Деловодна информация
00100община Правец
1 03/01/2017 (дд/мм/гггг)
не
00100-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Правец 000776477
пл.Тодор Живков №6
Правец BG412 2161 България
инж. Парашкева Генчева +359 0889322934
parashkeva.gencheva@pravets.bg +359 071332433

Интернет адрес/и

www.pravets.bg

http://pravets.bg/obshtina/poruchki


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pravets.bg/obshtina/poruchki
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Неотложни и текущи ремонти на общински пътища и улици в регулация на територията на община Правец
45233222      
Строителство

Извършване на неотложни ремонти за превантивно и текущо поддържане на общински пътища и улична мрежа в границите на урбанизираните теритоии на населените места от Община Правец. Основните ремонтни работи включват:Демонтажни работи на бордюри, тротоарни плочи, разкъртване на стара асфалтова настилка, транспорт на строителни отпадъци ;Полагане на пълнежни пластове, необходими за достигане равност и наклони на повърхността на настилката; Доставка и монтаж на нови улични и градински бордюри, доставка и вонтаж на нови тротоарни плочи, пренареждане на стари бордюри и тротоарни плочи, доставка и монтаж на клинкерни павета; Изкърпване на асфалтова настилка с d=4 см.; доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип „А“ за горен пласт с d=6 см.;Почистване на стари и направа на нови дъждоприемни шахти и решетки; Полагане на нова маркировка; доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци II-ри типоразмер. Обществената поръчка се възлага за период от три години 2017г, 2018г и 2019г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233222      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Община Правец

Извършване на неотложни ремонти за превантивно и текущо поддържане на общински пътища и улична мрежа в границите на урбанизираните теритоии на населените места от Община Правец. Основните ремонтни работи включват:Демонтажни работи на бордюри, тротоарни плочи, разкъртване на стара асфалтова настилка, транспорт на строителни отпадъци ;Полагане на пълнежни пластове, необходими за достигане равност и наклони на повърхността на настилката; Доставка и монтаж на нови улични и градински бордюри, доставка и вонтаж на нови тротоарни плочи, пренареждане на стари бордюри и тротоарни плочи, доставка и монтаж на клинкерни павета; Изкърпване на асфалтова настилка с d=4 см.; доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип „А“ за горен пласт с d=6 см.;Почистване на стари и направа на нови дъждоприемни шахти и решетки; Полагане на нова маркировка; доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци II-ри типоразмер. Обществената поръчка се възлага за период от три години 2017г, 2018г и 2019г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
? Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – Пета група.
? В случай на участие на чуждестранни лица Възложителят ще приеме еквивалентен документ, за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. (чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите)
При участие на обединение изискването се отнася за член на обединението, които ще извършва ремонтните работи. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с видовете строителни работи, които ще извършват като подизпълнители.
Участниците посочват съответния публичен регистър, който съдържа тази информация или се представя копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружен с валиден талон към датата на подаване на офертата. Участник , който бъде избран за изпълнител е длъжен да поддържа валиден талон за необходимата група за целия срок на изпълнение на предмета на поръчката, или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени, доказващ еквивалентното право (за чуждестранните участници).
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали
съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружен с валиден талон към датата на подаване на офертата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел Б, т. 5 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от застрахователна полица за застраховка "Професионална отговорност" или еквивалентен документ.


Участникът следва да имат застрахователна полица за застраховка "Професионална отговорност" .
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците (общо обединението), през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, трябва да са изпълнявали минимум 3 (три) договора за строителство за изграждане, реконструкция, основен, текущ ремонт на улични и/или пътни настилки.
2. Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства:
? багер с обем на кофата от 0.5 мЗ до 1 м3 - 1 бр.;
? колесен товарач с обем на кофата до 1,5 м3 - 1 бр.;
? колесен товарач с обем на кофата минимум 2 м3 - 1 бр.;
? валяк до 2 т - 1 бр.;
? валяк до 10 т - 1бр.;
? валяк над 10 т – 1 бр.;
? валяк над 13 т – 1 бр.;
? ръчноводим двубандажен валяк с широчина на работната площ до 0.70 м.;
? ръчна трамбовка или виброплоча – 2 бр.
? автогрейдер - 1 бр.;
? автобетоносмесител, с обем минимум 3 мЗ - 1 бр.;
? самосвали минимум 13 т - 3 бр.;
? бордови автомобил минимум 13 т - 3 бр.;
? машина за рязане на асфалт - 2бр.;
? машина за фрезоване на асфалт -1 бр;
? асфалтополагаща машина - 2 бр.
3.3.3. Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката:
- ръководител на екипа – специалист с висше или средно техническо образование;
- технически ръководители – най-малко двама специалисти с висше или средно техническо образование по специалностите: пътно строителство или геодезия;
- специалист - контрол на качеството с висше или средно техническо образование, притежаващ удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качество.
4.Участниците трябва да притежават следните сертификати:
- по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството;
- по стандарт БДС EN ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда;
Обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката.Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, безопасни условия на труд или за опазване на околната среда.
Изискването се отнася за всички участници в обединението или подизпълнители, които ще изпълняват СМР.


1. Участниците (общо обединението), през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, трябва да са изпълнявали минимум 3 (три) договора за строителство за изграждане, реконструкция, основен, текущ ремонт на улични и/или пътни настилки.
2. Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства:
? багер с обем на кофата от 0.5 мЗ до 1 м3 - 1 бр.;
? колесен товарач с обем на кофата до 1,5 м3 - 1 бр.;
? колесен товарач с обем на кофата минимум 2 м3 - 1 бр.;
? валяк до 2 т - 1 бр.;
? валяк до 10 т - 1бр.;
? валяк над 10 т – 1 бр.;
? валяк над 13 т – 1 бр.;
? ръчноводим двубандажен валяк с широчина на работната площ до 0.70 м.;
? ръчна трамбовка или виброплоча – 2 бр.
? автогрейдер - 1 бр.;
? автобетоносмесител, с обем минимум 3 мЗ - 1 бр.;
? самосвали минимум 13 т - 3 бр.;
? бордови автомобил минимум 13 т - 3 бр.;
? машина за рязане на асфалт - 2бр.;
? машина за фрезоване на асфалт -1 бр;
? асфалтополагаща машина - 2 бр.
3.3.3. Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката:
- ръководител на екипа – специалист с висше или средно техническо образование;
- технически ръководители – най-малко двама специалисти с висше или средно техническо образование по специалностите: пътно строителство или геодезия;
- специалист - контрол на качеството с висше или средно техническо образование, притежаващ удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качество.
4.Участниците трябва да притежават следните сертификати:
- по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството;
- по стандарт БДС EN ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда;
Обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката.Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, безопасни условия на труд или за опазване на околната среда.
Изискването се отнася за всички участници в обединението или подизпълнители, които ще изпълняват СМР.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/02/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на община Правец с адрес: гр. Правец, пл. Тодор Живков №6, ет.3, зала 301.

На отварянето на офертите могат да присъстват лицата по чл.54, ал.2 от ППЗОП, а именно участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 1. се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
2. Възложителят ще острани от участие в процедурата и:
- участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, поканата за потвърждаване на интерес или в покана за участие в преговори, или в документацията;
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
- участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5;
- участници, които са свързани лица.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/01/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва