Деловодна информация
4842
472 25/10/2016 (дд/мм/гггг)
не
4842-2016-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Директор на ДГ №21 Вихрогонче 176668028
с. Конуш
с. Конуш, Община Хасково BG422 6370 България
Весела Янкова +359 885123048
vihrogonche21@abv.bg +359 37172272

Интернет адрес/и

http://dg-vihrogonche.com/

http://dg-vihrogonche.com/profilebuyer


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://dg-vihrogonche.com/profilebuyer
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ №21 „Вихрогонче” в селата на територията на Община Хасково”
15800000      
Доставки

Предметът на поръчката представлява доставка на хранителни продукти за приготвяне на храна за децата от ДГ №21 Вихрогонче, с. Конуш, Община Хасково -доставка на месо и месни произведения, тестени изделия и консерви, захарни изделия, готови закуски, варива, плодове и зеленчуци, яйца и подправки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
15813000      
15890000      
15833000      
03220000      
15872200      
03142500      
15100000      
15511000      
15850000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

По местонахождение на детските заведения в селата на Община Хасково

Предметът на поръчката представлява доставка на хранителни продукти за приготвяне на храна за децата от ДГ №21 Вихрогонче, с. Конуш, Община Хасково -доставка на месо и месни произведения, тестени изделия и консерви, захарни изделия, готови закуски, варива, плодове и зеленчуци, яйца и подправки.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за замяна на некачествени продукти    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да представят удостоверение за регистрация на обекта, в който ще се съхраняват хранителните продукти, по чл.12 от Закона за храните, издадено от компетентните органи.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) и представят копие от документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


Участниците трябва да са реализирали през последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот от доставка на хранителни продукти минимум 250 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит за изпълнение на поръчката. През последните 3 години, считано от датата, на подаване на офертата участникът да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
*Под „сходна“ доставка следва да се разбира доставка на хранителни продукти.
*Изискването се доказва с информация в ЕЕДОП и списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, под формата на референция или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
2.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката.
Изискването се доказва с информация в ЕЕДОП и Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.


1.Участниците трябва да са изпълнили успешно през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 доставки с идентичен или сходен предмет на поръчката.
2.Участниците следва да разполагат със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:
- везни - 3 бр.
- хладилна камера - 1 бр.
- хладилни витрини - 3 бр.
- автомобили за превоз на хранителни продукти с валидни разрешителни за превоз на хранителни продукти, издадени от компетентните органи - 4 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора за обществена поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора, която е в размер на 3 % от максималната прогнозна стойност на договора. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/11/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/11/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сграда на ДГ 21 в с. Конуш, Община Хасково

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от:
1.изтичането на срока по чл. 100 ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
2.получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
3.публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва