Деловодна информация
00345
12-00-19 06/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
00345-2016-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален център за информация и документация 831604711
бул. Д-р Г.М. Димитров 52А
София BG411 1125 България
Вержиния Петрова Цанкова +359 8173825
vcankova@nacid.bg +359 9713120

Интернет адрес/и

http://mail.nacid.bg/newdesign/bg/

http://mail.nacid.bg/newdesign/bg/index.php?id=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mail.nacid.bg/newdesign/bg/index.php?id=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Създаване на информационен портал „Национална педагогическа мрежа”
72211000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Създаване на информационен портал „Национална педагогическа мрежа”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Република България, сградата на Национален център за информация и документация – гр. София, бул. “Д-р Г.М. Димитров” 52 A

Настоящата поръчка обхваща проектиране, разработка и внедряване на информационен портал „Национална педагогическа мрежа“, който да предлага:
• единен вход към широк диапазон от различни видове услуги, информационно съдържание и систематизирани препратки към други източници, необходими за повишаването на квалификацията на педагогическите специалисти чрез формално обучение в системата за повишаване на квалификацията;
• методология и технология за структуриране и индексиране на информацията по различни критерии, съчетана с възможности за пълнотекстово търсене, с цел максимално богати възможности за преглед по области и раздели, както и за търсене по по-сложни комбинации от критерии;
• информация за над 350 обучителни институции с техни актуални курсове и програми, както и информационна връзка с тях за регулярно публикуване на техни материали (програми и информационно съдържание) в портала;
• възможности за създаване на потребителски профили и персонализирано съдържание за над 90 000 потенциални потребители на портала – педагогически специалисти;
• информационни услуги по изготвяне на тематични подбори по теми, които ще бъдат заявявани от потребителите и изпълнявани от НАЦИД;
• функционалности по поддържане на специализирани блогове и форуми за педагогическите кадри, за обсъждане на актуални въпроси и активен обмен на добри практики;
• функционалности за предоставяне на обратна връзка за стратегически и управленски нужди: проучване на нуждите и актуалните проблеми на педагогическите кадри, събиране на статистики за използваемостта на материалите и активността на потребителите.
В обхвата на проекта е включена и миграция на данни от наличната в НАЦИД специализирана педагогическа библиотека съгласно формулираните по - горе предпоставки.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за реализиране на функционалните изискванията към порталното решение и интеграция с външни приложения    45 точки
Архитектура на портала. Въвеждане на информационните материали в портала    25 точки
Подход за изпълнение на софтуерната разработка    15 точки
Управление на изпълнението    15 точки
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 440 000 лева.
Деклариране съответствието с критериите за подбор: Участникът попълва раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на съответствието си с изискванията за икономическото и финансово състояние при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част, когато публикуването им се изисква.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката. Деклариране съответствието с критериите за подбор:
Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на техническите способности при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга;
2. Доказване на прилаганите системи за управление на качеството: Участникът следва да попълни раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участникът следва да попълни раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на технич.способности по т.2 и т.3 при сключване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,следва да представи:
1.Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008;
2.Заверено копие от валиден сертификат ISO 27001:2013;
Сертификатите по т.2 и т.3 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция„Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
4. Доказване на изискванията за персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност: Участникът попълва поле 6 от раздел В:Технически и професионални способности в Част IV:Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки,в който подробно описва данните за образованието и професионалния опит за всяко лице от персонала,който ще изпълнява поръчката и на изискуемия ръководен състав,така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.
За доказване на техническите и професионални способности при сключване на договора за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1.През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката, а именно:
Да е изпълнил минимум две дейности за разработване,внедряване и поддръжка на софтуерни модули и/или информационни системи, включително уеб базирани, от които поне една дейност да включва и миграция на данни.
2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивал.с обхват,включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране, разработване,внедряване и поддръжка на софтуерни продукти.
3.Участникът да има внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарта ISO 27001:2013 или еквивалентна с обхват,включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране,разработване,внедряване и поддръжка на софтуерни продукти.
4.Участниците следва да разполагат със следния екип от ключови експерти
4.1.Ключов експерт № 1 – Ръководител Проект – 1 брой;Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления:математика;информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; право; икономика, администрация и управление или еквивалентни; Участие най - малко в 3 проекта в областта на информационните технологии, в това число опит като ръководител или помощник ръководител на проект/екип в минимум 2 проекта/отделни дейности в областта на разработването на информационни системи.Умения за прилагане на някоя от методологиите за управление на проекти като PMP, MSF, Prince2 или еквивал.,както и някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (RUP, SCRUM, ITIL или еквивал.).
4.2.Ключов експерт № 2 – Бизнес аналитик – 1 брой - Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления:математика;информатика и компютърни науки;комуникационна и компютърна техника;електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни; Участие най-малко в 3 проекта в областта на информационните технологии, в това число да е участвал като бизнес аналитик в най-малко 2 успешно завършени проекта или изпълнение на две отделни дейности, включващи разработване и внедряване на уеб базиран програмен продукт;Притежава опит в бизнес моделирането, анализа и дизайна на софтуерни информационни системи; владее методология за моделиране на бизнес процеси като UML, BPМL или еквивалентни и/или международно признати продукти като ARIS,Rational Rose,Web Sphere Business Modeler или еквивалентни.
4.3.Ключов експерт № 3 - Главен програмист – 1 брой;-Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни;Умения в обектно-ориентираното програмиране и някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML или еквивал.);Опит като програмист в минимум един проект/дейност за разработване и внедряване на уеб базирана информационна система/ платформа.
4.4.Ключов експерт № 4 – Програмисти – 2 броя;Умения и опит в програмирането на уеб базирани информационни системи,уеб услуги;Умения за програмиране с някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML/еквивалентни),които ще се използват за изпълнението на дейностите по договора;
Продължава в Раздел VI.3 "Допълнителна информация"...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/07/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/08/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

бул. Г.М.Димитров № 52 А, ет. 2, зала 208

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3.-"Технически и професионални способности", "Изисквано минимално/ни ниво/а"- 4.5. Ключов експерт № 5–„Бази данни“-1 бр.,
Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика;информатика и компютърни науки;комуникационна и компютърна техника;електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни.
Познания и професионален опит в областта на проектиране, разработка, внедряване и поддръжка на бази данни със средствата на MS SQL Server 2008 и/или Oracle, и/или Informix, и/или Open source DBMS или еквивалентни,
които ще се използват за изпълнението на дейностите по договора.Професионален опит в областта на разработка и внедряване на софтуерни системи;
Практически опит в миграция на данни.
Участие в най-малко в 2 проекта/ отделни дейности за разработване и внедряване на уеб базирана информационна система/платформа.
4.6. Ключов експерт № 6 – „Специалист по качеството“ – 1 брой;
Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; право; икономика, администрация и управление;
Участие в минимум 2 проекта или отделни дейности по проекти, свързани с осигуряване на качеството на софтуерната разработка.
Опит в осигуряване на качеството в проекти за разработване на уеб базирани софтуерни системи.
Позицията по точка 4.6 може да бъде съвместявана от членове на екипа от т. 4.1 до т. 4.5.
Лицата, придобили специалността си извън пределите на Република България, следва да притежават еквивалентна на изискващата се за всеки отделен ключов експерт.
5. Участниците обединения, които не са юридически лица, подават единен европейски документ за обществени поръчки за всеки от участниците в обединението.
Съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Ако участникът е клон на чуждестранно лице и за доказване на съответствието с изискванията за икономическо и финансово състояние, технически и професионални способности клонът се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва