Деловодна информация
00189
ДД-1-Г-01.62-(1) 30/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
00189-2016-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Севлиево 000215889
пл. Свобода № 1
Севлиево BG322 5400 България
инж. Светла Ценова +359 675396121
sevlievo@sevlievo.bg +359 67532773

Интернет адрес/и

www.sevlievo.bg

http://www.sevlievo.bg/bg/article/2389/rekonstrukciq-nova-glavni-kanalizacionni-vutreshni-vodoprovodi.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sevlievo.bg/bg/article/2389/rekonstrukciq-nova-glavni-kanalizacionni-vutreshni-vodoprovodi.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител на СМР по проект: Реконструкция на участъци от главни канализационни клонове и за част:Реконструкция на вътрешни водопроводни клонове на територията на гр. Севлиево
45330000      
Строителство

Съгласно чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП настоящата обществена поръчка е с предмет СТРОИТЕЛСТВО.
Инвестицията в част Канализация включва реконструкция и подмяна на участъци от главните канализационни клонове на гр.Севлиево се явява като II-ри етап от реализирания по ОПОС 2007-2013г. инвестиционен проект, чрез който се извърши (реконструкция) на ВиК мрежата на града, както и се изградиха три канализациони помпени станции с тласкатели към тях. Участъците, предмет на реконструкцията, са от главни канализационни клонове IV, X и кв.Балабанца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1892749.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
45332200      
45332300      
45100000      
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

на територията на община Севлиево

Обхват:
1. Участък смесена канализация, част от гл.клон IV по ул.Никола Петков и ул.Верешчагин – от същ. ревизионна шахта до заустване в същ.РШ по ул.Марин Попов - Диаметър, mm - DN600; Дължина, m’ - 430 m/ Диаметър, mm - DN800 ; Дължина, m’ - 185 m;
2. Участък смесена канализация, част от гл.клон X по ул.Велика и Георги Ченчеви – от РШ21 след кръст. с ул.Андрея Станков до заустване в същ. РШ по ул.Воденичарска - Диаметър, mm - DN300; Дължина, m’ - 241 m / Диаметър, mm - DN500; Дължина, m’-4;
3. Участък смесена канализация, част от гл.клон кв.Балабанца по ул.Устрем и ул.Руен“ – от връхна шахта до заустване в същ. РШ при КПС Север - - Диаметър, mm - DN300; Дължина, m’ - 298 m /- Диаметър, mm - DN400; Дължина, m’ - 393 m /- Диаметър, mm - DN800; Дължина, m’ - 80 m
4. Общо реконструирани СКО – 77 бр.;
5. Общо реконструирани главни канализационни клонове – 1631 m';
СМР включват:
Подготовка, изкоп, извозване на земни маси на депо, полагане на канализационни тръби, изграждане на ревизионни шахти, дъждоприемни шахти и сградни канализационни отклонения, обратна засипка с нестандартна скална маса на пластове от 30-40 см, хидравличното изпитване след първия засипващ пласт, уплътняване на насипа и възстановяване на улична и тротоарна настилка.
Минималната задължителна дълбочина на полагане за главните клонове е 2,00 m над теме тръба.
1. В трасетата на тези канали ще се извърши подмяна и реконструкция на определени участъци от водопроводната мрежа на града. Обхвата на проектната разработка включва следните водопроводни участъци:
• Уличен водопроводен клон по ул.Устрем и ул.Руен с дължина 754 м';
• Уличен водопроводен клон по ул.Верешчагин с дължина 240 м';
• Част от транзитен водопровод по ул.Верешчагин с дължина 383 м'.
СМР включват: Подготовка, изкоп, извозване на земни маси на депо, полагане на водопроводни тръби PE100 за налягане 10 атм (PN10), монтаж на спирателни кранове, пожарни хидранти /пред всеки ПХ се предвижда монтаж на спирателен кран (шибърен) DN80 с охранителна гарнитура/, сградни водопроводни отклонения, Обратната засипка в рамките на напречния профил за уличния водопровод за улици с асфалт от пясък или каменно брашно под, около и над тръбата на височина от 0,30 m и несортиран минерален материал (с едрина на зърната между 0-30 mm) до кота пътно легло. на пластове от 30см, Изпитването на водопроводите според методиката дадена в техническия каталог на фирмата производител, дезинфекция и промивка, възстановяване на улична и тротоарна настилка.
Уличният водопровод и транзитният водопроводен участък по ул.Верешчагин са в обща траншея на различна височина.
Обща дължина на уличните водопроводи подлежащи на подмяна и реконструкция в настоящия работен проект – 1377 m’.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за реакция при отстраняване на дефекти – П1    10
Срок за изпълнение – П2    10
Техническо предложение –П3    50
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
1892749.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелството по т. 1. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверени копия на удосотоверения от банка или годишни финансови отчети или техни съсътавни части, когато публикуването им се изисква или справка за оборота.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелството т. 2. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на полицата за валидна застраховка „Професионална отговорност“, доказва съотетствието си с изискванията на Възложителя съсласно чл. 62, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.


1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние;
Oбщо за последните три приключили финансови години (2014, 2015 и 2016г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да е реализирал общ оборот не по-малко от 2 000 000,00 лева (два милиона лева) без ДДС и оборот от СМР не по-малко 1 100 000 (един милион и сто хиляди) лева без ДДС.
2. Сключена валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т. 1 за строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, с мин. дължина 20 000 линейни метра.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на строителството по чл. 64, ал. 1, т. 1, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата за инженерно-техническият персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация и опит на лицата. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител – Списък по чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП на техническите лица, продружен с удостоверения за професионана и образователна квалификация, и трудов стаж.
3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата за внедрени системи в областта на строителството: системи за управление на околната среда или еквивалентно, за управление на качеството или еквивалентно. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверени копия на сертификати за внедрени системи в областта на строителството: системи за управление на околната среда или еквивалентно, за управление на качеството или еквивалентно;


1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата за подаване на заявлението или на офертата.
* Под „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационна мрежа.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал. Инженерно-технически персонал включващ най-малко:
- Ръководител на екипа - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността мин. 5 год. и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект.
- Технически ръководител - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността мин. 5 год. и опит като технически ръководител мин. 3 год.
- Специалист – контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 2год.
- Геодезист - строителен инженер „магистър” Геодезия, със стаж по специалността мин. 5 г.; опит в изпълнението на СМР на поне един инфрактруктурен обект
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 2год.
- Специалист по опазване на околната среда – образование или квалификация в областта на опазване на околната среда или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 2 год.
3. Всеки участник следва да притежава сертификати минимум следните сертификати:
- ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно;
- ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентно
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три на сто) от Цената за изпълнение на договора без ДДС, представена под формата на:
- парична сума (депозит)
- безусловна и неотменима банкова гаранция
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

27/06/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/01/2017 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Севлиево, с адрес: гр.Севлиево, пл."Свобода" № 1, зала 202

Отварянето на офертите е публично и на него магот да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация - съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва