III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
За ОП 1: o Списък на изпълните услуги със сходен или идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата;o Списък на сертиф.специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочена проф.компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП; o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв.те центрове и територията която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития; За ОП 2: o Списък на изпълните услуги със сходен или идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата; o Списък на сертиф. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, с посочена проф. компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП; o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството;o Копие от валиден сертификат за Системата за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 или еквивалент;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв. центрове и територията която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития; За ОП 3: o Списък на изпълните услуги със сходен или идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.o Списък на сертиф. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, с посочена проф. компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП. o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации;o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; o Копие от валиден сертификат за Системата за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 или еквивалент;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв. центрове и територията която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития; За ОП 4: o Списък на изпълните услуги със сходен или идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.o Списък на сертиф. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, с посочена проф. компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП. o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации;o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв.те центрове и територията, която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития; За ОП 5: o Списък на изпълните услуги със сходен или
За ОП 1: 1.Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на позицията. *Под идентичен или сходен предмет и обем на услугата се разбира услуги по извънгаранционна поддръжка на техника, еквивалентна на посочената в Таблици №№ 3 и 4 от Техн. спецификации за ОП. Услугата/дейността да е с прибл. същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната ОП.2.Участникът следва да е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника.3.Участниците следва да имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.4.Участникът да разполага с дост. брой серв. центрове – собствени, наети и/или с право на ползване, покриващи територията на Република България. 5.Участникът следва да разполага със сертиф. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката - екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста;6.Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития. За ОП 2: 1.Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на позицията. *Под идентичен или сходен предмет и обем на услугата се разбира услуги по извънгаранционна поддръжка на техника, еквивалентна на посочената в Таблици №№ 3 и 4 от Техн.спецификации за ОП. Услугата/дейността да е с прибл. същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната ОП.2.Участникът следва да е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника.3.Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.4.Участниците следва да имат въведена система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013 или еквивалент. 5.Участникът да разполага с дост. брой серв. центрове – собствени, наети и/или с право на ползване, покриващи територията на Република България. 6.Участникът следва да разполага със сертиф. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката - екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста;7.Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития. За ОП 3: 1.Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на позицията. *Под идентичен или сходен предмет и обем на услугата се разбира услуги по извънгаранционна поддръжка на техника, еквивалентна на посочената в Таблици №№ 3 и 4 от Техн.спецификации за ОП. Услугата/дейността да е с прибл. същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната ОП.2.Участникът следва да е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника.3.Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент;4.Участниците следва да имат въведена система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013 или еквивалент. 5.Участникът да разполага с дост. брой серв. центрове – собствени, наети и/или с право на ползване, покриващи територията на Република България. 6.Участникът следва да разполага със сертиф. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката - екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста;7.Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и
|