Деловодна информация
01152
68988 18/08/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
18/08/2016 (дд/мм/гггг)
01152-2016-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
бул. Драган Цанков 6
София BG411 1164 България
Красимира Горянова +359 028955294
Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg +359 028955429

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg

http://www.srs.justice.bg/227


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.srs.justice.bg/237
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски районен съд 831462482
бул. Цар Борис ІІІ 54, Обща регистратура - стая 101, ет. 1
София BG411 1612 България
Красимира Горянова +359 028955294
Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg +359 028955429

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg

http://www.srs.justice.bg/227

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, монтаж и инсталация на мрежово, сървърно и компютърно оборудване и базов софтуер за сградата на Софийския районен съд на бул. „Ген. М. Д. Скобелев“ № 23“ 9/18.08.2016 г.
30200000      
Доставки

„Доставка, монтаж и инсталация на мрежово, сървърно и компютърно оборудване и базов софтуер за сградата на Софийския районен съд на бул. „Ген. М. Д. Скобелев“ № 23“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1368250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка и монтаж на оборудването и базовия софтуер, предмет на поръчката е сградата на Софийския районен съд с административен адрес гр. София, бул. Ген. М. Д. Скобелев № 23.

Поръчката има за цел да осигури доставка, монтаж и инсталация на мрежово, сървърно и компютърно оборудване и базов софтуер за сградата на Софийския районен съд на бул. „Ген. М. Д. Скобелев“ № 23, както следва:
I. МРЕЖОВО ОБОРУДВАНЕ
1. Опорни комутатори 1 бр.
2. Етажни комутатори 21 бр.
3. Софтуер за централизирано управление на мрежа 1 бр.
4. Next-Generation Firewall (защитна стена) 1 бр.
5. Wi-Fi Access System 31 бр.
II. ОБОРУДВАНЕ ЗА ИНФРАСТРУКТУРАТА ЗА СПОДЕЛЕНИ УСЛУГИ
1. Сървъри за виртуализация 3 бр.
2. Дисков масив 1 бр.
3. Софтуер за виртуализация 1 бр.
III. ОБОРУДВАНЕ ЗА ИНФРАСТРУКТУРАТА ЗА VDI
1. Сървъри за VDI 4 бр.
2. Тънки клиенти за VDI 265 бр.
3. Софтуер за VDI виртуализация 1 бр.
IV. СИСТЕМА ЗА АРХИВИРАНЕ И БЕКЪПИРАНЕ
1. Дисково пространство за системата за бекъпиране и архивиране 1 бр.
2. Лентово устройство 1 бр.
3. Софтуер за бекъпиране и архивиране 1 бр.
V. ДРУГИ
1. Дискови устройства 10 бр.
2. Монитори за съдебните зали 35 бр.
3. UPS за персонални компютри в съдебни зали 35 бр.
4. Разклонители 2 бр.
5. Централна станция за наблюдение и управление 1 бр.
6. KVM комутатор 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1368250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 30 % , които са включени в прогнозната стойност на поръчката.Условията за упражняване на опцията са посочени в Раздел ХІІ в проекта на договор, Приложение № 2, неразделна част от документацията.Възложителят може да упражни правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 12 месеца от датата на сключване на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност включва стойността на оборудването, съгласно Техническата спецификация на Възложителя в размер на 1052500.00 лева и до 30 % „опция за допълнителни количества”.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя следното изискване за участниците:
Да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, в който е включен и специфичен оборот.


Да е реализирал минимален общ оборот в размер на два пъти прогнозната стойност на поръчката – 2 105 000 лв. (два милиона сто и пет хиляди), като в това число е включен и специфичен оборот не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева.
Възложителят може да упражни правото си по чл. 67, ал. 5 ЗОП, като в този случай ще има право да изиска представянето от всеки от участниците следните документи: По т. ІІІ.1.2 - Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и Справка за общия и специфичния оборот. Когато по основателна причина участник не е в състояние дапредстави поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да е изпълнил доставка, в това число монтаж и инсталация през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на зявлението или офертата.
* Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
** Под „еднакъв или сходен” се разбират такива, които включват доставка, монтаж и инсталация на мрежово и/или сървърно и/или компютърно оборудване и базов софтуер;
2. Да прилага системи за управление на качеството;
3.Да разполага с техническо лице, което отговаря за контрола на качеството;
4.Стоките да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието им с Директива на ЕС 2004/108/ЕС.
5. Всеки участник, трябва да бъде разпознат от предложения производител на оборудването/респективно разработчик на базовия софтуер или от негов официален представител за продажба и сервиз в България, с изключение на оборудването по т. VII от Техническата спецификация.
* За разпознат се счита всеки участник, който е оторизиран от и/или е в договорни отношения и/или в друга правна връзка с производителя на оборудването, който осигурява сервизното обслужване на оборудването за гаранционния срок.


1.Да е изпълнил, минимум 1 (една) доставка, в това число монтаж и инсталация през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на заявлението или офертата;2.Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка; 3. Участникът да разполага с поне 1 (едно) техническо лице, което отговаря за контрола на качеството; 4.Възложителят изисква оборудването от Техническата спецификация, за което е приложимо, да бъде сертифицирано от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието им с Директива на ЕС 2004/108/ЕС; 5. Участникът, трябва да бъде разпознат от предложения производител на оборудването/респективно разработчик на базовия софтуер или от негов официален представител за продажба и сервиз в България, с изключение на оборудването по т. VII от Техническата спецификация.
Възложителят може да упражни правото си по чл. 67, ал. 5 ЗОП, като в този случай ще има право да изиска представянето от всеки от участниците следните документи: По т. ІІІ.1.3 Технически и професионални способности: По т.1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).; По т.2. Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности, или заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.; По т.3. Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството; По т. 4. Заверено „вярно с оригинала“ копие на декларация за CE маркировка на стоките, включени в предмета на поръчката; По т.5. Заверено „вярно с оригинала“ копие на документ, доказващ разпознаването на участника от предлагания производител.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/01/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/09/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Софийския районен съд - бул. Цар Борис ІІІ № 54, ет. 5, стая 502

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Прогнозната стойност включва стойността на оборудването, съгласно техническата спецификация на Възложителя в размер на 1052500.00 лева и до 30 % "опция за допълнителни количества" . 2. Срокът за изпълнение на доставката е до 40 календарни дни, считано от датата на получаване на писмената заявка от Възложителя.
3. Срокът за доставка, монтаж и инсталация на мрежовото, сървърно и компютърно оборудване и базов софтуер следва да е не повече от 75 (седемдесет и пет) календарни дни, считано от датата на получаване на писмена заявка от Възложителя.
4. Минималният срок за гаранционното обслужване за всеки от артикулите е определен в Техническата спецификация - Приложение № 1 от документацията и се намира в отделен файл – неразделна част от настоящата документация, достъпен на интернет сайта на Възложителя http://www.srs.justice.bg/237.
Участниците могат да предлагат по-дълги гаранционни срокове за всеки от артикулите.
5. Възложителят не допуска представянето на варианти в офертите.
Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията.
6. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, като две пети от размера на гаранцията е за обезпечаване на гаранционните задължения на участника, определен за изпълнител, a останалата част от гаранцията гарантира изпълнението на доставката.
6.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:
а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Софийски районен съд:
Банка: Централна кооперативна банка, клон „Дондуков”
IBAN: BG96 CECB 9790 3343 8974 00
BIC: CECBBGSF
В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката, за която се внася гаранцията;
б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно Образец 11, представен към настоящата документация и валидна най-малко 2 (два) месеца след изтичане на гаранционния срок по сключения договор.
В случай, че участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранция за изпълнение под формата на банкова гаранция, в същата следва да бъде предвидена клауза за частично освобождаване на сумата.
Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя;
в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, валидна най-малко 2 (два) месеца след изтичане на гаранционния срок по сключения договор.
Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Паричната сума или банковата гаранция могат да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Документът за гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва