Деловодна информация
00072
 
да
да
15/08/2016 (дд/мм/гггг)
00072-2016-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Карлово 000471365
ул. Петко Събев №1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

www.karlovo.bg/index.php?option=com_content


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=3713&lang=bg&view=article
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, одобрени по Националната програма за енергийна ефективност, по обособени позиции, за пета група от сгради”
45000000      
Строителство

Реализиране на инженеринг за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма за енергийна ефективност, по обособени позиции. Основните дейности включват разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването и изпълнение на строително-монтажни работи за обновяване за енергийна ефективност, съгласно изготвения проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2443790.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 22A 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71220000      
45000000      
45320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово,
гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 22A, с идентификатор № 36498.504.1712.1 по КККР на гр. Карлово. Обектът представлява жилищна сграда, въведена в експлоатация през 1979 г. Разполага с 11 жилищни етажа. Обектът съдържа 77 самостоятелни обекта с жилищно предназначение; 13 общи помещения - по едно на етаж (от първи/партер до тринадесети етаж); две помещения към "Червен кръст" с вход от североизток, общи санитарни възли и общ коридор, споделени с двете помещения на Пощенска станция към Български пощи; Магазин за авточасти с вход от североизток; 30 спомагателни помещения на сутерен и две общи помещения - в едното, от които има общ за сградата водомер; 19 спомагателни помещения на партер; 33 спомагателни помещения на тринадесети етаж; машинно за асансьори и машинно за вентилационна инсталация на четиринадесети етаж. Общият брой на спомагателните помещения е 82.
Общата разгъната застроена площ на обекта е 5990 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на професионалната компетентност на персонала    20
Техническо предложение за изпълнение на строителството    30
Срок за проектиране    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
886520.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, ул. „Хан Крум“ № 8 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71220000      
45000000      
45320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, ул. „Хан Крум“ № 8, с идентификатор № 36498.503.1172.1 по КККР на гр. Карлово. Обектът представлява жилищна сграда, въведена в експлоатация през 1978 г. Обектът съдържа 36 самостоятелни жилищни обекта; 8 търговски помещения със спомагателни помещения и санитарни възли към тях; 42 спомагателни помещения на сутерен, 3 помещения за електротабла и 3 общи помещения на партер.
Общата разгъната застроена площ на обекта е 3940,95 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на професионалната компетентност на персонала    20
Техническо предложение за изпълнение на строителството    30
Срок за проектиране    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
583260.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 36 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71220000      
45000000      
45320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: община Карлово, гр. Карлово, бул. „Освобождение“ № 36, с идентификатор № 36498.504.1716.1 по КККР на гр. Карлово. Обектът представлява жилищна сграда, въведена в експлоатация през 1974 г. Изградена е от три отделни входа, с пет етажна височина и допълнителен сутеренен етаж. Обектът съдържа 45 самостоятелни обекта с жилищно предназначение; на ниво сутерен във всеки вход има по 15 избени помещения, едно общо помещение и едно, в което се помещават електромери; таванският етаж във всеки един вход съдържа по 16 помещения. Таванският етаж на секция „А” има тераси от североизток и югоизток; таванският етаж на секция „Б” има тераси от североизток и югозапад; таванският етаж на секция „В” има тераси от северозапад и югозапад.
Общата разгъната застроена площ на обекта е 6581,15 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на професионалната компетентност на персонала    20
Техническо предложение за изпълнение на строителството    30
Срок за проектиране    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
974010.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите, за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката първа група минимум трета категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Документ, с който се доказва: Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 2).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
2. Участниците трябва да имат валидна поименна застраховка „Професионална отговорност“ в проектирането за всеки един от проектантите, в случай, че в офертата на изпълнителя е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането.


1. Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – І група минимум трета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
2. Участниците трябва да имат валидна поименна застраховка „Професионална отговорност“ в проектирането за всеки един от проектантите, в случай, че в офертата на изпълнителя е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. проектирането, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата – отнася се за всички обособени позиции.
1.2. изпълнението на СМР (строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж), идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата – отнася се за всички обособени позиции.
1.3. Участниците следва да разполагат със инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката
. 1.4. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните БДС/EN стандарти: - ISO 9001:2008 система за управление на качеството или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката; - ISO 14001:2004 система за управление на околна среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството; - OHSAS 18001:2007 система за управление на здравето и безопасността на труда при работа или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват в областта на строителството. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. проектирането, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата – отнася се за всички обособени позиции.
Под проектиране „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
Услуги по изработване на технически инвестиционни проекти, свързани с реализация на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради, с разгъната застроена площ (РЗП): минимум 2000 кв.м., като изискването важи както за една сграда, така и за повече сгради.
1.2. изпълнението на СМР (строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж), идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата – отнася се за всички обособени позиции.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи сгради с РЗП: минимум 2000 кв.м., като изискването важи както за една сграда, така и за повече сгради.
1.3. Участниците следва да разполагат със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:
- Заваръчен апарат – мин. 1 бр.;
- Оградни пана – мин. 200 м.л.;
- Тръбно скеле – мин. 1000 м2;
- Пробивна техника - мин. 2 бр.;
- Товарни автомобили –мин. 2 бр.;
- Металорежещи инструменти- мин. 3 бр.
Забележка: Следва да се има предвид, че по-горе изброената механизация е задължителен минимум, а Изпълнителят е длъжен за качественото и в срок изпълнение на поръчката, да осигури всяка друга необходима му механизация.
1.4. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните БДС/EN стандарти:
- ISO 9001:2008 система за управление на качеството или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката;
- ISO 14001:2004 система за управление на околна среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството;
- OHSAS 18001:2007 система за управление на здравето и безопасността на труда при работа или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват в областта на строителството.
В случай на обединение, изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/09/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Карлово, ул. Петко Събев № 1, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Настоящата поръчка е разделена на 3 обособени позиции. Участниците могат да подават оферти само за една обособена позиция, в съответствие с изискванията на НПЕЕМЖС. Участник, който подаде оферта/и за повече от една обособена позиция/и ще бъде отстранен от участие по всички обособени позиции, по които е подал оферта/и.
2. В съответствие с чл. 111 от ЗОП участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договор в размер 5 % (пет) от стойността на договора без ДДС, в полза на Възложителя – Община Карлово. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Авансовото плащане е в размер до 35 % (тридесет и пет) от сумата за изпълнение на дейностите по изпълнение на настоящата обществена поръчка, се изплаща в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура и гаранция за цялата стойност на авансовото плащане. Съгласно чл. 111, ал. 3 от ЗОП, гаранцията се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Авансовото плащане се приспада пропорционално от плащанията по договора. Плащанията ще се извършват съгласно условията на проекто на договорите, неразделна част от настоящата документация. Всички плащания по настоящата обществена поръчка ще се осъществяват от Българска банка за развитие АД. Възложителят не носи отговорност за неизвършени в срок плащания към Изпълнителя/ите.
3. Възложителят изпраща решенията по чл. 22, ал. 1, т. 3–10 ЗОП по реда на чл. 43, ал. 2 от ЗОП. Когато решението не е получено от участника по някой от начините, посочени в ал. 2, възложителят публикува съобщение до него в профила на купувача. Решението се смята за връчено от датата на публикуване на съобщението.
4. Участниците следва да имат предвид, че освен плика с надпис „Предлагани ценови параметри“, не се допуска в опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, да се поставят други пликове, съдържащи документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП. Участник, за който бъде установено, че не е спазил посоченото изискване и офертата не е представена съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 от ППЗОП, ще бъде отстранен от участие.
В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на настоящата обществена поръчка ще се счита за възложено под отлагателното условие до подписване на анекс към договора за целево финансиране между „Българска банка за развитие“ АД, Областен управител на област Пловдив и Община Карлово.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва