Деловодна информация
00956
1507 30/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00956-2016-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ценово 000530671
ул. Цар Освободител №66
с. Ценово BG323 7139 България
Цветомир Крумов Петров +359 81222020
obshtina_cenovo@abv.bg +359 81222002

Интернет адрес/и

http://www.tsenovo.eu/

http://tsenovo.eu/izrabotvane-na-proekt-za-obsht-ustristven-plan-na-obshtina-cenovo


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://tsenovo.eu/izrabotvane-na-proekt-za-obsht-ustristven-plan-na-obshtina-cenovo
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на проект за Общ устройствен план на община Ценово, област Русе, включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка на съвместимостта (ОС)“
71410000      
Услуги

Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши следните дейности:
- проектно-проучвателни работи и изготвяне на опорен план;
- изготвяне на предварителен проект;
- изготвяне на екологична оценка и оценка на съвместимостта на ОУП;
- окончателен проект.
Общият устройствен план на Община Ценово следва да бъде изработен при спазване на одобреното „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Ценово”.
Целта на Плановото задание за изработване на ОУП на община Ценово е да очертае проблемите на територията и да формулира основните цели и изискванията към ОУП.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
101044.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Мястото за изпълнение на поръчката е община Ценово, област Русе

Предмет на обществената поръчка е изработването на проект на "Общ устройствен план на община Ценово", който включва:
? Предварителен проект на ОУПО Ценово
? Окончателен проект на ОУПО Ценово
? Изготвяне на Екологична оценка и Оценка за съвместимост по чл. 31 от ЗБР
Общият устройствен план на община Ценово да се изработи в съответствие с Решение № 211 по Протокол № 27 от 28.05.2013 г на Общински съвет - Ценово и при спазване на одобреното "Планово задание за разработване на Общ устройствен план на Община Ценово".
За постигане на заложените цели и спазване на нормативните изисквания за планова осигуреност на територията, обхватът на проекта за ОУПО Ценово включва цялата територия на Община Ценово - общинският център и населените места, заедно с техните землища.Времевият хоризонт за действие на ОУПО е 20 години.Изпълнението на обществената поръчка следва да се ръководи от Техническите спецификации и Плановото задание за разработване на Общ устройствен план на Община Ценово.
На основание чл. 126, ал. 4 от ЗУТ, Общият устройствен план на общината следва да се разработи в две фази, както следва:
? Първа фаза - Предварителен проект
? Втора фаза - Окончателен проект
Обемът и съдържанието на графичните материали на Проектa за Общ устройствен план на общината следва да се изработи в следните мащаби:
М 1:5 000 за териториите в новите строителни граници на административния център на общината;
М 1:25 000 за територията в границите на oбщината;
М 1:50 000 за регионалните проучвания на зоната на активно влияние.
Окончателният проект на ОУПО Ценово да се изготви въз основа на Предварителния проект, с отразени корекции и допълнения съобразно становищата на заинтересованите централни и териториални администрации, контролните органи, решенията на експертните съвети и обществените обсъждания.
Всички текстови и графични материали следва да бъдат предадени на хартиен носител (един оригинал и две копия), както и на магнитен носител (компакт диск), с идентично съдържание. Текстовите материали трябва да бъдат предадени в подходящ формат (А4 или А3).
Екологична част към ОУПО - Доклад за Екологична оценка (ЕО) съгласно изискванията на чл. 86, ал. 3 от ЗООС и Наредбата за условията и реда за извършване на екологична оценка на планове и програми и Наредба № 8 за обема и съдържанието на устройствените планове и Доклад за Оценка за съответствие на ОУПО, в съответствие с изискванията на действащата Наредба за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони (приета с МПС № 201 от 31.08.2007 г, изм. и доп.).
Възложителят определя срок за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчката, е както следва:
- Срок за предаване на предварителен проект на ОУПО, (вкл. Проектно-проучвателни работи и изготвяне на опорен план, Екологична оценка и Оценка за съвместимостта) – 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от датата на получаване на изрично писмено уведомление от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за стартиране на дейностите по договора.
- Срок за предаване на окончателния проект на ОУПО – 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата на получаване на изрично писмено уведомление от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за приключване на необходимите процедури по обсъждане и съгласуване на предварителния проект за ОУПО, съгласно изискванията на чл. 127 от Закона за устройство на територията и за започване на изработването на проекта за Общ устройствен плна на Община Ценово във фаза Окончателен проект.
Забележка: В сроковете НЕ се включват сроковете за предоставяне на информация по чл. 115 и чл. 116 от ЗУТ, както и тези за съгласуване, приемане, обществено обсъждане и одобряване на съответните етапи.
Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля посочената прогнозна стойност на поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
101044.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането се осъществява от Община Ценово и от МРРБ. МРРБ осигурява финансиране в съответствие с договорените условия в Споразумение за финансиране №РД-02-30-119/13.05.2016 г., сключено между Община Ценово и МРРБ.
Община Ценово осигурява собствено финансиране, взето с решение наОС, за разликата по сключения договор с избрания за изпълнител участник.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не залага изисквания за икономическо и финансово състояние.

Възложителят не залага изисквания за икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен технически персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката.


1. Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, като под „дейност с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира минимум 1 (една) услуга по изработване на: Концепция и/или Схема за пространствено развитие, и/или Интегриран план за градско възстановяване и развитие, и/или Общ устройствен план на община и/или Общ устройствен план на населено място включително землището, и/или Общ устройствен план, и/или цялостен ПУП-ПРЗ/План за регулиране и застрояване на населено място.
2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен технически персонал от квалифицирани ключови експерти, които да се ангажират с изпълнение на поръчката. Мин. изисквания към ключовия персонал:
- Ключов Експерт 1 - Ръководител на екипа (РЕ) - висше образование в някоя от следните области: "Архитектура" или "Урбанизъм" или еквив.; пълна проектантска правоспособност (ППП) в областта на професионалната си квалификация;
- Ключов Експерт 2 - висше образование, специалност "Архитектура" или "Урбанизъм" или еквив.; ППП в областта на професионалната си квалификация;
Поне един от архитектите следва да притежава удостоверение за вписване в регистъра по чл. 165, ал. (1) от ЗКН (Закон за културното наследство) с област на дейност „архитектура” или еквив.
- Ключов Експерт 3 - висше образование – специалност „Геодезия” или еквив.; ППП;
- Ключов Експерт 4* – експерт по Екологична оценка - висше образование – специалност „Екология“ или еквив.;
- Ключов Експерт 5 - висше образование – специалност „транспортно строителство” или еквив.;
- Ключов Експерт 6 – висше образование – специалност „електроинжeнер” или еквив.;
- Ключов Експерт 7 – висше образование – специалност „ВиК” или еквив. и притежаващ ППП;
- Ключов Експерт 8 – висше образование – специалност „ландшафтна архитектура” или еквив., притежаващ ППП;
- Ключов Експерт 9 – висше образование – специалност „икономическа география” или „икономика” или еквив.
Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя и Указанията за подготовка на офертите.
Забележка: Едно ФЛ може да изпълнява функциите само на един Ключов експерт в Екипа на Участника.
* При изпълнението на поръчката, Ключов Експерт 4 следва да изпълнява ролята на Ръководител на екипа, който ще изготви Екологичната оценка, неразделна част от ОУПО Ценово. При изпълнението на поръчката, избраният за изпълнител участник е длъжен да осигури допълнителен екип от специалисти по всички екологични направления, които да отговарят на изискванията на чл. 83 от ЗООС и да изготвят ЕО.
** При изпълнението на поръчката избраният за изпълнител участник е длъжен да осигури допълнителен екип от експерти, които да отговарят на изискванията на чл. 31 от ЗБР и да изготвят Оценката за съвместимост.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с изискванията по т.1 и 2 се доказват от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отоговарят на горепосочените изисквания съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
!!!Съгласно чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техн. способности и професионалната компетентност. Участниците могат да се позоват на капацитета на ТЛ само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
Когато уч-кът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от ТЛ задължения.
Участниците декларират горните обстоятелства в ЕЕДОП
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Същата може да се предостави в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/09/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Община Ценово, село Ценово, ул. „Цар Освободител“ №66, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изисквания към личното състояние на участниците - от участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1-7 от ЗОП. За участника не трябва да са налице и специфичните основания за изключване, посочени в Указанията за подготовка на офертите - част от Документацията за поръчката. Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП и липсата на специфичните основания за изключване с попълване на Част III Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета.Участниците следва да декларират в своята оферта физическите лица, които са действителни собственици на капитала, съгласно чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари чрез подаване на декларация за идентификацията на същите.
Документите, свързани с участието в процедурата се представят в запечатана непрозрачна опаковка, съдържаща:
1.Опис на представените документи – по образец на уч-ка;
2.Копие на договора за обединение, при участник обединение, (или друг документ, от койтода е видно правното основание за създаване на обединението), в което следва да са предвидени: правата и задълженията на уч-ците в обединението; разпределението на отговорността м/у членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член. Когато в договора не е определен партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката, участникът представя и документ, подписан от членовете на обединението, в който се посочва представляващия обединението партньор;
3.Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице; за всеки подизпълнител и за всяко трето лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката - Обр. №1; Когато уч-кът е обединение, ЕЕДОП се представя и от обединението-уч-к.
4.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
5. Документи за поетите от третите лица задължения (ако е приложимо) - когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси;
6. Доказателство за поетите от подизпълнителя/ите задължения (ако е приложимо) - когато участникът посочва, че ще използва подизпълнител/и при изпълнение на поръчката;
7. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Обр. №2;
Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, Обр. №2 се представя от всеки участник-ЮЛ в обединението.
Техническо предложение, включващо:
8.Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника – с нотариална заверка на подписите;
9.Предложение за изпълнение на поръчката – Обр. №3 - в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя - трябва да включва попълнен и подписан Обр. №3 – оригинал. В него участникът декларира съгласие за спазване на определените от възложителя Срокове за изпълнение на услугата. Предложението за изпълнение на поръчката трябва да бъде придружено от Работна програма за организация и изпълнение на договора и управление на риска, изготвена съобразно изискванията, посочени в Техническите спецификации и Документацията за поръчката. Работната програма не подлежи на оценка, но е елемент на техническото предложение на участника и е обвързваща за него по отношение на изложените в нея обстоятелства. Същата поражда задължение за изпълнителя по договора за нейното спазване.
10. Отделен непрозрачен запечатан плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, съдържащ:
10.1. „Ценово предложение“ - попълнен и подписан Образец №4 – оригинал, като крайното ценово предложение да не бъде закръглено, а да бъде изписано до стотинка /до втория знак след десетичната запетая/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва