Деловодна информация
2538
ОПИ - 843 22/07/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
22/07/2016 (дд/мм/гггг)
2538-2016-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Георги Бончев +359 29219295
gbonchev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/dostavka-na-kopirni-i-ofis-mashini-za-nuzhdite-na-/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
„Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Георги Бончев +359 29219295
gbonchev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на копирни и офис машини за нуждите на Прокуратура на Република България“ ОПИ-843/22.07.2016г.
30121100      
Доставки

„Доставка на копирни и офис машини за нуждите на Прокуратура на Република България“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
290000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30121100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка на посочените стоки е съгласно Приложение № 5 – Списък с места за доставки към документацията.

„Доставка на копирни и офис машини за нуждите на Прокуратура на Република България“ както следва:
Монохромна копирна машина А3 - 81 бр.
Мултифункционално устройство А4 - 161 бр.
Цветно мултифункционално устройство А4 -3 бр.
Мултимедиен проектор - 2 бр.
Цветна копирна машина А3- 1 бр.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
290000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер на разликата между предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката и прогнозната стойност на поръчката. Условията за упражняване на опцията са посочени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка, неразделна част от настоящата документация. Възложителят може да реализира правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 4 месеца от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. „Опция за допълнителни количества” се реализира, чрез сключването, между Възложителя и Изпълнителя на допълнително споразумение /анекс/ към договора за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 116, ал. 1, т. 1.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти. (чл.61, ал.1, т.1 от ЗОП).

Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, равен на размера на прогнозната стойност на обществената поръчка, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Б“, т.1а на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП).
2.Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП)
3.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. (чл.63, ал.1, т.8 от ЗОП).
4.Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. (чл.63, ал.1, т. 5 от ЗОП).


1. Участникът да е изпълнил, минимум 2 (две) доставки през последните три години чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, за която се участва, считано от датата на подаване на офертата. * Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за която се участва, с посочване на описание на доставките, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2.Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка.При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Г“, на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3.Участникът следва да разполага с минимум 8 сервизни бази на територията на Република България, снабдени с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката.При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на сервизните бази, с които разполагат, на територията на Република България, снабдени с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на сервизната дейност по поръчката. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т.9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
4. Участникът следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, както следва: минимум 8 /осем/ специалисти (технически лица), притежаващи професионална компетентност, свързана с функционирането и техническата поддръжка на копирни машини и мултифункционални устройства, включени в предмета на настоящата поръчка.При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, с описание на функциите, които ще изпълняват, както и притежаваната от тях професионална компетентност, свързана с функционирането и техническата поддръжка на копирни машини и мултифункционални устройства, включени в предмета на настоящата поръчка. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т.6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя.Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 3 и т.4 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2016 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/08/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 4, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът за изпълнение на доставката е до 45 /четиридесет и пет/ календарни дни, считано от датата на сключването на договора.
Предложения, които надвишават прогнозната стойност на обществената поръчка, ще бъдат отхвърлени и участниците отстранени от участие в процедурата.
Заплащането на цената по договора ще се осъществява както следва:
В срок до 30 дни от подписване на обобщен приемо-предавателен протокол за доставката на стоките, ведно с представена фактура в оригинал.
Всички плащания се извършват по банков път, по сметка посочена от изпълнителя.
1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, като две пети от размера на гаранцията е за обезпечаване на гаранционните задължения на участника, определен за изпълнител, a останалата част от гаранцията гарантира изпълнението на доставката.
2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:
а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратура на Република България:
Българска народна банка,
Банков код BIC: BNBGBGSD,
Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.
В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на поръчката, за която се внася гаранцията.
б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно Приложение № 1.3 - Образец № 3, представен към настоящата документация, със срок на валидност равен на най-дългия срок за гаранционна поддръжка, удължен с тридесет дни, считано от датата на сключване на договора.
Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.
в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност равен на най-дългия срок за гаранционна поддръжка, удължен с тридесет дни, считано от датата на сключване на договора.
Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Паричната сума или банковата гаранция могат да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Документът за гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва