Деловодна информация
00043
5249 12/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00043-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дулово 000565416
ул. Васил Левски № 18
Дулово BG325 7570 България
д-р Юксел Осман Ахмед +359 86423000
dulovokmet@abv.bg +359 86423020

Интернет адрес/и

www.dulovo.bg

http://sop.bg/dulovo-145/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/dulovo-145/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на консултантски услуги за Община Дулово, област Силистра по подготовката, управлението и отчитането на проекти по Подмярка 7.2
79400000      
Услуги

Предоставяне на консултантски услуги за Община Дулово, област Силистра по подготовката, управлението и отчитането на проекти по Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.“ по четири обособени позиции: ОП 1: Предоставяне на консултантски услуги по проект: „Основен ремонт на СОУ „Васил Левски“ с внедряване на мерки за енергийна ефективност”, ОП 2: Предоставяне на консултантски услуги по проект „Рехабилитация и реконструкция на четвъртокласна общинска пътна мрежа в Община Дулово”, ОП 3: Предоставяне на консултантски услуги по проект „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в Община Дулово“,ОП 4: Предоставяне на консултантски услуги по проект „Реконструкция и модернизация на водопроводна мрежа на с. Руйно и с. Боил община Дулово”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
260800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Предоставяне на консултантски услуги по проект: „Основен ремонт на СОУ „Васил Левски“ с внедряване на мерки за енергийна ефективност” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Дулово, обл. Силистра

Обособена позиция № 1 включва изпълнението на следните основни дейности:
Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката, изготвянето и окомплектоването на проектно предложение на Община Дулово по проект „„Основен ремонт на СОУ „Васил Левски“ с внедряване на мерки за енергийна ефективност”, необходимо за кандидатстване по ПРСР 2014-2020 г.
Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на проект „Основен ремонт на СОУ „Васил Левски“ с внедряване на мерки за енергийна ефективност” на Община Дулово, финансиран по ПРСР 2014-2020;
Критериите по-долу
 
ДА „Организация и професионална компетентност на ръководния състав и на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката”    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
33400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Предоставяне на консултантски услуги по проект „Рехабилитация и реконструкция на четвъртокласна общинска пътна мрежа в Община Дулово” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Дулово, обл. Силистра

Обособена позиция № 2 включва изпълнението на следните основни дейности:
Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката, изготвянето и окомплектоването на проектно предложение на Община Дулово по проект „Рехабилитация и реконструкция на четвъртокласна общинска пътна мрежа в Община Дулово”, необходимо за кандидатстване по ПРСР 2014-2020 г.
Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на проект „Рехабилитация и реконструкция на четвъртокласна общинска пътна мрежа в Община Дулово” на Община Дулово, финансиран по ПРСР 2014-2020;
Критериите по-долу
 
ДА „Организация и професионална компетентност на ръководния състав и на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката”    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
97000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за лазвитие на селските райони 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Предоставяне на консултантски услуги по проект „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в Община Дулово“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

община Дулово, обл. Силистра

Обособена позиция № 3 включва изпълнението на следните основни дейности:
Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката, изготвянето и окомплектоването на проектно предложение на Община Дулово по проект „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в Община Дулово“, необходимо за кандидатстване по ПРСР 2014-2020 г.
Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на проект „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в Община Дулово“ на Община Дулово, финансиран по ПРСР 2014-2020;
Критериите по-долу
 
ДА „Организация и професионална компетентност на ръководния състав и на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката”    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
33400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Предоставяне на консултантски услуги по проект: „Реконструкция и модернизация на водопроводна мрежа на с. Руйно и с. Боил община Дулово” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово, Област Силистра

Обособена позиция № 4 включва изпълнението на следните основни дейности:
Дейност 1: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката, изготвянето и окомплектоването на проектно предложение на Община Дулово по проект „Реконструкция и модернизация на водопроводна мрежа на с. Руйно и с. Боил община Дулово”, необходимо за кандидатстване по ПРСР 2014-2020 г.
Дейност 2: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на проект „Реконструкция и модернизация на водопроводна мрежа на с. Руйно и с. Боил община Дулово”, финансиран по ПРСР 2014-2020;
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката”    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
97000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селските райони 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изискват
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, за последните 3(три) години, считано от датата на подаване на офертата трябва да е изпълнил минимум една дейност (услуга) с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „дейности, с предмет и обем, индентичени или сходни с тези на предмета на поръчката” следва да се разбира: услуги, свързани с подготовка на проекти и/или управление и/или отчитане на проекти, независимо от източника им на финансиране.Изискването се прилага и за четирите обособени позиции.
Ако участникът участва и за четирите обособени позиции, минималният изискуем брой дейности (услуги) се изчислява сумарно, и той следва да докаже изпълнението на най-малко 4 (четири) дейности (услуги), идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б);
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един Ключов експерт в Екипа на Участника.Участникът може да предложи по негова преценка и други експерти в екипа за изпълнение на поръчката, извън минималните изисквания. Доказване: Участникът попълва поле т.6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП .


1. Участникът, самостоятелно или съвместно, за последните 3(три) години, считано от датата на подаване на офертата трябва да е изпълнил минимум една дейност (услуга) с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „дейности, с предмет и обем, индентичени или сходни с тези на предмета на поръчката” следва да се разбира: услуги, свързани с подготовка на проекти и/или управление и/или отчитане на проекти, независимо от източника им на финансиране. Изискването се прилага и за четирите обособени позиции.
Ако участникът участва и за четирите обособени позиции, минималният изискуем брой дейности (услуги) се изчислява сумарно, и той следва да докаже изпълнението на най-малко 4 (четири) дейности (услуги), идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка.
2.2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, а именно: Ръководител екип - Висше обр. с мин. обр. степен „магистър", в проф. напр.-е от обл. „Икономика", „Бизнес администрация" „Право”, „Технически науки” съгл. Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления (КОВОПН), утвърден с ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да е участвал като ръководител екип/проект в най-малко 3 договора за подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на проекти, независимо от източника на финансиране. Главен експерт „Юрист” - Висше обр. с мин. обр. степен „магистър", в проф. напр-е от област „Право", съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финансиране. Главен експерт „Финанси” - Висше обр. с мин. обр. степен „магистър", в проф. напр-е от обл. „Икономика", „Финанси”, „Счетоводство”, съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финансиране. Главен експерт „Строителен инженер” - Висше обр. с мин. обр. степен „магистър", в проф. напр-е от обл.„Строително инженерство", спец. „ССС“, съгл. КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентна. Да притежават минимум 5 години опит по специалността. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финансиране. ЗА ОП 2: Ръководител екип - Висше обр. с мин. обр. степен „магистър", в проф. напр.-е от обл. „Икономика", „Бизнес администрация" „Право”, „Технически науки” съгл. КОВОПН утвърден с ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да е участвал като ръководител екип/проект в най-малко 3 договора за подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на проекти, независимо от източника на финансиране. Гл. експерт „Юрист” - Висше обр. с мин. обр. степен „магистър", в проф. напр-е от област „Право", съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан. ЗАБЕЛЕЖКА: Продължава в раздел VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/09/2016 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Община Дулово

На публично заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължение от Раздел III.1.3: Гл експерт „Финанси” - Висше обр. с мин. обр. степен „магистър", в проф. напр-е от обл. „Икономика", „Финанси”, „Счетоводство”, съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан. Главен експерт „Строителен инж.” - Висше обр. с мин. обр. степен „магистър", в проф. напр-е от обл.„Строително инженерство", спец. „Пътно строителство“, съгл. КОВОПН, утвърден с ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентна. Да притежават минимум 5 години опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан.ЗА ОП3: Ръководител екип - Висше обр с мин. Обр. степен „магистър", в проф. напр. от обл. „Икономика", „Бизнес администрация" „Право”, „Технически науки” съгл. КОВОПН, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да е участвал като рък-л екип/проект в най-малко 3 договора за подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на проекти, независимо от източника на финан. Гл експерт „Юрист” - Висше обр с мин. Обр. степен „магистър", в проф. напр. от област „Право", съгл. КОВОПН, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан. Гл експерт „Финанси” - Висше образование с мин. Обр. степен „магистър", в проф. напр. от обл. „Икономика", „Финанси”, „Счетоводство”, съгл. КОВОПН, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. или еквивалентна; Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан. Гл. експерт „Строителен инж.” - Висше обр. с мин. Обр.степен „магистър", в проф. напр. от обл. „Строително инженерство", спец.Пътно строителство, съгл. КОВОПН, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г. или еквивалентна. Да притежават мин. 5 г. опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан. ЗА ОП4: Ръководител екип - Висше обр. с мин. Обр. степен „магистър", в проф. Напр-е от област „Икономика", „Бизнес администрация" „Право”, „Технически науки” съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 или еквивалентна; Да притежават мин 5 г опит по спец. Да е участвал като ръководител екип/проект в най-малко 3 договора за подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на проекти, независимо от източника на финан. Гл експерт „Юрист” - Висше обр. с мин. обр степен „магистър", в проф. Напр-е от област „Право", съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 или еквивалентна; Да притежават мин 5 г опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан. Гл. експерт „Финанси” - Висше обр. с мин обр. степен „магистър", в проф напр-е от област „Икономика", „Финанси”, „Счетоводство”, съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 или еквивалентна; Да притежават мин 5 г опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан.Гл експерт „Строителен инж” - Висше обр с мин обр степен „магистър", в проф напр-е от област „Строително инженерство", спец ВиК, съгласно КОВОПН, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 или еквивалентна. Да притежават мин 5 г опит по спец. Да притежава опит в подготовката и/или управлението и/или отчитането и/или изпълнението на най-малко 1 проект, независимо от източника на финан.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 196 и следващите от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва