Деловодна информация
00267Община Пловдив
16РОП99-1 22/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
22/12/2016 (дд/мм/гггг)
00267-2016-0107 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл.Стефан Стамболов№1
Пловдив BG421 4000 България
Тихомира Узунчева - юрисконсулт дирекция Обществени поръчки +359 32656800
otdel_op@abv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20161216SVxe3991386
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на храни за деца на възраст от 0 до 3 години в КЗСУ“Света Петка“, Община Пловдив
15800000      
Доставки

Дейностите, предмет на поръчката включват периодични доставки, по предварителни заявки на възложителя, на различни видове храни, предназначени за деца и кърмачета на възраст от 0 до 3 години, в съответствие с техническите спецификации и образците техническо и ценово предложение,за нуждите на КЗСУ „Света Петка“, Община Пловдив.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр.Пловдив

Дейностите, предмет на поръчката включват периодични доставки, по предварителни заявки на възложителя, на различни видове храни, предназначени за деца и кърмачета на възраст от 0 до 3 години, в съответствие с техническите спецификации и образците техническо и ценово предложение,за нуждите на КЗСУ „Света Петка“, Община Пловдив. Приблизителните количества са както следва (продукт/м.ед./прогнозно количество за 1 година):
1.Мляко за кърмачета/0.400кг./100;
2.Преходно мляко /0.400 кг./100;
3.Мляко за малки деца /0,400 кг./100;
4.Млечно-плодово пюре / 0,200 кг./450;
5.Млечно-зеленчуково пюре / 0,200кг./230;
6.Месно-зеленчуково пюре/ 0,200 кг./250;
7.Месно пюре / 0,200 кг./75;
8.Разтворими млечни каши за деца / 0,250 кг./75;
9.Разтворими безмлечни каши за деца / 0,250 кг./150 ;
10.Бишкоти / 0,500 кг./120;
11. Детски био бисквити / 0,200 кг./100;
12.Кроасан / 0,060кг./100;
13.Сироп арония/1л./20;
14.Натурален сок 100%/1л./80;
15.Безлактозно мляко/0,400кг./30;
16.Хипоалергенно мляко за кърмачета с алергия към белтъка в млякото /0,400кг. /12;
17.Мляко за кърмачета с хабитуално повръщане/0,400кг./6;
18.Лечебна храна за кърмачета и деца при диария с пробиотик/0,400кг./30.
Посочените количества за продуктите са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намаля в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл възложителят има право, в срока на действие на договора, да не заяви в пълен обем дадено прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


При наличие на финансов ресурс за дейностите предмет на настоящата поръчка, както и при решение на възложителя, след изтичане на настоящия договор, възложителят може да поднови същия съгласно разпоредбите на чл.6 от ППЗОП за срок до 12 месеца. Подновяването ще бъде осъществено само и единствено чрез писмено възлагане от страна на възложителя.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За оферта с най-ниска цена ще се счита тази, получила най-голям сбор (К) , при максимални 100 точки, по следната формула: К= (Цена i/Цена i/n * Pi), съгласно обявената в документацията методика.
При наличие на финансов ресурс за дейностите предмет на настоящата поръчка и при решение на възложителя, след изтичане на настоящия договор, вълозжителят може да поднови същия за срок до 12 месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на годността за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на техническите и професионални възможности на учаснтиците.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, както правата и задълженията на страните по него, са съгласно проекта на договора за възлагане на обществената поръчка, както и съгласно българското законодателство. Изискавнията за качесто на стоките, предмет на поръчката, са представени в техническите спецификации, и техническото и ценовото предложение, както и в документацията на обществената поръчка. Описанието на предмета на поръчката, финансовите условия и условията за сключване на договор са определени в Част I, Раздел II от документацията за обществена поръчка.
Преди сключване на договор, определеният изпълнител следва да предостави гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС.
Банкова сметка на Община Пловдив, по която се внасят гаранциите за изпълнение:
Обслужваща банка ­ ТБ Инвестбанк АД – Клон Пловдив
Банкова сметка ­ IBAN ­ BG57 IORT 7375 3302 0000 03
Банков код ­ BIC IORTBGS
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/03/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/01/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административна сгрда на Община Пловдив - гр.Пловдив 4000, пл.Стефан Стамболов №1, ет.3, стая №36

Заседанието е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители и представители на средствата за масово осведомяване.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП, оценката на офертите ще се извърши преди предварителния подбор, поради което на заседанието ще бъдат обявени и ценовите предложения на участниците.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изисквания за личното състояние на участниците: Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник, за когото е налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл.54, ал.1 от ЗОП, възникнали преди и по време на процедурата. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл.57, ал.3 от ЗОП.
Когато участник предвижда използването на подизпълнител по смисъла на §2, т.34 от ДР на ЗОП или се позовава на капацитета на трети лица по чл.65, ал.1 от ЗОП, следва да се има предвид, че основанията да отстраняване се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица.
Участникът, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП има право да предприеме мерки за доказване на надеждност съгласно чл.56, ал.1 от ЗОП. Когато мерките за доказване на надеждност са предприети преди подаване на офертата за участие, същите се описват в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).Като доказателствата за надеждността на участника се представят документи по чл.45, ал.2 от ППЗОП.
2. След изтичане срока на действие на договора, възложителят може да поднови същия, съгласно разпоредбите на чл.6 от ППЗОП. Подновяването следва да бъде осъществено при кумулативното наличние на следните две условия:
2.1. При наличие на финансов ресурс за дейностите предмет на процедурата за доставки;
2.2. При решение на Възложителя за подновяване на договора.
При наличие на гореописаните условия, договорът за изпълнение на обществената поръчка ще бъдат подновен с до 12 месеца, както и ще бъдат извършвани допълнителни доставки в срока на действие до обща стойност до 11 000 лв. с ДДС.
3.При разглеждане на офертите ще се прилага чл.104, ал.2 от ЗОП - оценяването на офертите ще се извърши преди разглеждането на документите, свързани с личното състояние и критерия за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП. В случаите, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в ОВ на ЕС са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва