Деловодна информация
00115
 
да
да
31/10/2016 (дд/мм/гггг)
00115-2016-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
Никола Кибритев - директор на дирекция ЕР; Моника Петрова - мл. експерт дирекция ЕР +359 82881788/+359 82881710
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://www.ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/239/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки и транспорт
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 82881635
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://www.ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Логистична услуга във връзка с пътувания и участие в обучения в рамките на страни от ЕС с две обособени позиции
55110000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Логистична услуга във връзка с пътувания и участие в обучения в рамките на страни от ЕС със следните обособени позиции:
Обособена позиция 1: „Създаване на градски мрежи и участие в прояви на равнище ЕС, свързани с интегрирано градско устойчиво развитие“
Обособена позиция 2: „Участие в програми за обмен на опит и добри практики“
в изпълнение на Бюджетна линия „Техническа помощ за Община Русе – Бенефициент по Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г.“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
82100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

„Създаване на градски мрежи и участие в прояви на равнище ЕС, свързани с интегрирано градско устойчиво развитие“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55110000      
60440000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе и страни от ЕС

Обособена позиция 1: „Създаване на градски мрежи и участие в прояви на равнище ЕС, свързани с интегрирано градско устойчиво развитие“
Осигуряване участието на 21 общински служители в дейности за създаване на градски мрежи и участие в прояви на равнище Европейски съюз за периода 2017 – 2022 г. Дейността включва разходи за транспорт, нощувки, застраховки, дневни пари и такси за участие (в случай че се изискват такива). Пътуванията са в рамките на страни от ЕС с продължителност 3 дни и осигуряване на 2 нощувки.
Дейностите за създаване на градски мрежи и участие в прояви на равнище Европейски съюз ще са изключително насочени към тематиката за устойчиво градско развитие по чл. 7 от Регламента за ЕФРР № 1301/2013. Мрежата за градско развитие ще насърчава изграждането на капацитет, свързването в мрежа и обмена на опит на равнище ЕС между градските органи, които отговарят за стратегиите за устойчиво градско развитие. Община Русе ще идентифицира темите за участие в дейности за създаване на градски мрежи и прояви на равнище Европейски съюз в периода на изпълнение на Бюджетната линия, след което ще бъдат определени и служителите, които ще вземат участие в тези прояви.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
42000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка се финансира по Бюджетна линия „Техническа помощ за Община Русе – Бенефициент по Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г.“, финансиран по Договор

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от от ЗИФОДРЮПДРС.

II.2) Описание 1

„Участие в програми за обмен на опит и добри практики“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55110000      
60440000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе и страни от ЕС

Обособена позиция 2: „Участие в програми за обмен на опит и добри практики“
Осигуряване участието на 20 общински служители в обучения, семинари, работни групи и други по теми, свързани с изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие и чл. 7 от Регламента за ЕФРР 1301/2013 за периода 2017 – 2022 г.
Дейността включва разходи за транспорт, нощувки, застраховки, дневни пари и такси за участие (в случай че се изискват такива). Пътуванията са в рамките на страни от ЕС с продължителност 3 дни и осигуряване на 2 нощувки.
Конкретните теми за участия в програми за обмен на опит и добри практики, включително обучения, ще бъдат идентифицирани в процеса на изпълнение на Бюджетната линия.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
40100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка се финансира по Бюджетна линия „Техническа помощ за Община Русе – Бенефициент по Приоритетна ос 1 на ОПРР 2014-2020 г.“, финансиран по Договор

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от от ЗИФОДРЮПДРС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в регистъра на туроператорите и туристическите агенти към Министерство на туризма, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Изискуемата информация се посочва в част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказва се с представяне на валидно Удостоверение за регистрация на туроператор/туристически агент по Закона за туризма, или с валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган за чуждестранни участници или удостоверение за наличието на такава регистрация с посочване на номера на регистрацията в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти или на еквивалентна регистрация за чуждестранните лица.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците.

Неприложимо.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването – доказателства за изпълнени услуги с предмет идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, а именно удостоверения, издадени от получателя или от друг компетентен орган на услугата и/или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената услуга и/или други доказателства по преценка на участника.
Документите за доказване на изискванието се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
2. Участникът следва да предостави изискуемата информация относно персонала в Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването по т.2 – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който се посочва професионалната компетентност на лицата.
Документите доказване на изискването по т.2 се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.


1. Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под „дейност с предмет идентичен или сходен с този на поръчката“ се разбира: „услуга за осигуряване на логистична услуга, свързана с организирането на пътувания“.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП за услугите с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Персоналът включва следният екип от експерти:Един експерт„Организиране на събития“–Ръководител екип.Той трябва да отговаря за подготовката, организирането и изпълнението на логистичната услуга, свързана с организирането на пътувания, както и да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка.Ключовият експерт „Организиране на събития”–Ръководител екип, трябва да отговаря на следните изисквания:да има висше образование в областта на „Хуманитарните науки“ с професионално направление Туризъм, Икономика, Филология, Журналистика, Връзки с обществеността, Реклама и/или еквивалентна, с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалент;
- да притежава професионален опит минимум 2 години в областта на подготовка и/или изпълнение на логистични услуги, свързани с организирането на пътувания.;-Един експерт „Преводач“ трябва да извършва превод от английски на български език и обратното по време на пътуванията. Ключовият експерт „Преводач“ трябва да отговаря на следните изисквания:
-да има висше образование в областта на „Хуманитарните науки“, с професионално направление Английска Филология и/или еквивалентна, образователно-квалификационна степен „магистър“;-да притежава професионален опит минимум 2 години като преводач.Съчетанието от специфичните умения на експертите трябва да позволява качественото предоставяне на услугата в процеса на изпълнение на договора. Експертният състав ще изпълнява всички необходими организационни, технически, административни и други функции по организацията и изпълнението на дейностите, свързани с предоставяне на услугите, предмет на обществената поръчка.
По своя преценка участникът може да предложи и допълнителни експерти, чиято функция е подпомагането на ключовите при осъществяване на дейностите от предмета на поръчката.
Участникът, който бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка, няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като ключови експерти, без предварително писмено съгласие на Възложителя.
!!! Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него експертен състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемите експерти за изпълнение на обществената поръчка).Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП; 2.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/12/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Община Русе, ет.6, зала Св. Георги

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за съответната обособена позиция без включен ДДС.Гаранциите по всички обособените позиции се представят се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция;3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка на на Община Русе:
IBAN BG37 IORT 7379 3300 0300 00
BIC Code: IORTBGSF
към ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, на името на Община Русе.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
Срокът на изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка започва да тече от датата на представяне на писмено известие за стартиране на изпълнението от Възложителя към Изпълнителя и продължава до приемане от страна на Възложителя на окончателния доклад и подписване на приемо-предавателен протокол за услугите по договора. Срокът на договора е до 5 години, което се налага поради естеството на предмета на поръчката, свързан с изпълнението на дейности за устойчиво градско развитие и чл. 7 от Регламента за ЕФРР 1301/2013.
Общата прогнозна стойност на поръчката е в размер на 82 100 (осемдесет и две хиляди и сто) лв. без вкл. ДДС, която е формирана от стойностите на двете обособени позиции, както следва:
1. Обособена позиция 1: 42 000 (четиридесет и две хиляди) лв. без вкл. ДДС
2. Обособена позиция 2: 40 100 (четиридесет хиляди и сто) лв. без вкл. ДДС
Ценова оферта, надвишаваща общата прогнозна стойност на поръчката /или стойностите на двете обособени позиции поотделно не се допуска до оценка. Участник с такова ценово предложение се отстранява от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 ал.1 т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва