Деловодна информация
2692
152 16/09/2016 (дд/мм/гггг)
не
2692-2016-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Детска градина (ДГ) № 74 Дъга 000676181
гр.София, район Подуяне, ж.к. Суха река, ул. Хан Севар №1
София BG411 1517 България
Райна Симеонова Велинова +359 2847-98-36
r.s.velinova@abv.bg +359 2847-98-36

Интернет адрес/и

http://www.odz74.com/profil-na

http://www.odz74.com/profil-na


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.odz74.com/profil-na
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни стоки за нуждите на Детска градина № 74 „Дъга” за 2016-2017 година.“
15000000      UA01
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител, който ще извършва доставки на хранителни продукти, обезпечаващи нуждите на ДГ №74 до сградата на ДГ 74 „Дъга” в град София 1517, ж-к „Суха река”, ул. „Хан Севар”, № 1.Доставките ще се извършват периодично по конкретна заявка от Възложителя, определяща количеството и вида артикули, съгласно техническата спецификация към настоящата документация. Всяка една заявка на Възложителя може бъде неограничена по обем, видове артикули и периодичност, за което Изпълнителят следва да предвиди осигуряването на необходите за изпълнението й технически средства, без това да е за сметка на качеството на стоките. В настоящата поръчка не са посочени количества на артикулите стоки, а само видове артикули, от които Възложителят си запазва правото да заявява толкова количество, колкото му е необходимо за дейността. Максималният срок за изпълнениеа е до 1 (една) календарна година или до изчерпване на финансовия ресурс.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      UA01
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на ДГ 74 „Дъга” в град София, пощенски код 1517, ж.к. „Суха река”, ул. Хан Севар”, № 1.

Обектът на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП са достави на хранителни стоки, съгласно приложената към документация за участие техническа спецификация. В нея не са посочени количества на артикулите стоки, а само видове артикули, от които Възложителят си запазва правото да заявява толкова количество, колкото му е необходимо за дейността.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на конкретна възложена доставка    20 %
Срок на доставка при рекламации/ спешни поръчки    20 %
Техническо предложение за изпълнение на поръчките, включваща организация и координация на изпълнение на заявките и оценка и избягване на риска    20 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цялата информация относно процедурата, предмета, финансивия ресурс, критерия и методиката за оценяване на офертите и други са описани подробно в документацията за участие, публикувана на официалната страница на ДГ №74, до която има пряк и необграничен достъп.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителя не поставя изискване за годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност към участниците/ кандидатите по настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 80 000 (осемдесет хиляди) лева, от който 50 000 (петдесет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.

минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 80 000 (осемдесет хиляди) лева, от който 50 000 (петдесет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката -през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбира доставка на едро на хранителни стоки /продукти/.Доказване: попълване на информацията в ЕЕДОП и удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага с минимум 2 /две/ специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставката. Транспортните средства предвидени от участника за доставка на продукти от животински произход трябва да са регистрирани по Закона за ветеринарномедицинската дейност (ЗВМД) и/или чл.6 от Регламент (ЕО) №852/2004.Доказване:в ЕЕДОП описва: вид, марка, модел на транспортното средство, неговия регистрационен номер, собственост, категория и технически допустимата му максимална маса.Участникът прилага и заверени копия на удостоверенията за регистрация, издадени от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД на името на участника или на собственика.
3.Участниците следва да разполагат с минимум един обект за търговия на едро (складова база с необходимата хладилна техника) за всички хранителни продукти, обект на поръчката, регистриран по реда на чл. 12 и сл. от ЗХ.Доказване:в ЕЕДОП, като посочи номера(та) на удостоверението(ята) за регистрация. Участникът отделно от ЕЕДОП прилага и заверено(и) копие(я) на същия(те), включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/05.08.2011 г. на Изпълнителния директор на БАБХ) по предмета на поръчката, издадено след 25.01.2011 г. от съответната ОДБХ по чл. 12 и сл. от Закона за храните. В горепосоченото удостоверение за търговия с храни, издадено на името на участника, следва да бъде отбелязано, че кандидатът отговаря на изискванията на Регламент (EO) 852/2004, а за храни от животински произход и на Регламент (EO) 853/2004.
4.Участникът трябва да има внедрена система за управление на безопасност на храните по стандарт БДС ЕН ISO 22000-2006 или еквивалентен, или внедрена система за анализ на опасностите и критични контролни точки (HACCP). Доказване:в ЕЕДОП информация за обстоятелството по т.22.4. за внедрена система за управление на безопасност на храните по стандарт БДС ЕN ISO 22000-2006: сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент или сертификат ISO 22000:2005 или еквивалент с област на приложение, предмета на поръчката, като прилага същите, или внедрена система за анализ на опасностите и критични контролни точки (HACCP).Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Относно т.2, т.3 и т.4: При участник чуждестранно физическо или юридическо лице се предоставят (декларират) еквивалентен документ/документи, издаден/и в държавата, в която участникът е установен и/или извършва тази дейност.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документа се представя от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документа се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
Подробното и точно описание на изискванията за техническите и професионални възможности са описани в документацията за участие, публикувана в профила на купува, посочен по-горе


1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 3 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум поне две дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с минимум 2 /две/ специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставката. Транспортните средства предвидени от участника за доставка на продукти от животински произход трябва да са регистрирани по Закона за ветеринарномедицинската дейност (ЗВМД) и/или чл.6 от Регламент (ЕО) №852/2004.
3.Участниците следва да разполагат с минимум един обект за търговия на едро (складова база с необходимата хладилна техника) за всички хранителни продукти, обект на поръчката, регистриран по реда на чл. 12 и сл. от ЗХ.
4.Участникът трябва да има внедрена система за управление на безопасност на храните по стандарт БДС ЕН ISO 22000-2006 или еквивалентен, или внедрена система за анализ на опасностите и критични контролни точки (HACCP).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробната информация за изпълнението на поръчката е описано в документацията за участие в процедурата, която е публикувана в официалния сайт на детската градина, посочен по-горе.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/10/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/10/2016 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр.София, район Подуяне, ж.к. „Суха река“, ул. „Хан Севар“ №1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване- съгласно ЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Цялата информация, касаеща изискванията на Възложителя са посочени в документацията за участие, публикувана в сайта на ДГ;
2.ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ: участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор, посочени в обявлението за обществена поръчка и за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
3. Определеният за изпълнител участник, обезпечава изпълнението на договора с гаранция, която е 5% (пет на сто) от стойността на договора.
Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията под формата на парична сума или банковата гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
В случай, че участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда по следната банковата сметка:
„ОБЩИНСКА БАНКА” АД
IBAN: BG68SOMB91303326308001
BIC: SOMBBGSF
ОСНОВАНИЕ : „Гаранция за участие в процедура с предмет: „Доставка на хранителни стоки за нуждите на Детска градина № 74 „Дъга” за 2016-2017 година.“
В случай, че участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена съгласно образец на възложителя. Оригиналът на банковата гаранция се представя преди сключване на договора за изпълнение на поръчката.
В случай, че гаранцията за изпълнение е представена под формата на застраховка, то същата задължително следва да бъде за целия период на договора, включително и гаранционния период.
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

по чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва