалните устройства.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да имат опит и да са изпълнили дейности/услуги с предмет и обем, единтични или сходни с тези на поръчката , през последните най-много 3 (Три) години, считано от датата на подаване на офертата.Дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката се приемат дейности по сервизно обслужване на подобна или съща офис техника.Поставеното изискване се доказва: при подаване на оферта с ЕЕДОП, при условията на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП - с документи по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите,датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката - компютърни специалисти. Документ, с който се доказва съответствието с критерия за подбор: при подаване на оферта с ЕЕДОП, при условията на чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП - документ по чл.64, ал.1, т.6 - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват съответстващ на предмета на поръчката.Документ с който се доказва съответствието с критерия за подбор: при подаване на офеста с ЕЕДОП, при условията на чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП - заверено копие от валиден сертификат, който удостоверява съответствието на участника със системата за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалент с обхват, включващ поддръжка и ремонт компютърна техника.
При подаването на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП


1.Минималното изискване, поставено от Възложителят е участникът да е изпълнил, през последните 3 (Три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност/услуга, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност - минимум 2 (двама) компютърни специалисти.
3. Да прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалент с обхват, включващ поддръжка и ремонт на компютърна техника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал.1 от ЗОП и условията по чл.107 от ЗОП.
Възложителят изисква от избрания за Изпълнител на обществената поръчка гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5 %/Пет процента/от стойността му без ДДС. Определеният за Изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/02/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/02/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП ДГС Говежда, с. Говежда, общ. Георги Дамяново

Офертите се отварят на публично заседание на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Присъстващите се легитимират чрез представяне на документ за самоличност, пълномощно или служебна карта в приложимите случаи.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Източник на финансиране - средства от стопанската дейност на стопанството .2. Плащанията по договорите ще се извършва в десет дневен срок от депозирането на фактура от изпълнителя. 3. Изискванията на възложителя към личното състояние на участниците е съгласно Раздел III от документацията „Изисквания към участниците“.4. Основания за отстраняване на участниците: Възложителят отстранява участници от процедурата на основание чл. 54 от ЗОП.Съгласно чл. 107 ЗОП възложителят отстранява от процедурата: участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 ЗОП; участници, които са свързани лица.5. Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранции в размер на 5 на сто от стойността на договора без ДДС , в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 ЗОП, която да обезпечи изпълнението му. 6. Участниците могат да получат информация: за задълженията свързани с данъци и осигуровки от Националната агенция по приходите /www.nap.bg/, за задълженията свързани с опазване на околната среда от Министерството на околната среда и водите /http://www3.moew.government.bg/, за задълженията свързани със закрила на заетостта и условията на труд от Министерство на труда и социалната политика /http://www.mlsp.government.bg/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10 - дневен срок от настъпването на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва