Деловодна информация
00267Община Пловдив
16РОП80(1) 10/09/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
10/09/2016 (дд/мм/гггг)
00267-2016-0089 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Дарина Шаркова - гл. експерт дирекция Обществени поръчки +359 32656752
otdel_op@abv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160828ENVx3714287
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на почистващи препарати и на оборудване и консумативи за почистване, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка.
39800000      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на почистващи препарати, на оборудване и консумативи за почистване, пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения – неразделна част от документацията за обществената поръчка. Поръчката е с три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 „Доставки на почистващи препарати“; Обособена позиция № 2 „Доставки на оборудване и консумативи за почистване“; Обособена позиция № 3 „Доставки на пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах“.
На основание чл. 80, ал. 1 ППЗОП, ОП № 1 „Доставки на почистващи препарати“ и ОП № 3 „Доставки на пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах“ са запазени за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
225750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

II.2) Описание 1

Доставки на почистващи препарати 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39831000      
39831200      
39831220      
39831240      
39831300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на почистващи препарати в съответствие с техническата спецификация. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Препарат за измиване на домакински съдове и прибори/1 л./4854
2 Абразивен почистващ препарат/0,500 кг./ 2108
3 Прах за ръчно пране/1 кг./1960
4 Прах за автоматично пране/1 кг./3161
5 Прах за автоматично пране, бебе/1 кг./50
6 Течен сапун/0,500 л./6280
7 Течен сапун/1 л./15
8 Тоалетен сапун/0,100 кг./3517
9 Тоалетен сапун, бебе/0,100 кг./255
10 Сапун за пране/0,100 кг./10
11 Препарат за почистване на паркет/1 л./367
12 Препарат за почистване на ламиниран паркет/1 л./1089
13 Белина (натриев хипохлорит)/1 л./4280
14 Кислол/1 л./3314
15 Препарат за почистване на тоалетни/1 л./2602
16 Препарат за почистване на санитарен фаянс./1 л./1685
17 Препарат за почистване на миещи се подови повърхности/1 л./2298
18 Препарат за почистване и полиране на мебели от дърво /0,300 л./319
19 Препарат за почистване на стъкла и гладки повърхности/0,500 л./549
20 Препарат за почистване на стъкла и гладки повърхности (пълнител)/0,500 л./1397
21 Препарат за ръчно почистване на килими/1 л./98
22 Препарат за почистване на фурни/1 л./390
23 Обезмаслител/0,500 мл/30
24 Препарат за отпушване на канали/0,100 кг./350
25 Препарат за отпушване на канали/1 л./702
Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл възложителят има право, в срока на действие на договора, да не заяви в пълен обем дадено прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
78500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Позицията е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
За оферта с най-ниска цена за обособена позиция ще се счита тази, получила най-голям сбор точки (К), при максимални 100 точки, по следната формула: К=? {Цена i /Цена in*Pi}, съгласно обявената в документацията методика.

II.2) Описание 1

Доставки на оборудване и консумативи за почистване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224300      
33760000      
18424300      
39224340      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на оборудване и консумативи за почистване в съответствие с техническата спецификация. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Метла с дръжка/брой/669
2 Метла с дръжка/брой/397
3 Четка с дръжка/брой/565
4 Четка за пране на килими/брой/86
5 Четка с мек косъм/брой/606
6 WC комплект (четка и поставка)/комплект/387
7 Леген/брой/123
8 Лопатка за смет/брой/581
9 Лопатка за смет/брой/144
10 Дръжка с резба/брой/446
11 Дръжка с резба/брой/595
12 Кошче за смет/брой/257
13 Кошче за хартиени отпадъци/брой/337
14 Попивателна кърпа/опаковка 3 броя/1853
15 Домакинска гъба за посуда/брой/1874
16 Домакинска гъба за посуда/брой/2102
17 Домакинска тел/брой/2191
18 Тоалетна хартия/опаковка 4 ролки/17922
19 Тоалетна хартия бобина/брой/50
20 Домакинска хартия/брой/14016
21 Хартиени кърпи за подсушаване на ръце/опаковка 150 бр./72
22 Домакински ръкавици/чифт/3247
23 Ръкавици за еднократна употреба/кутия 100 броя/235
24 Бърсалка за под/брой/2270
25 Торбичка с дръжки/опаковка 100 броя/105
26 Плик 1 кг./опаковка 100 броя/200
27 Кутия за еднократна употреба/брой/3200
28 Влажни кърпички/опаковка/760
29 Комплект за почистване тип "меджик моп" или еквивалентно/и /комплект/55
30 Комплект съклочистачка за прозорци/комплект/40
31 Чистач за вода с дълга дръжка/брой/20
32 Комплект дръжка с държач за плосък моп/комплект/17
33 Моп Микрофибър/брой/56
34 Четка за почистване на прах и паяжини (комплект)/комплект/40
Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл възложителят има право, в срока на действие на договора, да не заяви в пълен обем дадено прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
101333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За оферта с най-ниска цена за обособена позиция ще се счита тази, получила най-голям сбор точки (К), при максимални 100 точки, по следната формула: К=? {Цена i /Цена in*Pi}, съгласно обявената в документацията методика.

II.2) Описание 1

Доставки на пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19640000      
33711900      
39224330      
39513200      
39525100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах в съответствие с техническата спецификация. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Кофа/брой/234
2 Кофа с цедка/брой/504
3 Салфетки/опаковка 100 бр./2983
4 Торби за смет/руло 20 броя/4699
5 Торби за смет/руло 10 броя /4776
6 Торби за смет/опаковка 10 броя/3317
7 Торби за смет/опаковка 10 броя/200
8 Кърпа за прах/брой/21
Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл възложителят има право, в срока на действие на договора, да не заяви в пълен обем дадено прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
45916.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Позицията е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
За оферта с най-ниска цена за обособена позиция ще се счита тази, получила най-голям сбор точки (К), при максимални 100 точки, по следната формула: К=? {Цена i /Цена in*Pi}, съгласно обявената в документацията методика.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставя

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, за последните 3 години от датата на подаване на оферта. За доказване на техническите и професионалните способности участникът следва да представи списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Участникът следва да посочи: описание (предмет) на доставката, стойност, дата на изпълнение и получател, за всяка доставка. Участникът трябва да представи доказателства за извършените доставки.

Участникът трябва да е изпълнил доставки с предмет, идентичен или сходен с този на съответната обособена позиция, и с обем (обща стойност), както следва:
- За ОП 1 „Доставки на почистващи препарати“ – не по-малка от 78 000 лева без ДДС;
- За ОП 2 „Доставки на оборудване и консумативи за почистване“ – не по-малка от 101 000 лева без ДДС;
- За ОП 3 „Доставки на пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах“ – не по-малка от 45 000 лева без ДДС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата/обособената позиция участник, за когото: 1. са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 4, 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Изискването се прилага и когато участник в процедурата е обединение от ФЛ и/или ЮЛ и за член на обединението е налице някое от посочените основания; 2. са налице основанията по чл. 107 от ЗОП.
Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 40 от ППЗОП.
Изискването по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година. Основанията за отстраняване са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Основанията за отстраняване по т. 1 се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/10/2016 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2016 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/10/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 36 на административната сграда на Община Пловдив, гр. Пловдив 4000, пл. Стефан Стамболов № 1

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Четири месеца преди изтичане на 2-годишния срок на договора, с който ще бъде възложена настоящата обществена поръчка.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение е в размер на:
- 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС; или
- 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС, когато изпълнителят е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.
Оферти могат да бъдат подавани за една, за две или и за трите обособени позиции на поръчката. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в опаковката по чл. 47, ал. 2 ППЗОП за всяка от позициите се представят поотделно комплектовани документи: - по чл. 39, ал. 2 ППЗОП; - по чл. 39, ал. 3, т. 1 ППЗОП; - по чл. 39, ал. 3, т. 2 ППЗОП.
На основание чл. 80, ал. 1 ППЗОП, ОП № 1 „Доставки на почистващи препарати“ и ОП № 3 „Доставки на пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах“ са запазени за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
При разглеждане на офертите ще се прилага чл. 104, ал. 2 от ЗОП - оценяването по трите обособени позиции на поръчката ще се извърши преди разглеждането на документите, свързани с личното състояние и критерия за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. В случаите, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в ОВ на ЕС са ръзлични, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва