Деловодна информация
00360
2379 10/09/2016 (дд/мм/гггг)
не
00360-2016-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Александровска ЕАД 831605795
ул. Св. Г.Софийски № 1
София BG411 1431 България
Гергана Дерменджиева +359 29230628
umbal.alexandrovska@gmail.com +359 29230646

Интернет адрес/и

www.alexandrovska.com

http://op.alexandrovska.com/?q=page


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160902OtLg3034167
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 16 ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Събиране, транспортиране и третиране на опасни болнични отпадъци от дейността на УМБАЛ „Александровска“ ЕАД“
90524200      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва дейности по събирането, транспортирането и третирането на опасни болнични отпадъци.
Дейностите се извършват в съответствие със Закона за управление на отпадъците, Закона за опазване на околната среда и всички други норми, регулиращи транспорта, обезвреждането и унищожаването на опасни болнични отпадъци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
264000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90524200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ "Александровска" ЕАД

Предметът на поръчката и техническата спецификация са подробно описани в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Предлагана цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
264000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП. Кандидат или участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Като доказателства за надеждността на кандидата или участника се представя документ за извършено плащане или споразумение, или друг документ, от който да е видно, че задълженията са обезпечени или че страните са договорили тяхното отсрочване или разсрочване, заедно с погасителен план и/или с посочени дати за окончателно изплащане на дължимите задължения или е в процес на изплащане на дължимо обезщетение.
Участниците следва да притежават Разрешение за извършване на дейности за третиране на отпадъците, съгласно чл. 35, ал. 1 от ЗУО за съответните кодове отпадъци.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава застрахователна полица за направена задължителна застраховка на работниците и служителите за риск „Трудова злополука“ съгласно Наредба за задължително застраховане на работници и служители за риска „Трудова злополука“.

Застрахователна полица за направена задължителна застраховка на работниците и служителите за риск „Трудова злополука“ съгласно Наредба за задължително застраховане на работници и служители за риска „Трудова злополука“ и Заповед № РД-01-898 от 9.11.2015 г. на Министерство на труда и социалната политика за определяне на коефициент на трудов травматизъм по икономически дейности за прилагане през 2016 г.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изпълнени услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, като стойност или количество, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага със сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001-2008.
3. Участникът следва да разполага със сертификат EN ISO 14001: 2004 за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околната среда или еквивалент с обхват сходен с предмета на поръчката.
4. Участникът следва да има сключен договор с инсинератор за обезвреждане чрез изгаряне на опасни болнични отпадъци.
5. Участникът следва да разполага с транспортни средства за изпълнение на предмета на поръчката. Транспортните средства, с които ще се превозват опасните отпадъци трябва да са маркирано съгласно нормативните изисквания.
6. Участникът следва да разполага с квалифицирани кадри, притежаващи ADR удостоверение за обучение на водача, превозващ опасни товари за съответния клас.


Участниците следва да отговарят на всички изисквания към техническите и професионални възможности, посочени от възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Съгласно клаузите на проекта на договора от документацията за участие, Възложителят има право да прекрати едностранно и без предизвестие договора, сключен въз основа на проведената поръчка, при невъзможност на изпълнителя да изпълнява поетите в договора условия, и в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ забави два пъти последователно извършването на договорените услуги или общо три пъти месечно. В тези случаи, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има правото да замени ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с нов, при условията на чл.116, ал.1, т.4, б.“а“ от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/10/2016 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/10/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала в административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА:
При сключване на договор участникът, определен за изпълнител, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва