„Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе, за обект: Автомагистрала „Хемус“ – Етап 1..продължава в раздел II.1.4 |
|
71320000 |
|
Обособена позиция №1 „Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, участък от км 87+800 до пресичане с път III-307 , включително пътен възел „Дерманци“, с приблизителна дължина 14,120 км Обособена позиция №2 Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, участък от края на пътен възел „Дерманци“ (пресичане с път ІІІ-307) до пресичането с път ІІІ-3005, включително пътен възел „Каленик“, с приблизителна дължина 18,080 км Обособена позиция №3 „Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, участък от края на пътен възел „Каленик“ (пресичане с път ІІІ-3005) до пресичането с път ІІ-35, включително пътен възел „Плевен“, с приблизителна дължина 17,800 км“. Предмет на поръчката е изготвяне на технически проект за всяка обособена позиция, в съответствие с утвърдените задания за проектиране за всяка една от обособените позиции. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 5100000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
„Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, участък от км 87+800 до пресичане с път III-307 , включително пътен възел „Дерманци“, с приблизителна |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71320000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG315
Област Ловеч | Предмета на поръчката включва: 1. Изготвяне на технически проект, в съответствие с утвърдените задания за проектиране за всяка една от обособените позиции. 1.1. Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Технически проект, съгласно изискванията на възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание, определени в Заданието за изработване на Технически проект. 1.2. Извършване на всички съгласувания на проектната разработка, в етапа на оптимизиране на трасето и при изработването на техническия проект със всички експлоатационни дружества и административни структури, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на Предмета на обществената поръчка. 1.3. Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или Консултанта, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и Технически контрол по част „Конструктивна” съгласно ЗУТ, включително и по време на извършване на строителството. Участникът избран за изпълнител на всяка от обособените позиции има следните задължения, произтичащи от изпълнение предмета на поръчката: 1.1. Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството. 1.2.Изпълнение на задълженията си като Проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на Строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти).при изработването на настоящия проект да се потърси възможност за оптимизиране на трасето, чрез разработване на вариантни решения по възможност разположени в близост до одобрения от МОСВ вариант. Целта е намаляване височината и дължината на големите съоръжения, включително на тунелите. Пътните възли също трябва да бъдат преразгледани, като се потърси оптимално място за пресичане между автомагистралното трасе и републиканските пътища. Техническият проект трябва да бъде изработен по следата на оптимизирано трасе на разработения идеен проект от НКСИП, в съответствие с нормативните актове и техническите спецификации за проектна скорост Vпр=120км/ч и габарит 27м. Кратко описание на одобрения от МОСВ вариант. За обособена позиция №1 Директно трасе, Начало – км 87+800, което съвпада с края на участъка от Ябланица до Боаза, Край – след пътен възел „Каленик“( при пресичането с път ІІІ-307) В участъка от км 89+000 до км 89+500 трасето преминава над р.Вит с мост L=542м, а от км 90+580 до км 90+660 над р.Калник с мост L=90м. При км 89+520 се пресича път III-305 за гр. Тетевен, а при км 89+700 път I-4 за гр. Севлиево. От км 91+036 до км 91+866 се предвижда изграждането на тунел с дължина L=830м. В участъка след него се предвижда изграждането на 6 броя виадукти: от км 93+205 до км 93+553 с L=333м, от км 93+827 до км 94+075 с L=250м, от км 94+245 до км 94+412 с L=167м, от км 94+810 до км 95+230 с L=420м, от км 96+499 до км 96+916 с L=418м, от км 100+341 до км 100+779 с L=459м,. Пътни възли:• Пътен възел „Боаза“ при км 88+700 – при пресичането на АМ „Хемус“ с път I-4 - тип „Полудетелина“.• Пътен възел „Дерманци“ при км 101+451 – при пресичането на АМ „Хемус“ с път III-307 - тип „Полудетелина“.Тунел от км 91+036 до км 91+866 Напречни връзки: Подлез при км 89+700 – пресичане с път I-4, • Надлез при км 101+451 – пресичане с път III-307, Пресичане на селскостопански пътища. Селскостоп. подлез при км 88+260, при км 95+230, Селскостоп надлези при км 88+710, км 92+012, 94+704, км 96+130, км 97+177, км 98+155. Пресичане на реки: Мост над р. Вит при км 89+220 и над р. Калник при км 90+600. Виадукти: при км 93+380, км 93+960, 94+330, 95+025, 96+710, 98+155, 100+570 | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 1900000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 770
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Израб. на техн. проект по следата на оптимиз. трасе за АМ „Хемус“ – Етап 1, уч-к от края на п.в.„Дерманци“(пресич.с път ІІІ-307) до пресич. с път ІІІ-3005, вкл. п.в. „Каленик“,с прибл. дълж. 18,080км |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71320000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG315
Област Ловеч | Предмета на поръчката включва: 1. Изготвяне на технически проект, в съответствие с утвърдените задания за проектиране за всяка една от обособените позиции. 1.1. Изв. на необх. проучвателни работи и изготвяне на Техн. проект, съгл. изискванията на възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание, определени в Заданието. 1.2. Изв. на всички съгласувания на проектната разработка, в етапа на оптимизиране на трасето и при изработването на техническия проект със всички експлоатац.дружества и административни структури, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на поръчката. 1.3. Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или Консултанта, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и Техн. контрол по част „Конструктивна” съгл. ЗУТ, вкл. и по време на извършване на строителството. Изпълнителят има следните задължения: 1.1. Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството. 1.2.Изпълнение на задълженията си като Проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на Строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и Наредба № 2 от 31.07.2003 г.). При изработването на настоящия проект да се потърси възможност за оптимизиране на трасето, чрез разработване на вариантни решения по възможност разположени в близост до одобрения от МОСВ вариант. Целта е намаляване височината и дължината на големите съоръжения, включително на тунелите. Пътните възли също трябва да бъдат преразгледани, като се потърси оптимално място за пресичане между автомагистралното трасе и републиканските пътища. Техническият проект трябва да бъде изработен по следата на оптимизирано трасе на разработения идеен проект от НКСИП, в съответствие с нормативните актове и техническите спецификации за проектна скорост Vпр=120км/ч и габарит 27м. Кратко описание на одобрения от МОСВ вариант: Директно трасе: Участъкът започва непосредствено след пътен възел „Дерманци“, след което преминава западно от гр. Угърчин, при км 106+250 пресича река Каменица и се насочва отново на изток. От км 112+210 до км 113+380 се пресича хълмист участък, южно от защитена територия „Студенец“, където се предвижда тунелно преминаване. Краят на участъка от автомагистралата е след пресичането с път III-3005 при км 120+120. Чрез пътен възел с път III-3005 се осъществява връзката с Ловеч и Плевен. Начало – от края на пътен възел „Дерманци“ (пресичане с път ІІІ-307) Край – до края на пътен възел „Каленик“ ( при пресичането с път ІІІ-3005). Пътни възли: „Каленик“ при км 120+120 – При пресичането на АМ „Хемус“ с път III-3005 е разработен пътен възел тип „Полудетелина“.Тунели: при км 112+366 и км 117+445. Напречни връзки: пресичане с път III-3504 при км 112+980 над тунел, с път III-3504 при км 114+254 пътен надлез, с път III-3005 при км 120+017 пътен възел „Каленик“. Пресичане на селскостопански пътища: Селскостопански надлези при км 102+020, км 102+880, км 103+860, км 107+680, км 110+650Селскостоп.подлез при км 105+280. Виадукти: от км 106+230 до км 106+522 с отвори 7х42м; от км 108+720 до км 109+096 с отвори 9х42м; от км 111+120 до км 112+126 с отвори 24х42м; от км 115+130 до км 115+608 с отвори 12х42м; от км 115+880 до км 117+138 с отвори 30х42м; | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 1800000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 770
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Израб.на техн. проект по следата на оптимиз. трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, уч-к от края на п.в. „Каленик“(прес. с пътІІІ-3005) до пресич.с пътІІ-35, вкл. п.в.„Плевен“, с прибл.дълж. 17.800км |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71320000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG315 BG314
области Ловеч и Плевен | Предмета на поръчката включва: 1. Изготвяне на технически проект, в съответствие с утвърдените задания за проектиране за всяка една от обособените позиции. 1.1. Изв. на необх. проучвателни работи и изготвяне на Техн. проект, съгл. изискванията на възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание, определени в Заданието. 1.2. Изв. на всички съгласувания на проектната разработка, в етапа на оптимизиране на трасето и при изработването на техническия проект със всички експлоатац.дружества и административни структури, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на поръчката. 1.3. Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или Консултанта, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и Техн. контрол по част „Конструктивна” съгл. ЗУТ, вкл. и по време на извършване на строителството. Изпълнителят има следните задължения: 1.1. Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството. 1.2.Изпълнение на задълженията си като Проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на Строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и Наредба № 2 от 31.07.2003 г.). При изработването на настоящия проект да се потърси възможност за оптимизиране на трасето, чрез разработване на вариантни решения по възможност разположени в близост до одобрения от МОСВ вариант. Целта е намаляване височината и дължината на големите съоръжения, включително на тунелите. Пътните възли също трябва да бъдат преразгледани, като се потърси оптимално място за пресичане между автомагистралното трасе и републиканските пътища. Техническият проект трябва да бъде изработен по следата на оптимизирано трасе на разработения идеен проект от НКСИП, в съответствие с нормативните актове и техническите спецификации за проектна скорост Vпр=120км/ч и габарит 27м. Кратко описание на одобрения от МОСВ вариант. Директно трасе: След пътен възел „Каленик“( пресичането с път ІІІ-3005) трасето се насочва на север, като преминава източно от с. Николаево и пресича път ІІ-35 – края на етап 1. При път ІІ-35 е проектиран пътен възел „Плевен“, който осигурява връзката на АМ „Хемус” с два областни града - Плевен и Ловеч. Той се явява и като граница между двата етапа при изграждане на АМ „Хемус“.Начало – края на пътен възел „Каленик“ (пресичане с път ІІІ-3005)Край – след пътен възел „Плевен“ (при) пресичането с път ІІ-35Пътни възли: „Плевен“ при км 137+218 – При пресичането на АМ „Хемус“ с път II -35 е разработен по схема тип „Пълна детелина“.Напречни връзки: пресичане с общински път при км 130+950, пътен подлез; с път II-35 при км 137+218 пътен възел „Плевен“, пътен надлез. Пресичане на селскостопански пътища: Селскостопански надлез при км 122+750, км 126+340, км 129+960, км 135+020, Селскостоп.подлез при км 128+000, км 128+780. Виадукти: от км 120+580 до км 121+165 с отвори 14х42м;от км 123+660 до км 123+868 с отвори 5х42м;от км 124+480 до км 124+814 с отвори 8х42м; от км 131+920 до км 132+548 с отвори 15х42м; от км 133+540 до км 134+000 с отвори 11х42м; | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 1400000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 770
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|