Деловодна информация
02709СЗДП
СЗДП 1631 04/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
02709-2016-0084 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Северозападно държавно предприятие 201617476
бул. Христо Ботев 2, ет. 3
Враца BG313 3000 България
Тошко Брайков, Петрана Петрова, инж. Иван Иванов +359 92-620032
szdp@abv.bg +359 92-620032

Интернет адрес/и

www.szdp.bg

http://procurement.szdp.bg/?q=page


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160704EnxA7234832
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Дейности по чл. 165, ал.1 от Закона за горите

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка чрез закупуване на пластмасови пластини, необходими за дърводобивна дейност на териториалните поделения на СЗДП-Враца”
35121600      AB06
Доставки

Предметът на процедурата включва доставка на пластмасови пластини и е подробно описан в Техническа спецификация (Образец № 4). Техническите характеристики, гаранционни срокове, необходимите количества стоки и услуги предмет на поръчката са описани в Техническа спецификация – Образец № 4 от документацията. Всички пластини трябва да са нови, неупотребявани и опаковани поотделно за всяко териториално поделение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
151000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
35121600      AB06
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

доставките ще се извършват на място в административната сграда на СЗДП – адрес: гр. Враца, бул. „Христо Ботев“ №2, ет.3.

Доставка на 1 004 000 /Един милион и четири хиляди/ пластини. Отделните доставки, ще се извършват в сроковете, посочени в техническата спецификация. Доставката ще се извърши по следната схема:
- 50 % от поръчката за пластините, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от сключване на договора;
- 50% от необходимите пластини, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
151000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедурата може да бъде лице по чл. 10 от ЗОП - всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Кандидатите трябва да отговарят на изискванията на чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник трябва да има опит в извършването на доставки, сходни с предмета на поръчката.
2. Описание на стоките, предмет на доставката и мостри на предлаганите пластини, предмет на доставката, които могат да се ползват при удостоверяване на размери и съвместимост с наличните чипинг-чукове и кобур-пълнители.
3. Документ за изпитване на пластините от акредитирана лаборатория.


1. За последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко 4 договора, свързани с изпълнението на доставки сходни с предмета на поръчката. Прилагат се заверени от участника копия на препоръки/референции или договори.
2. Участникът е длъжен да предостави минимум по една мостра на пластините и тяхното пълно описание. Описанието се представя под формата на текст, подписан от представляващото участника лице и с печат на участника.
3. От представения документ следва да е видно, че материалът, от който са изработени пластините, отговаря на изискванията, посочени в Техническата спецификация – Образец №4 от съответстващата документация. Когато издаденият документ е на чужд език следва да бъде представен в превод на български език.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставката ще се извърши по следната схема:
- 50 % от поръчката за пластините, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от сключване на договора;
- 50% от необходимите пластини, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора.
Посочените срокове започват да текат, считано от деня на сключване на договора, без да е необходимо възложителят да подава нарочна писмена заявка. Доставката е за сметка на Изпълнителя, като цената на доставката се включва в единичната цена на всички средства, предмет на поръчката с включени всички транспортни разходи и други. Всички пластини трябва да са опаковани поотделно за всяко териториално поделение.
Плащанията ще се извършват в български лева по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, след извършване на съответната доставка по заявката и депозирана данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащанията ще се извършват от съответното горско или ловно стопанство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/07/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/07/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на СЗДП, гр. Враца, бул. "Христо Ботев" № 2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съобразно чл.196, ал. 1 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва