Деловодна информация
01152
9001737 14/10/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
14/10/2016 (дд/мм/гггг)
01152-2016-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
бул. Драган Цанков 6
София BG411 1164 България
Красимира Горянова - главен счетоводител +359 28955294
Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg +359 28955429

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://srs.justice.bg/procurement-22
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски районен съд 831462482
бул. Цар Борис ІІІ 54, ет. 1, стая 101 - Обща Регистратура
София BG411 1612 България
Красимира горянова +359 028955294
Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg +359 028955429

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане и оборудване за сградата на Софийския районен съд на бул. „Ген. М. Д. Скобелев“ № 23“ по две обособени позиции 11/14.10.2016
39000000      
Доставки

„Изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане и оборудване за сградата на Софийския районен съд на бул. „Ген. М. Д. Скобелев“ № 23“ по две обособени позиции: І-ва обособена позиция „Изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане и оборудване” и ІІ-ра обособена позиция „Изработка и доставка на работни и посетителски столове”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1917500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

І-ва обособена позиция „Изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане и оборудване” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
39100000      
39120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка и монтаж на мебелното обзавеждане и оборудване, предмет на І-ва обособена позиция е сградата на Софийския районен съд с адрес гр. София, бул. Ген. М. Д. Скобелев № 23.

1. БЮРО РЕЦЕПЦИЯ - 16 бр.; 2. КОНТЕЙНЕР ЕДИНИЧЕН -14 бр.; 3. КОНТЕЙНЕР ДВОЕН - 9 бр.; 4. БЮРО РАБОТНО - 84 бр.; 5. БЮРО С ПРИСТАВКА - 97 бр.; 6. СТЕЛАЖ С НАКЛОНЕНИ РАФТОВЕ ЕДИНИЧЕН - 471 бр.; 7. СТЕЛАЖ С НАКЛОНЕНИ РАФТОВЕ ДВОЕН - 600 бр.; 8. ЧИТАТЕЛСКА МАСА -50 бр.; 9. СЪВЕЩАТЕЛНА МАСА - 35 бр.; 10. БЮРО СЪДИЙСКО С ПРИСТАВКА - 70 бр.; 11. СТЕЛАЖ И ГАРДЕРОБ ЗА СЪДИИ - 70 бр.; 12. ГАРДЕРОБ -179 бр.; 13. БЮРО ПРЕДСЕДАТЕЛ - 1 бр.; 14. БИБЛИОТЕКА С ГАРДЕРОБ - 1 бр.; 15. МАЛКА НИСКА МАСА СЪС СТЪКЛЕН ПЛОТ-1 бр.; 16. БЮРО С ПРИСТАВКА -1 бр.; 17. МАСА НИСКА ЬГЛОВА-1 бр.; 18. ЗАСЕДАТЕЛНА МАСА - 1 бр.; 19. МОДУЛИ ЗА ОКАЧВАНЕ НА ДРЕХИ -1 бр.; 20. СЕРВАНТИ - 2 бр.; 21. ПЕЙКА ЗА СЪДЕБНИ ЗАЛИ И ПОСЕТИТЕЛИ ДЪЛЖИНА 2000 М. -40 бр.; 22. ПЕЙКА ЗА СЪДЕБНИ ЗАЛИ И ПОСЕТИТЕЛИ ДЪЛЖИНА 1500 М. - 90 бр.; 23. ПЕЙКА ЗА СЪДЕБНИ ЗАЛИ И ПОСЕТИТЕЛИ С ДЪЛЖИНА 1200 ММ - 27 бр.; 24. КАТЕДРА ЗА ПРАВОСТОЯЩИТЕ В СЪДЕБНИ ЗАЛИ - 99 бр.; 25. СТЕЛАЖ - 40 бр.; 26. ЕТАЖЕРКА -110 бр.; 27. КАТЕДРА ЗА СЪДИИ И СЪДЕБЕН СЕКРЕТАР В СЪДЕБНИ ЗАЛИ - 33 бр.; 28. КАТЕДРА ЗА СЪДИИ И СЪДЕБЕН СЕКРЕТАР В ГОЛЯМА СЪДЕБНА ЗАЛА - 1бр.; 29. КАТЕДРА ЗА ПРАВОСТОЯЩИ В ГОЛЯМА СЪДЕБНА ЗАЛА - 3 бр.; 30. КРЕСЛО ЗА ГОЛЯМА СЪДЕБНА ЗАЛА - 190 бр.; 31. ИЗОЛИРАЩА ПЛОСКОСТ КЪМ СТЕНАТА - 150 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1668333.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 30 % , които са включени в прогнозната стойност на поръчката.Условията за упражняване на опцията са посочени в Раздел ХV в проекта на договор, Приложение № 2, неразделна част от документацията.Възложителят може да упражни правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 12 месеца от датата на сключване на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност включва стойността на мебелното обзавеждане и оборудване, съгласно Техническата спецификация на Възложителя в размер на 1 283 333.00 лева и до 30 % „опция за допълнителни количества”.

II.2) Описание 1

ІІ-ра обособена позиция „Изработка и доставка на работни и посетителски столове” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39111000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка и монтаж на столовете, предмет на обособена позиция № 2 от настоящата поръчка, е сградата на Софийския районен съд с административен адрес гр. София, бул. Ген. М. Д. Скобелев № 23.

Поръчката цели да осигури изработката и доставка на посочените по-долу видове стоки за сградата на Софийския районен съд в гр. Сфоия, бул. "Ген. Михаил Д. Скобелев" № 23 :
1. ЛУКСОЗЕН РАБОТЕН СТОЛ С ПОДЛАКЪТНИЦИ ЗА СЪДЕБНИ ЗАЛИ – СЪДИИ-37 бр.; 2. ЛУКСОЗЕН РАБОТЕН СТОЛ С ПОДЛАКЪТНИЦИ ЗА СЪДЕБНИ ЗАЛИ – СЪДЕБНИ ЗАСЕДАТЕЛИ - 75 бр.; 3. ЛУКСОЗЕН РАБОТЕН СТОЛ С ПОДЛАКЪТНИЦИ ЗА СЪДЕБНИ СЕКРЕТАРИ - 35 бр.; 4. ЛУКСОЗЕН ПОСЕТИТЕЛСКИ СТОЛ С ПОДЛАКЪТНИЦИ - 25 бр.; 5. РАБОТЕН СТОЛ С ПОДЛАКЪТНИЦИ - 270 бр.;
6. ПОСЕТИТЕЛСКИ СТОЛ БЕЗ ПОДЛАКЪТНИЦИ - 100 бр. ; 7. ДИВАН ДВУМЕСТЕН -35бр.; 8. ДИВАН ТРИМЕСТЕН И ДВА ФОТЬОЙЛА - 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
249167      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 30 % , които са включени в прогнозната стойност на поръчката.Условията за упражняване на опцията са посочени в Раздел ХV в проекта на договор, Приложение № 2, неразделна част от документацията.Възложителят може да упражни правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 12 месеца от датата на сключване на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност включва стойността на столовете, съгласно Техническата спецификация на Възложителя в размер на 191 667.00 лева и до 30 % „опция за допълнителни количества”.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

По двете обособени позиции да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, в който е включен и специфичен оборот. ** Под „специфичен оборот” се разбира такъв, който включва изработка/доставка и монтаж на мебелно обзавеждане, респ. столове, в зависимост от обособената позиция.

За 1-ва об. позиция - участникът да е реализирал минимален общ оборот в размер на два пъти прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1 или 2 566 000.00 (два милиона петстотин шестдесет и шест хиляди) лева, като в това число е включен и специфичен оборот не по-малко от 1 283 000 (един милион двеста осемдесет и три хиляди) лева.
За 2-ра об. позиция участникът да е реализирал минимален общ оборот в размер на два пъти прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 2 или 383 000.00 (триста осемдесет и три хиляди) лева, като в това число е включен и специфичен оборот не по-малко от 191 000 (сто деветдесет и една хиляди) лева. Данните се предоставят чрез попълване на информация в ЕЕДОП.
Възложителят може да упражни правото си по чл. 67, ал. 5 ЗОП, като в този случай ще има право да изиска представянето на следните документи от участника : По т. ІІІ.1.2 - Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и Справка за общия и специфичния оборот. Когато по основателна причина участник не е в състояние дапредстави поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. По всяка обособена позиция да е изпълнил доставка, в това число монтаж, през последните 3 год., чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на заявлението или офертата.
* Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
** Под „предмет еднакъв или сходен” се разбира такъв, който включва изработка/доставка и монтаж на мебелно обзавеждане и оборудване, респективно изработка/доставка на работни и посетителски столове.;
2.По всяка обособена позиция да прилага систистема за управление на качеството;


1.Да е изпълнил минимум 1 доставка, през последните 3 год., чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на заявлението или офертата.; 2.Да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по обособена позиция, за която се участва.
Данните се предоставят чрез попълване на информация в ЕЕДОП. Възложителят може да упражни правото си по чл. 67, ал. 5 ЗОП, като в този случай ще има право да изиска представянето на следните документи от участника: По т. ІІІ.1.3.1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка; (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците). По т. ІІІ.1.3.2. Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности,
или заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.В откр. процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 ЗОП и изискванията на Възложителя Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице осн. по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и чл. 107 ЗОП, както и обст. по чл. 3, т. 8 от Закона за ик. и фин. отношения с дружествата, рег. в юрисд. с преф-лен данъчен режим, свърз. с тях лица и техните действителни собственици. Вскички плащания се изв. по банков път по сметка на изп-ля/ или по доверит. сметка (ескроу), съгласно реда и условията в раздел ІІІ, чл. 4 от договора - Пр. № 2 към док-та, както следва - аванс, в рамзмер до 30% в 10 дн. срок от писм. заявка; 70% в 10-дн. срок от подп. на пр.-пр. по чл. 11 от дог-а и изд. фа-ра или 100 %от подп. на пр.-пр. по чл. 11 от дог-ра.Аванс. плащ. с ДДС следва да бъде обезп. на 100% по една от следн. форми: - парична сума по сметка на СРС в ЦКБ, клон „Дондуков”, IBAN: BG96 CECB 9790 3343 8974 00,BIC: CECBBGSF; Виж. VІ.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

18/03/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/11/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Софийския районен съд - бул. Цар Борис ІІІ № 54, ет. 5, стая 502

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод. ІІІ.2.2. -Безусл. и неотм. банк. гар-ия за аванс. плащ.в оригинал, изд. от банката в полза на Възл. валидна 30-дни след изтичане на срока по чл.6,ал.3 от дог-ра; - застраховка(застр. полица), обезп. аванс. плащ. чрез покритие отгов. на изп-ля валидна 30-дни след изтич. срока по чл. 6,ал.3 д-ра; 1.ГАР. ЗА ИЗП-Е НА ДОГ-РА по всяка една от об. поз. в 3 % от ст-та на дог-ра по съотв. об. поз. без ДДС, като две пети от р-ра на гар-та е за обезп. на гаранц. зад-я на уч., опр. за изп-л, a ост. част от гар-та гарантира изп-то на дост.Гар-та може да бъде предст. в една от следн. форми: а) пар. сума, платима по б. сметка на СРС - ЦКБ, клон „Дондуков”, IBAN: BG96 CECB 9790 3343 8974 00,BIC: CECBBGSF;б) оригинал на безусл. и неотм. ба-ва гар-ия за изп-ие на дог-р, изд. в полза на Възл., съгл. Обр. №12 от док-ята, валидна най-малко 2 мес. след изтич. на гар. срок по скл. дог-р за съотв. об. поз.В случай, че уч-кът, опр. за изп-ел, избере да предст. гар-я за изп-ие под форм. на банк. гар-я, в същата следва да бъде предв. клауза за част. освоб. на сумата.в) застр. (застр. полица), обезпеч. изп-то чрез покритие на отг-та на изп-ля, валидна най-малко 2 мес. след изтичане на гаранц. срок по скл. дог-р за съотв. об. поз. Възл. следва да бъде посочен като 3-то ползв. се лице по тази застр.Пар-та сума или банк. гар-я могат да се предост. от името на изп-ля за сметка на трето лице – гарант.Уч., опр-н за изп-тел, избира сам форм. на гар-та за изп-е или за аванс. предост. средства.Когато избр. изп-ел е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружн. в него може да е наредител по банк. гар-я, съотв. вносител на сумата по гар-та или титуляр на застр-та. Усл. и срок-е за зад-не или осв-не на гар-та за изп-ние и аванс. суми се уреждат в дог-ра за общ. поръчка.2. Цялостн. изп-е на предмета на дог-ра по всяка една об. поз. се извършва в срок не повече от 90 календ. дни, счит. от датата на получ. на писм. заявка на възл.; 3.За двете об. поз. Възл. изисква пълна гаранция от произв-ля не по-малко от 60 календ. месеца, считано от датата на подп. без забележки на пр.-предав. протокол. Гар-та по ІІ-ра об. поз. се отнася за всички комп. и мат-ли на столовете и меката мебел.; 4.Общата прогн. ст-ст на по-та е в размер до 1917500.00 лв. без ДДС, от които: -1475000.00 лв. без ДДС, за видове и колич., съгласно техн. спец. на Възл. по всички об. поз.; до 30 % „опция за доп. колич.” по всички об. поз.; Общата прогн. ст-ст на наст. по-ка е опр. на осн. чл. 21, ал. 4 ЗОП като сбора от прогн. ст-сти на всички об. поз., както следва: Прогн. ст-ст по об. поз.№ 1 – 1668333.00 лв. без ДДС, от които -1283333.00 лв. без ДДС за видове и колич. съгл. техн. спец.на възл. по об. поз. № 1 и до 30 % „опция за доп. колич.“ за об. поз. № 1; Прогн. ст-ст по об. поз. № 2 – 249167 лв. без вкл. ДДС, от които:191667 лв. без ДДС, за видове и колич. съгл. техн. спец. на възл. по об. поз. № 2 и до 30 % „опция за доп. колич.“ за об. поз. № 2.; 5. Възл. не допуска предст. на варианти в оферт.Уч. в пр-та следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изискв., предст. в док-та. 6. По 1 об. по. тр. да предст. следните мостри: Пейка за съд. зали и посет. с дъл-на 1200 мм; Бюро съд-ко с прист.;Катедра за съдии и съд. секр. в гол. съд. зала;Стелаж с накл. ра-ве – ед.;Кресло за гол. съд.зала; По ІІ об. по. тр. да предст.мостри от всички предл. столове (№№ 1-6 от техн. спец.) и диван двуместен (№ 7 от техн. спец.), както и мостри от възм. цветова гама за съотв. материал. Мострите ще бъдат изп. с цел запозн. на комисията с точното изп-ние и избр. техн. реш. при израб. на изделията от страна на уч. и устан. на съотв. им с изискв. на Възл., поставени в техн. спец. Целостта на мострите няма да бъде нарушена.Мострите на уч., опр. за изп-л се задържат от възл. до прикл. на дог-ра, и са осн. за приемане на бъдещите дост. след проверка на съотв. им с предл. мостра. Възл. връща предст. от останалите уч. мостри в срок до 10 дни от скл. на дог-ра или от прекр. на пор-та.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва