Деловодна информация
00072
 
да
да
10/10/2016 (дд/мм/гггг)
00072-2016-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Карлово 000471365
ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=3789&lang=bg&view=article
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустрояване на градска среда на град Карлово“.
45211360      
Строителство

Предметът на поръчката включва:
1. „Изграждане на пешеходна зона по ул. „Водопад” в гр. Карлово;
2. „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Васил Левски“ и Реконструкция и рехабилитация на ул. „Тодор и Ана Пулеви“;
3. Реконструкция и рехабилитация на ул. „Александър Стамболийски“ в гр. Карлово;
4. Реконструкция и рехабилитация на ул. „Тодор Каблешков“ в гр. Карлово;
5. Основен ремонт на улица „Дружба“ в гр. Карлово, община Карлово;
6. Основен ремонт на улица „Хан Аспарух“ в гр. Карлово, община Карлово;
7. „Междублоково пространство северно от бул. „Освобождение“ при бл. № 20 и № 22 на ул. „Дружба“, бл. № 39 и № 37 на бул. „Освобождение“ и бл. № 35 и № 37 на ул. „Меден дол“;
8. „Предблокови зелени пространства по ул. „Ал. Стамболийски“ с №№ 19, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41, 43, 45, 47, 54, 62, 64“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3530603.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45211360      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Предметът на поръчката включва:
1. „Изграждане на пешеходна зона по ул. „Водопад” в гр. Карлово -
Ул. „Водопад“ свързва централната градска част – централен площад „20 юли“ с парковата среда – парк „Водопад“ и р. Стара река на север. Цялото проектно решение на пешеходната зона по ул. „Водопад“ е решено на модулен принцип. Улицата е с дължина около 800 м.
2. „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Васил Левски“ и Реконструкция и рехабилитация на ул. „Тодор и Ана Пулеви“ -
Улица „В. Левски“ принадлежи към границите на историческа зона с местно значение „Старинно Карлово“. Дължина – 555 м. Площадно пространство пред църква „Успение на Пресвета Богородица“, разположено при събирането на ул. „В. Левски“ и ул. „Тодор и Ана Пулеви“. В обхвата на площадната площ влиза и съществуваща градска чешма от камък, която е изместена на изток от геометричния център на площада.
Реконструкция и рехабилитация на ул. „Тодор и Ана Пулеви“.
Обектът се намира в непосредствена близост до историческа зона с местно значение „Старинно Карлово“. Дължината на улицата е 497.91 м.
3. Реконструкция и рехабилитация на ул. „Александър Стамболийски“ в гр. Карлово - Улицата е с дължина – 1135 м. Предвижда се да се запази съществуващия профил и очертанията на пътното платно.
4. Реконструкция и рехабилитация на ул. „Тодор Каблешков“ в гр. Карлово - Дължината на реконструирания участък е 617.63 м. Бордюрите са тип 15/25/50 см с височина 15 см.
5. Основен ремонт на ул. „Дружба“ в гр. Карлово, община Карлово - Улицата е с широчина 6 м. и дължина 200 м.
6. Основен ремонт на ул. „Хан Аспарух“ в гр. Карлово, община Карлово - Улицата е с дължина 475 м.
7. „Междублоково пространство северно от бул. „Освобождение“ при бл. № 20 и № 22 на ул. „Дружба“, бл. № 39 и № 37 на бул. „Освобождение“ и бл. № 35 и № 37 на ул. „Меден дол““. Площ на имота - 7969 м2. Площ на благоустрояване - 5485 м2. Площ на сгради - 2484 м2. Целта е подобряване на достъпността и естетичния вид на жилищната среда чрез организиране на автомобилния и пешеходния достъп, отделяне на пешеходния от автомобилния достъп, обезопасяване на дворното пространство, а също така и ефективно отводняване на дворната площ.
8. „Предблокови зелени пространства по ул. „Ал. Стамболийски“ с №№ 19, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41, 43, 45, 47, 54, 62, 64“. Обща площ на обекта – 4065 м2 , настилки – 2220 м2, зелени площи – 1845 м2. Предвидените, озеленяване и елементи на градското обзавеждане, ще подобри качеството и визуалното състояние на територията, като създава една устойчива градска структура.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма за изпълнение на строителството    45
Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР    15
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3530603.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Изпълнението на обществената поръчка се финансира от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

От участие в настоящата обществена поръчка ще бъдат отстранени участници, за които бъде установено, че са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП и едно или повече от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, трета категория и четвърта група, четвърта категория или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сфера, попадаща в обхвата на поръчката. Изискуемите от възложителя обороти, следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участник в процедурата да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сфера, попадаща в обхвата на поръчката (строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт по благоустрояване на градска среда) в размер не по-малко от 3 500 000.00 (три милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника.
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III. 1.3) "ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ ВЪЗМОЖНОСТИ", ПОЛЕ "ИЗИСКВАНО МИНИМАЛНО/НИ НИВО/А:":
7.Технически ръководители за всеки един от обектите предмет на поръчката – 9 (девет) броя: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна с професионален опит по специалността минимум 5 г.
При подаване на оферта, съответствието с изискванията се декларират в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се участниците да са изпълнили строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт по благоустрояване на градска среда, с общ обем минимум 30 000 м2.
2. Изисква се участник в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
3. Изисква се участник в процедурата да прилагат:
- система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент.
- система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент.
4. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
- Ръководител на обекта - 1 (един) брой; - Инженер по част „Пътна“ - 1 (един) брой; - Инженер по част „Геодезия“ - 1 (един) брой; - Специалист „Ландшафтна архитектура“ - 1 (един) брой; - Отговорник за доставката на материали и техническо обслужване - 1 (един) брой; - Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (един) брой; - Технически ръководители за всеки един от обектите предмет на поръчката – 9 (девет) броя.


1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Изисква се участник в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:
- Багери – 4 бр.; - Челни товарачи – 2 бр.; - Вибрационен валяк -1 бр.; - Самосвали – 2 бр.; - Асфалтополагаща машина – 1 бр.; - Автогудронатор – 1 бр.; - Пневматичен валяк – 1 бр.; - Двубандажен валяк – 1 бр.; - Фреза за асфалтобетон – 1 бр.; - Ръчни трамбовки – 4 бр.;
3. Изисква се участник в процедурата да прилага: - Система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; - Система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент.
4. Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица (собствени или наети), притежаващи съответната професионална квалификация:
1. Ръководител на обекта - 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалент. Специфичен опит: участие в екип на подобна ръководна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект, сходен с предмета на поръчката.
2. Инженер по част „Пътна“ - 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалентна. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект сходен с предмета на поръчката.
3. Инженер по част „Геодезия“ - 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция, при извършване на полско-измервателни работи в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект сходен с предмета на поръчката.
4. Специалист „Ландшафтна архитектура“ - 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Ландшафтна архитектура”или еквивалентна. Специфичен опит: да има минимум 5 години професионален стаж по специалността.
5. Отговорник за доставката на материали и техническо обслужване - 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): да има висше образование по специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или квалификация инженер-химик или еквивалентни. Специфичен опит: да притежава минимум стаж по квалификацията - 5 години.
6. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): да има висше образование или професионална квалификация инженер или еквивалентни, със завършен курс за КБЗ или еквивалент. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект сходен с предмета на поръчката.
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ III. 1.2) "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ" В ПОЛЕ "ИЗИСКВАНО МИНИМАЛНО/НИ НИВО/А:"
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/11/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Карлово, ул. "Петко Събев" № 1, Заседателна зала на административната сграда на Община Карлово.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Навсякъде в документа текстовете: „ПРОДЪЛЖАВА В…“, ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ…“ е наложено поради ограничението на символите в съответните полета.
1. Начинът на плащане на изпълнението на поръчката е посочен в проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка, където е предвидена схема на плащанията. Начинът на плащане може да бъде променен ако схемата на разплащане в договора за БФП бъде променен или това се налага по искане на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“. В този случай сключеният между страните договор за обществена поръчка може да бъде изменян на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
2. За сключване на договора за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от общата Цена на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
а) парична сума; б) банкова гаранция (същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 60 дни, след крайния срок на договора); в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя (следва да е със срок на валидност минимум 60 календарни дни, след крайния срок на договора). Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва