Деловодна информация
00833ВСС
ВСС-108 05/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
05/01/2017 (дд/мм/гггг)
00833-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ВИСШ СЪДЕБЕН СЪВЕТ 121513231
ул. Екзарх Йосиф №12
София BG411 1000 България
Мария Зафирова - началник на отдел Европейски и междунар. проекти и програми +359 980632
m.zafirova@vss.justice.bg +359 9807632

Интернет адрес/и

http://www.vss.justice.bg/

http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20161222TYti2528126
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на консултантски услуги за подобряване работата на ВСС с фокус към процеса по атестиране, мотивация, формиране на възнагражденията на магистратите и дисциплинарната практика на ВСС
79411000      
Услуги

Предоставяне на консултантски услуги за подобряване на работата на Висш съдебен съвет с фокус към процеса по атестиране, мотивация, формиране на възнагражденията на магистратите и дисциплинарна практика на ВСС. Предметът на обществената поръчка включва следните дейности:
1. Дейност № 1: „Въвеждане на ефективни методи за оценка на мотивацията на магистратите“ .
2. Дейност 2 „Разработване на модел за формиране на възнагражденията и допълнителните придобивки на магистратите“ .
3. Дейност 3. „Подобряване на дисциплинарното производство за съобразяване с международните стандарти и препоръки“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
316850.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София- град

Предоставяне на консултантски услуги за подобряване на работата на Висш съдебен съвет с фокус към процеса по атестиране, мотивация, формиране на възнагражденията на магистратите и дисциплинарна практика на ВСС.
Предметът на изпълнение на настоящата обществена поръчка, включва следните дейности:
Дейност № 1. „Въвеждане на ефективни методи за оценка на мотивацията на магистратите”– в рамките на дейността е необходимо да се изпълнят следните под-дейности:
• „Разработване на индивидуален план за развитие и указания към него за оценка на мотивираността на магистратите и за идентификация на нуждите от подпомагащи мерки“.
Дейност №2. „Разработване на модел за формиране на възнагражденията и допълнителните придобивки на магистратите“. В рамките на дейността е необходимо да се изпълнят следните под-дейности:
• „Преглед на практиката на държавите членки на ЕС относно процедурите и правилата за формиране на възнагражденията и допълнителните придобивки на магистратите.
• „Организиране на посещения за обмяна на опит в две държави-членки“;
• „Разработване на модел за формиране на възнагражденията и допълнителните придобивки на магистратите“;
• „Изготвяне на окончателен вариант на модел за формиране на възнагражденията“;
Дейност №3. - „Подобряване на дисциплинарното производство за съобразяване с международните стандарти и препоръки“. В рамките на дейността е необходимо да се изпълнят следните под-дейности:
• „Изготвяне на анализ на дисциплинарната практика и международните стандарти“;
• „Разработване на стандарт за провеждане на дисциплинарното производство;
Критериите по-долу
 
ДА Показател:„Качество“, състоящ се от следните под-показатели:    70%
Подпоказ(ТП1) - Предложение от участника за изпълнение на Дейност 1. „Въвеждане на ефективни методи за оценка на мотивацията на магистратите“.    максимален брой 30т.
Подпоказ(ТП2) - Предложение от участника за изпълнение на Дейност 2. „Разработване на модел за формиране на възнагражденията и допълнителните придобивки на магистратите“.    максимален брой 30т.
Подпоказател(ТП3) - Предложение от участника за изпълнение на Дейност 3. „Подобряване на дисциплинарното производство за съобразяване с международните стандарти и препоръки.“    Максимален брой 30т.
Подпоказ(ТП4) - Предложение от участника за „Анализ и оценка на рисковете“    максимален брой 30т.
Подпоказател - „Оценка на екипа“ („ОЕ“), състоящ се от следните под-полазатели:    Максимален брой 60т.
„ОЕ1“ – оценка на професионалната компетентност, изразяваща се в общ професионален опит на предложените от участника ключови експерти;    Максимален брой 20т.
„ОЕ2“ – оценка на професионалната компетентност, изразяваща се в специфичен професионален опит на предложените от участника ключови експерти;    Максимален брой 40т.
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
316850.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект Подобряване на процедурите по атестация и дисциплинарната практика в съдебната система, съгласно договор № BG05SFOP001-3.001-0002-C01/08

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на дейности: №2, №3 и №4 от проекта.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да има реализиран минимален общ годишен оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Съответствието си с изискването участниците декларират като попълват поле 1а) на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на съответствието си с изискването при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, следва да представи копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква.
2. Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си . Съответствието си с изискването участниците декларират като попълват поле 2а). на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на съответствието си с изискването при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, следва да представи справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът следва да има реализиран минимален общ годишен оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер, не по-малък от 600 000 лева.
2. Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер, не по-малък от 300 000 лева.
Като „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се отчита оборотът, свързан с осъществяване на дейности по извършване на анализ/оценка/разработване на нормативна рамка и практика, в това число анализ на емпирични данни и/или сравнително-правен анализ и/или проучване на „добри практики“ в други държави, както и разработване на документи - стандарти, въпросници и формуляри, указания, правила и методи за оценка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. За съответствието си с изискването участниците попълват поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на техническите способности при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга;
2. Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. За съответствието си с изискването участниците следва да попълнят раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на изискването при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, следва да представи заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008/еквивалентен с изисквания обхват. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участниците трябва да имат опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да са изпълнили минимум следните дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно:
1.1. минимум две дейности по извършване на анализ/оценка/разработване на нормативна рамка и практика, в това число анализ на емпирични данни и сравнително-правен анализ и разработване на документи - стандарти, въпросници и формуляри, указания, правила, методи за оценка и вътрешни процедури.
и
1.2. минимум една дейност по проучване на „добри практики“ на нормативна уредба или административен процес на други държави.
2. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ осъществяване на аналитична дейност в областта на нормативния анализ и разработване на документи, като наръчници, правила, указания, формуляри.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


A). В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Б). За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за участие. В). Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от следните обстоятелства: по чл. 54, ал. 1 ЗОП и по чл. 55, ал. 1, т. 1, т.3-т.5 от ЗОП. ( Продължава в раздел VI.3.) Допълнителна информация.)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/02/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/02/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Висш съдебен съвет - гр. София, п.к. 1000, ул. „ЕКЗАРХ ЙОСИФ“ № 12

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III. 2.2.) Условия за изпълнение на поръчката. Г). Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Д). Не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата и ще бъдат отстранени свързани лица по смисъла на §1, т. 45 от ДР на ЗОП. E). Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, по отношение на които са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 57, чл. 106, ал. 1 и чл. 107, ал. 1 и/или има наложено наказание на основание на чл. 109, ал. 2, буква "а" от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза;
Информацията относно наличието или липсата на горепосочените обстоятелства се декларира от участниците в ЕЕДОП (по образец към документацията) и в декларации - образци към документацията за участие.Към ЕЕДОП се прилагат документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (когато е приложимо).
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% от цената на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя; Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по следната сметка на Висш съдебен съвет: IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01; BIC: BNBGBGSD; Банка: БНБ.
Участниците следва да предложат в техническите си предложения следните ключови експерти: 1. Ключов експерт № 1 - „Ръководител екип“ ; 2. Ключов експерт № 2 – „Юридически експерт – правен анализ“ . 3. Ключов експерт № 3 – „Юридически експерт – разработване на документи“ 4. Ключов експерт № 4 – „Икономист. Професионалната компетентност на всеки от четиримата ключови експерти, предложени от участниците изразяваща обща продължителност на професионален опит (общ професионален опит) и брой изпълнени от експерта дейности, сходни с предмета на процедурата(специфичен професионален опит) подлежи на оценка по под-показател ОЕ от методиката за оценка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ВСС, Дирекция Правна , Отдел Нормативна дейност и процесуално представителство
София 1000, ул. Екзарх Йосиф, 12
София 1000 България
vss@vss.justice.bg +359 29304916
http://www.vss.justice.bg/ +359 29819176

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва