Деловодна информация
00072
 
да
да
15/08/2016 (дд/мм/гггг)
00072-2016-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Карлово 000471365
ул. Петко Събев №1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=3714&lang=bg&view=article
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор и упражняване на инвеститорски контрол ..." Продължава в Раздел IV.3.
71521000      
Услуги

Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор и упражняване на инвеститорски контрол върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”, по обособени позиции, за пета група от сгради.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
82560.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради и упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с …“ продължава в Раздел II.2.14 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Предметът на поръчката по Обособена позиция 1 включва извършване на следните дейности:
• Дейност 1 – Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради; Оценката следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ
• Дейност 2 – Упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”.
Предметът на поръчката по Обособена позиция 1 включва избор на изпълнител за извършване на двете дейности по отношение на 3 многофамилни жилищни сгради:
1. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 22A. Общата разгъната застроена площ - 5990 кв.м.
2. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, ул. „Хан Крум“ № 8, Общата разгъната застроена площ - 3940,95 кв.м.
3. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 36. Общата разгъната застроена площ - 6581,15 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
57792.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от Раздел II.2.1 „… обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.“

II.2) Описание 1

Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради – част енергийна ефективност – икономия на енергия и тополосъхранение. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71223000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Предметът на поръчката по Обособена позиция 2 включва избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради – част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”;
Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ.
Предметът на поръчката по Обособена позиция 2 включва избор на изпълнител за извършване на дейността по отношение на 3 многофамилни жилищни сгради:
1. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 22A. Общата разгъната застроена площ - 5990 кв.м.
2. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, ул. „Хан Крум“ № 8, Общата разгъната застроена площ - 3940,95 кв.м.
3. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 36. Общата разгъната застроена площ - 6581,15 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4128.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Упражняване на инвеститорски контрол върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на НПЕЕМЖС 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71530000      
71630000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Предметът включва поръчката по Обособена позиция 3 включва избор на изпълнител за упражняване на инвеститорски контрол върху строителните и монтажни работи за 3 (три) бр. многофамилни жилищни сгради, по отношение на които изпълнителят следва да реализира услугата, както следва:
1. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 22A, с идентификатор № 36498.504.1712.1 по КККР на гр. Карлово. Обектът представлява жилищна сграда, въведена в експлоатация през 1979 г. Разполага с 11 жилищни етажа. Обектът съдържа 77 самостоятелни обекта с жилищно предназначение; 13 общи помещения - по едно на етаж (от първи/партер до тринадесети етаж); две помещения към „Червен кръст“ с вход от североизток, общи санитарни възли и общ коридор, споделени с двете помещения на Пощенска станция към Български пощи; Магазин за авточасти с вход от североизток; 30 спомагателни помещения на сутерен и две общи помещения - в едното, от които има общ за сградата водомер; 19 спомагателни помещения на партер; 33 спомагателни помещения на тринадесети етаж; машинно за асансьори и машинно за вентилационна инсталация на четиринадесети етаж. Общият брой на спомагателните помещения е 82.
Общата разгъната застроена площ на обекта е 5990 кв.м.
2. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, ул. „Хан Крум“ № 8, с идентификатор № 36498.503.1172.1 по КККР на гр. Карлово. Обектът представлява жилищна сграда, въведена в експлоатация през 1978 г. Обектът съдържа 36 самостоятелни жилищни обекта; 8 търговски помещения със спомагателни помещения и санитарни възли към тях; 42 спомагателни помещения на сутерен, 3 помещения за електротабла и 3 общи помещения на партер.
Общата разгъната застроена площ на обекта е 3940,95 кв.м.
3. Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 36, с идентификатор № 36498.504.1716.1 по КККР на гр. Карлово. Обектът представлява жилищна сграда, въведена в експлоатация през 1974 г. Изградена е от три отделни входа, с пет етажна височина и допълнителен сутеренен етаж. Обектът съдържа 45 самостоятелни обекта с жилищно предназначение; на ниво сутерен във всеки вход има по 15 избени помещения, едно общо помещение и едно, в което се помещават електромери; таванският етаж във всеки един вход съдържа по 16 помещения. Таванският етаж на секция „А” има тераси от североизток и югоизток; таванският етаж на секция „Б” има тераси от североизток и югозапад; таванският етаж на секция „В” има тераси от северозапад и югозапад.
Общата разгъната застроена площ на обекта е 6581,15 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на изпълнението и на персонала    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
20640.13      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: Минимално изискване: Участниците трябва да притежават валиден Лиценз, издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или еквивалент за чуждестранни участници.
Документ, с който се доказва: Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП (Приложение № 2).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на валиден Лиценз, издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на ДНСК.
*** По отношение на лиценза, когато участникът е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава, в която са установени, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 от ЗУТ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: Минимално изискване: Участниците трябва да са вписани в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийна ефективност (ЗЕЕ) или еквивалентен регистър.
Документ, с който се доказва: Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 2).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в регистъра на Агенция за устойчиво енергийно развитие или еквивалентен регистър или посочва публичен/и регистър/ри, в който се съдържа горепосочената информация, съответно компетентен орган, който е длъжен да предостави информация за тези обстоятелства служебно на Възложителя.
*** Когато участникът е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава, в която са установен, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1:
Минимално изискване: Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Документ, с който се доказва: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: 1.Участниците трябва да имат опит в: 1.1. Изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със: – Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
2. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: 1. Участниците трябва да имат опит в: Изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: 1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
– Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица (собствени или наети), притежаващи съответната професионална квалификация: 2.1. Общи изисквания към инженерно-техническия персонал: Ключовите специалисти трябва да присъстват ежедневно на обекта по време на целия строителен период.
Задължителният минимален състав на екипа трябва да включва Ръководител екип, както и ключови специалисти в областите, покриващи предмета на поръчката в съответствие с изискванията за подбор.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
-Списък на техническите лица и посочват ключовите експерти, отговарящи за изпълнение предмета на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
3. Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството и да са сертифицирани по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен за внедрена система за управление на качеството с обхват по предмета на поръчката.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- представяне на копие на валиден сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, за внедрена система за управление на качеството с обхват по предмета на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.


ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1:
1. Участниците трябва да имат опит в: Изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под услуги с предмет и обем „сходни“ с тези на поръчката следва да се разбира: услуги по упражняване на строителен надзор на обекти за въвеждане на енергоефективни мерки в съществуващи или новопостроени жилищни и/или обществени сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма, с Разгъната застроена площ (РЗП) минимум 2000 кв.м., като изискването важи както за една сграда, така и може да бъде сума от РЗП на повече сгради.
2. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2:
1. Участниците трябва да имат опит в: Изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под услуги с предмет и обем „сходни“ с тези на поръчката следва да се разбира: извършване на услуги за оценяване на инвестиционни проекти, извършване на обследвания за енергийна ефективност, сертифициране на сгради, изготвяне на оценки за енергийни спестявания, упражняване на строителен надзор с Разгъната застроена площ (РЗП) минимум 2000 кв.м., като изискването важи както за една сграда, така и може да бъде сума от РЗП на повече сгради.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3:
1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на поне една услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под услуга с предмет и обем „сходни“ с тези на поръчката следва да се разбира: услуги по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор с Разгъната застроена площ (РЗП) минимум 2000 кв.м., като изискването важи както за една сграда, така и може да бъде сума от РЗП на повече сгради.
2. Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица (собствени или наети), притежаващи съответната професионална квалификация:
• Ръководител екип - минимална образователно - квалификационна степен магистър, инженер специалност „ПГС/ССС” или архитект, специалност „Архитектура“, или еквивалентна, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект;
• Двама експерти – с минимална образователно - квалификационна степен –средно или висше строително-техническо образование, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект;
*Под сходен обект /за доказване опита на експертите/ следва да се разбира обект с въвеждане на енергоефективни мерки в съществуващи или новопостроени жилищни и/или обществени сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради.
3. Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството и да са сертифицирани по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен за внедрена система за управление на качеството с обхват по предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/09/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел II. 1.1 "...върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на „национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”, по обособени позиции, за пета група от сгради”
1. Настоящата поръчка е разделена на 3 обособени позиции. Участниците могат да подават оферти само за една обособена позиция. Участник, който подаде оферта/и за повече от една обособена позиция/и ще бъде отстранен от участие по всички обособени позиции, по които е подал оферта/и.
2. В съответствие с чл. 111 от ЗОП участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция за изпълнение на договорите. Тя се представя от участниците, определени за изпълнители, при подписване на договорите, в размер 5 % (пет) от стойността им без ДДС, в полза на Възложителя – Община Карлово. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Авансовото плащане е в размер до 35 % (тридесет и пет) от сумата за изпълнение на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка, се изплаща в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура и гаранция за цялата стойност на авансовото плащане. Съгласно чл. 111, ал. 3 от ЗОП, гаранцията се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Авансовото плащане се приспада пропорционално от плащанията по договора. Плащанията ще се извършват съгласно условията на проекто на договорите, неразделна част от настоящата документация. Всички плащания по настоящата обществена поръчка ще се осъществяват от Българска банка за развитие АД. Възложителят не носи отговорност за неизвършени в срок плащания към Изпълнителя/ите.
3. Участниците следва да имат предвид, че освен плика с надпис „Предлагани ценови параметри“, не се допуска в опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, да се поставят други пликове, съдържащи документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП. Участник, за който бъде установено, че не е спазил посоченото изискване и офертата не е представена съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 от ППЗОП, ще бъде отстранен от участие.
4. Възложителят изпраща решенията по чл. 22, ал. 1, т. 3–10 ЗОП по реда на чл. 43, ал. 2 от ЗОП. Когато решението не е получено от участника по някой от начините, посочени в ал. 2, възложителят публикува съобщение до него в профила на купувача. Решението се смята за връчено от датата на публикуване на съобщението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва