Деловодна информация
00138
ЗОП 50 - 02 07/11/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
07/11/2016 (дд/мм/гггг)
00138-2016-0050 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Шумен 000931721
бул. Славянски 17
Шумен BG333 9700 България
Цвета Николова +359 54857747
ts.stilianova@shumen.bg +359 54800400

Интернет адрес/и

www.shumen.bg

http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=k7E%2bK1tKdS4%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=k7E%2bK1tKdS4%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на хранителни продукти за детски градини, детски ясли и социални заведения в Община Шумен по обособени позиции ”
15000000      
Доставки

„Периодична доставка на хранителни продукти за детски градини, детски ясли и социални заведения в Община Шумен по обособени позиции:
№ 1 „Хляб, и хлебни изделия”;
№ 2 „Мляко и млечни продукти”;
№ 3 „Месо, месни произведения, риба и рибни консерви”;
№ 4 „Захар и захарни изделия“;
№ 5 „Олио, оцет, варива, подправки“;
№ 6 „Плодове и зеленчуци (пресни и консервирани)”;
№ 7 „Яйца”;
№ 8 „Пластмасови съдове”;
№ 9 „Вода“"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3320269.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Хляб, и хлебни изделия” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени във файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
214924.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове.

II.2) Описание 1

„Мляко и млечни продукти” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени вър файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
1061520.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове.

II.2) Описание 1

„Месо, месни произведения, риба и рибни консерви” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени вър файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
671500.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове

II.2) Описание 1

„Захар и захарни изделия“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15830000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени вър файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
115935      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове.

II.2) Описание 1

„Олио, оцет, варива, подправки“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15410000      
15872200      
15871000      
15611000      
15614000      
15851000      
15312100      
15331131      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени вър файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
224058.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове.

II.2) Описание 1

„Плодове и зеленчуци (пресни и консервирани)” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15331100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени вър файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не1
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
825710      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове.

II.2) Описание 1

"Яйца" 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени вър файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
91561      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове.

II.2) Описание 1

„Пластмасови съдове” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени вър файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове.

II.2) Описание 1

„Вода“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15980000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Детски градини, детски ясли и социални заведения на територията на Община Шумен съгласно посочения списък в Документацията за участие в обществената поръчка, Техническа спецификация.

Чрез настоящата обществена поръчка възложителят ще обезпечи доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен.
Целта на възлагането на настоящата поръчка е избор на лице (търговец), на което да му бъдат възложени доставките на хранителни продукти за детските градини, детските ясли и социалните заведения в Община Шумен. Прогнозните количества на подлежащите на доставка стоки по съответната обособена позиция са посочени вър файл Техническа спецификация.pdf към преписката на настоящата обществена поръчка. Посочените количества са ориентировъчни, като Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява прогнозното количество, при необходимост.
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
75060      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При изпълнение обекта на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискванията на Закона за храните, Наредбите по прилагане на Закона за храните – Наредба № 2/07.03.2013 г. , Наредба № 9 от 16.09.2011 г. , Наредба № 6 от 10.08.2011 г. и всички останали относими към предмета на поръчката и действащи към настоящия момент нормативни актове.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализивал общ оборот за последните три проключли финансови години, което обстоятелство засвидетелства чрез справка общ оборот, кото се вписва е ЕЕДОП - в Част IV: Критерии за подбор, Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Участникът следва да е реализирал общ оборот за последните три приключени финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на минимум на 200 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва през последните три години, считано от датата, обявена като краен срок за подаване на оферти, да е извършил доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката.
2. Участникът следва да разполага със специализирани автомобила за превоз на храни с вписани всички храни от поръчката съгласно нормативните изисквания на Приложение II, глава IV на Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и Съвета от 29.04.2016 г. относно хигиената на храните (OB L 139, 30.04.2004 G.) и глава трета, раздел IV на Наредба № 5 от 2006 г. за хигиената на храните (ДВ, бр. 55 от 2006 г.) и Глава Трета, Раздел IV, Изисквания при транспорт на храни от Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните. В случай че участникът не разполага с изисканите транспортни средства декларира, че към момента на сключване на договора за изпълнение ще разполага с такива и последните ще бъдат действително използвани за доставка на храни/ вода, като няма да бъдат заменяни с друг нерегламентиран транспорт и ще бъдат вписани в списък на ОБДХ/ РЗИ.
3. Съгласно изискванията на Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните, участниците трябва да въвеждат, прилагат и поддържат система от процедури и програми за управление на безопасността на храните или система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (система НАССР), а когато цялото внедряване е неприложимо – процедури в съответствие с принципите на системата НАССР, а именно процедури в съответствие с принципите на системата за анализ на опасностите и критични контролни точки. ***Изискването не се отнася за лицата, които осъществяват първично производство и свързаните с него дейности съгласно Приложение № 1 от Наредба 5 от 25.05.2006 г.


1. Участникът следва да е извършил минимум ТРИ доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката пред последните три години, считано от датата на подаване на офертата за участие.
2. Участникът следва да разполага с минимум с 2 (два) специализирани автомобила за превоз на храни с вписани всички храни от поръчката съгласно изисквания на Приложение II, глава IV на Регламент (ЕО) № 852/2004 на Европейския парламент и Съвета от 29.04.2016 г. относно хигиената на храните (OB L 139, 30.04.2004 G.) и глава трета, раздел IV на Наредба № 5 от 2006 г. за хигиената на храните (ДВ, бр. 55 от 2006 г.) и на Глава Трета, Раздел IV, Изисквания при транспорт на храни от Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните.
3. Участникът трябва да притежава сертификат, издаден от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации „или еквивалентно/и“.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

Съгласно чл. 74, ал. 4 ЗОП възложителят има право да приложи по-кратък срок от обичайния при провеждането на открита за подаване на оферти за участие в случаите, когато са възникнали обстоятелства, които да налагат спешното възлагане на поръчката. На 19.09.2016 г. с Решение № ЗОП 40 -01/ 19.09.2016 г. на зам. - кмета на Община Шумен бе оповестено откриването на обществена поръчка с предмет: " Доставка на хранителни продукти за детски градини, детски ясли и социални заведения в Община Шумен по обособени позиции". Така обявените условия водеха до опорочаване на процедурата, поради което на 7.10.2016 г. бе публукувано Решение № ЗОП 40-03/07.10.2016 г. за одобрение на обявление за изменение или допълнителна информация, с което бяха направени редица промени в техническа спецификация, документация, образци на документи за участие. Условията, обаче, не отговаряха напълно на нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки в сила от 15.04.2016 г. и Правилника за прилагането му.

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/11/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 304, етаж Трети, Административна сграда на Община Шумен - Бул. Славянски 17

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към обосновка за провеждане на ускорена процедура: Поради това Възложителят прекрати процедурата със свои Решения №№ ЗОП 40-04/17.10.2016 г. и ЗОП 40-04А/19.10.2016 г. На 18.10.2016 г. в Деловодството на Община Шумен бе входирано уведомление от потенциален участник за подадена срещу откриването на горепосочената процедура жалба, която само подкрепя така взетите от възложителя решения. Поради важността на предмета на откритата процедура, а именно периодични доставки на хранителни продукти за детски и социални заведения на територията на Община Шумен и изтичането сроковете на договорите, съгласно които се извършват последните към настоящия момент и невъзможността (съгласно ЗОП) да бъдат продължении до избора на изпълнител , възложителят счита, че е приложима горепосочената законодателна разпоредба.Следва да се има предвид, че обстоятелствата, налагащи неотложност, няма как да бъдат предвидени при първоначалното планиране на графика за провеждане на обществени поръчки от Община Шумен, както и фактът, че при нормално провеждане на първоначално обявената процедура (заедно с посочените в нея срокове), Възложителят щеше да спази всички законодателни срокове.
На основание чл. 111 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за съответната обособена позиция без вкл. ДДС.
Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна – да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна.
Гаранциите се представят в една от следните форми:
1.депозит на парична сума по сметка на възложителя;
2.банкова гаранция в полза на възложителя.
3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Банкова сметка, по която да бъде внесена гаранцията за изпълнение:
IBAN: BG56IABG74773300586600
BIC код: IABGBGSF
Име на Обслужваща банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД, клон Шумен

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 лицата по чл. 198 от ЗОП могат да подават жалба срещу решението за откриването на процедурата в 10 -дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, а именно в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва