Деловодна информация
00072
 
да
да
23/12/2016 (дд/мм/гггг)
00072-2016-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Карлово 000471365
ул. Петко Събев 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 335-54580
metaksinova@karlovo.bg +359 335-54581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=4007&lang=bg&view=article
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проекти на община Карлово, финансирани по ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г.
71521000      
Услуги

Извършването на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка, включва консултантски услуги в пълен обем във връзка със строителството на обекти включени в инвестиционната програма за изпълнение на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Карлово. „ Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проекти на община Карлово, финансирани по ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г.“, по две обособени позиции: - Обособена позиция № 1: „ Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проект „Благоустроена градска среда на град Карлово “; - Обособена позиция № 2: „ Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проект „Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали “.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
414808.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проект „Благоустроена градска среда на град Карлово“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на община Карлово.

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проект „Благоустроена градска среда на град Карлово“, а именно: 1. „Изграждане на пешеходна зона по ул. „Водопад” в гр. Карлово. Обектът е ІV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; 2. „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Васил Левски“. Обектът е ІV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; 3. „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Тодор и Ана Пулеви“. Обектът е ІV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; 4. „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Александър Стамболийски“ в гр. Карлово“. Обектът е ІІІ категория, съгласно чл. 137 ал. 1, т. 3 от ЗУТ;5. „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Тодор Каблешков“ в гр. Карлово“. Обектът е ІІІ категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ; 6. „Основен ремонт на улица „Дружба“ в гр. Карлово, община Карлово“. Обектът е ІV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; 7. „Основен ремонт на улица „Хан Аспарух“ в гр. Карлово, община Карлово“. Обектът е IV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; 8. „Междублоково пространство северно от бул. „Освобождение“ при бл. № 20 и № 22 на ул. „Дружба“, бл. № 39 и № 37 на бул. „Освобождение“ и бл. № 35 и № 37 на ул. „Меден дол““. Обектът е ІV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; 9. „Предблокови зелени пространства по ул. „Ал. Стамболийски“ с №№ 19, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41, 43, 45, 47, 54, 62, 64“. Обектът е ІV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за изпълнение на поръчката    35
Организация на персонала    35
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
151377.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 17/11/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.038-0001, „Благоустроена градска среда на град Карлово“ се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проект „Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на община Карлово.

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проект „Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали“, а именно:
1. Обект: СОУ „Васил Левски“ гр. Карлово – Реконструкция и модернизация на сгради и прилежащ терен за начален и среден курс: Подобект: Реконструкция и модернизация на сгради и прилежащ терен на СОУ „Васил Левски“ в УПИ VI – Гимназия, кв. 82 по регулационен план на град Карлово, който се състои от следните зони: - Функционална зона 1 – Реновиране на околно пространство към СОУ „Васил Левски“; - Функционална зона 2 – Разширение на физкултурен салон към СОУ „Васил Левски“; - Функционална зона 3 – Ремонт и саниране на училищен корпус на СОУ „Васил Левски“. Обектът е III категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ; 2. Обект: „Разширение и модернизация на филиал на ЦДГ „Ана Козинарова“ в с. Розино, община Карлово“. Обектът е ІV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; 3. Обект: „Реконструкция и модернизация на плувен басейн в СОУ „Христо Проданов“ в гр. Карлово“; Обектът е ІІІ категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ. 4. Обект: СОУ „Васил Левски“ гр. Карлово – Реконструкция и модернизация на сгради и прилежащ терен за начален и среден курс: - Подобект: Реконструкция и модернизация на сграда и прилежащ терен на СОУ „Васил Левски“ в УПИ III-училище, кв. 62 – гр. Карлово. Зона I – Реновиране на околно пространство. Обектът е III категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ. 5. Обект: „Реконструкция и модернизация на прилежащ терен на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ в гр. Карлово”. Обектът е ІV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ. 6. Обект: „Реконструкция и модернизация на прилежащ терен на ОУ „Райно Попович“ в гр. Карлово“; Обектът е ІV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ. 7. Обект: „Реконструкция и модернизация на ОДЗ „Васил Левски“ в гр. Карлово – детски площадки и прилежащ терен“. Обектът е ІV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ. 8. Обект: „Реконструкция и модернизация на ОДЗ „Зорница“ в гр. Карлово – детски площадки и прилежащ терен“. Обектът е ІV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ. 9. Обект: „Реконструкция и модернизация на ЦДГ „Първи Юни“ в гр. Карлово – детски площадки и прилежащ терен“. Обектът е ІV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ.10. Обект: „Реконструкция и модернизация на ЦДГ „Гина Кунчева“ в гр. Карлово – детски площадки и прилежащ терен“. Обектът е ІV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ. 11. Обект: „Реконструкция и модернизация на ЦДГ „Слънце“ в гр. Карлово“, включващ: -Подобект: Реконструкция и модернизация на детски площадки и прилежащ терен на ЦДГ „Слънце“ в гр. Карлово, находящ се в УПИ VІІІ-детска градина, кв. 33 по устройствения план на гр. Карлово. Подобектът е IV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ; -Подобект: Реконструкция и модернизация на детски площадки и прилежащ терен на ЦДГ „Слънце“ – филиал в кв. Сушица, находящ се в УПИ І-детски дом, кв. 30 по устройствения план на кв. Сушица, гр. Карлово. Подобектът е ІV категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за изпълнение на поръчката    35
Организация на персонала    35
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
263431.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 17/11/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-1.038-0002-C01 „Мерки за повишаване качеството на средата на обуч.в общински у-ща и детски градини в гр.Карлово и филиали" се осъществява с фин. подкрепа на ОП„Региони в растеж”2014-2020г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

ЗА ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ № 1 и № 2: Участникът трябва да притежава валиден Лиценз за упражняване на дейността, съгласно § 128 ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр. 82 от 2012 г.) или валидно Удостоверение, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, с приложен към него Списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността или да притежава еквивалентен документ за такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването се доказва с представянето на: Копие на Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр. 82 от 2012г.) или Удостоверение съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166 от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изисквания.

Няма изисквания за икономическо и финансово състояние.
Продължение от поле III.1.3) подполе:Изисквано минимално/ни ниво.а: .... Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; 2. Участниците в процедурата да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат), включващ в обхвата си осъществяване на строителен надзор, издадени от органи, установени в други държави-членки. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт. 3. участникът в процедурата да разполага с екип от служители/експерти, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка, включващ най-малко: А. Ръководител на екипа - 1 бр. Професионална област (квалификация): „Архитект” или Инженер „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалент, висше образование по съответната специалност, участие на подобна ръководна позиция в екип за упражняване на строителен надзор в най-малко 3 (три) сходони обекти. Б. Ключови експерти–5бр.; Ландшафтен архитект, Геодезист, Електро инженер, инженер „Водоснабдяване и Канализация”, Координатор по безопасност и здраве. С професионална квалификация в съответната област и участие на подобна позиция в екип за упражняване на строителен надзор в най-малко 1 (един) сходен обект. За сходни, с предмета на обществената поръчка, услуги се приемат: дейности по строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива (за консултантски услуги, предоставяни в други държави), във връзка с изпълнението на обекти, засягащи изграждане и/или ремонт на сгради за обществено обслужване и/или плувни басейни и/или спортни площадки/игрища и/или детски площадки и прилежащи терени. При подаване на оферта, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт, като не е допустимо едно и също лице да участва в повече от една обособена позиция! Участници, които не се съобразят с това изискване ще бъдат отстранявани от участие в процедурата/обособената позиция!
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособена позиция № 1 и № 2: 1. Изисква се участник в процедурата, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил консултантски услуги с идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка; 2. Участниците в процедурата да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат), включващ в обхвата си осъществяване на строителен надзор, издадени от органи, установени в други държави-членки; 3. Участникът в процедурата да разполага с екип от служители/експерти, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка. *Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт, като не е допустимо едно и също лице да участва в повече от една обособена позиция! Участници, които не се съобразят с това изискване ще бъдат отстранявани от участие в процедурата/обособената позиция!

За обособена позиция № 1: 1. Участникът да е изпълнил консултантски услуги на обекти идентични или сходни* с предмета на обществената поръчка с обща площ минимум 20000 кв. м. *За сходни, с предмета на обществената поръчка, услуги се приемат: дейности по строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива (за консултантски услуги, предоставяни в други държави), във връзка с изпълнението на строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт по благоустрояване на градска среда. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 2. Участниците в процедурата да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат), включващ в обхвата си осъществяване на строителен надзор, издадени от органи, установени в други държави-членки. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт. 3. Участникът в процедурата да разполага с екип от служители/експерти, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка, включващ най-малко: А. Ръководител на екипа - 1 бр.; Професионална област (квалификация): „Архитект” или Инженер „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалент, висше образование по съответната специалност, участие на подобна ръководна позиция в екип за упражняване на строителен надзор в най-малко 3 (три) сходони обекти. Б. Ключови експерти–4 бр.: Ландшафтен архитект, Геодезист, Инженер „Пътно (Транспортно) строителство”, Координатор по безопасност и здраве. С професионална квалификация в съответната област и участие на подобна позиция в екип за упражняване на строителен надзор в най-малко 1 (един) сходен обект. *За сходни, с предмета на обществената поръчка, услуги се приемат: дейности по строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива (за консултантски услуги, предоставяни в други държави), във връзка с изпълнението на строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт по благоустрояване на градска среда. При подаване на оферта, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
За обособена позиция № 2:1. Участникът да е изпълнил консултантски услуги обекти идентични или сходни* с предмета на обществената поръчка с обща площ минимум 6000 кв. м. *За сходни, с предмета на обществената поръчка, услуги се приемат: дейности по строителен надзор в съответствие с посочените в ЗУТ функции или аналогични такива (за консултантски услуги, предоставяни в други държави), във връзка с изпълнението на обекти, засягащи изграждане и/или ремонт на сгради за обществено обслужване и/или плувни басейни и/или спортни площадки/игрища и/или детски площадки и прилежащи терени. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със:
Продължава в поле III.1.2) подполе Изисквано минимално/ни ниво.а: .....
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/01/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Плащанията се извършват по следната схема на плащане:
1. Авансово плащане – в размер на 40 % (четиридесет процента) от стойността, на договора, което се осъществява до 30 дни, считано от изпълнение на следните кумулативни условия: а) подписване на Протокол Обр. 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа за всички обекти; б) получаване от Възложителя на авансово плащане по Договора за безвъзмездна финансова помощ и в) представяне на оригинална фактура от Изпълнителя;
2. Окончателното плащане в размер на останалите 60 % от стойността по чл. 3, ал. 1 от договора, се извършва до 30 дни след подписване на Протокол за установяване годността за ползване на строежа (Прил. 16) / удостоверение за въвеждане в експлоатация и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.
Начинът на плащане може да бъде променен ако схемата на разплащане в договора за БФП бъде променен или това се налага по искане на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“. В този случай договорът може да бъде изменян на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II. За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от общата Цена на договора без ДДС – за съответната обособена позиция, за която ще бъде сключен. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 60 дни, след крайния срок на договора; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 60 календарни дни, след крайния срок на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III. От участие в настоящата обществена поръчка ще бъдат отстранени участници, за които бъде установено, че са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП и едно или повече от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). ЕЕДОП се попълва в съответствие с чл. 67 от ЗОП.
IV. Участниците следва да имат предвид, че освен плика с надпис „Предлагани ценови параметри“, не се допуска в опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, да се поставят други пликове, съдържащи документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП. Участник, за който бъде установено, че не е спазил посоченото изискване и офертата не е представена съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 и ал. 9 от ППЗОП, ще бъде отстранен от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва