Деловодна информация
00115
 
да
да
10/10/2016 (дд/мм/гггг)
00115-2016-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
гр. Русе , пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
Вера Иванова - началник отдел КС, Мария Димитрова - старши експерт в отдел Обществени поръчки +359 82881-744/ +359 82881710
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

http://www.ruse-bg.eu.

http://ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/230/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строителни и монтажни работи за Проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – 2 етап“ на Община Русе с три обособени позиции
45000000      
Строителство

Предметът на първата обособена позиция от настоящата обществена поръчка е свързан с избора на изпълнител, който да изпълни СМР, за да се изгради пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“, както и за да се реконструира и рехабилитира пешеходният подлез при МГ „Баба Тонка“. Втората обособена позиция е с предмет - изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“ и рехабилитация и реконструкция на ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“, а третата и последна позиция е за реконструкция на бул. „Придунавски“ и рехабилитация на 3 бр. пасарелки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18175818.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  3

II.2) Описание 1

Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“ и Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при МГ „Баба Тонка“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233261      
45221200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе, бул. „Ген. Скобелев“; УПИ III, кв. 772 в ж.к. „Родина“; УПИ I, кв. 922 в ж. к. „Чародейка“; бул. „България“.

Обектите на настоящата поръчка по смисъла на чл. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) за Обособена позиция 1 са изпълнение на строеж по издаденото от главния архитект на Община Русе разрешение за строеж № 619/28.10.2015 г. (за изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“) и № 401/28.07.2015 г. (за реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при МГ „Баба Тонка“) .
Те обхващат и попадат в зона за въздействие с високи обществени функции - зона „А“ – за втория обект и в зона с преобладаващ социален характер - зона „Б“ – за първия обект. Зоните са определени от Интегрирания план за градско възстановяване и развитие и План за развитие на Община Русе за периода 2014 - 2020 г.
За изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка“ е предвидено изпълнението на покрита мостова конструкция с ширина 2,50 м, остъклена от двете страни със закалено стъкло. Частта от вертикалните страни с височина над 1,80 м от кота готов под е открита към околното пространство с цел вентилиране. В тази част ще се монтират жалузи за предпазване на надлеза от влиянието на високи температури, както и от коси валежи. Хоризонталната част от конструкцията на надлеза ще се изпълни от метал, а вертикалните опори – от монолитен стоманобетон. Входът от страна на кв. „Родина“ е от ниската част на терена, с лице към ул. „Кадин мост“. За преодоляване на теренната денивелация, както и надвишението над трасето на булеварда, е предвидена стълбищна клетка, представляваща вертикална кула, част от която е асансьорът, осигуряващ достъп и за хора в неравностойно положение. Частта от съоръжението, позиционирана в кв. „Чародейка“ е с изход на ниво терен. От там до прилежащия тротоар е предвидена стоманобетонна стълба и рампа. От входа има открита стълба, преодоляваща теренната денивелация до нивото на булеварда. Пространството от двете страни на надлеза ще бъде благоустроено и озеленено, като ще бъдат оформени подходи към тротоарите за пешеходно движение. Предвидено е нощно ефектно осветление.
За реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при МГ „Баба Тонка" се довършва започнатото строителство, като същото се съобразява с действащата към момента нормативна база, и се осигуряват мерки за достъпна среда /в случая – асансьори/. За сметка на стесняване на стълбищните подходи /в момента с ширина 3,60 м/ на вход и изход се освобождава пространство за изграждане на асансьорни шахти, в които се монтират асансьорни уредби, отговаряща на изискванията за достъпна среда. Стълбището се покрива с остъклена метална конструкция, предотвратяваща проникване на атмосферна вода в подземната част на подлеза. Съществуващото инсталационно пространство се сепарира посредством преградни зидове на преддверие, помещение за ел табло и подобно за ВК цели /припомпване на разлети или случайно попаднали води/, тъй като подлеза е под нивото на градския канализационен колектор.
Обектът „Изграждане на пешеходна връзка – надлез между кв. „Родина 3“ и кв. „Чародейка““ попада в I категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „а“ от Закона за устройство на територията, а обектът „Реконструкция и рехабилитация на пешеходен подлез при МГ „Баба Тонка“ попада в III категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а и „ж“ от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    45
Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1374701.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
600

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката се финансира по Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г.

За обектите включени в обособена позиция 1 е предвидено изграждане на система за видео наблюдение. Участниците следва да съобразят оферираните елементи със съществуващата система относно съвместимостта на работа и да я надградят като параметри на отделните компоненти.
Договорът влиза в сила след писмено уведомеление от страна на Възложителя до Изпълнителя за осигурено финансиране.

II.2) Описание 1

Изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“ и Рехабилитация и реконструкция на ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233253      
45233330      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе, ул. „Чипровци“ и ул. „Шипка“.

Обект на настоящата поръчка по смисъла на чл. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) за Обособена позиция 2 е изпълнение на СМР на ЕТАП I по издаденото от главния архитект на Община Русе разрешение за строеж № 530/16.09.2015 г. (за изграждане на пешеходна зона по ул. „Чипровци“), допълнено със заповед №РД-03-40 от 20.07.2016 г. и № 588/14.10.2015г. (за рехабилитация и реконструкция на ул. „Шипка“ в участъка от ул. „Чипровци“ до бул. „България“). И двата обекта попадат в зона с преобладаващ социален характер - зона „Б“, определена от Интегрирания план за градско възстановяване и развитие и План за развитие на Община Русе за периода 2014 - 2020 г. Обектите попадат в III категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а и „ж“ от Закона за устройство на територията.
1. Предвидените дейности по ул. „Чипровци“ обхващат цялостно преасфалтиране на частта от улицата, разделяща жилищните комплекси „Родина” 1 и „Родина” 2, между улиците „Шипка” и „Тича”. Предвидено е в участъка от ул. „Тича“ до кръговото кръстовище при пробива до „Кауфланд“ габарит на улицата 16 м. – едно платно с две ленти за движение (една лента в посока) и лента за успоредно паркиране едностранно.Прилежащите тротоари са предвидени по 3,25 м, от които 1,50 за пешеходно движение и 1,75 м. за велоалеи. В този участък е съобразено новото трасе на пробива от бул. „Липник“ до ул. „Чипровци“ и новоизграденото кръгово движение. В частта от кръговото към ул. „Шипка“ габарита на улицата е 20 м. – едно платно с по една активна лента в посока главното движение и успоредно паркиране във външните пътни ленти и в двете посоки. Прилежащите тротоари са с ширина 4,00 м., от които 2,25 м. са за преминаване на пешеходци, останалата част ще се обособи за велосипедно движение. Изцяло се реконструират уличните тротоари като се сменят настилките.
2. Връзката на ул. „Шипка“ и ул. „Чипровци“ е предвидена с кръгово кръстовище, с радиус на кръга R=13,00м. Напречният профил на улицата включва едно пътно платно с четири ленти за движение /2х2х3,50м/ за главното движение и тротоари /2х3,00м/. В участъците между кръстовището широчината на пътната лента е 3,50м, а в кръговото кръстовище – 4,0м.
Напречният профил на улица „Шипка“ включва пътно платно за главното движение, велосипедни алеи и тротоари.
Надлъжните и напречните наклони на тротоарите и съответните настилки са съобразени с изискванията за осигуряване на достъпна среда, включително на хора с увреждания. Предвидено е снижаване на бордюрите на кръстовищата до нивото на пътното платно, оформяне на бордюрите при входове, осигуряващи транспортен достъп до индивидуални и други имоти и обекти и др. Строително-монтажните работи включват полагане на нова настилка от асфалтобетон, демонтаж на стари и монтаж на нови бетонови бордюри, нова настилка по тротоарите, изграждане на достъпна среда, велоалеи и др. под.
Предвидено е разрушаване на съществуващия ТП Розова долина и изграждане на нов трафопост, реконструкция на ел.кабелите средно напрежение на ТП Розова долина, въздушната мрежа ниско напрежение и уличното осветление.
Растителността, която следва да се засади, е съобразена с транспортното, пешеходното и вело движението, така че да не възпрепятства видимостта на участниците в тях.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    45
„Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката“    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
6795792.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
600

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката се финансира по Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г.

Договорът влиза в сила след писмено уведомеление от страна на Възложителя до Изпълнителя за осигурено финансиране с оглед предвидено прилагане в процедурата по възлагане на обществена поръчка на нормата на чл. 114 ЗОП.

II.2) Описание 1

Реконструкция на бул. „Придунавски“ и рехабилитация на 3 бр. пасарелки 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233330      
45233252      
45233144      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе, бул.”Придунавски”.

Обект на настоящата поръчка по смисъла на чл. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) за Обособена позиция 3 е изпълнение на строеж по издаденото от главния архитект на Община Русе разрешение за строеж № 605/21.10.2015 г. Разрешението включва пет етапа, като предмет на настоящата поръчка са предвидените СМР по етапи четири и пет. Той обхваща и попада в зона за въздействие с високи обществени функции - зона „А“, определена от Интегрирания план за градско възстановяване и развитие и План за развитие на Община Русе за периода 2014 - 2020 г. Строежът попада в I категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „а“ и „н“ от Закона за устройство на територията.
Предвидените СМР обхващат изпълнение на реконструкция на бул. „Придунавски“ и рехабилитация на 3 бр. пасарелки. Профилът на булеварда става 7 метра - две платна за двупосочно движение по 3.5 м всяко, като предвиденото разширение е в посока р. Дунав. Прилежащите тротоари стават съответно по 3метра. Реконструкцията започва от кръстовището при улица „Райко Даскалов”, което се оформя като кръгово. При гимназията по облекло двете платна се разделят. В посока Речна гара се изгражда ново платно, което слиза по наклонения терен и се включва в кръгово кръстовище на бул. „Славянски” пред сградата на Пристанищен комплекс. В района на улиците „Батак” и „Любен Каравелов” се изграждат джобове за спирки на масовия градски транспорт. Връзката между булеварда и парковата среда на кея се осъществява чрез три пасарелки. Поради новата геометрия на пътя пасарелката пред гимназията по облекло се разрушава. Новата пасарелка се изгражда приблизително със същото ситуационно решение на старата. Пасарелката е със стоманобетонова конструкция – плоча, греди и носещи колони. Тя е значително по дълга от старата. Това се налага от действащите нормативни документи – за достъпна среда и възможност за използване от велосипедисти. Наклоните са съответно 3% в участъка от нейното начало до преминаване на жп линията. След това тя е дуетажна с еднакви елипсовидни спираловидни етажи, които в заоблените участъци имат равни площадки, а в правите наклонът е до 6%. Изходната част е в източна посока с наклон от 5%. Съгласно изискванията е предвиден предпазен парапет и осветление.
Пасарелката при ул. „Баба Тонка” се привежда в съответствие с европейските и национални стандарти в конструктивно отношение. След направеното конструктивно обследване са определени параметрите на реконструкцията. Настилките се подменят изцяло с щампован бетон. Поставят се нови парапети и осветителни тела.
Пасарелката при ул. „Омуртаг” се обновява. Поставят се нови парапети и осветителни тела. И на дете пасарелки са обособяват панорамни площадки.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“    45
„Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката“    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10005325.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
600

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проектът се финансира със средства от Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г.

Договорът влиза в сила след писмено уведомеление от страна на Възложителя до Изпълнителя за осигурено финансиране с оглед предвидено прилагане в процедурата по възлагане на обществена поръчка на нормата на чл. 114 ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора група, първа категория за Обособена Позиция 1, за Обособена позиция 2 – втора група, трета категория, а за Обособена позиция 3 –втора група, първа категория към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
В случай на участие за повече от една обособена позиция при различни категории, участникът следва да покрива изискванията за изискуемата категория и група строеж.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване
в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката: строежи от втора група, първа категория за Обособена Позиция 1, за Обособена позиция 2 – втора група, трета категория, а за Обособена позиция 3 – втора група, първа категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка "Застраховка за професионална отговорност в строителството". В случай на участие на обединение, спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството" с изискуемото покритие – копие от застрахователна полица или еквивалент, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ на ЕЕДОП.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Участникът следва да има застраховка "Застраховка за професионална отговорност в строителството" с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. За доказване на изискване за притежаване на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството, участниците представят: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството (заверено копие).
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности – строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под идентично или сходно с предмета на поръчката и за трите обособени позиции се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или еквивалентна дейност на пътища първи и/или втори и/или останалите класове от републиканската и/или улична мрежа в населено място и/или на автомагистрали и/или скоростни пътища и/или и/или вътрешни улици и/или пътища и/или други подобни на тях (надлез; мост; пешеходна зона; алеи; подлез и/или еквивалент) от пътната/уличната инфраструктура.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП за строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
2. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
Забележка: Сертификатът за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на изискването за сертификация може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването за сертификация се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1-5 ЗОП. Забележка: Може да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание в чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани със строителство , съгласно чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП са пречка относно участието в процедурата. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/11/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/11/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

стая в сградата на Възложителя, намираща се в гр. Русе, пл. Свобода № 6, ет.3, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Максим. срок за изпълнение на съотв. обособ. позиция, според възложителя, е 600 кал. дни, а най-краткият реален срок за изпълнение е 360 кал. дни-за обо. позиции 1 и 2, и 420 кал. дни–за обо. позиция 3. Предложения, които са над 600 кал. дни или по-кратки от 360 кал. дни-за обо. позиции 1 и 2, и 420 кал. дни за ооб. поз. 3 ще бъдат предложени за отстраняване.Срокът за изпълнение подлежи на оценка.Предложеният срок следва да бъде цяло число, а мерната единица е календарни дни!2. Критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени и екологични аспекти, свързани с обществената поръчка.Комплексната оценка има максимална стойност 100 т.Формулата по която се изчислява „Комплексната оценка“ за всеки участник е: КО = П1 + П2 + П3, където: П1 е показател „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“;П2 е показател „Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката“ и П3 е оценката на „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“.Оценка по Показател П1 — „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ ще се изчислява по формулата: П1 = Х1 + Х2, където: Характеристика, относима към организацията и професионалната компетентност на персонала, осъществяващ дейността: Х1 е Предложение за организацията и проф. компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката, тъй като качеството на ангажирания в изпълнението на поръчката персонал ще окаже съществено влияние върху реализацията на договора, и Характеристика, относима към дейността, свързана с изпълнението на строителството: Х2 е Предложение за изпълнение на предвидените СМР, включващо тех. параметри, съобразно техническата спецификация на възложителя и разработения инвестиционен проект във фаза технически проект, включващо естетически, функционални характеристики на обекта, достъпност, предназначение за потребителите на обекта, екологични, иновативни характеристики, и иновативни търговски техники и условия, както и предложение за мерки, целящи осигуряване на качеството при изпълнение на възлаганите СМР.3. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта, както и да участва в друго обединение, кандадстващо за същата обос. позиция.4. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.5. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура.6. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 3 % от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б). банкова гаранция в полза на Възложителя или в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията. При гаранция-парична сума, същата се внасят по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00, BIC – IORTBGSF в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе. Срок на валидност-30 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с въвеждането на строежите/строежа в експлоатация. С договора е предвидена и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане, което в размер до 10 % от стойността на договора, когато такова е поискано от Изпълнителя. След приключване на срока на договора 0.5 % от стойността на договора от гаранцията, която обезпечава изпълнението на до-ра се трансформира в гаранция за гаранционна поддръжка, която се освобождава в 20 дневен срок след изтичане на последния от гаранционните срокове, предвидени като минимални в действащото законодателство.За целта Изпълнителят се задължава да представи документ за удължаване на предоставената гаранция по отношение на размера от 0.5 % от стойността на договора-гаранция за гаранционна поддръжка в съответс. с използв. от него форма за срока на гаран. поддръжка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/10/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва