Деловодна информация
00797
93-ОП19-66 07/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
07/10/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0049 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Иванка Баева +359 56907276
i.baeva@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

http://www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40152


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40152
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на постелъчен инвентар и кухненска посуда– стоки, включени в списъка по чл.12, ал. 1, т.1 от ЗОП“
39221100      
Доставки

„Доставка на постелъчен инвентар и кухненска посуда– стоки, включени в списъка по чл.12, ал. 1, т.1 от ЗОП“ по проект: „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“, Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, Приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура“, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа на деинституционализацията на грижите за деца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“.Артикулите, предмет на настоящата поръчка са включени в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, утвърден с РМС № 591/18.07.2016 г., предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8996.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221100      
39512100      
39512200      
39516120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

На територията на град Бургас.

Комплект спално бельо в 3 части - Ранфорс, 100% памук, съдържащ: чаршаф 150/240см; плик 150/215 см; калъфка 50/70 см, Олекотена завивка - Микрофибър, 100% Полиестер; Пълнеж: 300 гр. кв.м.;150/210 (за единично легло) Анатомична възглавница от хипоалергенен материал, с възглавници; Съдове за готвене - комплект-1 бр.тенджера с диаметър 20 см, височина 10 см;1 бр. тенджера с диаметър 24 см, височина 12 см;1 бр. тенджера с диаметър 28 см, височина 12.5 см;1 бр. дълбок тиган с диаметър 24 см, височина 6.8 см;1 бр. тиган с диаметър 20 см, височина 4.2 см;3 бр. стъклени капаци с размери 20 см, 24 см и 28 см;2 бр. подложки за топло сервиране; 2 бр. тава за печене; Устойчиво и незалепващо покритие с допълнителен "мраморен" ефект; Подходящи за всички котлони, включително индукция; С ергономични soft-touch дръжки;Равномерно разпределение на топлината по цялото дъно;Готвене, без мазнина;Подходящи за миене в съдомиялна машина;Здравословно готвене, без мазнина; Леснo почистване и измиване. Подходящи за миене в съдомиялна машина;Прибори за хранене – комплект- Неръждаема стомана, комплекта съдържа по 6 бр. вилици, ножове, супени лъжици, чаени лъжици, десертни вилички; Комплект спално бельо в 3 части- Ранфорс, 100% памук, съдържащ: чаршаф 150/240см; плик 150/215 см; калъфка 50/70 см; Олекотени завивки, с възглавници - Микрофибър, 100% Полиестер,Пълнеж: 300 гр. кв.м. 150/210 (за единично легло)Анатомична възглавница от хипоалергенен материал, Сервизи за хранене - Комплект дуралекс, съдържащ: 6 чинии за основно ястие - 27 см.,6 дълбоки чинии - 22 см.,6 чинии за салата- 21 см.,6 купички десертни -15 см. Може да се използва в микровълнова и в съдомиялна машина, Порцеланови чаши за чай, Стъклени чаши за вода, Съдове за готвене - комплект, Прибори за хранене – комплект, Спален комплект в 3 части за бебе и малки деца, Детски комплект за хранене 5 части, Сервиз за хранене 24 части, Хавлиени кърпи-100% чист памук,450 гр./м2, 50/30; 50/70; 70/140.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
8996.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №: BG16RFOP001-5.001-0026-C01, Приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура“, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа на деинституционализацията на грижите за деца“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците попълват поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.

Участниците трябва да имат опит в доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.: Под „идентични“ или „сходни“ с тези на настоящата поръчка се приемат дейности, свързани с производство и/или продажба на постелен инвентар и кухненска посуда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество,както и чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Александровска 26

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП поръчката е запазена съгласно чл. 12 от ЗОП за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение,които отговарят на условията на чл. 12, ал.5 и ал.6 от ЗОП. При определяне на ресурса по чл.12, ал. 6, изречение 1-во ЗОП, се вземат предвид разпоредбите на чл.80, ал.3 и 4 от ППЗОП.Участникът подробно описва как отговаря на това условие в част II.А от ЕЕДОП като посочва номер на вписване в регистъра по чл. 83 от Закона за хората с увреждания,процента хора с увреждания или такива в неравностойно положение от списъчния състав, както и процента от предмета на поръчката, който ще се изпълнява със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. В процедурата могат да участват и други лица при условията на чл. 12, ал. 7 от ЗОП и чл. 80, ал. 2 ППЗОП. Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП в електронен вид (еЕЕДОП). Възложителят предоставя образец на ЕЕДОП чрез осигурената от Европейската комисия безплатна услуга. Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ, същият представя копие на документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, партньорът, който представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка, правата и задълженията на участниците в обединението,разпределението на отговорността между тях и дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението.Преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя следните документи:Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, се представя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено;актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата на участника, третите лица и подизпълнителите (ако има такива) съгласно условията на чл. 58 ЗОП;актуални документи, удостоверяващи съответствието на участника, третите лица и подизпълнителите (ако има такива) с поставените критерии за подбор; Гаранция за изпълнение на договора в размер 2 % (две на сто) от максималната обща стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя по избор на изпълнителя в една от форманите по чл. 111, ал. 5 ЗОП.Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, съгласно приложимите хипотези по чл. 116 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва