Деловодна информация
00037
Писмо-3860 20/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
00037-2016-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Общена Тетевен 000291698
пл. Сава Младенов №9
гр. Тетевен BG315 5700 България
1. Мила Герджикова - Управител на СУ ДСП Тетевен,тел. 0887996591; 2. Ирена Иванова - Директор на ДЯ „Щастливо детство“ гр.Тетевен, тел.0879560665 +359 067852200
mayortn@abv.bg +359 067852170

Интернет адрес/и

www.teteven.bg

http://teteven.bg/index.php/2016-07-27-14-47-27/2016-08-04-08-11-01


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://teteven.bg/index.php/2016-07-27-14-47-27/2016-08-04-08-11-01
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставки на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, за нуждите на Детска ясла „Щастливо детство“ и СУ-ДСП- гр.Тетевен с транспорт на Изпълнителя, за срок от 12 /дванадесет/ месеца, с нача
15000000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е “Доставки на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, за нуждите на Детска ясла „Щастливо детство“ и СУ-ДСП- гр.Тетевен с транспорт на Изпълнителя, за срок от 12 (дванадесет) месеца, с начало на изпълнение - датите посочени в документацията, по шест обособени позиции: Обособена позиция 1- „Хляб и тестени изделия“;
Обособена позиция 2- „Консерви“; Обособена позиция 3- „Други хранителни продукти“; Обособена позиция 4 – „Месо и месни продукти“; Обособена позиция 5 – „Плодове и зеленчуци“; Обособена позиция 6 – „Млечни продукти“. Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет в размер на 101 000 лв. /сто и една хиляди/ лева без ДДС и с европейски средства в размер на 25 000 лв. /двадесет и пет хиляди/ лева без ДДС по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
126000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция 1- „Хляб и тестени изделия“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
15850000      
15820000      
15620000      
15612000      
15613000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла „Щастливо детство“ - гр. Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от групи и подгрупи: "Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия", "Тестени изделия", "Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия", "Нишесте и нишестени продукти", "Брашно и зърнени култури или брашно от зеленчуци", "Продукти на базата на зърна от житни растения" съгл. Закона за храните. Прогнозното количество на продуктите е съгласно техническите предложения (Образец 3) към документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19903.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“.

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“. Прогнозната стойност се явява максимална за офериране от участниците.

II.2) Описание 1

Обособена позиция 2- „Консерви“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15321000      
15131310      
15831600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла „Щастливо детство“ - гр. Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от групи и подгрупи: "Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани", "Плодови сокове", "Пастет", "Мед (за ядене) съгл. Закона за храните. Прогнозното количество на продуктите е съгласно техническите предложения (Образец № 3) към документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
17832.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“. Прогнозната стойност се явява максимална за офериране от участниците.

II.2) Описание 1

Обособена позиция 3- „Други хранителни продукти“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15400000      
03200000      
15830000      
15870000      
15898000      
15899000      
15863000      
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла „Щастливо детство“ – гр.Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от групи и подгрупи: "Животински или растителни масла и мазнини"; "Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове"; "Захар и свързани с нея продукти"; "Хранителни подправки и сосове", мая; набухватели и птичи яйца. Прогнозното количество на продуктите е съгл. техническите предложение (Образец 3) към документацията за обществена поръчка
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12688.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“. Прогнозната стойност се явява максимална за офериране от участниците.

II.2) Описание 1

Обособена позиция 4 – „Месо и месни продукти“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
03325100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла „Щастливо детство“ – гр. Тетевен и СУ - ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от групи и подгрупи: "Месо и месни продукти"; "Риба и други водни животни, преработени и консервирани" и "Питомни зайци". Прогнозното количество на продуктите е съгласно техническите предложения (Образец №3) към документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41379.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“. Прогнозната стойност се явява максимална за офериране от участниците.

II.2) Описание 1

Обособена позиция 5 – „Плодове и зеленчуци“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла „Щастливо детство“ – гр. Тетевен и СУ - ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от група "Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове". Прогнозното количество на продуктите е съгл. техническите предложения (Образец №3) към документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14525.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“.

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“. Прогнозната стойност се явява максимална за офериране от участниците.

II.2) Описание 1

Обособена позиция 6 – „Млечни продукти“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

. Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла „Щастливо детство“ – гр. Тетевен ип СУ - ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от група "Млечни продукти", съгл. Закона за храните. Прогнозното количество на продуктите е съгласно техническите предложения (Образец №3) към документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19671.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“.

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“. Прогнозната стойност се явява максимална за офериране от участниците.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти за изпълнение на предмета на поръчката всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията: участникът трябва да притежава към датата на подаване на офертата минимум 1 (един) обект склад или магазин за хранителни стоки с удостоверение за регистрация с вписани всички групи храни от позицията за която кандидатства. Доказва се със Декларация (Образец №10 )със списък на обектите за производство и/или търговия, с които участникът разполага /собствени или наети/.Към декларацията се прилагат: 1. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните (за съответната група храни); 2. Удостоверение за регистрация на обект от ОДБХ или РВМС за търговците и за производителите за търговското им помещение.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания към икономическото и финансовото състояние на Участниците в процедурата.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една доставка, която е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка. Важи за всички обособени позиции.
Забележка: За идентични или сходни с предмета на обществената поръчка възложителят ще приема доставки на хранителни продукти на стойност 5 000 лв. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за доставките с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
Изискването по т.1 се доказва със Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. Участникът, трябва да разполага с минимум две специализирани транспортни средства за превоз на храни, които са в списъка на транспортните средства за превозване на суровини и храни в ОДБХ. Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП с посочване на конкретните транспортни средства, № на удостоверението за регистрация на транспортното средство от ОДБХ. Изискването по т.2. се доказва с Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Към декларацията се прилага: Удостоверение за регистрация от ОДБХ на транспортното средство на фирмата, удостоверяващо, че същото може да превозва хранителни продукти, ведно с копия от регистрационните талони на МПС.
3. Участникът, трябва да разполага с минимум 1/един/ обект / склад или магазин за хранителни стоки с удостоверение за регистрация с вписани всички групи храни от позицията за която участва. Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП с посочване на конкретните обекти, № на удостоверението за регистрация на обект за търговия на едро с храни от ОДБХ. Изискването по т.3. се доказва с Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Към декларацията се прилага:.
1. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните (за съответната група храни).
2. Удостоверение за регистрация на обект от ОДБХ или РВМС за търговците и за производителите за търговското им помещение.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/01/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/01/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Тетевен, сградата на Общинска администрация Тетевен, етаж II, стая 217 - заседателна зала

Офертите ще бъдат отворени от Комисия, назначена със Заповед по чл. 103, ал. 1 от ЗОП на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
гр София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва