Деловодна информация
2538
ОПИ-892 08/08/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
08/08/2016 (дд/мм/гггг)
2538-2016-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Ненко Милев +359 228036033
nmilev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/dostavka-na-kompyutrno-i-mrezhovo-oborudvane-za-nu/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/dostavka-na-kompyutrno-i-mrezhovo-oborudvane-za-nu/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
„Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Ненко Милев +359 228036033
nmilev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютърно и мрежово оборудване за нуждите на Прокуратура на Република България, по обособени позиции: ОПИ-892/08.08.2016г.
30000000      
Доставки

Предмета на поръчката е за доставка на компютърно и мрежово оборудване за нуждите на Прокуратура на Република България, по обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”;
Обособена позиция № 2 „Доставка на мрежово оборудване и изграждане на компютърни мрежи”.
Вида и броя на артикулите, както и изискванията към тях са посочени в Техническата спецификация от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
337500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка на посочените стоки е: гр. София, бул. „Витоша“ № 2”, Съдебна палата.

1.Компютърен монитор - 50 бр.; 2.Мрежов принтер - 25 бр.;
3.Компютърни части, 3.1.Памет RAM DDR3 - 10 бр., 3.2.Памет RAM 4GB DDR4 - 10 бр., 3.3.Захранване 300W 80+ - 50 бр., 3.4.Дънна платка с процесор и RAM - 20 бр., 3.5.Охлаждане за процесор - 50 бр., 3.6.Твърд диск 6TB - 12 бр.;
4.Компютърни консумативи, 4.1.USB флаш памет - 10 бр.; 4.2.Дискове DVD – R - 1000 бр.; 4.3.Компакт дискове CD-R - 1200 бр., 4.4.Дискове Bluе-ray - 30 бр., 4.5.Кутийка за CD/DVD - 1500 бр.; 4.6.Комбо USB Мишка + USB Клавиатура - 80 бр.;
5.VMWare сървър - 3 бр.; 6.Локален сървър - 4 бр.; 7.NAS сървър - 6 бр.; 8. Дисков масив за риковери център – 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
131000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


По всяка обособена позиция, Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер на разликата между предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция и прогнозната стойност на поръчката по съответната обособена позиця. Условията за упражняване на опцията са посочени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, по съответната обособена позиция, неразделна част от настоящата документация. Възложителят може да реализира правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 4 месеца от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. „Опция за допълнителни количества” се реализира, чрез сключването, между Възложителя и Изпълнителя на допълнително споразумение /анекс/ към договора за възлагане на обществена поръчка по съответната обособена позиция, на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на мрежово оборудване и изграждане на компютърни мрежи” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

За оборудването от точка 1 - 5, т.7 и т.8 от Тех-та спец-я по ОП 2 е гр. София, бул. „Витоша“ № 2”, Съдебна палата, а за мрежовото оборудване по т. 6 Тех-та спец-я е съгласно Тех-та спец-я по ОП 2.

1.Комутатор 48p PoE - 12 бр.; 2.Комутатор 48p - 55 бр.; 3.Комутатор 24p - 105 бр.; 4.Локален рутер - 33 бр. 5.Потребителски рутер - 30 бр.; 6.Изграждане на компютърни мрежи; 6.1.Бр. точки - 1407 бр.; 6.2.Кабел cat.6 - 36728 м.; 6.3.Кабелканал - 10747 м.; 6.4.Комуникационен шкаф; 6.4.1.Комуникационен шкаф 19“ 6U - 24 бр. 6.4.2.Комуникационен шкаф 19“ 12U - 7 бр.
6.4.3.Комуникационен шкаф 19“ 32U - 4 бр.; 7.Изграждане на оптично трасе - 1 бр.; 8.Рутер за риковери център – 1.бр
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
206500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


По всяка обособена позиция, Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер на разликата между предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция и прогнозната стойност на поръчката по съответната обособена позиця. Условията за упражняване на опцията са посочени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, по съответната обособена позиция, неразделна част от настоящата документация. Възложителят може да реализира правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 4 месеца от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. „Опция за допълнителни количества” се реализира, чрез сключването, между Възложителя и Изпълнителя на допълнително споразумение /анекс/ към договора за възлагане на обществена поръчка по съответната обособена позиция, на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За обособена позиция № 1:
Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти. (чл.61, ал.1, т.1 от ЗОП).
За обособена позиция № 2:
Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти. (чл.61, ал.1, т.1 от ЗОП).


За обособена позиция № 1:Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, равен на размера на прогнозната стойност на обществената поръчка по обособена позиция № 1, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За обособена позиция № 1: Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, равен на размера на прогнозната стойност на обществената поръчка по обособена позиция № 2, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП). Валидно и за двете обособени позиции.
2.Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП) Валидно и за двете обособени позиции.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. (чл.63, ал.1, т.8 от ЗОП). Валидно и за двете обособени позиции.


1.Участникът да е изпълнил, минимум 2 (две) доставки през последните три години чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва, считано от датата на подаване на офертата.
* Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва, с посочване на описание на доставките, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2.Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за която участникът участва.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за която участникът участва. Данните се представят чрез попълване на информацията в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. За обособена позиция № 1
Участникът следва да разполага с минимум 1 сервиз на територията на гр. София, снабден с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката по обособена позиция № 1.
За обособена позиция № 2
Участникът следва да разполага с минимум 8 сервиза на територията на Република България, снабдени с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
За обособена позиция № 1
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на сервизните бази, с които разполагат, на територията на гр. София, снабдени с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката. Данните се представят чрез попълване на информацията в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За обособена позиция № 2
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на сервизните бази, с които разполагат, на територията на Република България, снабдени с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката. Данните се представят чрез попълване на информацията в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя.Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 3 и т.4 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС).
Всички плащания се извършват по банков път, по сметка посочена от и-ля.
Зап-то на цената по до-ра ще се осъщ-ва както следва:
За ОП № 1: Въз-лят заплаща ава-ово цялата цена по до-ра за общ. поръчка, съгл. ценовото пред-ие на Изп-ля, в срок до 10 раб. дни, считано от датата на сключ. на до-ра и след предс-не от страна на Изп-ля на издадена фактура (хартиена или електронна, съгл. ЗЕДЕП и включваща думата „Аванс“.
Виж VI. 3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2016 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/09/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 4, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За ОП № 2: Въ-лят заплаща ава-во цялата цена по до-ра за общ. поръчка, съгл. цен-то предл-е на Изпл-я, в срок до 10 раб. дни, считано от датата на сключ. на дог-а и след пред-не от страна на Из-ля на издадена фактура (хар. или елект., съгласно ЗЕДЕП) и включваща думата „Аванс“.
За мрежовото оборудване по т. 6 от ТС за ОП № 2, Въз-ят дължи заплащане само за реално дост-те и монтирани стоки.
В случай, че не се наложи да достави и монтира цялото, количество мрежово оборудване по т. 6 от ТС за ОП № 2, Изп-лят трябва да възстанови на Въз-ля стойността на недост-то и немонтирано оборудване в срок до 10 раб. дни считано от датата на подпис-то на обобщен приемо-предавателен протокол, удостов-щ, монтажа на стоките на посочените от Въ-ля адреси.
ГАРАНЦИИ
1. Га-ята за из-ие на до-ра е в размер на 5% от стойността на дог-ора без ДДС, като две пети от размера на га-ята е за обезпечаване на гаранционните зад-ия на уч-ка, определен за из-тел, a останалата част от га-ята гарантира изпълнението на доставката.
2.1. Га-ята може да бъде предс-на в една от следните форми:
а) парична сума, платима по следната банкова сметка на ПРБ:
БНБ,
Банков код BIC: BNBGBGSD,
Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.
В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен № на решението за определяне на изп-тел на поръчката и ОП за която се внася гар-ята.
б) оригинал на безусловна и неотменима банкова га-ия за изпълнение на дог-р, издадена в полза на Въз-ля, съгласно Прил-ие № 1.3 - Образец № 3, представен към настоящата доку-ция, със срок на валидност равен на най-дългия срок за гаран-на поддръжка, удължен:
За ОП № 1 със 75 дни;
За ОП № 2 с 90 дни.
Банковата га-ия следва да влиза в сила от датата на сключване на договора.
Образ-т е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изис-та на ЗОП и на Въз-ля.
в) застрах-ка (застрах-лна полица), която обезпечава изпъл-то чрез покритие на отговор-та на изп-ля, със срок на валидност = на най-дългия срок за гара-на поддръжка, удължен:
За ОП № 1 със 75 дни;
За ОП № 2 с 90 дни.
Застрах-та следва да влиза в сила от датата на сключване на дог-а.
Паричната сума или банковата гар-ия могат да се предоставят от името на из-ля за сметка на 3 лице – гарант.
Учас-ът, определен за изп-ел, избира сам формата на гаранцията за изп-ие.
Когато избраният изп-ел е обед-ие, което не е ЮЛ, всеки от съдр-ите в него може да е наредител по банковата га-ия, съответно вносител на сумата по га-ята или титуляр на застрах-та.
Доку-ът за га-ята за изп-ие се представя към момента на сключ. на дог-ра.
3. Гар-я за авансово плащане.
3.1. За гар-не на аван. изплатената сума по до-а, учас-ът избран за изп-тел, следва да представи на Въз-ля га-ия за аван-о плащане, при сключ. на дог-ра.
3.2. Га-ия за авансово плащане е в размер на 100% от цената на договора с ДДС.
3.3. Га-ия за авансово плащане следва да бъде предст-на в една от следните форми:
а) Под формата на парич. сума, внесена по сметка на въз-ля: IBAN BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD.
б) Безусловна и неотменяема банкова га-ия за аван. плащане в оригинал, издадена от банка в полза на Въз-ля, съгласно Прил-ие № 1.4 - Образец № 4 за ОП № 1 и съгласно При-ие № 1.5 - Образец № 5 за ОП № 2, приложени към настоящата док-ия, и валидна от датата на изд-то й, до най-малко 30 дни след изтичане на срока за доставка на стоките по ОП № 1 и за доставка и монтаж на стоките по ОП № 2.
Обра-ът е примерен и в случай, че съотв. банка ползва собствени образци е важно те да са съобр-ни с изискванията на ЗОП и на Въз-ля.
в) Застрах-ка (застрах-лна полица), която обезпечава аван-то плащане чрез покритие на отговор-та на изп-ля и валидна от датата на издаването й, до най-малко 30 дни след изтичане на срока за доставка на стоките по ОП № 1 и за доставка и монтаж на стоките по ОП № 2.
3.4. Га-ията за аван-во плащане се задържа и осво-ва от въз-я в съотв-е с усло-та на до-ра.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва