Деловодна информация
03279ОДЗ 39, София
6 19/05/2016 (дд/мм/гггг)
не
03279-2016-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЕДИНЕНО ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ № 39 „ПРОЛЕТ” 121038400
ж.к. „Овча Купел-1” (до бл.513)
София BG411 1632 България
Олга Сотева +359 29560069
odz_prolet@abv.bg +359 29560069

Интернет адрес/и

www.39odz.com

www.39odz.com


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.39odz.com
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти по предварирелна заявка за нуждите на ОДЗ № 39 „Пролет”
15800000      
Доставки

Доставка на хранителни продукти по предварирелна заявка за нуждите на ОДЗ № 39 „Пролет”, район „Овча купел”, Столична община, адрес гр.София -1632, ж.к.„Овча купел-1”, (до бл.513), с място на изпълнение на доставките: същия адрес
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
183333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ж.к.„Овча купел-1”, (до бл.513)

хранителни стоки за ежедневна консумация от Възложителя
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
За разходвани средства от участника за трудови възнаграждения и социални осигуровки за нает персонал за периода от 01.01.2016г. до 30.04.2016г.    25
За разходвани средства от участника по закупени, съхранявани и обслужвани транспортните средства    25
II.2.6) Прогнозна стойност
183333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
04/07/2016 (дд/мм/гггг) / 04/07/2018 (дд/мм/гггг)

да


по преценка на Кмета на Столична община
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Заверена от компетентната по седалището на участника ТДД на НАП справка за актуално състояние на данните, декларирани от участника с Декларация обр.1/обр.5 по осигурител за периода от 01.01.2016г. до 30.04.2016г., от която да бъде видно, че участникът разполага през цялото време на горепосочения период с назначени и с платени осигурителни вноски минимум осем служители с трудови договори, наети за позиции, свързани с приемане и обработване на заявките, изписване и комплектоване на заявените хранителни продукти, осигуряване и доставки на налични продукти при изпълнителя, превоз с лекотоварни автомобили на продуктите, отговорник за прибиране и обслужване на ползваните транспотни средства
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има минимален оборот от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за предходните две години 2014г. и 2015г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 150 000 лв. /сто и петдесет хиляди лева/ без ДДС.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Доказателства за наличието на склад на територията на гр.София, с хладилна техника или хладилно помещение, поддържащи постоянна температура, необходими за съхраняване на хранителните продукти за срока на поръчката. Всеки кандидат следва да представи, че има поне четири броя собствени транспортни средства за превоз на хранителни продукти, от които два броя хладилни товарни или лекотоварни автомобила, или ако същите не са собствени, за представените такива, следва да се приложат копия от сключени договори за финансов или оперативен лизинг.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставки след предварителна заявка на Възложителя
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/06/2016 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

04/07/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/06/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

заседателната зала на ОДЗ № 39 „Пролет”, гр.София, ж.к. „Овча купел” 1, (до бл. 513)

Отварянето на офертите е публично и могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

в 10-дневен срок от публикуване в РОП на обявлението за откриване на поръчката
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/05/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва