Деловодна информация
00447
92-03-21 18/11/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
24/11/2016 (дд/мм/гггг)
00447-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по вписванията 131282355
ул. Елисавета Багряна 20
София BG411 1111 България
Петя Йончева +359 29486-206
petya.yoncheva@registryagency.bg +359 29486-194

Интернет адрес/и

http://www.registryagency.bg/

http://profile.registryagency.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.registryagency.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Разширяване капацитета на масиви за съхранение на данни, надграждане на сървъри и доставка на лентови библиотеки за архивиране на данни, обслужващи информационните системи на регистрите на Агенция по 92-03-21/2016
30234500      
Доставки

Обособена позиция 1: „Допълнителна функционалност и удължаване на гаранционната поддръжка на съществуващи дискови масиви, ъпгрейд на съществуваща сървърна инфраструктура“ и
Обособена позиция 2: „Доставка на нови флаш-базирани дискови масиви и изграждане на нова система за генериране на резервни копия и възстановяване на информацията“.
Доставка, инсталиране, конфигуриране, първоначална настройка, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на системите и компонентите: допълнителна функционалност на съществуващи дискови масиви, допълнителни модули за ъпгрейд на съществуваща сървърна инфраструктура, флаш-базирани дискови масиви с интеграция към съществуваща виртуална среда, система за генериране на резервни копия и възстановяване на информацията, за нуждите на съществуващите информационни системи в Агенция по вписванията
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
840000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Допълнителна функционалност и удължаване на гаранционната поддръжка на съществуващи дискови масиви, ъпгрейд на съществуваща сървърна инфраструктура 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Удължаването на гаранционната поддръжка от производителя на дисковите масиви, добавянето на нови, допълнителни функционалности към дисковите масиви, надстрояване на сървърните платформи и доставка на нови такива.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
73200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на нови флаш-базирани дискови масиви и изграждане на нова система за генериране на резервни копия и възстановяване на информацията 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30234500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Доставката на нови флаш-базирани дискови масиви за осигуряване дисков капацитет с максималната възможна производителност и ефективност на вече изградената система за виртуализация; Доставката на нови лентови библиотеки за изграждане на нова система за генериране на резервни копия и възстановяване на информацията и за подмяна на техника с прекратени от производителя фирмени обновявания и поддръжки за архивиране (backup) на данни; всички необходими дейности като транспорт, труд и др.; инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация; безплатна гаранционна поддръжка на мястото на експлоатация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
766800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят.

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в част ІV, раздел „В“ „Технически и професионални способности“, т. 1б) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т. 1 за доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за декларираното обстоятелство.
2. Участникът декларира обстоятелството в част ІV, раздел „Г“ „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
3. Участникът декларира обстоятелството в част ІV, раздел „Г“ „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“от ЕЕДОП.
4. Участникът декларира обстоятелството в част ІV, раздел „Г“ „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
5. Участникът посочва в част ІV, раздел „В“, т. 6 от ЕЕДОП имената и дейностите на специалистите, ангажирани с инсталирането на предложеното решение.


1. Участникът следва да е изпълнил дейности, идентични или сходни с предмета и обема на обособената позиция, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата за подаване на офертата.
Под сходни с предмета на обособената позиция следва да се разбират:
За Обособена позиция № 1: Дейности по гаранционна поддръжка на компютърно оборудване.
За Обособена позиция № 2: Дейности по доставка и инсталиране на компютърно оборудване.
Услугата/доставката/дейността да е с приблизително същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната обособена позиция.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация и гаранционна сервизна поддръжка на на компютърно оборудване.*
3. Участникът трябва да има внедрена система за информационна сигурност съгласно стандарт ISO/IEC 27001:2013 или еквивалент.*
4. 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на ИТ услугите съгласно стандарт ISO/IEC 20000-1:2011 или еквивалент.*
* При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
5. Продуктите и услугите, включени в Техническото предложение на участника, ще бъдат инсталирани от квалифициран персонал, сертифициран от производителя за всички хардуерни и софтуерни компоненти, включени в Техническото му предложение.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5 % от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора - неразделна част от одобрената документация за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
717252

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/12/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 20

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 и чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Участниците декларират съответствието си с поставените от Възложителя критерии за подбор чрез попълване единствено на раздел IV от ЕЕДОП.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Документът за гаранцията за изпълнение се представя от определения изпълнител при сключване на договора.
Определеният изпълнител сам избира формата на гаранция за изпълнение – парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
В случай, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ избере да предостави гаранция под формата на парична сума, то сумата следва да бъде преведена по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ:
IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00
BIC: CREXBGSF
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да възстанови на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сумата на паричната гаранция в срок до 10 работни дни от приемане на изпълнението и извършване на плащането. Гаранцията ще бъде възстановена по сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
В случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заявява, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил задълженията си по настоящия договор.
Банковата гаранция е със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на договора.
В случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ избере да сключи застраховка, тя трябва да е със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на договора.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви върху сумата по гаранцията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за оповестяване откриването на процедурата и одобряване на документацията може да се обжалва пред КЗК от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал.1, т.1 и ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва