Деловодна информация
00115
 
не
00115-2016-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
Спасимир Димитров - ръководител на проекта +359 82881622
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://www.ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6, Информационен център, гише Обществени поръчки и транспорт
Русе BG323 7000 България
Ваня Попова - старши експерт +359 82881635
mayor@ruse-bg.eu +359 82834413

Интернет адрес/и

www.ruse-bg-eu

http://www.ruse-bg.eu/bg/zop2016/586/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, строителство и авторски надзор във връзка с преустройство и промяна предназначението на втори етаж от съществуваща сграда с идентификатор 63427.8.693.3 на бивше училище „Стефан Караджа“
45200000      
Строителство

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности:
А.Изготвяне на инвестиционен проект на фаза „Технически проект“, в това число извършване на конструктивно и енергийно обследване и изготвяне на технически паспорт;
Б. Авторски надзор по време на строителството; В.Строителство, в това число:
•временно строителство;
•демонтажни работи;
•Доставка на необходимите материали и оборудване;
•строително – монтажни работи;
•единични, комплексни и 72-часови изпитвания;
•изработване на изпълнителна и екзекутивна документации;
•геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 54a, ал. 3 от ЗКИР;
•всички дейности по приемане на обекта с Констативен акт (образец 15), подписан без забележки.
•дейности по време на периода от Конст. акт (образец 15) до въвеждане на строежа в експлоатация и гаранционният период на строително – монтажните работи, съгласно българското законодателство.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
827211      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Проектиране, строителство и авторски надзор във връзка с преустройство и промяна предназначението на втори етаж от съществуваща сграда с идентификатор 63427.8.693.3 на бивше училище „Стефан Караджа“ в „Кризисен център за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак“ и външен асансьор –УПИII-340 в кв.ИПЗ, гр. Русе, ул. „Тракия“ №25, идентификатор 63427.8.693 по Кадастралната карта на гр. Русе.
Проект: „Кризисен център на територията на община Русе за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак и предоставяне на услуги в него“
Мярка 1: "Услуги за подкрепа на жертвите на домашно насилие и насилие, основано на полов признак", Програма BG 12 “Домашно насилие и насилие, основано на полов признак” в рамките на НФМ 2009-2014.
Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности:
А. Изготвяне на инвестиционен проект на фаза „Технически проект“, в това число извършване на конструктивно и енергийно обследване и изготвяне на технически паспорт.
Б. Авторски надзор по време на строителството В. Строителство, в това число:
• временно строителство;
• демонтажни работи;
• Доставка на необходимите материали и оборудване;
• строително – монтажни работи;
• единични, комплексни и 72-часови изпитвания;
• изработване на изпълнителна и екзекутивна документации;
• геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 54a, ал. 3 от ЗКИР;
• всички дейности по приемане на обекта с Констативен акт (образец 15), подписан без забележки.
• дейности по време на периода от Конст. акт (образец 15) до въвеждане на строежа в експлоатация и гаранционният период на строително – монтажните работи, съгласно българското законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    20 %
Срок за изпълнение на строителството, вкл. авторски надзор    25 %
Техническо предложение    15 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
827211      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/01/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за категория първа група, строежи от четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице, той трябва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има изпълнена най-малко 1 (една) услуга за проектиране на сграда (нова и/или основен ремонт и/или преустройство) през последните 3 (три) години и най – малко едно строителство на сграда (нова и/или основен ремонт и/или преустройство) и въведена в експлоатация през последните 5 (пет) години, или 1 (едно) проектиране и строителство на сграда (нова и/или основен ремонти/или преустройство) през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството с обхват строителство ISO 9001:2008 (или еквивалентна); 3. Специалистите, които ще изработват всички части на инвестиционния проект трябва да притежават пълна проектантска правоспособност. 4. Участникът следва да разполага с лице, вписано в регистъра по чл. 44, ал. I от ЗЕЕ или еквивалентен регистър.(Сградата е обществено обслужваща, съгласно Наредба №1от 2003 год. за номенклатурата на видовете строежи). 5. Лицето, което ще изработва Плана за безопасност и здраве трябва да притежава Удостоверение,диплома, лицензи и/или други документи по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. 6. Техническият ръководител на обекта следва да е „строителен инженер”, архитект или „строителен техник” в съответствие с изискванията на чл. 163а, ал. 4 от Закона за устройство на територията. 7. Екипът, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на изискванията на възложителя.
Специалистите, които ще извършват кадастралното заснемане е необходимо да са получили правоспособност по кадастър при условията и по реда на ЗКИР или придобили правоспособност по реда на законодателството на държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, съответстваща на изискванията на Закона за признаване на професионални квалификации, както и наличие на правоспособност, придобита по реда на ЗКИР. Доказване: участниците представят следните документи и доказателства, във връзка с поставените изисквания:1. списък на изпълнената услугата проектиране през последните 3 години , считано от датата на подаване на офертата и за строителство през последните 5 години , считано от датата на подаване на офертата, респективно проектиране и строителство през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Списъкът на услугата проектиране следва да съдържа стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършването й;Списъкът на строителството трябва да бъде придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Да бъде представен съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП (чрез ЕЕДОП).


1. Участникът да има изпълнена най-малко 1 (една) услуга за проектиране на сграда (нова и/или основен ремонт и/или преустройство) през последните 3 (три) години и най – малко едно строителство на сграда (нова и/или основен ремонт и/или преустройство) и въведена в експлоатация през последните 5 (пет) години, или 1 (едно) проектиране и строителство на сграда (нова и/или основен ремонти/или преустройство) през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството с обхват строителство ISO 9001:2008 (или еквивалентна); 3. Специалистите, които ще изработват всички части на инвестиционния проект трябва да притежават пълна проектантска правоспособност. 4. Участникът следва да разполага с лице, вписано в регистъра по чл. 44, ал. I от ЗЕЕ или еквивалентен регистър.(Сградата е обществено обслужваща, съгласно Наредба №1от 2003 год. за номенклатурата на видовете строежи). 5. Лицето, което ще изработва Плана за безопасност и здраве трябва да притежава Удостоверение,диплома, лицензи и/или други документи по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. 6. Техническият ръководител на обекта следва да е „строителен инженер”, архитект или „строителен техник” в съответствие с изискванията на чл. 163а, ал. 4 от Закона за устройство на територията. 7. Екипът, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на изискванията на възложителя.
Специалистите, които ще извършват кадастралното заснемане е необходимо да са получили правоспособност по кадастър при условията и по реда на ЗКИР или придобили правоспособност по реда на законодателството на държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, съответстваща на изискванията на Закона за признаване на професионални квалификации, както и наличие на правоспособност, придобита по реда на ЗКИР.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП; 2.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
719421

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/08/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Община Русе, ет.3, Заседателна зала

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС).
Определеният за изпълните трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за категория първа група, строежи от четвъртакатегория,съгласно българското законодателство.
Гаранция за изпълнение: При скл.на дог-ра Изпълнителят представя следните гаранции:1.за изпълнение на дейността по проектиране в размер на 3 % от предложената в офертата цена за проектиране.2.за изпълнение на СМР в размер на 3 % от предложената в офертата цена за извършване на СМР.3.за изпълнение на авт. надзор в размер на 3 % от предложената в офертата цена за извършване на авт. надзор.Формата, срокът на валидност, условията и редът за освобождаване/задържане на гаранциите са детайлно описани в проекта на договор (публ. в профила на купувача).
Гаранция за авансово плащане: След подписване на договора Изпълнителят следва да представи отделни гаранции за авансово плащане в случай, че поиска такова за извършване на проектиране и/или изпълнение на СМР. Размерът на гаранцията за авансово плащане/депозита е равен на 100 % от размера на аванса по чл. 3, ал. 1 от проекта на договора (публикуван в профила на купувача). Формата, срокът на валидност, условията и редът за освобождаване/задържане на гаранциите са детайлно описани в проекта на договор (публ. в профила на купувача).
Прогнозна стойност на поръчката - 827 211 лв. без ДДС (992 653,20 лв с ДДС) и не може да надхвърля:
-Разходи за строителни и монтажни работи -800 211лв. безДДС,
-Проектиране -23 000лв. без ДДС,
-Авторски надзор – 4 000лв. без ДДС.
Източник на финансиране - проект „Кризисен център на територията на Община Русе за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак и предоставяне на услуги в него“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм 2009 – 2014.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва