Деловодна информация
717
K-1616 14/06/2016 (дд/мм/гггг)
не
717-2016-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА БОЙЧИНОВЦИ 000320566
ул.”Г.Генов” №2
БОЙЧИНОВЦИ BG312 3430 България
Петър Винешки +359 9513-2236
munb@mail.orbitel.bg +359 9513-2584

Интернет адрес/и

www.boychinovtsi.bg

http://www.boychinovtsi.bg/section-150-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.boychinovtsi.bg/currentNews-432-obschestvena_porychka_%E2%84%968.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж гр. Бойчиновци, Дом за стари хора с. Владимирово, ОДЗ „Звънче” гр. Бойчиновци, ОДЗ „Вълшебен свят” с. Владимирово, ЦДГ „Щастливо детство”
15000000      
Доставки

„Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж гр. Бойчиновци, Дом за стари хора с. Владимирово, ОДЗ „Звънче” гр. Бойчиновци, ОДЗ „Вълшебен свят” с. Владимирово, ЦДГ „Щастливо детство” с. Мадан, ЦДГ „Зора” с. Мърчево, ЦДГ „Щурче” с. Портитовци и ОДЗ Звездица с. Лехчево”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
210000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Община Бойчиновци

„Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж гр. Бойчиновци, Дом за стари хора с. Владимирово, ОДЗ „Звънче” гр. Бойчиновци, ОДЗ „Вълшебен свят” с. Владимирово, ЦДГ „Щастливо детство” с. Мадан, ЦДГ „Зора” с. Мърчево, ЦДГ „Щурче” с. Портитовци и ОДЗ Звездица с. Лехчево”.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
210000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

- Заинтересованото лице да има Удостоверение за регистрация на обект по чл.12 от Закона за храните от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.
За доказване на това изискване се представят: Декларация /свободен текст/, че участникът притежава такова удостоверение както и четливи, заверени копия на съответните сертификати или еквивалентни.
- Заинтересованото лице да има внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл.70, ал.1 от Наредба №5/2006г.
За доказване на това изискване се представят: Четливи, заверени копия на съответните сертификати или еквивалентни, или други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти, придружени с декларации /свободен текст/, че ще поддържат сертификацията през целия период на изпълнение на настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

- Заинтересованото лице трябва да са реализирали минимален, годишен, общ оборот от 50 000 лв. осреднено за предходните три години.
- Заинтересованото лице трябва да представи Заверени копия на годишен баланс за 2013, 2014 и 2015 год, когато участникът не е представил ЕИК;
- Заинтересованото лице трябва да представи Заверени копия на отчет за приходите и разходите за 2013, 2014 и 2015 год, когато участникът не е представил ЕИК;


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

- Заинтересованото лице да има собствен или нает транспорт (минимум един автомобил) за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти.
За доказване на това изискване се представят: Декларация /свободен текст/, че ще разполага със собствен или нает транспорт за целия срок на договора, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. В случай че ще се ползва нает транспорт да се приложи и копие на договора за наем.
Заинтересованото лице следва да представи списък с всички транспортни средства, както и декларация (свободен текст), че същите ще бъдат на разположение на участника за целия срок на договора.
Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход.
- Заинтересованото лице трябва да представи Списък на основните договори за доставки изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение;
За доказване на това изискване се представят: Декларация Образец 8


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/07/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Област Монтана, Община Бойчиновци, гр. Бойчиновци, ул. "Гаврил Генов" № 2.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване;
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Чл. 197. (1) от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва