Деловодна информация
00181
РД-07-328 16/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00181-2016-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС 812000140
гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2
Бургас BG341 8000 България
д-р Димитър Желязков - Заместник-директор при ЦСМП – Бургас, телефон за връзка: 056 871934 +359 56-871927
csmp_burgas@abv.bg +359 56-811000

Интернет адрес/и

www.csmpbourgas.org

www.csmpbourgas.org


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://csmpbourgas.org/%d1%82%d0%b5%d0%ba%d1%83%d1%89%d0%b8-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%86%d0%b5%d0%b4%d1%83%d1%80%d0%b8-%d0%bf%d0%be-%d0%b7%d0%be%d0%bf/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ“
33600000      
Доставки

Поръчката е за доставка на лекарствени продукти и медицински изделия – медицински консумативи, за нуждите на ЦСМП–Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ.Видовете и прогнозните количества са посочени в техническата спецификация, част от документацията за поръчката. Доставките ще се извършват периодично, по заявки на възложителя /планови–ежемесечни и спешни–при необходимост/ според конкретните актуални нужди на възложителя. Доставките следва да се извършват до склада на възложителя в гр.Бургас, ул.„Успенска“ №1.Доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията срокове, условия, изисквания.Подробна информация, описание на предмета на поръчката, обхват, количество/обем, място и срок за изпълнение на доставките, условия, изисквания и указания на възложителя, техническа спецификация, ведно с приложение в две части към нея, проект на договора, образци, се съдържат в документацията за поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
136500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко склада на ЦСМП – Бургас, находящ се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1

Обществената поръчка е за доставка на лекарствени продукти и медицински изделия /медицински консумативи/ за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ.
Видовете и прогнозните количества са посочени в техническата спецификация, приложена в документацията за обществената поръчка.
Доставките следва да се извършват периодично, по заявки на възложителя /планови – ежемесечни и спешни – при необходимост/ според конкретните актуални нужди на възложителя.
Доставките следва да се извършват до склада на възложителя, находящ се в гр.Бургас, ул. „Успенска“ №1.
Доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията за поръчката срокове, условия, изисквания.
Подробна информация и описание – съгласно техническата спецификация, част от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
136500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има право да извършва търговия на едро с лекарствени продукти, наркотични вещества и медицински изделия - в негова полза да има издадени валидни за срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка: Валидно разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно чл.195 ЗЛПХМ /когато участникът не е производител/, респ. валидно разрешение за производство на съответните лекарствени продукти, съгласно чл.196, ал.1 ЗЛПХМ /когато участникът е производител/, респ. валидно разрешение за внос на съответните лекарствени продукти, съгласно чл.196, ал.2 от ЗЛПХМ /когато участникът е вносител/; Валидна лицензия за дейности /в т.ч. търговия/ с наркотични вещества; Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, съгласно чл.77 от ЗМИ, издадено от Изпълнителната агенция по лекарствата или друг документ, удостоверяващ правото му да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава – държава членка на Европейски съюз или друга държава–страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария. Изискването за представяне на разрешение/документ по чл.77 ЗМИ не важи за производителите на съответните медицински изделия, установени на територията на Република България, които могат да извършват търговски сделки с произведените от тях изделия без документа по чл.77, ал.1 ЗМИ.
За доказване съответствие с поставените изсквания, се представят:1. Валидно разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно чл.195 ЗЛПХМ /когато участникът не е производител/, респ. валидно разрешение за производство на съответните лекарствени продукти, съгласно чл.196, ал.1 ЗЛПХМ /когато участникът е производител/, респ. валидно разрешение за внос на съответните лекарствени продукти, съгласно чл.196, ал.2 ЗЛПХМ /когато участникът е вносител/; 2. Валидна лицензия за дейности /в т.ч. търговия/ с наркотични вещества; 3. Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, съгласно чл.77 ЗМИ, издадено от Изпълнителната агенция по лекарствата или друг документ, удостоверяващ правото му да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава – държава членка на ЕС или др. държава–страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария /не важи за производителите на съответната медицински изделия, установени на територията на Република България, които могат да извършват търговски сделки с произведените от тях изделия без документа по чл.77, ал.1 ЗМИ/. С разрешенията, лицензията по т.1, 2 и 3 трябва да разполага участникът, разрешенията, лицензиите да са издадени в негова полза. Участникът /а не трето лице/ трябва да притежава правата за търговия с лекарствени, продукти, наркотични вещества, медицински изделия. Тези изисквания не могат да се изпълняват, респ. тези права не могат да се доказват, с възможностите на трети лица–чрез използване ресурсите на трети лица, защото не са прехвърлими. Независимо от това дали в офертата се прилагат или не се прилагат копия на посочените разрешения и лицензия, задължително в ЕЕДОП /в част ІV, буква „А” от ЕЕДОП/, участникът следва да посочи наличието на такива разрешения и лицензия /че участникът разполага и ще разполага с такива/, да бъдат посочени конкретно с наименованието на съответния документ, номер и дата на издаване, органът, който го е издал, в чия полза е издадено, срок на валидност, за извършването на каква дейност е издаден съответния документ, какви права се предоставят със същия, т.е. подробна информация и данни за издадените разрешения и лицензия, да е видно че участникът има валидни права за извършване на дейността. Информацията относно годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност се посочва в част ІV, буква „А” от ЕЕДОП.
Задължително разрешенията по т.1 и 3 и лицензията по т.2 се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора за обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изисквания за икономическо и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с поръчката – доставки на лекарствени продукти и/или медицински изделия за над 130 000 лева с включен ДДС.
*За „доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема доставки на лекарствени продукти и/или медицински изделия. *За „доставки с обем, сходен с обема на поръчката”, възложителят ще приема доставки на лекарствени продукти и/или медицински изделия за над 130 000 лв. с ДДС.
За доказване съответствието с изискванията за технически и професионални способности, участниците трябва да представят:
1. Списък на изпълнените от тях през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с поръчката. Списъкът се представя по приложения в документацията за обществената поръчка образец №8, в оригинал.
Списъкът следва да съдържа информация относно вида /обекта/– доставка /доставки на лекарствени продукти и/или медицински изделия/, предмет на съответната доставка, който да е посочен ясно и да е видно идентичност или сходство с предмета на настоящата обществена поръчка, датите, получателите, обем и стойности на съответните доставки, заедно с доказателства за извършените доставки.
2. За доказване изпълнението на доставките, посочени в списъка, трябва да бъдат представени доказателства – могат да бъдат посочвани публични регистри, в които е публикувана информация относно изпълнението на доставките, посочени в списъка, както и могат да бъдат представяни и други доказателства /напр. удостоверения и/или писма за добро изпълнение, референции, издадени от съответните получатели на посочените в списъка доставки/, които да удостоверяват изпълнени доставки и да съдържат следната информация: предмет на доставките, обем, стойности, дати, получатели, да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; могат също така да бъдат представяни копия на документи, удостоверяващи изпълнението на доставките, вида и обема на изпълнените дейностите/.
Списъкът по т.1 се представя заедно с доказателствата по т.2. От списъка и от всеки от останалите документи следва да е видно изпълнението на посочените доставки, обема, стойностите, датите, получателите, да е видно, че участникът е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с поръчката.
Информацията относно технически и професионални способности се посочва в част ІV, букви „В” и „Г” от ЕЕДОП.
Представянето на образец №8 при подаване на офертата, не е необходимо и задължително, ако цялата указана информация и дани /както е посочено в образеца/, са предоставени, са посочени на съответните места в Част ІV в ЕЕДОП.
Списъкът, ведно с доказателствата задължително се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП. Документите /ако не са били вече представени/ задължително се представят преди подписването на договора, с оглед неговото сключване.
Придобитият опит в изпълнението на доставки, в изпълнението на дейности идентични или сходни с предмета на поръчката, също е непрехвърлим и затова за доказване съответствето с тези изисквания на възложителя, не могат да се ползват трети лица и да има позоваване на капацитета на трети лица.
За изпълнението на изискванията за технически възможности и доказването на съответствието с изискванията на възложителя, с критериите за подбор, участниците следва да съобразяват изискванията и образците, съдържащи се в документацията за поръчката.
Неизпълнението на което и да е от посочените изисквания, както и на което и да е изискване, условие, посочено в документацията на поръчката или закона, е основание за отстраняване от процедурата.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За изпълнение на поръчката трябва да бъдат доставяни лекарствени продукти и медицински изделия /медицински консумативи/ по видове и в прогнозни количества, според техническата спецификация /приложението към нея в две части/, съобразно конкретни заявки на възложителя, съобразно нуждите при осъществяване на спешна медицинска помощ. Трябва да се доставят само лекарствени продукти, които са получили разрешение за употреба/удостоверение за регистрация, по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) №726/2004 на Европейския парламент и Съвета, и за които разрешението за употреба/удостоверението за регистрация е валидно.Доставяните медицински изделия да отговарят на изискванията на чл. 34 от Наредбата за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а ЗМИ. Задължителни изисквания, в т.ч. за срок на годност, срок и място на доставка, маркировки и др. се съдържат в документацията за поръчката.
Подробна информация, условия и изисквания се съдържат в документацията на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/12/2016 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/03/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/12/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2, стая №201

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява самоличността си и представя съответните пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване - чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обстоятелствата относно лично състояние /липса на основания за отстраняване/ се декларират в ЕЕДОП. Подробна информация относно изискванията към участниците, общи изисквания, за личното състояние, критерии за подбор и доказване на съответствието с тях, се съдържа в документацията за обществената поръчка. Обществената поръчка ще бъде възложена въз основа на икономически най-изгодната оферта, която ще бъде определена въз основа на следния критерий за възлагане: Критерий за възлагане по чл. 70, ал.2, т. 1 от ЗОП – „най-ниска цена”. Оценката се извършва на базата на ценовите предложения на участниците – обща количествена стойност /в лева, с включен ДДС/, предложена за изпълнението на поръчката – обща количествена стойност на доставките. Общата количествена стойност на доставките е сбор от общите количествени стойности на двете части на ценовото предложение, съответно за лекарствените продукти и за медицинските изделия, които от своя страна се получават като сбор на единичните количествени стойности. Последните представляват произведенията на единичната цена на съответния лекарствен продукт/медицинско изделие и прогнозното количество за същия. На първо място се класира участникът, който е предложил най-ниска цена – най-ниска обща количествена стойност /в лева, с включен ДДС/, съгласно ценовото предложение.
Подробна информация се съдържа в документацията за обществената поръчка.
На основание чл. 111 от ЗОП, в процедурата се изисква гаранция за изпълнение. Гаранцията се изисква от определения изпълнител и служи за обезпечаване изпълнението на договора.Размер на гаранцията за изпълнение на поръчката – 1% /един процент/ от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка /изчислена като 1% от обща количествена стойност на доставките, съобразно ценовото предложение на определения изпълнител, в лева, без включен ДДС/. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Подробна информация, указания, изисквания се съдържат в документацията за поръчката.
Подробна информация, указания, изисквания, условия, относно участниците, изисквания относно личното състояние, основанията за отстраняване, критерии за подбор, доказване липсата на основания за отстраняване и съответствието с критериите за подбор, изисквания относно подготовката и подаването на оферти, процедурата, обмен на информация, критерий за възлагане, гаранцията за изпълнение, място и срок за изпълнение на поръчката, условия и начин на плащане, и др., в т.ч. и техническа спецификация, проект на договор, образци на документи и др., се съдържат в документацията за поръчката на профила на купувача на възложителя.
Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка в профила на купувача на интернет адрес:
http://csmpbourgas.org/%d1%82%d0%b5%d0%ba%d1%83%d1%89%d0%b8-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%86%d0%b5%d0%b4%d1%83%d1%80%d0%b8-%d0%bf%d0%be-%d0%b7%d0%be%d0%bf/
Участниците трябва да съобразяват своите оферти с решението за откриване на процедурата, обявлението и документацията за обществената поръчката, с приложените в същата образци, с изискванията, условията и указанията, съдържащи се в посочените документи, както и със закона, с приложимото право, в т.ч. ЗОП и ППЗОП, които трябва да се спазват стриктно. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия и изисквания, образци на документи и указания. Офертата, в т.ч. и ценовото и техническото предложение, трябва да е за пълния обхват и обем на поръчката, за всички видове и количества доставки, съгласно документацията на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалба - съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
Правилата за обжалване се съдържат в глава двадесет и седма на ЗОП „Производство по обжалване” - чл. 196 и сл. от ЗОП.
Актовете, подлежащи на обжалване, както и тези, които не подлежат на обжалване, лицата, които имат право на обжалване, сроковете за подаване на жалби, производството по обжалване са посочени, регламентирани в закона – чл. 196 и следващите от ЗОП. По принцип срокът е 10-дневен от настъпване на съответното обстоятелство - от публикуването на съответния акт, от изтичането на съответния срок, както е посочено в чл.197 от ЗОП.
Подлежащите на обжалване решения могат да се обжалват пред КЗК относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата
Жалбата се подава до КЗК с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
КЗК е първа инстанция, а ВАС е касационна инстанция при обжалването. Решенията и определенията на съда са окончателни.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва