Деловодна информация
00115
 
да
да
24/10/2016 (дд/мм/гггг)
00115-2016-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
Никола Кибритев - директор на дирекция ЕР +359 82881788
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://www.ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/234/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки и транспорт
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 82881635
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://www.ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Подпомагане управлението на проектни предложения на община Русе, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината
75112100      
Услуги

Открита процедура за избор на Изпълнител и сключване на договор за обществена поръчка с предмет:„Подпомагане управлението на проектни предложения на община Русе, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
620000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Открита процедура за избор на Изпълнител и сключване на договор за обществена поръчка с предмет: „Подпомагане управлението на проектни предложения на община Русе, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината". Обект на поръчката - „услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
Подпомагане управлението на проектите ще включват следните основни направления, като във всяко от тях са включени отделни дейности:
1. Услуги по подпомагане мониторинга и контрола при изпълнение на договорите с външните изпълнители:
-Съдействие при осъществяване на общ контрол при изпълнението на договорите с външните изпълнители, с акцент върху срокове, стойности и обхват /за договори за услуги и доставки/;
-Консултации на отговорните служители и Възложителя във връзка с правилно изпълнение на задълженията и дейностите, отстраняване на непълноти и грешки, привеждане в съответствие с приложимите законови и качествени изискванияи други при необходимост;
-Предоставяне на становища за вземане на информирано решение, при евентуални спорове и проблеми, възникнали между Възложителя и останалите външни изпълнители.
-Подпомагане на отговорните служители и Възложителя при обосноваване на необходимост от подписване на допълнителни споразумения към сключените договори за изпълнение.
2. Услуги по подпомагане изпълнението на Договор/ите за БФП:
-Подпомагане мониторинга на изпълнението на ДБФП, базиран на инструменти за проследяване на напредъка, отстраняване на грешки, отклонения, компенсиране на закъснения и други негативни развития в изпълнението;
-Подпомагане на отговорните служители и Възложителя при обосноваване на необходимост от временно спиране и възобновяване изпълнението на ДБФП, както и при сключване на допълнителни споразумения с УО;
-Съдействие при отчитане на разходите/напредъка пред УО - второ ниво на контрол върху изготвените отчетни документи;
-Съдействие на отговорните служители и Възложителя в комуникацията и взаимодействието му с УО – подпомага подготовката на отговори и информация по искания на УО;
-Консултиране на отговорните служители и Възложителя при извършване на външни проверки/одити или други форми на контрол.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката (ПИ)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
620000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от от ЗИФОДРЮПДРС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.1. Участникът следва да има реализиран общ оборот от дейността, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2013, 2014 и 2015 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си - не по-малък от 1 000 000,00 лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти за тези години.
*** "Годишен общ оборот" по смисъла на §2, т. 66 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сумата от нетните приходи от продажби.
*** "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Под „дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка” се имат предвид дейности, свързани с услуги по управление и/или изпълнение и/или отчитане на инфраструктурни проекти.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 1.1. в Част ІV, Раздел Б, т. 1 и т. 2 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания: Участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1.заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2013, 2014 и 2015 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква;
2.справка по години за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2013, 2014 и 2015 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участника доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.


Участникът следва да има реализиран общ оборот от дейността, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2013, 2014 и 2015 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си - не по-малък от 1 000 000,00 лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти за тези години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на посоченото изискване по т.1 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 или преди сключването на договор за обществена поръчка участника, определен за изпълнител следва да представи, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:1.Доказателства (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП) за извършената услуга - удостоверения, издадени от получателя или от друг компетентен орган на услугата и/или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената услуга и/или други по преценка на участника.При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
2. За доказване на посоченото изискване - участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1.валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват на сертификация сходен с обекта на поръчката – (заверено копие).При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участника доказва поставените изисквания и сертификатите се представя от тези членове.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и сертификатите се представят и за всеки от посочените подизпълнители, които ще изпълняват дейности, свързани с проектното и управленско консултиране.
3.Доказване на посоченото изискване - Участникът следва да предостави изискуемата информация относно персонала, с който разполага в Част ІV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участника доказва поставеното изискване и документа се представя от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документа се представят и за всеки от посочените подизпълнители.Когато експертите не са служители на участника за тях се прилагат посочените в документацията изисквания към третите лица. Забележка: Възложителят има право да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.


1.Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, поне 1 дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката” се има предвид услуга по управление и/или изпълнение и/или отчитане на инфраструктурен/и проект/и.Забележка: При участие на обединение,което не е юридическо лице, изискванията по т.1 се прилагат за обединението като цяло.При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т.1се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП за дейностите с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
2. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008-система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на проектното и управленско консултиране.Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на сигурността на информацията. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.Участникът следва да предостави информация по т. 2 за сертификата в част IV, Раздел Г от ЕЕДОП.Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на изискванията по т. 2 може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, в областта на проектното и управленско консултиране. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията по т. 2 се доказват за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват дейности, свързани с проектното и управленско консултиране. (Продължава в Раздел "Доп.информация").
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП; 2.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/12/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Община Русе, ет.3, Заседателна зала

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод.от Раздел III 1.3)Изисквано/ни минимално/ни ниво/а: 3.Участникът трябва да разполага с персонал,който включва екип от ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва:-Ръководител-„магистър” или еквивалент,в област„Социални, стопански и правни науки”,проф.направления „Икономика”,„Политически науки”,„Право” или „Администрация и управление” или еквивалент; проф.опит–мин.5 год. в областта на проекти/програми, от които не по-малко от 2 год. опит в управлението и/или изпълнението, координацията, контрола или администрирането на инфраструктурни проекти; опит като ръководител при управление/отчитане/изпълнение на минимум един инфраструктурен проект;-Финансист-„магистър” или еквивалент в област „Социални, стопански и правни науки”,проф.направление „Икономика” или еквивалент; проф. опит-мин.2 год. опит в управление/отчитане/изпълнение на проекти; участие при управление/отчитане/изпълнение на мин. 1 проект;-Юрист-„магистър” или еквивалент в област „Социални, стопански и правни науки”,проф.направление „Право” или еквивалент; проф. опит-мин. 2 години опит в управление/отчитане/изпълнение на проекти; участие при управление/отчитане/изпълнение на минимум един проект;-Координатор-„магистър” или еквивалент в област „Социални, стопански и правни науки”,проф. направления: „Икономика”,„Право”,„Политически науки”или„Администрация и управление” или еквивалент; проф. опит–мин.2 год.опит в управление/отчитане/изпълнение на проекти; участие при управление/отчитане/изпълнение на минимум един проект; - „СМР“-4 бр.: –1бр.-„магистър”или еквивалентна, в област„Технически науки”,специалност „Архитектура“,„Реконструкция и модернизация на сгради и съоръжения”;„Строителни конструкции”;„Строително инженерство”;„Строителство и архитектура на сгради и съоръжения”;„Строителство и модернизация на сгради”;„Строителство на сгради и съоръжения“(ССС)/“ПГС”, или еквивалентна; участие в подготовката и/или изпълнението/управление/отчитане /вкл. като експерт в проектантския екип/авторски надзор, екипа на строителния надзор или инвеститорския контрол/ на минимум един инфраструктурен проект;-1 бр. “магистър” или еквиваленстна, в област “Технически науки”,специалност „ОВК“,„Топлотехника“,„Саниране и дизайн на сгради” или еквивалентна;участие в подготовката и/или изпълнението/управление/отчитане /вкл.като експерт в проектантския екип/авторски надзор, екипа на строителния надзор или инвеститорския контрол/ на мин. един инфраструктурен проект;
-1 бр.-„магистър” или еквивалентна, в област„Технически науки, специалност „Ландшафтна архитектура”, „Териториално и ландшафтно устройство”, „Геодезия”, или еквивалентна; участие в подготовката и/или изпълнението/управление/отчитане /вкл. като експерт в проектантския екип/авторски надзор, екипа на строителния надзор или инвеститорския контрол/ на минимум един инфраструктурен проект;-1 бр.-„магистър” или еквивалентна, в област„Технически науки, специалност „Пътно строителство“, „Транспортно строителство“ или еквивалентна; участие в подготовката и/или изпълнението/управление/отчитане /вкл. като експерт в проектантския екип/авторски надзор, екипа на строителния надзор или инвеститорския контрол/ на минимум 1 инфраструктурен проект. *„Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.При изп.на подизпълнител,изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите,съобразно вида и дела от поръчката. Участникът следва да предостави изискуемата инфор.в Част ІV,Раздел В,т.6 от ЕЕДОП.
Гаранция за изп.на договора-3% от стойността му, без ДДС. Подробна инф-я относно гар. за изпълнение е посочена в док. за общ.поръчка и проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 ал.1 т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва