Деловодна информация
00797
93-ОП19-83 28/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00797-2019-0069 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40708


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40708
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Охрана на общински обекти със сигнално-охранителна техника (СОТ)“. 93-ОП19-83
79713000      
Услуги

Охрана на общински обекти със сигнално-охранителна техника (СОТ) на територията на Община Бургас, съгласно списък, приложен в Документацията за общестевната поръчка към техническата спецификация. Всички обекти се охраняват със СОТ. Част от обектите се охраняват и с пожаро-известителни системи (ПИС) и системи за видеонаблюдение. Изпълнителят се задължава за срока на договора да оборудва всички обекти с предаватели на сигналите. Изпълнителят се задължава да
оборудва и с необходимата сигнално – охранителна техника обектите, без собствена на Възложителя сигнално-охранителна техника.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на Община Бургас

Настоящата обособена позиция включва извършване на охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на обекти общинска собственост на територията на Община Бургас, посочени в Техническата спецификация. На техническа охрана чрез технически средства за сигурност (СОТ, ПИС, системи за видеонаблюдение) и екипи за реагиране подлежат обекти със специфично предназначение, обекти без постоянно използване и без постоянна физическа охрана. Обектите подлежащи на охрана чрез сигнално-охранителна техника, следва да са обхванати от техническите средства по начин, който надеждно регистрира нерегламентиран достъп до охранявания обект.В обектите, в които не е изградена система за техническа охрана чрез СОТ/видеонаблюдение, избраният изпълнител се задължава да монтира техническите средства и оборудване, съгласно посоченото в Техническата спецификация. Част от обектите се охраняват и с пожаро-известителни системи (ПИС) и системи за видеонаблюдение. За срока на изпълнение на договора Изпълнителят се задължава да осигурява техническа поддръжка и необходимите резервни части и материали при възникнала необходимост, по повод обезпечаване нормалната работа на собствените на Община Бургас и на Изпълнителя технически средства за сигурност (СОТ, ПИС, системи за видеонаблюдение), монтирани в обекта.Броят на отстраняване на възникналите повреди в собствените на Община Бургас технически средства за сигурност, които ще бъдат реализирани в срока на действие на договора, са съобразно възникналата необходимост. При необходимост от подмяна на дефектирала част, нова част се влага след предварително съгласуване и изразено писмено съгласие на Възложителя. Разходите за резервни части и материали, необходими за отстраняване на възникналите повреди в собствените на Възложителя технически средства за сигурност, са за сметка на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Показател (Ктп) – „Технически показател” - Ктп = К1 + К2    50
1.1. К1 – проект на план за охрана на обектите и план за реагиране при задействане на сигнал „аларма” от обектите    30
1.2. К2 – разработени планове за действие на охранителите при различни екстремни ситуации    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да притежава валиден към датата на подаване на офертата Лиценз за извършване на частна охранителна дейност и Допълнение към него за извършване на сигнално – охранителна дейност, по смисъла на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за частна охранителна дейност, издаден от директора на Главна дирекция „Национална полиция” или от упълномощени от него лица, който разрешава на Участника да извършва охранителна дейност на територията на цялата страна или на територията на област Бургас или еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която Участникът е регистриран.
2. Участникът трябва да притежава валидно разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията или еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която Участникът е регистриран.
3. Участникът трябва да притежава Разрешение за поддържане и обслужване на противопожарни системи, издадено от Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението – МВР”, валидно към датата на подаване на офертата, или еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която Участникът е регистриран.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелствата по т. 1, т. 2 и т. 3 се удостоверяват с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на търговски регистър и/или съответен професионален регистър или аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която Участникът чуждестранно лице е установен, чрез посочване на уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа (вид на документа; номер; дата на издаване; срок на валидност - в приложимите случаи; друго).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи:
1. Валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност и Допълнение към него за извършване на сигнално – охранителна дейност по смисъла на чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за частна охранителна дейност.
2. Валидно разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс-радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди чрез електронна съобщителна мрежа от подвижна радиослужба, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията.
3. Валидно Разрешение за поддържане и обслужване на противопожарни системи, издадено от Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението – МВР”.
Възложителят приема и еквивалентни документи, съобразно законодателството на държавата, в която Участникът е регистриран.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояние.

Възложителят не поставя минимаклни изисквания за икономическото и финансовото състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката изпълнени за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т. 1б) с посочване на стойностите, датите и получателите.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга, съобразно декларираното в ЕЕДОП.
2. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира от Участникът в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор“, Буква Г: сертификати, изготвени от независими органи и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството и за управление на ЗБУТ, както и описание на обхвата, за който участникът е сертифициран.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валиден сертификат по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, който удостоверява съответствието на Участника със стандарт за система за управление на качеството EN ISO 9001:200х или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, издаден на името на Участника и с обхвата на обществената поръчка или за конкретната дейност от предмет на поръчката, която ще извършва.
3. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Удостоверяване: При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, раздел В. Технически и професионални способности, т. 6.
Декларирането в ЕЕДОП на техническите специалисти, които ще изпълняват поръчката, следва да съдържа следната информация: три имена на техническия специалист, вид на правоотношението с лицето, образование – степен, специалност; номер, дата и издател на сертификат/удостоверение за преминато обучение.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.
4. Участникът е необходимо да притежава техническо оборудване и технически средства за изпълнение на поръчката.
Удостоверяване: При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП - част IV, буква „В”, поле 9, като посочват:
- транспортните средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на обществената поръчка – данни за регистрационен номер, марка и модел;
- точен адрес на диспечерския център;
Доказване: Преди сключване на договора се представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на настоящата поръчка, както и заверено копие на разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката изпълнени за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Забележка: Под „идентични“ или „сходни“ дейности с предмета на настоящата поръчка се приема: услуга по предоставяне на охрана с технически средства за сигурност.
2. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП, а именно: Валидни към датата на подаване на офертата сертификати по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, които удостоверяват съответствието на Участника със стандарт за система за управление на качеството EN ISO 9001:200х или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, издаден на името на Участника и с обхвата на обществената поръчка или за конкретната дейност от предмет на поръчката, която ще извършва.
3. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, а именно:
Участникът следва да разполага с необходимия брой технически специалисти за изпълнение на поръчката.
Изисквано минимално ниво:
3.1. Участникът трябва да осигури минимум 3 (трима) технически специалисти за изпълнение на поръчката;
3.2. Участникът трябва да осигури минимум 1 (един) специалист, притежаващ професионална квалификация за поддържане и обслужване на противопожарни системи, съгласно изискванията на Наредба № 8121з-1100/09.09.2015 г;
4. Участникът е необходимо да притежава техническо оборудване и технически средства за изпълнение на поръчката:
Изисквано минимално ниво:
4.1. транспортни средства:
– минимум 3 (три) автопатрулни автомобили на територията на Община Бургас;
– минимум 2 (два) автомобила за технически екипи на територията на Община Бургас
4.2. да разполага с обединен диспечерски център на територията на гр. Бургас за 24 часов мониторинг на СОТ, ПИС и видеонаблюдение;
4.3. подвижна радиослужба – PMR, с териториален обхват на територията на гр. Бургас с максимален размер на зоната на покритие, не по-малък от 50 (петдесет) км. с разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс радиочестотен спектър за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди, чрез електронна съобщителна мрежа;
4.4. наличие на система за GPS контрол на местонахождението, маршрута на движение и времето за реакция на АП екипи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество,както и чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон. 2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Когато участникът избере да внесе гаранциите като парична сума, тя се внася по сметка: ОБЩИНА БУРГАС,IBAN – BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01,BIC – SOMBBGSF в ТБ „Общинска банка“ АД, клон Бургас.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/12/2019 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
При изпълнение дейностите по обществената поръчка, Изпълнителя следва да спазва всички приложими нормативни документи.
При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва