Деловодна информация
00044АПИ
 
да
да
22/07/2016 (дд/мм/гггг)
00044-2016-0068 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура 000695089
гл. София, бул. Македония № 3
София BG411 1606 България
Станислава Костова +359 9173382
s.kostova@api.bg +359 9522563

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=801
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на РПМ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе, за обект: Автомагистрала „Хемус“ – Етап 1..продължава в раздел II.1.4
71320000      
Строителство

Обособена позиция №1 „Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, участък от км 87+800 до пресичане с път III-307 , включително пътен възел „Дерманци“, с приблизителна дължина 14,120 км
Обособена позиция №2 Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, участък от края на пътен възел „Дерманци“ (пресичане с път ІІІ-307) до пресичането с път ІІІ-3005, включително пътен възел „Каленик“, с приблизителна дължина 18,080 км
Обособена позиция №3 „Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, участък от края на пътен възел „Каленик“ (пресичане с път ІІІ-3005) до пресичането с път ІІ-35, включително пътен възел „Плевен“, с приблизителна дължина 17,800 км“.
Предмет на поръчката е изготвяне на технически проект за всяка обособена позиция, в съответствие с утвърдените задания за проектиране за всяка една от обособените позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изработване на технически проект по следата на оптимизирано трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, участък от км 87+800 до пресичане с път III-307 , включително пътен възел „Дерманци“, с приблизителна 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Област Ловеч

Предмета на поръчката включва:
1. Изготвяне на технически проект, в съответствие с утвърдените задания за проектиране за всяка една от обособените позиции. 1.1. Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Технически проект, съгласно изискванията на възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание, определени в Заданието за изработване на Технически проект. 1.2. Извършване на всички съгласувания на проектната разработка, в етапа на оптимизиране на трасето и при изработването на техническия проект със всички експлоатационни дружества и административни структури, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на Предмета на обществената поръчка. 1.3. Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или Консултанта, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и Технически контрол по част „Конструктивна” съгласно ЗУТ, включително и по време на извършване на строителството. Участникът избран за изпълнител на всяка от обособените позиции има следните задължения, произтичащи от изпълнение предмета на поръчката: 1.1. Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството. 1.2.Изпълнение на задълженията си като Проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на Строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти).при изработването на настоящия проект да се потърси възможност за оптимизиране на трасето, чрез разработване на вариантни решения по възможност разположени в близост до одобрения от МОСВ вариант. Целта е намаляване височината и дължината на големите съоръжения, включително на тунелите. Пътните възли също трябва да бъдат преразгледани, като се потърси оптимално място за пресичане между автомагистралното трасе и републиканските пътища. Техническият проект трябва да бъде изработен по следата на оптимизирано трасе на разработения идеен проект от НКСИП, в съответствие с нормативните актове и техническите спецификации за проектна скорост Vпр=120км/ч и габарит 27м. Кратко описание на одобрения от МОСВ вариант. За обособена позиция №1 Директно трасе, Начало – км 87+800, което съвпада с края на участъка от Ябланица до Боаза, Край – след пътен възел „Каленик“( при пресичането с път ІІІ-307)
В участъка от км 89+000 до км 89+500 трасето преминава над р.Вит с мост L=542м, а от км 90+580 до км 90+660 над р.Калник с мост L=90м. При км 89+520 се пресича път III-305 за гр. Тетевен, а при км 89+700 път I-4 за гр. Севлиево. От км 91+036 до км 91+866 се предвижда изграждането на тунел с дължина L=830м. В участъка след него се предвижда изграждането на 6 броя виадукти: от км 93+205 до км 93+553 с L=333м, от км 93+827 до км 94+075 с L=250м, от км 94+245 до км 94+412 с L=167м, от км 94+810 до км 95+230 с L=420м, от км 96+499 до км 96+916 с L=418м, от км 100+341 до км 100+779 с L=459м,. Пътни възли:• Пътен възел „Боаза“ при км 88+700 – при пресичането на АМ „Хемус“ с път I-4 - тип „Полудетелина“.• Пътен възел „Дерманци“ при км 101+451 – при пресичането на АМ „Хемус“ с път III-307 - тип „Полудетелина“.Тунел от км 91+036 до км 91+866
Напречни връзки: Подлез при км 89+700 – пресичане с път I-4, • Надлез при км 101+451 – пресичане с път III-307, Пресичане на селскостопански пътища. Селскостоп. подлез при км 88+260, при км 95+230, Селскостоп надлези при км 88+710, км 92+012, 94+704, км 96+130, км 97+177, км 98+155. Пресичане на реки: Мост над р. Вит при км 89+220 и над р. Калник при км 90+600. Виадукти: при км 93+380, км 93+960, 94+330, 95+025, 96+710, 98+155, 100+570
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
770

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Израб. на техн. проект по следата на оптимиз. трасе за АМ „Хемус“ – Етап 1, уч-к от края на п.в.„Дерманци“(пресич.с път ІІІ-307) до пресич. с път ІІІ-3005, вкл. п.в. „Каленик“,с прибл. дълж. 18,080км 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Област Ловеч

Предмета на поръчката включва: 1. Изготвяне на технически проект, в съответствие с утвърдените задания за проектиране за всяка една от обособените позиции. 1.1. Изв. на необх. проучвателни работи и изготвяне на Техн. проект, съгл. изискванията на възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание, определени в Заданието. 1.2. Изв. на всички съгласувания на проектната разработка, в етапа на оптимизиране на трасето и при изработването на техническия проект със всички експлоатац.дружества и административни структури, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на поръчката. 1.3. Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или Консултанта, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и Техн. контрол по част „Конструктивна” съгл. ЗУТ, вкл. и по време на извършване на строителството. Изпълнителят има следните задължения: 1.1. Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството. 1.2.Изпълнение на задълженията си като Проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на Строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и Наредба № 2 от 31.07.2003 г.). При изработването на настоящия проект да се потърси възможност за оптимизиране на трасето, чрез разработване на вариантни решения по възможност разположени в близост до одобрения от МОСВ вариант. Целта е намаляване височината и дължината на големите съоръжения, включително на тунелите. Пътните възли също трябва да бъдат преразгледани, като се потърси оптимално място за пресичане между автомагистралното трасе и републиканските пътища. Техническият проект трябва да бъде изработен по следата на оптимизирано трасе на разработения идеен проект от НКСИП, в съответствие с нормативните актове и техническите спецификации за проектна скорост Vпр=120км/ч и габарит 27м. Кратко описание на одобрения от МОСВ вариант: Директно трасе: Участъкът започва непосредствено след пътен възел „Дерманци“, след което преминава западно от гр. Угърчин, при км 106+250 пресича река Каменица и се насочва отново на изток. От км 112+210 до км 113+380 се пресича хълмист участък, южно от защитена територия „Студенец“, където се предвижда тунелно преминаване. Краят на участъка от автомагистралата е след пресичането с път III-3005 при км 120+120. Чрез пътен възел с път III-3005 се осъществява връзката с Ловеч и Плевен. Начало – от края на пътен възел „Дерманци“ (пресичане с път ІІІ-307) Край – до края на пътен възел „Каленик“ ( при пресичането с път ІІІ-3005). Пътни възли: „Каленик“ при км 120+120 – При пресичането на АМ „Хемус“ с път III-3005 е разработен пътен възел тип „Полудетелина“.Тунели: при км 112+366 и км 117+445. Напречни връзки: пресичане с път III-3504 при км 112+980 над тунел, с път III-3504 при км 114+254 пътен надлез, с път III-3005 при км 120+017 пътен възел „Каленик“. Пресичане на селскостопански пътища: Селскостопански надлези при км 102+020, км 102+880, км 103+860, км 107+680, км 110+650Селскостоп.подлез при км 105+280. Виадукти: от км 106+230 до км 106+522 с отвори 7х42м; от км 108+720 до км 109+096 с отвори 9х42м; от км 111+120 до км 112+126 с отвори 24х42м; от км 115+130 до км 115+608 с отвори 12х42м; от км 115+880 до км 117+138 с отвори 30х42м;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
770

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Израб.на техн. проект по следата на оптимиз. трасе за обект: АМ „Хемус“ – Етап 1, уч-к от края на п.в. „Каленик“(прес. с пътІІІ-3005) до пресич.с пътІІ-35, вкл. п.в.„Плевен“, с прибл.дълж. 17.800км 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG314

области Ловеч и Плевен

Предмета на поръчката включва: 1. Изготвяне на технически проект, в съответствие с утвърдените задания за проектиране за всяка една от обособените позиции. 1.1. Изв. на необх. проучвателни работи и изготвяне на Техн. проект, съгл. изискванията на възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание, определени в Заданието. 1.2. Изв. на всички съгласувания на проектната разработка, в етапа на оптимизиране на трасето и при изработването на техническия проект със всички експлоатац.дружества и административни структури, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на поръчката. 1.3. Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или Консултанта, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и Техн. контрол по част „Конструктивна” съгл. ЗУТ, вкл. и по време на извършване на строителството. Изпълнителят има следните задължения: 1.1. Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството. 1.2.Изпълнение на задълженията си като Проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на Строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и Наредба № 2 от 31.07.2003 г.). При изработването на настоящия проект да се потърси възможност за оптимизиране на трасето, чрез разработване на вариантни решения по възможност разположени в близост до одобрения от МОСВ вариант. Целта е намаляване височината и дължината на големите съоръжения, включително на тунелите. Пътните възли също трябва да бъдат преразгледани, като се потърси оптимално място за пресичане между автомагистралното трасе и републиканските пътища. Техническият проект трябва да бъде изработен по следата на оптимизирано трасе на разработения идеен проект от НКСИП, в съответствие с нормативните актове и техническите спецификации за проектна скорост Vпр=120км/ч и габарит 27м. Кратко описание на одобрения от МОСВ вариант. Директно трасе: След пътен възел „Каленик“( пресичането с път ІІІ-3005) трасето се насочва на север, като преминава източно от с. Николаево и пресича път ІІ-35 – края на етап 1. При път ІІ-35 е проектиран пътен възел „Плевен“, който осигурява връзката на АМ „Хемус” с два областни града - Плевен и Ловеч. Той се явява и като граница между двата етапа при изграждане на АМ „Хемус“.Начало – края на пътен възел „Каленик“ (пресичане с път ІІІ-3005)Край – след пътен възел „Плевен“ (при) пресичането с път ІІ-35Пътни възли: „Плевен“ при км 137+218 – При пресичането на АМ „Хемус“ с път II -35 е разработен по схема тип „Пълна детелина“.Напречни връзки: пресичане с общински път при км 130+950, пътен подлез; с път II-35 при км 137+218 пътен възел „Плевен“, пътен надлез. Пресичане на селскостопански пътища: Селскостопански надлез при км 122+750, км 126+340, км 129+960, км 135+020, Селскостоп.подлез при км 128+000, км 128+780. Виадукти: от км 120+580 до км 121+165 с отвори 14х42м;от км 123+660 до км 123+868 с отвори 5х42м;от км 124+480 до км 124+814 с отвори 8х42м; от км 131+920 до км 132+548 с отвори 15х42м; от км 133+540 до км 134+000 с отвори 11х42м;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
770

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

възложителят не поставя такова изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

възложителят не поставя такова изискване.

Продължава от поле III.1.3...от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях, и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната с носимоспособност на пътната конструкция не по-малка от 11,5 тона на ос, с габарит не по-малък от 25,5 метра. В.2) Проектант – 1бр.: висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица. Г) Водещ Проектант по част „Геодезия“- 1( един ) бр.: висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна специалност, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица. СО: участие в екип на подобна ръководна позиция при извършване на полско - измервателни работи на минимум 2 идейни и/или технически проекта за ново строителство и/или реконструкция на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.Д) Водещ Проектант по част „Геология”- 1бр.: висше образование по специалност „Инженерна геология" или еквивалентна, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица. СО: участие в екип на подобна ръководна позиция –проектант по част „Геология”, за изработване на инженерно - геоложки проучвания при проектиране на минимум 2 идейни и/или технически проекта за ново строителство и/или реконструкция на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. Е) Проектант по част „Водоснабдяване и канализация“ – 1бр.: висше образование по специалност: „Водоснабдяване и Канализация” или еквивалентна, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица.Ж) Проектант по част „Електро“ – 1бр.: висше образование по специалност: „Електротехника” или „Електроцентрали, мрежи и съоръжения” или еквивалентна специалност, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица. З) Експерт по биоразнообразие – 1бр.: СО: експертът, следва да е имал участие в екип за изработване на минимум 2 доклада по ОВОС и ОС, по част биоразнообразие, за които има постановено решение на компетентния орган или еквивалент за чуждестранните лица. И) Биолог експерт с опит в областта на опазване на местообитанията и/или видовете – 1 бр.: участие в екип за изработване на минимум 2 доклада по ОВОС и ОС, по част опазване на местообитанията и/или видовете за които има постановено решение на компетентния орган или еквивалент за чуждестранните лица. Забележка 1: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт. Забележка 2: Предлаганите от участниците в процедурата експерти, следва да са различни за различните обособени позиции, в случай че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В процедурата от участник в нея се изисква: 1. През последните 3 г. от датата на подаване на офертата, да е изпълнил идейни или технически проекти, сходни с предмета на поръчката. За проектиране сходно с предмета на поръчката се приема изработване на идейни и/или технически проекти за ново строителство и/или реконструкция на автомагистрали и/или на пътища от републиканската пътна мрежа (РПМ) и/или на улици, и/или на пътища от общинската пътна мрежа (ОПМ), и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната с носимоспособност на пътната конструкция не по-малка от 11,5 тона на ос, с габарит не по-малък от 25,50 метра и обща дължина минимум: За обособена позиция №1 - 14 км.; За обособена позиция №2 - 18 км.; За обособена позиция №3 - 18 км. 2. Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 9001:2008 (или еквивалентeн); 3. Да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен); 4. Да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност.
При подаване на оферта, съответствието с изискванията за технически и професионални възможности се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите и третите лица.
Съгл. чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, за доказване на изискванията, участниците представят: За изискването по т. 1 - Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка или услуга; по т. 2 и 3 – Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт; по т. 4 - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1. Изисква се участник през последните 3 г. от датата на подаване на офертата, да е изпълнил идейни или технически проекти, сходни с предмета на поръчката. За проектиране сходно с предмета на поръчката се приема изработване на идейни и/или технически проекти за ново строителство и/или реконструкция на автомагистрали и/или на пътища от републиканската пътна мрежа (РПМ) и/или на улици, и/или на пътища от общинската пътна мрежа (ОПМ), и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната с носимоспособност на пътната конструкция не по-малка от 11,5 тона на ос, с габарит не по-малък от 25,50 метра и обща дължина минимум:За обособена позиция №1 - 14 км.; За обособена позиция №2 - 18 км.; За обособена позиция №3 - 18 км. 2. Изисква се участник да прилага с-ма за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 9001:2008. 3. Изисква се участник да прилага с-ма за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004. 4. Изисква се участникът да разполага с ръководен състав с определена проф. компетентност, включващ мин.: А) Ръководител на екипа 1бр.: висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство“ или еквивалентна, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица. Специфичен опит/СО/: участие в екип на подобна ръководна позиция в най-малко 3 изпълнени и приети от Възложителя - идейни и/или техн. проекти за ново строителство и/или реконструкция на пътища от републиканската пътна мрежа /РПМ/ и/или на улици, и/или на пътища от общинската пътна мрежа /ОПМ/, и/или на пътни съоръжения към тях, и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната с носимоспособност на пътната конструкция не по-малка от 11,5 тона на ос, с габарит не по-малък от 25,5 метра.
Б) Проектанти по част „Пътна“- 2бр., както следва: Б.1) Водещ проектант – 1бр.: висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство“ или еквивалентна, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица. СО: участие в екип на подобна ръководна позиция в най-малко 3 изпълнени и приети от Възложителя идейни и/или технически проекти за ново строителство и/или реконструкция на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната с носимоспособност на пътната конструкция не по-малка от 11,5 тона на ос, с габарит не по-малък от 25,5 метра.Б.2) Проектант– 1бр.: висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство“ или еквивалентна, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица. В) Проектанти по част „Конструктивна “- 2 (два) броя, както следва: В.1) Водещ проектант– 1бр.: висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна, притежаващ валидна пълна проектантска правоспособност по специалността или еквивалентен документ, удостоверяващ възможността на лицето да извършва проектантски дейности по специалността, за чуждестранни лица. СО: участие в екип на подобна ръководна позиция за изработване на минимум 2 идейни и/или технически проекти на пътни мостови съоръжения с отвор над 20м – за ново строителство и/или реконструкция на пътища от РПМ и/или на улици, и/или на пътища... Продължава в поле III.1.2...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят може да отстрани уч-к, за който са налице обст. по чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 ЗОП, чиято липса се доказва с попълването на ЕЕДОП. В предв. от ЗОП случаи Възл. изисква предст. на удост. от Агенцията по вписвания /за обст. по чл.55,ал.1,т.1/ и лични декларации за останалите обстоятелства.Възложителят отстранява от участие уч-к, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Съгл. на договора, изпълнителят представя: гаранция за изпълнение - 5 % от Цена на договора без ДДС; Гаранция за авансовото плащане - 10% от Цената за изпълнение на ППР в лв. с ДДС. Гаранциите се представят съгл. чл. 111, ал. 4 ЗОП и условията в документацията за участие, предвидени за тях.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/09/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на Агенция "Пътна инфраструктура", гр. София, бул. "Македония" № 3

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в опаковката за всяка от позициите се представят поотделно комплектувани Техническо предложение с приложенията към него и отделни непрозрачни пликове с надпис „Предлагани ценови параметри", с посочване на позицията, за която се отнасят.
2. При сключване на договора, на основание чл. 112, ал. 1 т. 4 от ЗОП: възложителят изисква валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност на лицата от екипа за изпълнение на поръчката. В случай, че участникът избран за изпълнител е чуждестранно физическо и/или юридическо лице и съответно в предлагания от него екип за изпълнение на поръчката се включват чуждестранни физически лица, при подписване на договора за изпълнение на поръчката, участникът представя за всеки член на екипа (чуждестранно физическо лице) – Заверено копие на валидно Удостоверение за пълна проектантска правоспособност и валидно Удостоверение за вписване в регистъра на КИИП, издадено по реда на Закона за признаване на професионални квалификации, който урежда условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. Удостоверението от КИИП на чуждестарните физически лица – проектанти може да бъде за временно (за конкретния обект) или за постоянно предоставяне на услуги в областта на инвестиционното проектиране на територията на Република България.
3. Предлаганата от участниците цена за изпълнение на договора, включва Цена за изпълнение на ППР и допълнителни разходи в размер на 5% от Цената за изпълнение на ППР, които обаче допълнителни разходи не са включени в Цената за изпълнение на ППР. Допълнителните разходи се изплащат от възложителя само в следните случаи:• Установени разлики между геоложките проучвания, извършени във фаза идеен проект, които подкрепят приемането на предложен от изпълнителя вариант и действителните геоложки условия, установени във фаза технически проект. При условие, че геоложките условия ще доведат до оскъпяване на строителството или невъзможност за неговото изпълнение, това ще доведе до прилагане и изпълнение на ново проектно решение.• Необходимост от промени в проекта, вследствие на съгласувателна процедура, или указания на компетентни орган (МОСВ, НИНКН и др.). • В резултат на производство по обжалване се наложат промени в инвестиционния проект.
Всички разходи, които ще направи Изпълнителя при изчерпване на размера на Допълнителните разходи ще бъдат за негова сметка.
4. Всеки участник в настоящата процедура има право да представя оферта за една, за няколко или за всички обособени позиции.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва