Деловодна информация
2538
ОПИ-15 09/01/2017 (дд/мм/гггг)
не
2538-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Пламен Петров +359 29864857
plpetrov@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-po-publichno-sstezanie-s-predmet-osigury/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-po-publichno-sstezanie-s-predmet-osigury/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център на Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Пламен Петров +359 29864857
plpetrov@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-po-publichno-sstezanie-s-predmet-osigury/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на услуги по извънгаранционна поддръжка на служебните автомобили, обслужващи Прокуратурата на Република България, за нуждите на Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прок ОПИ-15/09.01.2017г.
50112000      
Услуги

Настоящата обществена поръчка включва извършване на извънгаранционна поддръжка на автомобилите ползвани от възложителя, включително доставка на резервни части, материали и консумативи необходими за извършването ?. Извънгаранционна поддръжка на служебните МПС включва дейности, изчерпателно посочени в техническата спецификация към документацията за участие в поръчката. Обект на дейностите по извънгаранционна поддръжка са автомобилите, описани в Приложение № 1.1 - Списък на МПС включени в предмета на обществената поръчка, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
155000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Дейностите, предмет на поръчката, ще се извършват в сервизни центрове на Изпълнителя, находящи се на територията на гр. София.

Настоящата обществена поръчка включва извършване на извънгаранционна поддръжка на автомобилите ползвани от възложителя, включително доставка на резервни части, материали и консумативи необходими за извършването ?. Извънгаранционна поддръжка на служебните МПС включва дейности, изчерпателно посочени в техническата спецификация към документацията за участие в поръчката. Обект на дейностите по извънгаранционна поддръжка са автомобилите, описани в Приложение № 1.1 - Списък на МПС включени в предмета на обществената поръчка, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за извършване на извънгаранционна поддръжка    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
155000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


По настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото на опция за предоставяне на допълнителни услуги по извънгаранционна поддръжка в размер до 20% /двадесет процента/ от прогнозната стойност на обществената поръчка, без включен ДДС.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Не се поставят изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, удостоверения, посочване на публични регистри, в които е публикувана информацията за услугата и др.) по преценка на участника.
2.Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката. (чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП)
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
2.1. Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, намиращи се в сервизните бази, с които разполага, на територията на гр. София (с посочване на точният им адрес и вида на сградата/ите) и даващи му възможност да бъдат извършвани следните видове дейности: смяна на масла и течности, диагностика на бензинови и дизелови двигатели, авто-монтьорски, електро - технически, обслужване на климатични системи, демонтаж – монтаж на гуми, регулиране на ходовата част, бояджийно-тенекеджийски дейности.
2.2.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за наличието на подемници (канали) и прилежащото към тях ремонтно - диагностично оборудване, софтуер, стендове, специализирани инструменти и приспособления, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката и осигуряващи качество, сигурност и едновременно приемане на няколко МПС на възложителя, с различни проблеми.
2.3.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за наличието на помещения за съхраняване на гуми, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, и които предпазват гумите от външни атмосферни влияния.
2.4.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за наличието на репатраци/платформи за репатриране на аварирали автомобили, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
2.5.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за наличието на камера/и за боядисване и сушене на автомобили, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


1.Участникът да е изпълнил, минимум 2 (две) услуги през последните 3 (три) години, чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата.
2.1.Участникът трябва да разполагат с минимум 1 (една) сервизна база на територията на гр. София, включваща масивна сграда и снабдена с необходимите съоръжения, даващи възможност да бъдат извършвани следните видове дейности: смяна на масла и течности, диагностика на бензинови и дизелови двигатели, авто-монтьорски, електро - технически, обслужване на климатични системи, демонтаж – монтаж на гуми, регулиране на ходовата част, бояджийно-тенекеджийски дейности.
2.2.Участникът трябва да разполага с поне 4 (четири) подемника (канала) и прилежащото към тях ремонтно - диагностично оборудване, софтуер, стендове, специализирани инструменти и приспособления, осигуряващи качество, сигурност и едновременно приемане на няколко МПС на възложителя, с различни проблеми.
2.3. Участникът трябва да има на разположение помещение за съхраняване на гуми, което да ги предпазва от външни атмосферни влияния.
2.4.Участникът трябва да разполага с репатрак/платформа за репатриране на аварирали автомобили, които не могат да стигнат до сервизната база на собствен ход.
2.5.Участникът трябва да разполага с камера за боядисване и сушене на автомобили.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя.Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 3 и т.4 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС).
Всички плащания се извършват по банков път, по сметка посочена от и-ля.
Зап-то на цената по до-ра ще се осъщ-ва както следва:
Плащането се извършва в срок до 10 /десет/ работни дни след предоставяне от Изпълнителя на Възложителя на фактура за изпълнената услуга и протокол за приемане на работата, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/05/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/01/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 4, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техъни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


месец декември 2018г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гар-та за изп-ие на дог-ра е в размер на 4% от стойността на дог-ра без ДДС, посочена в чл. 3, ал. 3 от проекта на до-р.
2.1. Гар-та може да бъде пред-на в една от следните форми:
а) парична сума, платима по банкова сметка на възло-ля
б) ори-ал на безусловна и неотменима ба-ва га-ция за изп-ие на до-р, издадена в полза на Възл-ля, съгласно Прил-е № 2.3 - Образец № 3, представен към настоящата док-ия, със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока на до-ра.
в) зас-вка (застр-на полица), която обезпечава из-ето чрез покритие на отгов-тта на изп-ля, със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока на до-ра.
2. На осн. чл. 181, ал. 2 от ЗОП, комисията ще извърши оценка на технич-те и цен-те предл-ия на участ-те преди разглеждане на доку-те за съотве-ие с критериите за подбор.
Дейс-та на ком-та ще се извършат в после-ст, предвидена в чл. 61 от ППЗОП.
В случаите по чл. 181, ал. 2 от ЗОП цен-те предло-я могат да не се представят в запечатан плик.
3. Прог. стойност на общ-та поръчка по настоящата проц-а е в размер на 155000 лв. без включен ДДС. Същата се възлага като част (ОП) от общ-на по-ка с предмет: „Осиг-не на услуги по извънгаранционна поддръжка на служ-те автомобили, обслужващи ПРБ по три обо-ни позиции: ОП № 1 - „Осиг-не на услуги по извънгаранционна поддръжка на служ-те автомобили, обслужващи ПРБ, за нуждите на АГП, ВКП, ВАП, НСлС и Бюро по защита при главния прокурор“, ОП № 2 – "Осиг-не на услуги по извънгаранционна поддръжка на служ-те автомобили, обслужващи ПРБ, за нуждите на учебна база „Цигов чарк“ – гр. Батак“ и ОП № 3 - „Осигуряване на услуги по извънгаранционна поддръжка на служ-те автомобили, обслужващи ПРБ, за нуждите на почивен дом „Изгрев“ – гр. Бяла“.
Общата стойност на общ-та поръчка по 3-те ОП е в размер общо на 167000 лв. без вкл. ДДС, разделена по ОП, както следва: ОП № 1 – 155 000 лв. без включен ДДС; ОП № 2 – 8 000 лв. без включен ДДС; ОП № 3 – 4 000 лв. без включен ДДС.
Съгл. чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възл-ят има право да възлага обос. позиции по реда, валиден за инд. стойност на всяка от тях, при условие че стойността на съотв. ОП не надхвърля 156 464 лв. за доставки и услуги и общата стойност на обосо-те по-ии, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. В тези случаи нез-мо от остатъчната стойност на пор-та тя се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата пор-ка.
Прог. стойност на ОП № 1, представлява 92,81 % от общата стойност на поръчката.
Прог. стойност на ОП № 2, представлява 4,79 % от общата стойност на поръчката.
Прог. стойност на ОП № 3, представлява 2,40 % от общата стойност на поръчката.
Тъй като всяка една от прог-те стойности на ОП № 2 и № 3 е под 30 000 лева, същите попадат в приложното поле на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
С оглед изложеното и на осн. чл. 21, ал. 6 от ЗОП, ОП № 2 и ОП № 3 ще се възложат по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се прог-та стойност за ОП № 1), предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, се възлага с настоящата обществена поръчка чрез провеждане на процедура по публично състезание по ЗОП.
Иконо-ки най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на методика за определяне на комплексна оценка на офертите, при следните показатели, както и тяхната относителна тежест както следва:
„Цена за един сервизен час труд.“ - 40 %
„Средна аритметична цена на основните резервни части и консумативи“ - 25 %
„Проц. отстъпка от цената на резервни части и консумативи, извън посочените в Ценовата листа“ - 15 %
„Срок за извършване на извънгаранционна поддръжка“ - 10 %
„Цена за съхранение на комплект гуми за един сезон“ - 5 %
„Цена на километър пробег за репатриране на аварирал автомобил“ - 5 %

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва