III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 440 000 лева. Деклариране съответствието с критериите за подбор: Участникът попълва раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на съответствието си с изискванията за икономическото и финансово състояние при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част, когато публикуването им се изисква. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката. Деклариране съответствието с критериите за подбор: Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на техническите способности при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; 2. Доказване на прилаганите системи за управление на качеството: Участникът следва да попълни раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). 3. Участникът следва да попълни раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на технич.способности по т.2 и т.3 при сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,следва да представи: 1.Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008; 2.Заверено копие от валиден сертификат ISO 27001:2013; Сертификатите по т.2 и т.3 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция„Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. 4. Доказване на изискванията за персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност: Участникът попълва поле 6 от раздел В:Технически и професионални способности в Част IV:Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки,в който подробно описва данните за образованието и професионалния опит за всяко лице от персонала,който ще изпълнява поръчката и на изискуемия ръководен състав,така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност. За доказване на техническите и професионални способности при сключване на договора за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
1.През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката, а именно: Да е изпълнил минимум две дейности за разработване,внедряване и поддръжка на софтуерни модули и/или информационни системи, включително уеб базирани, от които поне една дейност да включва и миграция на данни. 2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивал.с обхват,включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране, разработване,внедряване и поддръжка на софтуерни продукти. 3.Участникът да има внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарта ISO 27001:2013 или еквивалентна с обхват,включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране,разработване,внедряване и поддръжка на софтуерни продукти. 4.Участниците следва да разполагат със следния екип от ключови експерти 4.1.Ключов експерт № 1 – Ръководител Проект – 1 брой;Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления:математика;информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; право; икономика, администрация и управление или еквивалентни; Участие най - малко в 3 проекта в областта на информационните технологии, в това число опит като ръководител или помощник ръководител на проект/екип в минимум 2 проекта/отделни дейности в областта на разработването на информационни системи.Умения за прилагане на някоя от методологиите за управление на проекти като PMP, MSF, Prince2 или еквивал.,както и някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (RUP, SCRUM, ITIL или еквивал.). 4.2.Ключов експерт № 2 – Бизнес аналитик – 1 брой - Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления:математика;информатика и компютърни науки;комуникационна и компютърна техника;електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни; Участие най-малко в 3 проекта в областта на информационните технологии, в това число да е участвал като бизнес аналитик в най-малко 2 успешно завършени проекта или изпълнение на две отделни дейности, включващи разработване и внедряване на уеб базиран програмен продукт;Притежава опит в бизнес моделирането, анализа и дизайна на софтуерни информационни системи; владее методология за моделиране на бизнес процеси като UML, BPМL или еквивалентни и/или международно признати продукти като ARIS,Rational Rose,Web Sphere Business Modeler или еквивалентни. 4.3.Ключов експерт № 3 - Главен програмист – 1 брой;-Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни;Умения в обектно-ориентираното програмиране и някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML или еквивал.);Опит като програмист в минимум един проект/дейност за разработване и внедряване на уеб базирана информационна система/ платформа. 4.4.Ключов експерт № 4 – Програмисти – 2 броя;Умения и опит в програмирането на уеб базирани информационни системи,уеб услуги;Умения за програмиране с някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML/еквивалентни),които ще се използват за изпълнението на дейностите по договора; Продължава в Раздел VI.3 "Допълнителна информация"...
|