Деловодна информация
00621
3358 18/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
00621-2016-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ 000530529
7150
ДВЕ МОГИЛИ BG323 7150 България
инж. Марин Маринов +359 8141-2254
dvemogili@mbox.digsys.bg +359 8141-22-54

Интернет адрес/и

www.dvemogili.bg

http://www.dvemogili.bg/index.php?option=com_content


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.dvemogili.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=1058&Itemid=323&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на технически проект за авариен ремонт на улици в гр. Две могили”
71320000      
Услуги

Настоящата процедура е процедура за избор на изпълнител за предоставяне на услуги по проектиране за нуждите на Община Две Могили с предмет „Изготвяне на технически проект за авариен ремонт на улици в гр. Две могили” с три подобекта:
Подобект 1. Авариен ремонт на улица „Христо Ботев” от ОК81 до ОК 67; L-380 м.л
Подобект 2. Авариен ремонт на улица „Безименна от ОК 84 до ОК 90; L-180 м.л
Подобект 3. Авариен ремонт на улица „Чипровци” от ОК 351 до ОК 417; L-220 м.л
Забележка: При изпълнение на предмета на поръчката следва да се съблюдават разпоредбите на Закон за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

община Две могили, град Две могили

„Изготвяне на технически проект за авариен ремонт на улици в гр. Две могили”
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
12000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят такива критерии за подбор

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник следва да има опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка - за последните 3 /три/ години от датата на подаване на заявлението.
2. Участникът трябва да разполага с екип от правоспособни физически лица за изпълнение на поръчката


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 /една /услуга сходна или идентична с предмета на поръчката.
2. Лицата предложени от участника следва да разполагат с професионална компетентност за изпълнение на предмета на поръчката , както следва:
- Ръководител екип – строителен инженер, специалност „Транспортно строителство” или еквивалент, притежаващ пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ или еквивалент;
-Проектант по част ПУСО - инженер със специалност „конструкции на сгради и съоражения ” и/или еквивалентно и /или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ или еквивалент;
- Проектант по част „Геодезия”- инженер, специалност „Геодезия” и/или еквивалентно и /или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ или еквивалент;
- Проектант по част „Пожарна Безопасност”- инженер, специалност „Пожарна Безопасност” и/или еквивалентно и /или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ или еквивалент;
- Проектант по част „ПБЗ“ – технически правоспособно лице, притежаващо пълна проектантска правоспособност и необходимата квалификация или удостоверение за преминато обучение позволяващо изготвяне на проект по част „ПБЗ“.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните са подробно описани в документацията за участие и проекта на договор, неразделна част от документацията за участие.
Финансирането на обществената поръчка се осигурява от местните приходи постъпили в бюджета на Община Две могили. Заплащането ще се извърши в 10 дневен срок след издаване и представяне на фактура и предаване на финален доклад за извършената услуга.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/07/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/08/2016 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр. Две могили, бул. "България" 84, Конферента зала, етаж 2

Заседанието е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Процедурата се открива на основание чл. 178, ал. 3 от ЗОП, във връзка с чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП и във връзка с чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП.
На 13.06.2016г. на посочените улици по обекти е възникнало стихийно бедстивие, което изисква спешно възлагане на поръчка , поради което е невъзможно спазване на срока по чл. 178, ал. 2 от ЗОП. Предвид възникналите спешни обстоятелства за възлагане определям срок за получаване на оферти от 10 дни от изпращане на обявлението за обществеена поръчка за публикуване.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.т.1-7 и чл.55, ал.1,т.1 и т.2 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. – Информацията относно личното състояние се посочва в Част III: Основания за изключване от ЕЕДОП.
Когато изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за повече от едно лице, всички лица подписват един и същ ЕЕДОП. Когато е налице необходимост от защита на личните данни или при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние, информацията относно изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се попълва в отделен ЕЕДОП за всяко лице или за някои от лицата. В последната хипотеза- при подаване на повече от един ЕЕДОП, обстоятелствата, свързани с критериите за подбор, се съдържат само в ЕЕДОП, подписан от лице, което може самостоятелно да представлява съответния стопански субект.
? Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които важат забраните по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС), освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
? Други основания за отстраняване
Освен на основанията по чл.54 и 55 от ЗОП възложителят отстранява от процедурата:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията; 2.участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3-5 от ЗОП;
4. участници, които са свързани лица.
ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто (3%) от стойността на договора без ДДС. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде до 10 календарни дни след края на договора за обществена поръчка.
Гаранция за изпълнение:
Гаранциите се представят в една от следните форми:
1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя:
IBAN: BG25UBBS80023300343910, BIC: UBBS BGSF, при банка: ОББ АД, ОФИС ДВЕ МОГИЛИ.
2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва