Деловодна информация
00447
92-03-16 13/10/2016 (дд/мм/гггг)
не
00447-2016-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по вписванията 131282355
ул. Елисавета Багряна 20
София BG411 1111 България
Петя Йончева +359 29486206
petya.yoncheva@registryagency.bg +359 29486194

Интернет адрес/и

http://www.registryagency.bg/bg/

http://profile.registryagency.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.registryagency.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно обслужване и сервиз на компютърно, комуникационно и друго техническо оборудване за срок от 1 година
50300000      
Услуги

Осигуряване на извънгаранционно обслужване на компютърно и комуникационно оборудване на Агенция по вписванията.
Цялостно абонаментно поддържане техника, собственост на възложителя, с модели и местонахождение, посочени в техническите спецификации.
Абонаментна поддръжка и на новозакупена техника, попадаща в предмета на обществената поръчка, но извън полето на гаранционното й обслужване. За нея договорът влиза в сила от деня, следващ извършването на монтажа и пускането им в експлоатация и изтича с изтичането на срока на договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
222000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Абонаментно обслужване и сервиз на сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG333

София, Шумен

Осигуряване на надеждното и безпроблемно функциониране на сървърите и дисковите масиви на Агенция по вписванията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
46000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Абонаментно обслужване и сервиз на активно и пасивно мрежово оборудване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50312000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

България

Поддържане на мрежовите устройства. Осигуряване на надеждното и безпроблемно функциониране комуникациите между отделните обекти на АВ - 125 локации, намиращи се в районни съдилища, и два информационни центъра - в София и в Министерство на правосъдието. Всички те са свързани в мрежа.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
44000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Абонаментно обслужване и сервиз на работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

България

Надеждното и безпроблемно функциониране на компютрите, разположени в обекти на АВ
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Абонаментно обслужване и сервиз на репрографски машини (за размножаване и копиране на документи) 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

България

Осигуряване функционирането на репрографска техника (за размножаване и копиране на документи) във всички служби на Агенция по вписванията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
38000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Абонаментно обслужване и сервиз на високопроизводителни копирни машини 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Осигуряване функционирането на две високопроизводителни копирни машини, собственост на АВ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изисквания за икономическо и финансово състояние

няма изисквания за икономическо и финансово състояние
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За ОП 1: o Списък на изпълните услуги със сходен или идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата;o Списък на сертиф.специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочена проф.компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП; o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв.те центрове и територията която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития;
За ОП 2: o Списък на изпълните услуги със сходен или идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата; o Списък на сертиф. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, с посочена проф. компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП; o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството;o Копие от валиден сертификат за Системата за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 или еквивалент;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв. центрове и територията която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития;
За ОП 3: o Списък на изпълните услуги със сходен или идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.o Списък на сертиф. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, с посочена проф. компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП. o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации;o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; o Копие от валиден сертификат за Системата за управление на информационната сигурност ISO 27001:2013 или еквивалент;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв. центрове и територията която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития;
За ОП 4: o Списък на изпълните услуги със сходен или идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.o Списък на сертиф. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката, с посочена проф. компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП. o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации;o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв.те центрове и територията, която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития;
За ОП 5: o Списък на изпълните услуги със сходен или


За ОП 1: 1.Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на позицията. *Под идентичен или сходен предмет и обем на услугата се разбира услуги по извънгаранционна поддръжка на техника, еквивалентна на посочената в Таблици №№ 3 и 4 от Техн. спецификации за ОП. Услугата/дейността да е с прибл. същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната ОП.2.Участникът следва да е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника.3.Участниците следва да имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.4.Участникът да разполага с дост. брой серв. центрове – собствени, наети и/или с право на ползване, покриващи територията на Република България. 5.Участникът следва да разполага със сертиф. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката - екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста;6.Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития.
За ОП 2: 1.Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на позицията. *Под идентичен или сходен предмет и обем на услугата се разбира услуги по извънгаранционна поддръжка на техника, еквивалентна на посочената в Таблици №№ 3 и 4 от Техн.спецификации за ОП. Услугата/дейността да е с прибл. същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната ОП.2.Участникът следва да е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника.3.Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.4.Участниците следва да имат въведена система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013 или еквивалент. 5.Участникът да разполага с дост. брой серв. центрове – собствени, наети и/или с право на ползване, покриващи територията на Република България. 6.Участникът следва да разполага със сертиф. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката - екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста;7.Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития.
За ОП 3: 1.Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на позицията. *Под идентичен или сходен предмет и обем на услугата се разбира услуги по извънгаранционна поддръжка на техника, еквивалентна на посочената в Таблици №№ 3 и 4 от Техн.спецификации за ОП. Услугата/дейността да е с прибл. същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната ОП.2.Участникът следва да е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника.3.Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент;4.Участниците следва да имат въведена система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013 или еквивалент. 5.Участникът да разполага с дост. брой серв. центрове – собствени, наети и/или с право на ползване, покриващи територията на Република България. 6.Участникът следва да разполага със сертиф. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката - екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста;7.Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/11/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ж.к. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 20

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към ІІІ.1.3.: идентичен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.o Списък на сертиф. специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочена проф. компетентност по смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП. o Заверено копие или оригинал на отор. писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника в техн. спецификации;o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството;o Списък със серв. центрове, в който да е посочен броя на серв.те центрове и територията която обслужват;o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития;
За всички позиции: При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Изисквано мин. ниво: приоритизиране на всички възникнали серв. събития.
За ОП 4:1.Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на позицията. *Под идентичен или сходен предмет и обем на услугата се разбира услуги по извънгаранционна поддръжка на техника, еквивалентна на посочената в Таблици №№ 3 и 4 от Техн.спецификации за ОП. Услугата/дейността да е с прибл. същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната ОП.2.Участникът следва да е серв.партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ група техника.3.Участниците следва да имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.4.Участникът да разполага с поне 1 (един) сервизен център – собствени, наети и/или с право на ползване, покриващ територията на мястото на изпълнение – гр. София.5.Участникът следва да разполага със сертиф. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката - екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста;6.Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития.
За ОП 5: 1.Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на позицията. *Под идентичен или сходен предмет и обем на услугата се разбира услуги по извънгаранционна поддръжка на техника, еквивалентна на посочената в Таблица №2 от Техн.спецификации за ОП. Услугата/дейността да е с прибл. същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната ОП.2.Участникът следва да е серв.партньор на производителя на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ техника.3.Участникът следва да има въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.4.Участникът трябва да разполага с поне 1 /един/ сервизен център – собствени, наети и/или с право на ползване, покриващи територията на мястото на изпълнение – град София;5.Участникът следва да разполага със сертиф. специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката - екип от специалисти, включващ минимум /2/ два специалиста;6.Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали серв. събития.
Гаранция за изпълнение: 5 % от цената на договора без ДДС.Освобождаване - в срок от 10 (десет) работни дни след изтичането на срока на договора и след подписването на окончателния приемо-предавателен протокол.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва